quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geprobeerd toen ik in Istanbul was... Damn, als Europese Turk krijg je veel matches.Waar was jij dan op uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geprobeerd toen ik in Istanbul was... Damn, als Europese Turk krijg je veel matches.Of ze vonden je gewoon knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Gaat hij niet zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jij dan? Hoe denk jij erover?
En jij TM?
Nee, ik heet Pelin. Amanda was het plaatje dat het beste hij me paste.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dus je heet echt Amanda?
[..]
[..]
Ja, dat is wel jammer. Maar je weet nooit hoe serieus mensen zijn op zo'n forum.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gaat hij niet zeggen natuurlijk.
Maar voor sharia zijn zegt genoeg
Tinder is geen vriendschaps app.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een reismaatje (vriendschappelijk). Ik was er namelijk alleen.
Gewoon een zonde, maar ik vind wel dat mensen vrijelijk erover moeten kunnen denken, schrijven en praten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jij dan? Hoe denk jij erover?
En jij TM?
Dus je wijkt af van de officiële soennitische leer in deze?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon een zonde, maar ik vind wel dat mensen vrijelijk erover moeten kunnen denken, schrijven en praten.
Spijtig dat je er zo over denkt. Maar goed, je bent niet de enige die deze mening er op na houdt, ken meerdere mensen in mijn omgeving die dit ook vinden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon een zonde, maar ik vind wel dat mensen vrijelijk erover moeten kunnen denken, schrijven en praten.
Tuurlijk zou ik het niet erg gevonden hebben als een vriendschap leidt tot iets meer. Maar ik zat niet op Tinder voor een leuk nachtje ofzo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tinder is geen vriendschaps app.
Daarnaast heb jij vast ook lichamelijke verlangens.
Beetje engeltje spelen lijkt dit op
Ah zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik het niet erg gevonden hebben als een vriendschap leidt tot iets meer. Maar ik zat niet op Tinder voor een leuk nachtje ofzo.Dat is niks voor mij.
Volgens mij is dat juist gewoon één van de klassieke meningen en bovendien zijn Arabisch erotische gedichten mooi, dus om hedendaagse taboes te breken:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus je wijkt af van de officiële soennitische leer in deze?
Tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist gewoon één van de klassieke meningen en bovendien zijn Arabisch erotische gedichten mooi, dus om hedendaagse taboes te breken:Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja veel Arabieren waren er vroeger veel chiller over.
Was jij trouwens niet de persoon die anti-shia was?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Cool.
Ja veel Arabieren waren er vroeger veel chiller over.
Uh neequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet de persoon die anti-shia was?
Voor de zoveelste keer Amar. Het gaat nooit wat worden tussen ons. Ik val niet op mannen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef AMAR420 het volgende:
I'm bored, zullen we ergens afpreken?
Ja ze pakken slagersmessen en gaan in hun rug snijden ja. Inderdaad wat een gekkies.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef AMAR420 het volgende:
shias zijn wel vreemd, waarom ga je je rug opensnijden? apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |