goed gelukt dat delfts blauwquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Nou, is het niet fantįstisch geworden ...
[ afbeelding ]
De tering...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach me rot als die vaas een paar honderd euro waard was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Vermoedelijk kun je het vooral nog stukgooien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
Is zoiets omkeerbaar of zit je daar je levenlang aanvast ...
Leuk als Urnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
in tegenstelling tot de diamanten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt geen echte te zijn geweest trouwens.
Heb ik al bij het origineelquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vermoedelijk kun je het vooral nog stukgooien.
Oh my, een opgepimpte doe het zelf abortus of zo?quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh my, een opgepimpte doe het zelf abortus of zo?
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh my, een opgepimpte doe het zelf abortus of zo?
Mehehequote:Word best een beetje flauw van die fokkers die dus ook vanavond weer fotoos hier wegtrekken om op hun website beetje belachelijk zitten te maken. Stel zolderauties ook.
Welke groep is dat?quote:
Be creative with Actionquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Welke groep is dat?
En het woord 'zolderautist' is gebruikt dus t is gewoon n mede-fokker die klaagt
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh die groepDaar zit denk ik een fokker in het beheer
quote:Dan moet je toch echt even kijken waar op het forum je precies zit,ze hebben namelijk ook een ''kleuren voor volwassenen'' topic net als hier waar er vrouwen net als hier hun tekeningen laten zien aan elkaar en ze bewonderen
Ria's in CREquote:Ik kan alleen niet vinden waar op dat forum,want op hetzelfde forum hebben ze ook een sectie voor creatieve mensen,waar ze ook elkaars kleurplaten bewonderen.
quote:Sorry maar zilderauties vindt ik nergrens op slaan. Voel me persoonlijk aangesproken ik heb namelijk autisme even nadenken voordat je wat roept!!! Snap dat je die fokkers zat bent hoor ben ik ook zat maar juist door dit soort dingen te gaan doen ga je hun aandacht trekken. Zij hebben hier lol van. Maar hou alsjeblieft met zo schelden en doen. Dan zit je toch echt bij de verkeerde groep. Echt hoor jij bent beter dan die fokkers dus niks van aantrekken. Laat ze er lekker in stikken. Ze zijn gewoon jaloers op wat wij hier allemaal doen. En daar laat ik het bij
quote:Kan iemand mij uitleggen wat zolderauties zijn. Weet veel over autisme maar ken deze term nog niet.....
quote:Ik hoop dat dit bericht snel aangepast of verwijderd word, erg vervelend welke discussies dit nu weer uitlokt... Misschien even nadenken voordat je iets plaatst...
quote:Vind het erg denigrerend.
quote:Ik weet het ook niet precies maar volgens mij bedoelen ze daar zwaar autisten mee. Weet het niet zeker dus niet boos op mij worden als het niet zo is
Potverdullemesquote:Toevallig is het een term die dus op de fok site word gebruikt. Ik typte het in op google en die site stond boven aan.
Dat zal haar lerenquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
PotverdullemesGaan ze helemaal los op de 'TS' omdat die 'onze' term zolderauties gebruikt
Als 't maar niet uit de hand gaat escalerenquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:10 schreef BlueMage het volgende:
Ja volgens mij zit er veel van ONZ/KLB in die Facebookgroep.
Dat is al lang gebeurd, Gerda zit al niet meer in die groep, alleen nog maar FOK!kers.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als 't maar niet uit de hand gaat escaleren
quote:
Denk dat ze sowieso de centrale topics al niet weten te vinden, als ze überhaupt ONZ hebben gevondenquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Krijg er een beetje een Avatar gevoel bij: eigenlijk zijn ze net zoals wij
Denk niet dat ze dit topic gaan vinden, want bij meuk voelen ze zich niet aangesproken
Kunnen ze niet mee muurvulleren, dus doen ze nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:14 schreef BlueMage het volgende:
Je weet maar nooit, dadelijk weet Annie wat zo'n DDOS aanval betekent...
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:25 schreef Elvi het volgende:
Welke groep is dat?
En het woord 'zolderautist' is gebruikt dus t is gewoon n mede-fokker die klaagt
Noh, dat is gewoon een kruising tussen een herfsttafel en een kijkdoos. Dat hoort hier niet.quote:
quote:Hierbij biedt ik mijn man aan voor hergebruik. Altijd zuinig op geweest dus zo goed als nieuw. Wie bied
Mods die toegeven aan een vocale minderheid.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:08 schreef Etcetera het volgende:
Dus omdat de kleuters in klb het niet kunnen laten om in een topic te klikken waar ze niet hoeven te kijken, zijn we nu naar ONZ geschopt? Triesttyperend ook
Ze kunnen beter de rest van KLB naar onzin verplaatsen want dit is juist een van de weinige topics met inhoud.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:08 schreef Etcetera het volgende:
Dus omdat de kleuters in klb het niet kunnen laten om in een topic te klikken waar ze niet hoeven te kijken, zijn we nu naar ONZ geschopt? Triesttyperend ook
ja triestquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:12 schreef Syntos het volgende:
[..]
Mods die toegeven aan een vocale minderheid.
Goed om te weten als ik mijn zin een keertje door wil douwen, gewoon gaan janken tot ik mijn zin krijg.
Die Facebook Ergernissen reeks in KLB draait ook alleen nog maar om het posten van de meest belachelijke statussen, en daar hoor je dan weer niemand over.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:15 schreef lady-wrb het volgende:
onzin slaat nergens op en in klaagbaak stond ie prima
ken ik niet, doe eens een linkje?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:17 schreef Syntos het volgende:
[..]
Die Facebook Ergernissen reeks draait ook alleen nog maar om het posten van de meest belachelijke statussen, en daar hoor je dan weer niemand over.
Belachelijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:18 schreef Syntos het volgende:
[..]
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #83 Chips
Home Sweet Homequote:Op zondag 12 oktober 2014 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gelukkig roepen alle Gerda's dat de vogelhuisjes niet kunnen
Scheef plankje hangt scheefquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik vind die vogelhuisjes juist wel grappig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:18 schreef Syntos het volgende:
[..]
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #83 Chips
Als je ze wilt ophangen in een hertengewei en iets wilt doen met 'home' welquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind die vogelhuisjes juist wel grappig.
Moet ik me zorgen gaan maken nu?
Maar we zijn wel jaloers.quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
PotverdullemesGaan ze helemaal los op de 'TS' omdat die 'onze' term zolderauties gebruikt
Geweldige tip. Koop een bos bloemen. Ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef Elvi het volgende:
Gerda komt met de tip van dag. En ze is er 'excited' over.
[ afbeelding ]
Gewoon alleen de vogelhuisjes aan een hertengewei ja. Maar dan zonder die vogeltjes erop geplakt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als je ze wilt ophangen in een hertengewei en iets wilt doen met 'home' wel
Dat is nog leuk. Hoe maak je het?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:27 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen idee, vraag het gerdaquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:29 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Dat is nog leuk. Hoe maak je het?
genoeg boeken die vernield mogen wordenquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Kunstzinnig en knap gedaan. En toch krimp ik altijd ene beetje in elkaar als ik denk aan het boek dat er mee vernield is
Misschien hebben ze wel Mein Kampf gebruikt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Kunstzinnig en knap gedaan. En toch krimp ik altijd ene beetje in elkaar als ik denk aan het boek dat er mee vernield is
quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:42 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
'gebruik het handdoekje alleen voor je handen'. Dat móet bezoekers toch op ideeen brengen
googly eyesquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:54 schreef moussy het volgende:
Tis door een Gerda gemaakt, niet eens een kind, misschien zwakbegaafd..?
[ afbeelding ]
Ik heb twee minuten moeten nadenken wat er bedoeld wordt met "als je mist".quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:42 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
'gebruik het handdoekje alleen voor je handen'. Dat móet bezoekers toch op ideeen brengen
Wtf is hetquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:58 schreef moussy het volgende:
gelukkig is het met liefde gemaakt
[ afbeelding ]
ja ik zag hetquote:
Het zou wel erg leuk zijn om nu weer naar KLB te verhuizenquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
ja ik zag hetIk dacht even "wat een rare feedback-TT". Maar het is gewoon een heel nieuw topic
Heb ik eindelijk een naamtopic, kan hij mn naam niet eens spellenBlijft lastig hoor die 4 letters.
Maar zullen we weer ontopic gaan?Heb geen zin meer in spelen met zielige mannetjes.
Op zich zijn al die knutsels wel extreem onzinnig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Zo.
Even nog overleggen of dit de definitieve plek is, maar in ONZ hoort het topic zeker niet.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Zo.
Even nog overleggen of dit de definitieve plek is, maar in ONZ hoort het topic zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |