Was ook meer een gezegdequote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Kleurverslaafd en koopverslaafd check
Geld komt van mijn bankrekening
Heb weinig vaste lasten en koop eigenlijk weinig andere dingen dan voor mijn hobbies. Koop bijvoorbeeld amper kleren of schoenen. Ja paar keer per jaar ofzo maar niet elke maand. Dus ja dan kan het wel uit
Die Kaleido color was maar 6 euro, goedkoopste kleurboek wat ik hebquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was ook meer een gezegde(geen echte natuurlijk maar meer zoals in onze omgeving gebruikt wordt).
Ik koop ook echt weinig kleren en schoenen, maarja helaas nog steeds op zoek naar werk dus blijft er te weinig (naar mijn zin) over voor hobbies.
Maar goed dat komt wel weer.
En dan staat die kaleido color als eerste op het lijstjeben benieuwd naar jouw platen die er uit komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Even off topic voor SarabiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu genoeg off topic
Moet vandaag nog even tijd/zin maken om te gaan kleuren
Leuk!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Na het offtopic gepraat maar even foto's ter compensatie.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die kattenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja! Staan leuke platen in.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:57 schreef Biancavia het volgende:
Heeft iemand deze?
Deco color
Is het wat?
+1quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:53 schreef Sarabi het volgende:
Kaleido color gaat ook mijn volgende boek worden
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Even off topic voor SarabiHier een Kinderpsycholoog. Één groot dramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Mooi gedaan zeg! Vooral die bloemen vind ik erg mooiquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Echt supergaaf! Kleuren voor gevorderdenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb er ook twee af;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam net deze tegen: http://www.amazon.de/Betw(...)id=1413619387&sr=1-1quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:49 schreef Biancavia het volgende:
Die met die rondjes vind ik heel mooi.
Ooeoeeh!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Echt supergaaf! Kleuren voor gevorderden
[..]
Kwam net deze tegen: http://www.amazon.de/Betw(...)id=1413619387&sr=1-1
Ik val in herhaling, maar echt jouw manquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:14 schreef Cygne het volgende:
Man en ik gingen net de stad in. Lopen de boekhandel in, hij pakt 'mijn geheime tuin' en zegt: 'zullen we deze kopen, kan ik de tekenopdrachten doen.'. Ehh?!
Ja, ik heb ook stabilostiften. Donkere kleuren vlekken enorm!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik merk dat ik daar bij bepaalde kleuren last van heb (stabilo). Sommige dekken namelijk heel mooi!
Ja en licht bruin bij mij haha.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook stabilostiften. Donkere kleuren vlekken enorm!
Dat is best een leuk ideequote:Op zondag 19 oktober 2014 12:36 schreef Biancavia het volgende:
Het lijkt mij leuk als we allemaal eens dezelfde plaat zouden maken. Dat iemand er eentje inscant, die we kunnen printen.
En dan bijvoorbeeld afspreken om over een of twee weken hem af te hebben en op dezelfde dag te posten om te zien wat iedereen ervan gemaakt heeft.
Waar kunnen we die vinden? Dan kunnen we misschien eerst stemmen welke we kunnen gaan doen. Dan zal ik ook wel een nieuw topic starten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is best een leuk ideeIk heb er overigens ook een heel stel op pinterest staan, hoeft er niet gescand te worden verder..
Terug van vakantie, ik had geen kleurspullen mee genomen dus het kriebelt nu enormEerst nog wat klusjes te doen helaas..
Nee ik ben altijd maar met 1 kleurplaat tegelijk bezig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waar kunnen we die vinden? Dan kunnen we misschien eerst stemmen welke we kunnen gaan doen. Dan zal ik ook wel een nieuw topic starten.
Deze heb ik vanochtend afgemaakt. De onderste heb ik weken over gedaan, de bovenste ongeveer een week, met m'n nieuwe starduststiften.
Maken jullie ook altijd platen door elkaar? Ik ben er wel met drie of vier tegelijk bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de jouwe dan!quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey die 2e heb ik ook gemaakt![]()
Hier staan ze: http://www.pinterest.com/borst0312/kleurplaten/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |