Heb je nou een stijve fluit?quote:
quote:
Je kunt de chocolade en ticket verkopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar de prijs is dus een optreden in Las Vegas en een vrachtwagenlading kinder bueno?
Geen moneys?
Zit hier jankend op de grond voor de tv, zo erg leef ik mee... Wat zij heeft meegemaakt allemaal... valt mijn leven in het nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:57 schreef Pheno het volgende:
Het is wat meid, gepest worden. Dat overkomt niemand.
Ze zeggen net eigen nummer, dus ik neem aan dat het dan waar isquote:
Robert zei: eigen nummer. Dus ik gok op een eigen nummer..quote:
Ah, gemist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zeggen net eigen nummer, dus ik neem aan dat het dan waar is
Naas, neus, ik zie mogelijkhedenquote:
eigen nummer dat in elkaar is gezet als het monster van frankenstein met gebruik van allerlei verschillende stukjes uit populaire liedjesquote:
Nou stuur die dan maar, dan horen we er ook niets meer vanquote:
Naas is Limburgs voor neusquote:
En ik vrees de niet werkende stukjes...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
eigen nummer dat in elkaar is gezet als het monster van frankenstein met gebruik van allerlei verschillende stukjes uit populaire liedjes
Mijn bank kruipt achter de hamster...quote:
Och, een vriend van me heeft al bibberende knieėn als hij op een vloeitje staatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef Pheno het volgende:
Je hebt geen hoogtevrees he?
<bibberend>Nee, maar van deze hoogte...
Nu voelt ze zich gepest door de juryquote:
Zelfs de Clearasil heeft hoogtevrees op die dingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:04 schreef Burner82 het volgende:
85 lagen make-up kunnen de puisten niet markeren.
Dit is de 3e halve finale of zoquote:
Ik vond het al een rare plek voor een neus... maar is een puist op haar kin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs de Clearasil heeft hoogtevrees op die dingen
twitter:ajmsc twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 20:30:33#HGT Wordt de JuichApp ook ondersteunt voor mijn Nokia 3310? reageer retweet
Ligt eraan hoe vaak Robert zich verspreektquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoeveel halve finales komen er nog?
Ik heb het ook gemist toen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:06 schreef Pheno het volgende:
Kots? Dus... Ik heb niet veel gemist in de kwartfinales denk ik_!
Kaandorpquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist toen.
Ik hoop op Brigitte kaandorp humor. Maar dat zal wel niet.
Die zag ik al aankomenquote:
Waren dat kwartfinales?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:06 schreef Pheno het volgende:
Kots? Dus... Ik heb niet veel gemist in de kwartfinales denk ik_!
Weet ik het, ik snap geen reet van die verdelingen van RTLquote:
quote:
Ik snap er ook niks van hoor... ze hebben meer halve finales dan kwartfinales of zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik het, ik snap geen reet van die verdelingen van RTL_!
Heftig kudtquote:
Chantalquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is er nog iemand in dit programma die een normaal leven heeft?
Ja, onze panfluitende ex-teamleider bij een melkfabriekquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is er nog iemand in dit programma die een normaal leven heeft?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet me denken aan die griet van Die Antwoord.
Op de plek waar ze uit plast.... johquote:
Wie?quote:
euhmquote:
Dat heb ik dus nooit gekeken en/of gesnaptquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:22 schreef Stickertje het volgende:
man vroeger keken kinderen gewoon naar purno de purno
Ik was meer van Ren & Stimpyquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:22 schreef Stickertje het volgende:
man vroeger keken kinderen gewoon naar purno de purno
ik dacht al vanaf het begin dat het over een kat/poes zou gaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik verwachtte eigenlijk een punchline over incest ofzo, die hond zag ik niet aankomen
Blame Nielsquote:
Chantal heet ze.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef Burner82 het volgende:
Ik val in herhaling: maar die blonde
Nee!quote:
Tss, homoquote:
Dat is idd ook de bagger zelf ja.quote:
En dat op Coming out day hequote:
Ik ken die hele gast niet, maar ik heb niet het gevoel dat ik iets misquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is idd ook de bagger zelf ja.
Next-gen gitaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:27 schreef muzas het volgende:
Tof die gitaar doet het ook als je met je hand naar de mic grijpt.
Blofquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:27 schreef Pheno het volgende:
Dit is toch Blof? Mooi, flikker er maar uit.
Eerder als Erica Terpstra met een hamster erin.... (ik ben gelukkig geen beelddenker)quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:28 schreef Pheno het volgende:
Nou, dit klinkt als een hamster met een Erica Terpstra erop
Krijgen straks vast een Kinder bueno voor hun acteerprestatiesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat publiek dat daarvoor is neergezet.
Uitzinnige massa he!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
en weer kutpubers die staan te filmen met hun telefoons vooraan het podium![]()
Ze doen bij talentenjachten ooit wat anders dan covers?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:29 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wat uberslecht gezongen. Plus een cover is wel heel makkelijk. Het is geen dorpsfeest.
Naaz deed een slecht eigen nummerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze doen bij talentenjachten ooit wat anders dan covers?
Playbacken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie de act hiervoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NAT EN HARIGquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:31 schreef Pheno het volgende:
Chantal, zeg gewoon: het was als datgene tussen mijn dijen waar ik uit plas.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:32 schreef Burner82 het volgende:
Nee, Gordon.. Hij zingt niet beter, hij is de lekkerste
Urethra?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:31 schreef Pheno het volgende:
Chantal, zeg gewoon: het was als datgene tussen mijn dijen waar ik uit plas.
Whot? is toch zoquote:
Punani!!!quote:
Oh op die fiets. Dat had ik ook niet meegekregen. Tig acts zijn niet vernieuwend bij HGT. Maar ik snap je ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Bij HGT is het toch de bedoeling dat je iets vernieuwends laat zien?
Jij mag ze hebbenquote:
Als ze nu nog hadden gezegd dat het goed was hadden we een blamagequote:
onzin, de lat heeft nog nooit zo hoog gelegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
onzin, de lat heeft nog nooit zo hoog gelegenTe hoog gegrepen voor de meeste iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet nog meer geld binnenkomen anders kan ome john niet vakantiehuis 59 laten bouwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:36 schreef Pheno het volgende:
Kunnen ze beter niet gewoon de hele uitslag al geven?
En alle spanning missen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:36 schreef Pheno het volgende:
Kunnen ze beter niet gewoon de hele uitslag al geven?
Ze zijn er wel hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Genoeg mannen die hun klus niet klaren nee. Niet in huis, niet op het werk. Niet in bed.
Ik proef frustratiequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Genoeg mannen die hun klus niet klaren nee. Niet in huis, niet op het werk. Niet in bed.
Kotsfluit.. weer eens wat anders.quote:
Vast iets met een penis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:46 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb hele slechte gedachtes bij mijn eigen uitspraak.. ik zal ze niet delen
je wil op gordons schoot zitten?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:46 schreef Pheno het volgende:
Naar de liveshows? Alleen als ik een stoeltje naast Chantal krijg.
Die tief ik er wel vanaf, die wil toch een blonde god als blafkont.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je wil op gordons schoot zitten?
Chocoladerepen (ik zou willen dat het een grap was).quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:50 schreef Pheno het volgende:
Inspireren geen Clearasil te gebruiken of zo?
Ja, diequote:
Dan hou je geen meisjes meer over...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Pheno het volgende:
Meisjes die huilen voor een kut'bandje'? Schiet ze meteen af. Die gaan niets toevoegen aan de maatschappij
Nee het is zo een mooi inkoppertje, als je je kapot verveelt op een avond als dezequote:
Haha..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chocoladerepen (ik zou willen dat het een grap was).
Mooi, minder werkloosheidquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan hou je geen meisjes meer over...
Nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef Zelfscanner het volgende:
Laat meisje met zwarte haar eens doorgaan
Die was echt kutquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef Zelfscanner het volgende:
Laat meisje met zwarte haar eens doorgaan
Tja, zullen wel scriptkiddies zijn of zo. Die vinden deze show ook om te kotsen.quote:
Ow, nu wel ineensquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, zullen wel scriptkiddies zijn of zo. Die vinden deze show ook om te kotsen.
je vindt deze show wel goedquote:
Is ook een lastige act in Vegasquote:
Nee, dat je hebt over scriptkiddies en zo.... Tegen mij zei je nog dat je van Games wasquote:
Dat ben ik ook, ik snap je punt niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat je hebt over scriptkiddies en zo.... Tegen mij zei je nog dat je van Games was
Die is allang opquote:
Beneden ANPquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Na 10+ jaar aan non-stop talentenshows is de poel wel leeg. Gewoon écht leeg.
Tegen de ander zeg je serieuze dingen tegen mij alleen dat je van games bentquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, ik snap je punt niet.
Mja, die ziet ook dat het allemaal kudt is. Hij zal als ie de show terugkijkt wel snappen waarom niemand op die dansact heeft gestemd. Ik zag iig niet dat het goed was door de prachtige regiequote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef muzas het volgende:
Wacht zegt ie nou 'vierde' halve finale..
Ik wil geen twee keer de helft-discussie starten maar wtf?
Tja heeft HGT ooit enkel kwaliteit gehad dan? Ik zie dit altijd als een podium voor neusfluiters en Piet en Annie van de camping die komen zingen/twirlen/whatever.quote:
Nee, jij vraagt mij iets over PR, dat doe ik voor games. Niet voor technische forumdingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tegen de ander zeg je serieuze dingen tegen mij alleen dat je van games bent
4 Halve finales? Ik moet snel terug naar de basisschool
Je bent PR.. je moet gewoon dingen recht pr-enquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, jij vraagt mij iets over PR, dat doe ik voor games. Niet voor technische forumdingen
Ademen moet ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je bent PR.. je moet gewoon dingen recht pr-en
En belasting betalen. De 2 zekerheden van het leven.quote:
dit seizoen is redelijk om te jankenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:21 schreef ato het volgende:
What's dit? Ik vind Holland got talent echt achteruitgaan...
Een zenuwachtig zangeresje die eerste wordt?
De dansgroep fusion niet bij eerste 3?
Mijn god, het wordt echt steeds slechter.
Dan alweer bijgekomen?twitter:DanKaraty twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 18:28:42Want craziness? This just happened: Car hits bike, 2 guys get out and start fighting, one guy pulls knife. Yikes! Right in front of my taxi reageer retweet
Vorige week voor het eerst weer in lange tijd, maar toen had ik geen computer bij de handquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
wanneer kijk je weer eens sbs op zondag?
Ik weet niet wat voor slechte films jij kijkt, maar dit ken ik nog niet van een slasher-moviequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:12 schreef Burner82 het volgende:
Zo doen de zombies ook in een slechte zombie-film...
Of een Mercedesquote:
quote:
Ja dat valt totaal niet op als je met dub buiten de maat beweegt. Met een grote groep ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:14 schreef muzas het volgende:
Valt me op dat veel dansgroepen 'vage' muziek gebruiken (dubstep, dit soort meuk, etc) Dan kun je gewoon spastisch doen omdat het toch niet opvalt dat je het ritme niet volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |