gatverdamme man is toch niet gezond.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ze pakken slagersmessen en gaan in hun rug snijden ja. Inderdaad wat een gekkies.
high five! long live alcohol!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:10 schreef De_Guidance het volgende:
De islam heeft grote hervormingen nodig. Sunni of Shia.
Maar die zullen niet uit mij komen aangezien ik helaas niet meer gelovig ben.
Maar uiteraard respecteer ik iedereen die wel gelooft en niet extremistisch is
Ze veranderen heel langzaam.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:10 schreef De_Guidance het volgende:
De islam heeft grote hervormingen nodig. Sunni of Shia.
Maar die zullen niet uit mij komen aangezien ik helaas niet meer gelovig ben.
Maar uiteraard respecteer ik iedereen die wel gelooft en niet extremistisch is
teveel oorlog maybe?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze veranderen heel langzaam.
Waarom ben jij niet meer gelovig, als ik vragen mag?
shias vs sunni vs aleviet vs sunni tribe a vs sunni tribe b vs salafi vs secte vs yazidi?quote:
jeetje doe nou ff niet alsof alles koek en ei is in de islamitische wereld esp. in het midden oosten op religieus gebied.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt, hoe mensen hier redeneren en conclusies trekken
Dat is juist reden om fanatieker te worden in je geloof.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:13 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
shias vs sunni vs aleviet vs sunni tribe a vs sunni tribe b vs salafi vs secte vs yazidi?
Dat mag jij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:10 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
high five! long live alcohol!
wie is die man in die afbeelding als ik vragen mag?
Als je in die shit zit wellicht wel ja. Als je er buiten zit krijg je toch wel deels ook aan afkeer voor, maar dat is niet de reden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is juist reden om fanatieker te worden in je geloof.
Nouja, het heeft niet averechts gewerkt zie ik..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat mag jij.
Is Averroes.
Ook wel Abū 'l-Walīd Muḥammad ibn Aḥmad ibn Rushd, beter bekend als Ibn Rushd of als Averroes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Averroes
Wordt (ook in Europa) gezien als grondlegger van scheiding tussen kerk en staat.
Eerst wil ik zeggen dat het niet mijn doel is mensen te overtuigen en iedereen zijn eigen geloof en denkbeelden mag houden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze veranderen heel langzaam.
Waarom ben jij niet meer gelovig, als ik vragen mag?
Inderdaad. Bij mij iig wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is juist reden om fanatieker te worden in je geloof.
Zorgt dat niet voor meer ellende.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus je wijkt af van de officiële soennitische leer in deze?
Tof
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gaat hij niet zeggen natuurlijk.
Maar voor sharia zijn zegt genoeg
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja, ik wist niet dat half het topic sharia wilde invoeren.
Heeft toch bepaalde implicates voor minderheden.
+1quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zorgt dat niet voor meer ellende.
Door die conflicten gaat iedereen zich sterker vasthouden aan zijn eigen stroming en eigen kleine groepje.
Waardoor het Midden-Oosten in een negatieve spiraal van geweld en sektarisme komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |