Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
TT is waar, en kijk eens hoeveel oorlogen en geweld er wel niet is![]()
Mannen
Uiteraard vrouwmensquote:
Ja, dat is ook echt een mannenprobleemquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
TT is waar, en kijk eens hoeveel oorlogen en geweld er wel niet is
Mannen
ojaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
TT is waar, en kijk eens hoeveel oorlogen en geweld er wel niet is
Mannen
Wie?quote:
Bij een lange relatie en samenwonen merk je vanzelf wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds de baas over mijn eigen portemonnee
En Yv is wel een beetje op de nare toer ja
Daar gaat je ego als man.quote:
Ik kijk zelden TV.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh Thijs jongen... Geen echte mannen rtl 7 voor jou
Thanks.quote:
Klopt, en bij een lange relatie liep ik al in de fout en dat gaat niet nog een keer gebeurenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij een lange relatie en samenwonen merk je vanzelf wel wat ik bedoel.
Blijkbaarquote:
Dat heeft niks fout lopen te maken. Vrouwen beheren vaker de 'algemene' portemonnee voor boodschappen en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, en bij een lange relatie liep ik al in de fout en dat gaat niet nog een keer gebeuren
Stom, iedereen moet gewoon over zn eigen geld beslissen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heeft niks fout lopen te maken. Vrouwen beheren vaker de 'algemene' portemonnee voor boodschappen en dat soort dingen.
Dat mag, en een gezamenlijke pot of portemonnee is dan wel uitkomst. Al moet er dan wel evenredig door beide gespekt worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heeft niks fout lopen te maken. Vrouwen beheren vaker de 'algemene' portemonnee voor boodschappen en dat soort dingen.
Ja, of dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat mag, en een gezamenlijke pot of portemonnee is dan wel uitkomst. Al moet er dan wel evenredig door beide gespekt worden.
Wat, zijn we het eens?!quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat mag, en een gezamenlijke pot of portemonnee is dan wel uitkomst. Al moet er dan wel evenredig door beide gespekt worden.
Dat bedoelde ik dan ook.quote:
Dan is het goed broquote:
Ik ben altijd logisch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben het eens met logische standpunten ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |