SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, zou kunnen. Ik volg het ook niet echt meer na de laatste film.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij las ik juist dat hij door iemand anders gespeeld zou worden omdat hij zoveel jaar ouder is in die film. Maar ik weet het fijne er ook niet van hoor. Volg het niet zo nauw meer.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
Er komt geen nieuw boek.
Maar Rownling schrijft een script van een film.
Film gaat over Newt Scamander. De schrijver van een van de studieboeken die ze moesten lezen. (over magische wezens)
Het speelt zich af 70 jaar voor Harry's geboorte. Dus geen Harry.
Oja, dat was het.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
Er komt geen nieuw boek.
Maar Rownling schrijft een script van een film.
Film gaat over Newt Scamander. De schrijver van een van de studieboeken die ze moesten lezen. (over magische wezens)
Het speelt zich af 70 jaar voor Harry's geboorte. Dus geen Harry.
Nee klopt niet man. Jij had gelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Ik volg het ook niet meer na de laatste film.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik het topic gestolen heb enzo. DOE NORMAAL. Je bezorgt mij een zwarte naam.
Shit, ik kan je huidige UI niet uploaden.quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is gemarkeerd als onveilig. Controleer de inhoud en probeer het opnieuw.
IK ZEI TOCH.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Klinker was en het logo van Hezbollah niet herkende
Ja weet ik typo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Al die geruchten.
Rowling trouwens, niet Rownling.
Moesten jullie ook huilen toen Perkamentus dood ging?
Maar fo real ga je deze aanhouden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Shit, ik kan je huidige UI niet uploaden.
Ja ja, typo ammehoela, je noemt jezelf Potterhead ditdat. Pff schandalig gewoon.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar fo real ga je deze aanhouden?
Heb je haar laatste boek ook gelezen? The Casual Vacancy? Zo ja, hoe was het?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee klopt niet man. Jij had gelijk.
Ik ben de ergste Potterhead hier.
Geen Harry. Ik volg Rowling zelfs op Twitter enzo. Ze heeft dat goed duidelijk gemaakt na de geruchten.
Werd in de boeken niet gezegd, maar dat maakte ze er achteraf wel van volgens mij. Hij hield wel van breien enzo in de boeken.quote:
Volgens mij had Rowling zoiets laten doorschemeren, maar ik weet het fijne er niet van. Wellicht dat hij daarom zo zachtaardig was tegen knappe Harry.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Ik snap niet waarom mensen dat zeggen of denken.
Zijn er al massale boekenverbrandingen geweest onder moslim lezers van de boeken na dit nieuws?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:17 schreef Peunage het volgende:
Ja dat slaat dus nergens op, in het echte leven dingen bijverzinnen over Dumbledore
Staat nog op mijn bucketlistquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn er al massale boekenverbrandingen geweest onder moslim lezers van de boeken na dit nieuws?
Ik lees geen Harry, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn er al massale boekenverbrandingen geweest onder moslim lezers van de boeken na dit nieuws?
Wat nou bijverzinnen, ze heeft het niet in de boeken geschreven maar dat betekent niet dat ze hier niet eerder over nagedacht heeft. Het is duidelijk dat jij geen meesterbrein bent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:17 schreef Peunage het volgende:
Ja dat slaat dus nergens op, in het echte leven dingen bijverzinnen over Dumbledore
Kom dan gaan we tinychatten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:21 schreef TheMagnificent het volgende:
De servers kunnen 't niet meer aan.
Nah was overduidelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:17 schreef Peunage het volgende:
geprobeerd, maar niet gelukt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je haar laatste boek ook gelezen? The Casual Vacancy? Zo ja, hoe was het?
Watisdatnuweer?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom dan gaan we tinychatten.
Vind het best geinig.quote:
Hmja, volgens mij wilde ze niet meer slechts als 'de schrijfster van de Harry Potter-boeken' herinnerd worden, dus wilde ze ook een hele andere richting uitproberen, maar kennelijk niet heel erg geslaagd zo te horen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
geprobeerd, maar niet gelukt.
Toch iets heel anders dan HP
Ja weet echt niet. Kijk nu pas voor het eerst. Maar je vat het wel goed samen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind het best geinig.Snap niet hoe het nou precies werkt, maar blijkbaar hebben ze allemaal al een paar wanneer ze opdrachten moeten doen en daarnaast vozen ze met anderen. Mmkay.
Moslims lezen het sowieso nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Radcliffe heeft wel echt hele gekke rollen gespeeld om van dit imago af te komen hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmja, volgens mij wilde ze niet meer slechts als 'de schrijfster van de Harry Potter-boeken' herinnerd worden, dus wilde ze ook een hele andere richting uitproberen, maar kennelijk niet heel erg geslaagd zo te horen.Hoewel ze natuurlijk nog genoeg tijd heeft.
Zelfde verhaal met Daniel Radcliffe die door het leven zal moeten gaan als 'de jongen die Harry Potter speelde' als hij niet een nieuwe memorabele rol neerzet in een andere film.
Nee hoor, schamen niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Moet ik me gaan schamen?
Hihi, weet je nog dat weekend voordat ik mijn tentamen had? Toen ging ik het hele weekend dat kijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja weet echt niet. Kijk nu pas voor het eerst. Maar je vat het wel goed samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je Twilight ook gelezen?
Hoe oud ben jij trouwensquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja verdulleme. Wat is dit.De ganse dag.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee hoor, schamen niet.Maar omdat je best lang op FOK! rondhangt had ik gedacht dat je het fenomeen wel kende.
[..]
Hihi, weet je nog dat weekend voordat ik mijn tentamen had? Toen ging ik het hele weekend dat kijken.Je tijd verspillen aan zo'n kut serie. Waarom niet Chuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
:$ :$ :$quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je mag het ook hier tegen mij zeggen :$
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je tijd verspillen aan zo'n kut serie. Waarom niet Chuck?Wat is Chuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, had gekund maar ik durf niet zo goed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je mag het ook hier tegen mij zeggen :$![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is Chuck?Google a drerieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, had gekund maar ik durf niet zo goed."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Kquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nee heb geen herkansing, aan het einde van de minor KAN ik herkansen maar dan moet ik toets 1, 2 en 3 in EEN keer herkansen.Volgende toets gewoon goed maken en ik ben veilig.
Series.quote:
Ja maar ik heb je nummer niet dus dan kan ik je ook niet wappen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt me ook wappen, hoor.
Welk jaar zit je in?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nee heb geen herkansing, aan het einde van de minor KAN ik herkansen maar dan moet ik toets 1, 2 en 3 in EEN keer herkansen.Volgende toets gewoon goed maken en ik ben veilig.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is Chuck?Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, had gekund maar ik durf niet zo goed.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
wl je myn nummrquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Series.
[..]
Ja maar ik heb je nummer niet dus dan kan ik je ook niet wappen.
huh. Hoef je niet alles te halen om 30 studiepunten te krijgen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
K hb hr nummr. Kopuh?quote:
huhu :$ hoef nie, heb liefer jou nummrquote:
Derde.quote:
Van wat?quote:
Okan.quote:
Wat? Heb naast de drie projecten ook drie kennistoetsen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
huh. Hoef je niet alles te halen om 30 studiepunten te krijgen?
DOE NORMAAL.quote:
We splitsen 50/50quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Derde.Gaat echt snel nu.
[..]
Van wat?
[..]
Okan.
[..]
Wat? Heb naast de drie projecten ook drie kennistoetsen.Maar laatstgenoemde is alleen aan het eind te herkansen, in één keer. Dus alle stof in een keer.
[..]
DOE NORMAAL.
Ok daar kan ik mee leven.quote:
Haha, mocht je willen.quote:
Op alexis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Jij bent ergquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok daar kan ik mee leven.Wel veel vragen dan anders is het waardeloos.
[..]
Haha, mocht je willen.
Wat.quote:
Ik zeg gewoon whatsappen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
WhatsApp-nieuwstijdingen expediëren klinkt zo lang.
Dus je hoeft niet alles te halen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Derde.Gaat echt snel nu.
[..]
Van wat?
[..]
Okan.
[..]
Wat? Heb naast de drie projecten ook drie kennistoetsen.Maar laatstgenoemde is alleen aan het eind te herkansen, in één keer. Dus alle stof in een keer.
[..]
DOE NORMAAL.
Toegevoegd. Haha leuke profielfotoquote:
Ah, bijna klaar al dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Derde.Gaat echt snel nu.
[..]
Hoe kom je daar dan bij? IK SNAP JE NIET.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet alles te halen?
Jaja, spannend hoor. MOet nog wel een stage lopen in de vierde. Daar kijk ik het meest tegenop.quote:
Rustigquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan bij? IK SNAP JE NIET.
Elke minor is anders, qua inhoud en zo, maar ze leveren allemaal 30 punten op. Om 30 punten te halen moest ik 2 tentamens maken en 1 eindopdracht. Maar ik moest wel alles halen, want iets niet halen = geen studiepunten = geen 30 punten in totaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan bij? IK SNAP JE NIET.
[..]
Jaja, spannend hoor. MOet nog wel een stage lopen in de vierde. Daar kijk ik het meest tegenop.
Gelezen zelfs. Alstuquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:51 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
huhu :$ hoef nie, heb liefer jou nummr
Waar had je dat trouwens gehoord van dat de meeste inwoners vrouwen zullen zijn?
Dankjequote:
Nou, ik heb ook 30 punten om te halen ja. Maar volgens mij kunnen wij de tentamens compenseren met elkaar. Tenminste, dat hoop ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Elke minor is anders, qua inhoud en zo, maar ze leveren allemaal 30 punten op. Om 30 punten te halen moest ik 2 tentamens maken en 1 eindopdracht. Maar ik moest wel alles halen, want iets niet halen = geen studiepunten = geen 30 punten in totaal.
Je begint al meteen zie ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toegevoegd. Haha leuke profielfoto
Klinkt niet heel mooiquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gelezen zelfs. Alstu
“The first group to enter Paradise will be as beautiful as the full moon, and the group that follows them will be like the brightest shining stars in the sky: each man of them will have two wives, the marrow of whose leg-bones will be visible through the flesh because of their extreme beauty. There will be no one who is unmarried in Paradise”"[Sahih Muslim, Kitaab al-Jannah, Baab awwal zumrah tadhkul al-Jannah, 4/2179, hadith no. 2834]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |