abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145426551
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het stond op de laatste pagina van het vorige topic-deel. Ik kan me voorstellen dat het voor jou te lastig vindbaar was. Graag gedaan.
Ga je nog reageren op mijn reactie over tradities van geïmporteerde woestijnreligies?
pi_145426553
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik sla niemand in elkaar. Ik laat mijn portemonnee wel spreken; stukken effectiever.
Doe jij dat maar jongen. Power to the people!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145426574
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het stond op de laatste pagina van het vorige topic-deel. Ik kan me voorstellen dat het voor jou te lastig vindbaar was. Graag gedaan.
Gast, je weet dondersgoed dat ik niks kan en dat jij een discussie-god bent.
pi_145426575
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik sla niemand in elkaar. Ik laat mijn portemonnee wel spreken; stukken effectiever.
Zou AH van jouw portemonnee onder de indruk zijn?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145426585
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op mijn reactie over tradities van geïmporteerde woestijnreligies?
Nee, ik vind het soms veel leuker om bepaalde posts te negeren. Gewoon, omdat het kan. En omdat ze aantoonbare domheid en onzin bevatten. Maar dat ga ik je niet allemaal uitleggen. Misschien moet je zelf eens een ander boek dan alleen de koran openslaan. :W
pi_145426628
Is Guido eigenlijk wel moslim?
pi_145426634
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, je weet dondersgoed dat ik niks kan en dat jij een discussie-god bent.
In vergelijking met jou zijn heel veel mensen discussie-god, dus dat is amper een prestatie.
pi_145426669
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

In vergelijking met jou zijn heel veel mensen discussie-god, dus dat is amper een prestatie.
Ook weer waar.

Weer het hele weekend sjorren en FOK!ken Elf?
pi_145426731
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:55 schreef Specularium het volgende:
Het is in elk geval iemand die te dom is om te snappen dat het christendom al vele eeuwen in ons land aanwezig is een een bepaalde invloed heeft gehad op onze cultuur; dit in tegenstelling tot bepaalde geïmporteerde culturen en tradities die we de afgelopen decennia door de strot krijgen gedouwd.

Het is iemand die kennelijk niet weet dat Sinterklaas slechts heel zijdelings is afgeleid van de Bisschop van Myra en dat Zwarte Piet géén Moor of negerpage is en géén racistisch oogmerk kent. Maar ik heb echt geen zin om daar een uitgebreid verhaal over te typen. De_Guidance kan gewoon zelf op onderzoek uitgaan. Bronnen genoeg.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:59:35 #35
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_145426739
...................
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_145426788
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:39 schreef Elfletterig het volgende:
Bij Albert Heijn voelen ze zich zo goed en zeker over de gemaakte keuzes, dat er een paniekerig pop-upje verschijnt als je www.ah.nl bezoekt. Daarin staat de verklaring die ook in de OP staat.
Het is zulk topbeleid van Albert Heijn dat diverse lokale vestigingen er publiekelijk afstand van nemen. In het vorige deel zijn al enkele voorbeelden genoemd; ook Zeeuwse vestigingen roeren zich:
[..]
Bron: https://www.facebook.com/(...)412569260122/?type=1
Ik weet niet of dat ik het grappig of tragisch moet vinden dat de winkels met de waan van de dag meegaan. Een paar klagers en ze beperken ZP, een paar tegenklagers en ze beperken het beperken. Helaas gaat de Bijenkorf nog steeds ZP aanpassen als ik het goed begrijp.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145426835
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat ik het grappig of tragisch moet vinden dat de winkels met de waan van de dag meegaan. Een paar klagers en ze beperken ZP, een paar tegenklagers en ze beperken het beperken. Helaas gaat de Bijenkorf nog steeds ZP aanpassen als ik het goed begrijp.
Dat meen je niet? Dus geen ZP-poppen meer als ik ondergoed haal bij de Bijenkorf?

In de fik die shit!
pi_145426854
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Weer het hele weekend sjorren en FOK!ken Elf?
Ik sluit me graag aan bij de user in je signature. Ik heb zijn (verwijderde) post voor de gelegenheid even in ere hersteld.

-Dan moet je het niet terug gaan zetten natuurlijk-

[ Bericht 17% gewijzigd door Specularium op 11-10-2014 14:06:23 ]
pi_145426899
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zou AH van jouw portemonnee onder de indruk zijn?
Dat is hetzelfde als aan een vegetariër vragen of dat er minder varkens, koeien, kippen en vissen worden vermoord omdat hij geen vlees of vis eet. :N
Als voldoende mensen hetzelfde doen, 5-10% in het geval van vegetarisch eten, dan heeft dat wel degelijk invloed.
#NoDAPL
pi_145426910
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik sluit me graag aan bij de user in je signature. Ik heb zijn (verwijderde) post voor de gelegenheid even in ere hersteld.

[..]

Ik beschouw dat voor het gemak maar even als een ja.
pi_145426937
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Dus geen ZP-poppen meer als ik ondergoed haal bij de Bijenkorf?
In de fik die shit!
Mij interesseert die decoratie zelf niet, ik ga niet naar een winkel toe, of niet, omdat er bepaalde decoratie wel of niet is. /care
Ik kijk enkel naar de prijs en kwaliteit, de rest interesseert me niet.
Het is het aanpassen van de decoratie wat mij interesseert.
#NoDAPL
pi_145426951
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er is helemaal geen waan van de dag. Er is slechts een zorgvuldig georchestreerde hetze van een kleine groep klagers. Een groepje dat zich expliciet ten doel heeft gesteld om de discussie het hele jaar levend te houden in 2014. Nou, dat is gelukt....

Het gevolg: zwakzinnige winkels denken: "Er is discussie". Inderdaad, maar de verhoudingen wordt niet gekeken. Die zijn grofweg 4-96.
pi_145426972
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is helemaal geen waan van de dag. Er is slechts een zorgvuldig georchestreerde hetze van een kleine groep klagers. Een groepje dat zich expliciet ten doel heeft gesteld om de discussie het hele jaar levend te houden in 2014. Nou, dat is gelukt....
Het gevolg: zwakzinnige winkels denken: "Er is discussie". Inderdaad, maar de verhoudingen wordt niet gekeken. Die zijn grofweg 4-96.
Dan hebben die zwakzinnige winkelmanagers toch een waan van de dag?
#NoDAPL
pi_145427082
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan hebben die zwakzinnige winkelmanagers toch een waan van de dag?
Als jij dat zo wilt noemen, prima. Ik zou eerder zeggen dat ze vakkundig zijn misleid en er met open ogen zijn ingetuind.
pi_145427129
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij dat zo wilt noemen, prima. Ik zou eerder zeggen dat ze vakkundig zijn misleid en er met open ogen zijn ingetuind.
Dat ben ik met je eens, het is omwille van het niet doorzien van die misleiding dat ik spreek over een waan. ;)

Heel dit ZP-geneuzel doet mij denken aan een actiegroep van een jaren geleden die dominant in het nieuws kwam en daadwerkelijk wat gedaan kreeg terwijl die actiegroep uit 1 persoon bleek te bestaan. :|W
Er zijn veel actiegroepen en sommige doen zich groter voor dan dat ze zijn.
#NoDAPL
pi_145427324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
In kleinere dorpen worden Zwarte Pieten vaak gespeeld door mensen uit de eigen gemeenschap, zoals leden van de Scouting of de handbalvereniging. Als je dat roetveegpieten de straat op stuurt, is de kans veel groter dat ze worden herkend.
Wat is er nou mis mee om de traditie te veranderen zodat de zwarte piet gewoon openlijk je buurman is die is ingehuurd?
pi_145427345
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:55 schreef Specularium het volgende:
Nee. Maar dat is allemaal te ingewikkeld.
pi_145427362
pi_145427382
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is in elk geval iemand die te dom is om te snappen dat het christendom al vele eeuwen in ons land aanwezig is een een bepaalde invloed heeft gehad op onze cultuur; dit in tegenstelling tot bepaalde geïmporteerde culturen en tradities die we de afgelopen decennia door de strot krijgen gedouwd.

Het is iemand die kennelijk niet weet dat Sinterklaas slechts heel zijdelings is afgeleid van de Bisschop van Myra en dat Zwarte Piet géén Moor of negerpage is en géén racistisch oogmerk kent. Maar ik heb echt geen zin om daar een uitgebreid verhaal over te typen. De_Guidance kan gewoon zelf op onderzoek uitgaan. Bronnen genoeg.
Nu heb je het toch gedaan.

pi_145427410
Maar even serieus.

Deze discusie is toch beetje 2013?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')