Ik denk beidenquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Is dit nu voor Jules, of is dit voor het volkslied waar ze ''respect'' voor moeten opbrengen?
en sport1 heeft reclamequote:Op zondag 12 oktober 2014 12:48 schreef Karstman het volgende:
Ik vind het wel een mooi volkslied, heerlijk bombastich
Angstaanjagend als er zo'n een heel leger al zingend komt aan marcherenquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:48 schreef Karstman het volgende:
Ik vind het wel een mooi volkslied, heerlijk bombastich
GEEN RESPECT ZEG IK JEquote:
al doorgegeven aan de KGBquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:49 schreef Sjarkiee het volgende:
Ik stond ook tijdens het volkslied............om soep in een kom te doen
Uit respect voor Jules?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom had Marussia eigenlijk geen vervangend coureur geregeld? Sorry, heb dat stuk niet meegekregen.
Snap ik, maar doen ze dat dan de andere races ook nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uit respect voor Jules?
Ik heb het niet meegekregen hoor, maar dat vermoed ik.
Geen idee, zal misschien afhangen van zijn situatie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Snap ik, maar doen ze dat dan de andere races ook niet
Jawel. Rossi rijdt vanaf de GP in Austin.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Snap ik, maar doen ze dat dan de andere races ook niet
Die is binnenkort dus dood.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijkbaar een journalist geweest die met een regenboog vlag over de grid aan het lopen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |