dat vraag ik me af.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Emilio Schelvecchio is een Italiaan, dus die weet alles van Ferrari en Toro Rosso.
dat is sowieso behelpen in NLquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oke dan die paar x dat ik keek nietprima. Snap niet wat al die non kenners in F1 shows doen.
zat f1fans lijkt me. Dan maar geen persoon die al jaren op tv is.quote:
Ja en als Max het een beetje goed doet volgend jaar, dan prijzen ze hem de hemel in om maar aan goede contacten met TR te komen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Palmer (die geld meeneemt van Socci Oil ofzoiets en MSV) die afgeeft op jonge gasten (oftewel Max zoals laatst) en gasten die geld meebrengen![]()
En de BBC crew geeft hem gelijk ook, uiteraard
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 12-10-2014 om 12:10:52Official confirmation that @Pastormaldo starts 21st and last behind @maxchilton. Both men have gearbox change penalties reageer retweet
dat valt dus wel tegen, kijk maar naar de F1 topics hier op FOK, op een moment dat er iemand bijna doodgaat of Max wordt F1 coureur heb je wel een piekquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
zat f1fans lijkt me. Dan maar geen persoon die al jaren op tv is.
Mwah denk dat het meevaltquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat valt dus wel tegen, kijk maar naar de F1 topics hier op FOK, op een moment dat er iemand bijna doodgaat of Max wordt F1 coureur heb je wel een piek
Sowieso gaan bochten 1 en 2 al wat problemen geven als de GP2 en GP3 een voorbode waren. Veel coureurs die gaan afsnijden......quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:36 schreef Toekito het volgende:
Lijkt me een erg smalle baan op sommige stukken of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |