Ik geloof van alles.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap je redenering hoor, maar geloof je dan helemaal niks meer? Sorry als ik teveel vraag, ben gewoon heel nieuwsgierig.
Wat vindt je omgeving ervan?
Dacht dat ik tegen jou aan het praten wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En hoezo hebben Sylvesterrrrrr en Mathemaaaaaaaat nog steeds mijn UI als actief ik word gek.
Heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dacht dat ik tegen jou aan het praten was
Ja meester.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:57 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
http://kennishuys.com/product-tag/begin-van-de-leiding/
Niet alleen kijken gaarne, ook lezen.
Ja ik kan het ook niet helpen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dacht dat ik tegen jou aan het praten was
Wel christendom en jodendom? \\ Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik geloof van alles.
Maar niet meer in de islamitische geschriften.
Sommigen vinden het kut anderen vinden het prima.
Dat Eva Adam heeft verleid is een christelijke leer. De islamitische leer is dat ze beiden zijn verleid door Satan. Zie Koran 7:20-23.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van een vrouw. Honger in Afrika, ziektes, Miley Cyrus, milieuvervuiling, wereldoorlogen, regionale oorlogen, politiek, elektrische auto's, ISIS, moord, kapitalisme, Belgie, global warming, batterijen, Hugh Jackman, partnerruil en die irritante dunne plastic bekertjes die eigenlijk waardeloos zijn.
Goed gedaan Oma.
Je naam is best ironisch dan. Har har har.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik geloof van alles.
Maar niet meer in de islamitische geschriften.
Sommigen vinden het kut anderen vinden het prima.
Nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook niet helpen.Ze zijn ons aan het saboteren.
[..]
Wel christendom en jodendom? \\ Hoe oud ben je?
wuthering heights schijnt ook goed te zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Peunage het volgende:
Als er toch met boeken wordt gestrooid. "And then I was guided" is ook een goed boek.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook niet helpen.Ze zijn ons aan het saboteren.
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze heeft nu gelukkig iets anders.
Ik lees op dit moment boek over etiquette mbt de koran van imem nevevi..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Peunage het volgende:
Als er toch met boeken wordt gestrooid. "And then I was guided" is ook een goed boek.
HA nu heb ik weer mijn oudequote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee.
Geen Abraham religies. Is allemaal zelfde.
En 24.
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HA nu heb ik weer mijn oude
Er is zoveel meer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HA nu heb ik weer mijn oude
[..]
[ afbeelding ] ?
Zo lief.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, deze UI kunnen jullie niet instellen. Beat that.
Zoals?quote:
Ja, een van mijn lievelingsfilms.quote:
Elk jaar rond Sinterklaas kwam er dan weer een nieuw boek uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Harry Potter. Ik mis de tijd dat ik dat voor het eerst las.
De meeste mensen in de hemel zijn ook vrouwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:53 schreef AMAR420 het volgende:
ex-klasgenoot zijn de meeste vrouwen duivels en de meeste mensen in de hel zijn vrouwen, dit had een imam hem verteld
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, deze UI kunnen jullie niet instellen. Beat that.
Echt jammer dat die periode van nieuwe Harry Potter boeken voorbij is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoals?
[..]
Ja, een van mijn lievelingsfilms.
[..]
Elk jaar rond Sinterklaas kwam er dan weer een nieuw boek uit.Genot!
Waar zijn alle mannen heen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De meeste mensen in de hemel zijn ook vrouwen
O? Deze hoor ik voor het eerst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De meeste mensen in de hemel zijn ook vrouwen
Ik jou ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vberdomme jij hebt een abo.![]()
IK HAAT JE.
Inderdaad. Maar goed, blijven leuke boeken en films.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Echt jammer dat die periode van nieuwe Harry Potter boeken voorbij is.
Die lopen hun lul achterna.quote:
Goed boek. Een stukjes ervan gaat over seksuele opwinding door jonge knapenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik lees op dit moment boek over etiquette mbt de koran van imem nevevi..
Zelfs in the afterlife.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, blijven leuke boeken en films.Binnenkort komt er wel een nieuw deel uit geloof ik, maar dan zijn Harry enzulks al oud enzooo. Jeetje.
[..]
Die lopen hun lul achterna.
Dat is een flinke lijst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)spirituele_tradities
Veel plezier.
Dat vind je wel opwindend he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Goed boek. Een stukjes ervan gaat over seksuele opwinding door jonge knapen
quote:
Eens kijken, misschien kan ik tot een nieuw geloof komen door een paar te mixen met elkaar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)spirituele_tradities
Veel plezier.
quote:
Het is wel een obsessie van je he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Goed boek. Een stukjes ervan gaat over seksuele opwinding door jonge knapen
tijdens de koranles![]()
![]()
Nee, volgens mij komt Harry daar niet meer in voor maar speelt het zich wel af in hetzelfde universum.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, blijven leuke boeken en films.Binnenkort komt er wel een nieuw deel uit geloof ik, maar dan zijn Harry enzulks al oud enzooo. Jeetje.
[..]
Die lopen hun lul achterna.
Volgens mij las ik juist dat hij door iemand anders gespeeld zou worden omdat hij zoveel jaar ouder is in die film. Maar ik weet het fijne er ook niet van hoor. Volg het niet zo nauw meer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, volgens mij komt Harry daar niet meer in voor maar speelt het zich wel af in hetzelfde universum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |