Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
TT is waar, en kijk eens hoeveel oorlogen en geweld er wel niet is![]()
Mannen
Uiteraard vrouwmensquote:
Ja, dat is ook echt een mannenprobleemquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
TT is waar, en kijk eens hoeveel oorlogen en geweld er wel niet is
Mannen
ojaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
TT is waar, en kijk eens hoeveel oorlogen en geweld er wel niet is
Mannen
Wie?quote:
Bij een lange relatie en samenwonen merk je vanzelf wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds de baas over mijn eigen portemonnee
En Yv is wel een beetje op de nare toer ja
Daar gaat je ego als man.quote:
Ik kijk zelden TV.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh Thijs jongen... Geen echte mannen rtl 7 voor jou
Thanks.quote:
Klopt, en bij een lange relatie liep ik al in de fout en dat gaat niet nog een keer gebeurenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij een lange relatie en samenwonen merk je vanzelf wel wat ik bedoel.
Blijkbaarquote:
Dat heeft niks fout lopen te maken. Vrouwen beheren vaker de 'algemene' portemonnee voor boodschappen en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, en bij een lange relatie liep ik al in de fout en dat gaat niet nog een keer gebeuren
Stom, iedereen moet gewoon over zn eigen geld beslissen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heeft niks fout lopen te maken. Vrouwen beheren vaker de 'algemene' portemonnee voor boodschappen en dat soort dingen.
Dat mag, en een gezamenlijke pot of portemonnee is dan wel uitkomst. Al moet er dan wel evenredig door beide gespekt worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heeft niks fout lopen te maken. Vrouwen beheren vaker de 'algemene' portemonnee voor boodschappen en dat soort dingen.
Ja, of dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat mag, en een gezamenlijke pot of portemonnee is dan wel uitkomst. Al moet er dan wel evenredig door beide gespekt worden.
Wat, zijn we het eens?!quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat mag, en een gezamenlijke pot of portemonnee is dan wel uitkomst. Al moet er dan wel evenredig door beide gespekt worden.
Dat bedoelde ik dan ook.quote:
Dan is het goed broquote:
Ik ben altijd logisch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben het eens met logische standpunten ja.
why not?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
Zo jammer dat je niet kunt typen als Cruijff.
Omdat je dan die typische slis niet kunt nadoen bij "da's logisch".quote:
Als ze de fora eens onderhanden nemen zullen ze het er misschien instoppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
Zo jammer dat je niet kunt typen als Cruijff.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoorde het wel hoor
Goede imitatie.
Haha nou vooruit dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Serieus!
Ik las het en dacht gelijk aan Cruijff, dus goed gelukt dan.
dsadklaskdasldkasl sslfksdlfsdk;dsdskldasldkalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat je dan die typische slis niet kunt nadoen bij "da's logisch".
Zal ik de i-told-you-so, maar voor mij houden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben die livestreams zo zat soms, misschien moet ik toch maar weer een tv-abo kopen volgend jaar.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoorde het wel hoor
Goede imitatie.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dsadklaskdasldkasl sslfksdlfsdk;dsdskldasldkal
nou nee
geprobeerd ...
don't dop that.... dan wordt het zo'n christian biel geval... of hoe schrijf je die naam ook alweerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze de fora eens onderhanden nemen zullen ze het er misschien instoppen.
Too late for that now.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal ik de i-told-you-so, maar voor mij houden?
Ja doe maar. Nja als er gewoon europese/engelse goede livestreams waren was het ook geen probleem,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Christian Bale? Hij was erg goed in Nolan's Batman-serie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
don't dop that.... dan wordt het zo'n christian biel geval... of hoe schrijf je die naam ook alweer
o...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Misschien zonder die k ertussen, dan wel.
die sliste.... man...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Christian Bale? Hij was erg goed in Nolan's Batman-serie.
Als de stream van dezelfde kwaliteit is als het intervieuw met Mighty en Barney laatst, dan snap ik je klacht ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja doe maar. Nja als er gewoon europese/engelse goede livestreams waren was het ook geen probleem,
maar echt alles is Amerikaans gewoon.
Bah!
Vergeet Patrick Bateman nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Christian Bale? Hij was erg goed in Nolan's Batman-serie.
Rtl7darts.nlquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja doe maar. Nja als er gewoon europese/engelse goede livestreams waren was het ook geen probleem,
maar echt alles is Amerikaans gewoon.
Bah!
In American Psycho toch? Heb er fragmenten van gezien maar hij speelde de rol wel erg goed jaquote:
Ja, altijd stomme SkySportquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Als de stream van dezelfde kwaliteit is als het intervieuw met Mighty en Barney laatst, dan snap ik je klacht ja.
Ja doei, is betaald geworden nu.quote:
Ook vast wel ja, maar dit zijn Amerikanen iig,quote:
Ja. Niet eens full movie gezien? Interesting. De meesten zagen hem dus eerst als 'Bateman' voordat die 'Batman' werd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In American Psycho toch? Heb er fragmenten van gezien maar hij speelde de rol wel erg goed ja
Vreemd. Normaal zit er onder andere Mardle.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook vast wel ja, maar dit zijn Amerikanen iig
scheelt maar een equote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:01 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja. Niet eens full movie gezien? Interesting. De meesten zagen hem dus eerst als 'Bateman' voordat die 'Batman' werd.
Iets met een ander kopje thee enzo..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
beetje moorden terwijl je er godelijk uitziet... ik zou doen
Vrouwen die zeggen 'ik zou doen'.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
beetje moorden terwijl je er godelijk uitziet... ik zou doen
Scherpquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:01 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja. Niet eens full movie gezien? Interesting. De meesten zagen hem dus eerst als 'Bateman' voordat die 'Batman' werd.
Gelukkig maar... ik deel mijn kop thee niet ... it's minequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iets met een ander kopje thee enzo..
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen 'ik zou doen'.
Ik mag je nu al
Gewoon naar Amersfoort gaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
Beetje aan het rondkijken voor optredens morgen.... bleh teveel aanbod
Utrecht?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
Beetje aan het rondkijken voor optredens morgen.... bleh teveel aanbod
lol hoe vaak wij dat niet in ons hoofd denken...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen 'ik zou doen'.
Ik mag je nu al
quote:
Maar ik duw niet je auto aan.quote:
Jij bent ook niet lief. Niet eens eerlijk alles delen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig maar... ik deel mijn kop thee niet ... it's mine
Dan moeten jullie het gewoon eens zeggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol hoe vaak wij dat niet in ons hoofd denken...
Je moest eens weten.
Jij zou graag gedeeld willen worden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent ook niet lief. Niet eens eerlijk alles delen?
Volgens mij deed hij het weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |