SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, zou kunnen. Ik volg het ook niet echt meer na de laatste film.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij las ik juist dat hij door iemand anders gespeeld zou worden omdat hij zoveel jaar ouder is in die film. Maar ik weet het fijne er ook niet van hoor. Volg het niet zo nauw meer.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
Er komt geen nieuw boek.
Maar Rownling schrijft een script van een film.
Film gaat over Newt Scamander. De schrijver van een van de studieboeken die ze moesten lezen. (over magische wezens)
Het speelt zich af 70 jaar voor Harry's geboorte. Dus geen Harry.
Oja, dat was het.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
Er komt geen nieuw boek.
Maar Rownling schrijft een script van een film.
Film gaat over Newt Scamander. De schrijver van een van de studieboeken die ze moesten lezen. (over magische wezens)
Het speelt zich af 70 jaar voor Harry's geboorte. Dus geen Harry.
Nee klopt niet man. Jij had gelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Ik volg het ook niet meer na de laatste film.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik het topic gestolen heb enzo. DOE NORMAAL. Je bezorgt mij een zwarte naam.
Shit, ik kan je huidige UI niet uploaden.quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is gemarkeerd als onveilig. Controleer de inhoud en probeer het opnieuw.
IK ZEI TOCH.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Klinker was en het logo van Hezbollah niet herkende
Ja weet ik typo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Al die geruchten.
Rowling trouwens, niet Rownling.
Moesten jullie ook huilen toen Perkamentus dood ging?
Maar fo real ga je deze aanhouden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Shit, ik kan je huidige UI niet uploaden.
Ja ja, typo ammehoela, je noemt jezelf Potterhead ditdat. Pff schandalig gewoon.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar fo real ga je deze aanhouden?
Heb je haar laatste boek ook gelezen? The Casual Vacancy? Zo ja, hoe was het?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee klopt niet man. Jij had gelijk.
Ik ben de ergste Potterhead hier.
Geen Harry. Ik volg Rowling zelfs op Twitter enzo. Ze heeft dat goed duidelijk gemaakt na de geruchten.
Werd in de boeken niet gezegd, maar dat maakte ze er achteraf wel van volgens mij. Hij hield wel van breien enzo in de boeken.quote:
Volgens mij had Rowling zoiets laten doorschemeren, maar ik weet het fijne er niet van. Wellicht dat hij daarom zo zachtaardig was tegen knappe Harry.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Ik snap niet waarom mensen dat zeggen of denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |