Heb je nou een stijve fluit?quote:
quote:
Je kunt de chocolade en ticket verkopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar de prijs is dus een optreden in Las Vegas en een vrachtwagenlading kinder bueno?
Geen moneys?
Zit hier jankend op de grond voor de tv, zo erg leef ik mee... Wat zij heeft meegemaakt allemaal... valt mijn leven in het nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:57 schreef Pheno het volgende:
Het is wat meid, gepest worden. Dat overkomt niemand.
Ze zeggen net eigen nummer, dus ik neem aan dat het dan waar isquote:
Robert zei: eigen nummer. Dus ik gok op een eigen nummer..quote:
Ah, gemist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zeggen net eigen nummer, dus ik neem aan dat het dan waar is
Naas, neus, ik zie mogelijkhedenquote:
eigen nummer dat in elkaar is gezet als het monster van frankenstein met gebruik van allerlei verschillende stukjes uit populaire liedjesquote:
Nou stuur die dan maar, dan horen we er ook niets meer vanquote:
Naas is Limburgs voor neusquote:
En ik vrees de niet werkende stukjes...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
eigen nummer dat in elkaar is gezet als het monster van frankenstein met gebruik van allerlei verschillende stukjes uit populaire liedjes
Mijn bank kruipt achter de hamster...quote:
Och, een vriend van me heeft al bibberende knieën als hij op een vloeitje staatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef Pheno het volgende:
Je hebt geen hoogtevrees he?
<bibberend>Nee, maar van deze hoogte...
Nu voelt ze zich gepest door de juryquote:
Zelfs de Clearasil heeft hoogtevrees op die dingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:04 schreef Burner82 het volgende:
85 lagen make-up kunnen de puisten niet markeren.
Dit is de 3e halve finale of zoquote:
Ik vond het al een rare plek voor een neus... maar is een puist op haar kin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs de Clearasil heeft hoogtevrees op die dingen
twitter:ajmsc twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 20:30:33#HGT Wordt de JuichApp ook ondersteunt voor mijn Nokia 3310? reageer retweet
Ligt eraan hoe vaak Robert zich verspreektquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoeveel halve finales komen er nog?
Ik heb het ook gemist toen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:06 schreef Pheno het volgende:
Kots? Dus... Ik heb niet veel gemist in de kwartfinales denk ik_!
Kaandorpquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist toen.
Ik hoop op Brigitte kaandorp humor. Maar dat zal wel niet.
Die zag ik al aankomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |