Ik geloof van alles.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap je redenering hoor, maar geloof je dan helemaal niks meer? Sorry als ik teveel vraag, ben gewoon heel nieuwsgierig.
Wat vindt je omgeving ervan?
Dacht dat ik tegen jou aan het praten wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En hoezo hebben Sylvesterrrrrr en Mathemaaaaaaaat nog steeds mijn UI als actief ik word gek.
Heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dacht dat ik tegen jou aan het praten was
Ja meester.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:57 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
http://kennishuys.com/product-tag/begin-van-de-leiding/
Niet alleen kijken gaarne, ook lezen.
Ja ik kan het ook niet helpen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dacht dat ik tegen jou aan het praten was
Wel christendom en jodendom? \\ Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik geloof van alles.
Maar niet meer in de islamitische geschriften.
Sommigen vinden het kut anderen vinden het prima.
Dat Eva Adam heeft verleid is een christelijke leer. De islamitische leer is dat ze beiden zijn verleid door Satan. Zie Koran 7:20-23.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van een vrouw. Honger in Afrika, ziektes, Miley Cyrus, milieuvervuiling, wereldoorlogen, regionale oorlogen, politiek, elektrische auto's, ISIS, moord, kapitalisme, Belgie, global warming, batterijen, Hugh Jackman, partnerruil en die irritante dunne plastic bekertjes die eigenlijk waardeloos zijn.
Goed gedaan Oma.
Je naam is best ironisch dan. Har har har.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik geloof van alles.
Maar niet meer in de islamitische geschriften.
Sommigen vinden het kut anderen vinden het prima.
Nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook niet helpen.Ze zijn ons aan het saboteren.
[..]
Wel christendom en jodendom? \\ Hoe oud ben je?
wuthering heights schijnt ook goed te zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Peunage het volgende:
Als er toch met boeken wordt gestrooid. "And then I was guided" is ook een goed boek.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook niet helpen.Ze zijn ons aan het saboteren.
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze heeft nu gelukkig iets anders.
Ik lees op dit moment boek over etiquette mbt de koran van imem nevevi..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Peunage het volgende:
Als er toch met boeken wordt gestrooid. "And then I was guided" is ook een goed boek.
HA nu heb ik weer mijn oudequote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee.
Geen Abraham religies. Is allemaal zelfde.
En 24.
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HA nu heb ik weer mijn oude
Er is zoveel meer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HA nu heb ik weer mijn oude
[..]
[ afbeelding ] ?
Zo lief.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, deze UI kunnen jullie niet instellen. Beat that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |