ik vind het maar een vossenstreek, hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:41 schreef Geralt het volgende:
Het gros van de mensen hier kent mij wel, dus die weten wie het zegt zullen we maar zeggen
vosss is met dubbel squote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het maar een vossenstreek, hoor
Nouja wat er nu van hem staat is prima toch? Die dikkedaniel180 of wat het was leverde broddelwerk. Deze is best goed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nattekat zei vanmiddag dat hij goede OP's kon maken maar hij leverde puur broddelwerk af.
Nattekat zei ook dat hij normaal een half uur nodig heeft en deze binnen een kwartier in elkaar moest rossenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nattekat zei vanmiddag dat hij goede OP's kon maken maar hij leverde puur broddelwerk af.
ik heb liever natte poezenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nattekat zei ook dat hij normaal een half uur nodig heeft en deze binnen een kwartier in elkaar moest rossen
ik denk massa, die wil zsm naar vorenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:48 schreef Geralt het volgende:
Eerste SC morgen door Pastoor Maldenado dan maar morgen?
Ik heb er hier 3 rondlopen. Ofja, ze slapen nu alledrie. 2 ervan vinden het niet fijn om nat te wordenquote:
gek, dat was een pure powerslide, alleen helden kunnen dat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:51 schreef Marks het volgende:
En kan je ook stellen dat Bottas ´´het´´ nog niet heeft? De druk werd te groot de laatste bochten en hij vergooide toch een nog betere startplek...
Oneens. Dat was puur op de limiet en alles uit die auto peuren wat erin zat. Als Bottas "het" niet had stond ie met die auto op P7 of iets.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:51 schreef Marks het volgende:
En kan je ook stellen dat Bottas ´´het´´ nog niet heeft? De druk werd te groot de laatste bochten en hij vergooide toch een nog betere startplek...
Was zeker vet, daar niet van, maar dan ga ik even wat zeggen waardoor ik als gek wordt verklaard maar dat maakt me niet uit..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oneens. Dat was puur op de limiet en alles uit die auto peuren wat erin zat. Als Bottas "het" niet had stond ie met die auto op P7 of iets.
Dit was gewoon maximaal geven. Respect en alles. Zo zie ik ze graag. Op het randje en desnoods eroverheen om het maar te proberen te halen
I see what you did there!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een kleine aanpassing in de OP gemaakt, sluw als ik ben
Nee door Putin, omdat hij tijdens de race de baan wil inspecterenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:48 schreef Geralt het volgende:
Eerste SC morgen door Pastoor Maldenado dan maar morgen?
een bommenregen op Poetin?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ai, hebben jullie al gezien wat voor weer t zeer plaatselijk zal zijn om 13:00????
Bottas gaf zelf aan dat ie teveel van de banden had gevergt, het stuk ervoor. Waardoor er in het laatste gedeelte opeens minder grip was, dan de ronden ervoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:51 schreef Marks het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Je hebt talentquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:24 schreef Geralt het volgende:
OP klopte niet meer. Even gefixed. Geen dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |