quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:48 schreef De_Guidance het volgende:
Niveau van sommige Quincy haters
[ afbeelding ]
Dit is altijd hun standpunt al geweest.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Begin te denken dat de boycot redelijk goed werkt en ze nu terug willen krabbelen
Dan was het natuurlijk makkelijk op te lossen geweest door zwarte pieten op te hangen in de winkelquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:47 schreef Rurik het volgende:
[..]
Dit is altijd hun standpunt al geweest.
Ja ze kunnen de pepernoten aan de straatstenen niet meer kwijt! Geloof je het zelf?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Begin te denken dat de boycot redelijk goed werkt en ze nu terug willen krabbelen
Normaal hangt men de versiering ook pas op na de intocht van Sinterklaas. Anders is het voor de kinderen wel heel verwarrend. Maar dat zou dus naar voren moeten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan was het natuurlijk makkelijk op te lossen geweest door zwarte pieten op te hangen in de winkelNu zeggen ze dat ze willen maar laten ze niks zien, behalve op snoeppapiertjes van producten die al eerder waren gemaakt. Beetje loos dus.
Leg me maar woorden in m'n mond. Ik zeg dat ze t wss kunnen merken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja ze kunnen de pepernoten aan de straatstenen niet meer kwijt! Geloof je het zelf?
Blijf hopen zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Leg me maar woorden in m'n mond. Ik zeg dat ze t wss kunnen merken.
Nu maken ze toch ook bekend wat ze ophangen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Normaal hangt men de versiering ook pas op na de intocht van Sinterklaas. Anders is het voor de kinderen wel heel verwarrend. Maar dat zou dus naar voren moeten?
Maar waarom zouden ze iets moeten laten zien op dit moment? Dat is toch onzin en de volledige vrijheid van zo'n winkel om te bedenken wat voor campagnes ze voeren?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu maken ze toch ook bekend wat ze ophangen?
Aha, dat kan. Als je met in discussie gaan doelt op mee moeten huilen met de wolven dan heb je wel een puntquote:Maar heb even teruggebladerd en ik weet dat in discussie gaan met jou op dit onderwerp hetzelfde is als Ceberut er van overtuigen dat Zwarte Piet geen racisme is.
Dat ontken ik ook niet. Alleen een beetje raar om, na alle ophef, dan ook niet je zwarte pietenversiering te showen. Je weet wel, al is het alleen om de pro patriatokkies te pleasen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze iets moeten laten zien op dit moment? Dat is toch onzin en de volledige vrijheid van zo'n winkel om te bedenken wat voor campagnes ze voeren?
Maar waarom zou je die xenofoobjes willen plezieren. Die mis je echt niet in je winkel. Zo hoog is de marge op Hollandia-bier niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Alleen een beetje raar om, na alle ophef, dan ook niet je zwarte pietenversiering te showen. Je weet wel, al is het alleen om de pro patriatokkies te pleasen.
Als ze niks zouden merken, waarom zouden ze dan in de kranten berichten plaatsen, op hun site een pop up neerzetten, etc. Ik kan het me haast niet voorstellen dat ze het niet kunnen merken in de cijfers. Maar goed, deze discussie gaat nergens heen zie ik welquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die xenofoobjes willen plezieren. Die mis je echt niet in je winkel. Zo hoog is de marge op Hollandia-bier niet.
Ze zullen de rumoer in de sociale media wel hebben gezien. Maar het echt merken in de omzet, ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets van. Zou dan wel wat serieuzere aanwijzingen willen zien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ze niks zouden merken, waarom zouden ze dan in de kranten berichten plaatsen, op hun site een pop up neerzetten, etc. Ik kan het me haast niet voorstellen dat ze het niet kunnen merken in de cijfers. Maar goed, deze discussie gaat nergens heen zie ik wel
Zo merkte ze het toch ook rond het WK, dat klanten hun links lieten liggen omdat ze geen goede marketing hadden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zullen de rumoer in de sociale media wel hebben gezien. Maar het echt merken in de omzet, ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets van. Zou dan wel wat serieuzere aanwijzingen willen zien.
Uiteraard, dat is traditie. En Danny tornt niet aan tradities.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook weer een banner dat ZP op FOK! wél welkom is met een klikbare link naar Pietitie?
Nu weet ik trouwens ook weer waarom ik voor het eerst in jaren mijn PIMP-abo niet heb verlengd.
Pietitie.
Ik denk dat hij wel onder de indruk is van jouw postquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zou AH van jouw portemonnee onder de indruk zijn?
Witte pietjes komen niet bij de intocht, maar zijn hier al. Die kunnen dus best het hele jaar door in de winkels.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Normaal hangt men de versiering ook pas op na de intocht van Sinterklaas. Anders is het voor de kinderen wel heel verwarrend. Maar dat zou dus naar voren moeten?
Nou, kennelijk is hij vaak onder de indruk van mijn posts, want ondanks dat hij stelselmatig in 2014 verklaart niet meer te zullen reageren op mijn posts, reageert hij keer op keer weer op posts van mij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:40 schreef Tukker87 het volgende:
Ik denk dat hij wel onder de indruk is van jouw post.
Ehm, wie precies heeft de AH beschuldigd van racisme? Dat er gezwicht wordt voor een groep is duidelijk zichtbaar. Met persberichten, excuusbrieven in kranten, woordvoerders op televisie en al. Je zou haast denken dat de AH de profeet had beledigd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zo merkte ze het toch ook rond het WK, dat klanten hun links lieten liggen omdat ze geen goede marketing hadden.
Het is niet totaal te vergelijken maar dat ze het gaan merken is denk ik wel voorspelbaar.
Het gaat niet om een klein groepje xenofobe kleutenpiet haters, het gaat om de gemiddelde oudere blanke inwoners die modaal verdiend want dat is hun grootste doelgroep. En niet het kleine groepje racisme roepers wat voornamelijk in de Aldi/Lidl/Dirk waar de AH voor zwicht.
Zo gaat het vaak in Nederland, dat het groepje minderheden die het hardst roept en racisme erbij haalt het voor elkaar krijgen dat multinationals door de knieën gaan.
Treurig maar waar, kan er zelfs enigszins respect voor hebben dat ze zulke invloed hebben (en ben het niet eens met hun gedachtegoed)
Met fundamentalisten en extremisten valt niet te praten. Gewoon laten gaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die reacties op dat gedicht ook weer te triest voor woorden. En maar janken, zeiken en ouwehoeren. Een stel volwassenen die van kinderen nog wel wat zouden kunnen leren.
Er zitten zat kinders in honger, oorlog (even emo, maar zo zie ik het wel) en wij zitten hier met zijn alle te dreigen om een toko te boycotten vanwege zwarte piet. Omdat die toko naast zwarte piet ook andere kleur piet verkoopt om zo iedereen blij te maken.
Waar zijn we hier met zijn allen in godsnaam mee bezig.
Gevolgen van marketing merken ze zeker. Het gevolg hiervan merken lijkt me vooral wensdenken van de hysterici.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zo merkte ze het toch ook rond het WK, dat klanten hun links lieten liggen omdat ze geen goede marketing hadden.
Het is niet totaal te vergelijken maar dat ze het gaan merken is denk ik wel voorspelbaar.
Bij degenen die er om doordraaien en gaan boycotten val je toch weer terug op Xenofoobjes. Nuchtere mensen maken zich hier niet druk genoeg over om hun normale patroon om te gooien.quote:Het gaat niet om een klein groepje xenofobe kleutenpiet haters, het gaat om de gemiddelde oudere blanke inwoners die modaal verdiend want dat is hun grootste doelgroep.
Klopt, de groep militante aanhangers van de PVV, en GS is inderdaad erg klein. Ze krijgen het helaas wel voor elkaar Zwarte Piet met iets te besmeuren wat nergens op slaat. Erg sneu hoe ze bij achterlijk rechts uiteindelijk precies doen wat die malle Quinsy wil.quote:En niet het kleine groepje racisme roepers wat voornamelijk in de Aldi/Lidl/Dirk waar de AH voor zwicht.
Zo gaat het vaak in Nederland, dat het groepje minderheden die het hardst roept en racisme erbij haalt het voor elkaar krijgen dat multinationals door de knieën gaan.
Vind het politiseren van een kinderfeest gewoon zeer triest. Van die malloot die het aanzwingelde tot de xenofoobjes die er driedubbel overheen gaan. Triest, triest, triest.quote:Treurig maar waar, kan er zelfs enigszins respect voor hebben dat ze zulke invloed hebben (en ben het niet eens met hun gedachtegoed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |