quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou even Twitter opgegaan.omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Van Gerwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Als je nu geld moest inzetten, op wie zou je wedden
Wel Lois krikken vanavondquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peter Griffin zit in de problemen
Dit kan dus nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0, dit vertelt maar een klein deel van het verhaal
3-2, 3-2.
Dat wade je nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Illegaal goed die vent.
Nog steeds wordt Wade een zéér pittige opgave.
Nee want Wade kan hem scorend amper bijhoudenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Illegaal goed die vent.
Nog steeds wordt Wade een zéér pittige opgave.
Kon hij vandaag ook niet bij Gerrie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee want Wade kan hem scorend amper bijhouden
Gerwen gaat het nooit zo verneukenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon hij vandaag ook niet bij Gerrie.
Is ie nu goed mee bezigquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gerwen gaat het nooit zo verneuken
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gerwen gaat het nooit zo verneuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Hangt er vanaf, eerst nog een irish memorial match tussen Gurney en een andere idioot, first to 6.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Hoelaat zal die partij van vanavond beginnen? Hoop op tijd thuis te zijn maar heb wat te doen.
Paar uur lijkt me.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer na de uitzending de aflevering meestal op rtl7 darts staat? Ik moet vanavond werken tot 21:30.
twitter:livedarts twitterde op zondag 12-10-2014 om 19:57:38Congratulations to @DarylGurney180 who won the Tom Kirby Irish Matchplay Championship with a 6-2 win over Radek Szaganski! #darts reageer retweet
Een untermensch.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik geen mens?
Wat een walgelijke belediging.
1,99 euro. Als dat al teveel is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:54 schreef GwaiLow het volgende:
Iemand een live stream? Kan niet op tv kijken vanavond. En voor de RTL Livestream moet je betalen he?
Op Sky vonden ze de 12/5 odds voor Wade een goede investering.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat het een vrij makkelijke overwinning voor Van Gerwen wordt.
VI HOOLIGANS 100% ANTI RTL-XLquote:
Hebben ze tegenwoordig coke in pilvorm ja. Goffedomme m'n dealer maar eens bellen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft dagelijks 9 pillen nodig om zichzelf onder controle te houden.
Als hij wielrenner was geweest was hij gelijk geschorst.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft dagelijks 9 pillen nodig om zichzelf onder controle te houden.
Lewis ligt er op dit toernooi over het algemeen snel uit dus ik zie een verband.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik kan toernooien met dubbel in dubbel uit nooit echt serieus nemen. Aids.
Bedankt voor de informatie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik kan toernooien met dubbel in dubbel uit nooit echt serieus nemen. Aids.
Mijn andere held Peter Griffin deed het wel aardig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis ligt er op dit toernooi over het algemeen snel uit dus ik zie een verband.
Nah bedoelde vooral daar. Voor een finale veel stiltemomenten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op een zondagavond zonder voetbal overdag is dit forum vrij uitgestorven.
Sowieso heeft dit toernooi een wat minder beroerd publiek dan die clowns waar de zalen bij de PL doorgaans vol mee zitten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nah bedoelde vooral daar. Voor een finale veel stiltemomenten.
En ook hier, voetbal staat los van darts, dit is de finale...
Tja, ik vind dat sfeer; hoort er in mijn ogen bij. Die stilte hoort niet bij deze sport...quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso heeft dit toernooi een wat minder beroerd publiek dan die clowns waar de zalen bij de PL doorgaans vol mee zitten.
Is veel rustiger dan in Ally Pally.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nah bedoelde vooral daar. Voor een finale veel stiltemomenten.
En ook hier, voetbal staat los van darts, dit is de finale...
Van den Bunder is allang weg.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel rot op, Marcel rot op, Marcel, Marcel, Marcel rot op.
Ik kijk het voor het spelletje, niet voor een stel bezopen Britten die er voornamelijk zitten om met hun kop een halve seconde op TV te komen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat sfeer; hoort er in mijn ogen bij. Die stilte hoort niet bij deze sport...
Joh, dat mag toch? Kan het zeker begrijpen. Ik kijk juist mede voor de sfeer enzo; dat maakt het mooier voor mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kijk het voor het spelletje, niet voor een stel bezopen Britten die er voornamelijk zitten om met hun kop een halve seconde op TV te komen.
Dat mag. Ik vind een beetje sfeer ook wel prima. Het moet echter niet gaan overheersen en dat vind ik soms bij de PDC nog wel eens het geval.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Joh, dat mag toch? Kan het zeker begrijpen. Ik kijk juist mede voor de sfeer enzo; dat maakt het mooier voor mij.
Klopt. Krijg het idee dat de spelers dat echter ook vaak zelf willen/veroorzaken hahaquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind een beetje sfeer ook wel prima. Het moet echter niet gaan overheersen en dat vind ik soms bij de PDC nog wel eens het geval.
Het wordt tijd dat jij doorbreekt.quote:
merkwaardig jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef Caland het volgende:
Wat een tamme bedoening zeg. Is dit wel de finale?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques probeert altijd zijn gelijk te halen en is opportunist. Bwuhhhhh.
justin.tv genot, vroeger toen de SBS6/Sport1 nog de rechten had.quote:
rip justin.tvquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
justin.tv genot, vroeger toen de SBS6/Sport1 nog de rechten had.
van gerwen v webster?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Welke match was dat vorig jaar op het wk met een darter die 3 120+ finishes gooide in de eerste set?
Ierland is al van de kaart met Adonis Beaton.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
In Ierland hebben ze zeker nog nooit een blondine gezien?
Oja, thanx.quote:
Eens, ja. Met zijn zegereeks dit toernooi zou het gewoon enorm verdiend zijn en vandaag staat hij ook weer sterk te smijten.quote:
36.11% 13/36 (MVG) vs 41.67% 10/24quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel eens de setgemiddeldes willen zien en de dubbelpercentages.
Genoeg aan de hand. Wade wint al 5 legs op rij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
Het staat nog steeds gelijk, niets aan de hand nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |