Sowieso, wat heeft ie zichzelf allemaal aangedaanquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Kijk dat dan![]()
![]()
![]()
_! 50 cent rijdt ook al F1
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Prima ketting. Moeten er alleen nog wat bij. En een groter sierraad eraan hangen.
Ziet er niet uit he, hij kan beter millimeteren op dit punt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, wat heeft ie zichzelf allemaal aangedaan
Vorige week zag m'n pa (die de meeste races ook wel ongeveer kijkt) hem voor het eerst in lange tijd zonder helm op tv, en ik heb 3 keer moeten zeggen dat het echt Hamilton was met die achterlijke mislukte hanenkrullenkam
Is toch jammer, kijk, hier was hij gewoon blij met zijn wereldtitel, zonder glimmende oorbellen en raar haarquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Ziet er niet uit he, hij kan beter millimeteren op dit punt.
who cares, ik zie hem graag racen, wat hij verder doet interesseert me weinigquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Ziet er niet uit he, hij kan beter millimeteren op dit punt.
Schumacher doet toch niet mee?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar dadelijk heb ik dus weer het Brit vs Duitser dilemma
Wat een getetter daar zeg. Heeft religie de klimaatsverandering veroorzaakt, hebben ze het daar nou echt over?quote:
Vorige GP vergeleek iemand het met een struik tabak op zijn hoofdquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef exile79 het volgende:
Hoe zit z'n haar dan tegenwoordig? Ik zou het niet weten eigenlijk.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Prima ketting. Moeten er alleen nog wat bij. En een groter sierraad eraan hangen.
Ik kijk nog nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wat een getetter daar zeg. Heeft religie de klimaatsverandering veroorzaakt, hebben ze het daar nou echt over?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:00 schreef Nober het volgende:
Breaking!!
Nieuwe natuurdocu op de EO volgend jaar.
Opgelegd geworden om tijdens het Russisch volkslied te zwijgentwitter:F1PaddockPass twitterde op zondag 12-10-2014 om 11:56:58Everyone should be silent during an anthem - no matter the country - as it is a sign of respect. Perplexed as to why this was ordered. #F1 reageer retweet
Anders KGB up your assquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Opgelegd geworden om tijdens het Russisch volkslied te zwijgentwitter:F1PaddockPass twitterde op zondag 12-10-2014 om 11:56:58Everyone should be silent during an anthem - no matter the country - as it is a sign of respect. Perplexed as to why this was ordered. #F1 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |