SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door sylvesterrr op 11-10-2014 13:22:36 ]
Niet waar.quote:
Want jij was erbij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet waar.
Aantallen kloppen niet, want er zijn ook Turkse doden.
Meeste doden zijn gevallen bij gevechten tussen Koerdische Hudaper en PKK.
Dus ja, onzin.
Iedereen kan plaatjes maken.quote:
Op roof en chaos verspreiden staat gewoon islamitisch de doodstraf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Debiele fascistische reactie.
Wist je dat ibn hazm zei dat een vrouw zichzelf vies moet laten ruiken voordat ze naar buiten gaat om fitna te voorkomen?quote:
Laten we eerlijk zijn. Er zijn genoeg doden door de Turkse politie. Of het alle 41 was of 20, het hoort gewoon niet. Turkije liet duizenden jihadstrijders toe om naar Syrië te gaan, toen hij maar 1 kogel op de demonstranten schoot.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Iedereen kan plaatjes maken.
En de clashes tussen Hudaper en PKK worden door beide partijen niet ontkend.
Serieus, je weet net zo goed dat dit propaganda is.
Ja, jammer dat het geen sharia is hè. Want dan waren de rechten van al die mensen wel gehonoreerd en waren zulke maatregelen ook niet nodig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Op roof en chaos verspreiden staat gewoon islamitisch de doodstraf.
Wist jij dat volgens imam Shafi dat een vrouw die permanent menstrueert (dus bij te lange menstruatie) elke dag drie keer ghusl moet nemen en bidden (gebeden verenigd).quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:32 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wist je dat ibn hazm zei dat een vrouw zichzelf vies moet laten ruiken voordat ze naar buiten gaat om fitna te voorkomen?
Moest lachen.
Als ze de sharia hadden toegepast zou de PKK nooit hebben bestaan. Maar blijf maar de Koerdische kwestie ontkennenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Op roof en chaos verspreiden staat gewoon islamitisch de doodstraf.
Ik ontken de kwestie niet. Alleen PKK mag van mij niet leven en zeker nu we in Turkije eindelijk richting een periode van vrede gingen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze de sharia hadden toegepast zou de PKK nooit hebben bestaan. Maar blijf maar de Koerdische kwestie ontkennen
Snap je punt. Maar PKK heeft de laatste jaren niks gedaan. Als ze nu ineens beginnen, dan zou het wel een legitieme reden hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ontken de kwestie niet. Alleen PKK mag van mij niet leven en zeker nu we in Turkije eindelijk richting een periode van vrede gingen.
Er is geen legitiem reden om chaos te verspreiden en mensen te vermoorden om een land in een oorlog te brengen, dus van mij hoeven ze niet meer te leven .quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap je punt. Maar PKK heeft de laatste jaren niks gedaan. Als ze nu ineens beginnen, dan zou het wel een legitieme reden hebben.
En de demonstranten nu zijn geen PKK'ers maar PKK sympathisanten.
Nee wist ik niet. Dankjewel voor deze verrijking. Toch wel 2 compleet andere dingen, maar goed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wist jij dat volgens imam Shafi dat een vrouw die permanent menstrueert (dus bij te lange menstruatie) elke dag drie keer ghusl moet nemen en bidden (gebeden verenigd).
Moest lachen
Aanhangers van een terreurbeweging zijn net zo fout als de terroristen zelf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En de demonstranten nu zijn geen PKK'ers maar PKK sympathisanten.
Niet alleen de PKK vecht in Kobani naar mijn weten, er zijn wel degelijk soenni's die wonen in Kobani.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ontken de kwestie niet. Alleen PKK mag van mij niet leven en zeker nu we in Turkije eindelijk richting een periode van vrede gingen.
Ga aub mensen die tientallen jaren erin hebben gestoken uitlachen, terwijl wij hier nog steeds op Fok zittenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee wist ik niet. Dankjewel voor deze verrijking. Toch wel 2 compleet andere dingen, maar goed.
Ze zijn aanhangers om reden. Ze doen het echt niet omdat het zo leuk is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aanhangers van een terreurbeweging zijn net zo fout als de terroristen zelf.
Mwah. Ze vallen alleen soldaten aan die tegen hun vechten. Doen meer aal zelfverdediging inplaats van aanvallen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Er is geen legitiem reden om chaos te verspreiden en mensen te vermoorden om een land in een oorlog te brengen, dus van mij hoeven ze niet meer te leven .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |