Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
TT is waar, en kijk eens hoeveel oorlogen en geweld er wel niet is![]()
Mannen
Uiteraard vrouwmensquote:
Ja, dat is ook echt een mannenprobleemquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
TT is waar, en kijk eens hoeveel oorlogen en geweld er wel niet is
Mannen
ojaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
TT is waar, en kijk eens hoeveel oorlogen en geweld er wel niet is
Mannen
Wie?quote:
Bij een lange relatie en samenwonen merk je vanzelf wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds de baas over mijn eigen portemonnee
En Yv is wel een beetje op de nare toer ja
Daar gaat je ego als man.quote:
Ik kijk zelden TV.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh Thijs jongen... Geen echte mannen rtl 7 voor jou
Thanks.quote:
Klopt, en bij een lange relatie liep ik al in de fout en dat gaat niet nog een keer gebeurenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij een lange relatie en samenwonen merk je vanzelf wel wat ik bedoel.
Blijkbaarquote:
Dat heeft niks fout lopen te maken. Vrouwen beheren vaker de 'algemene' portemonnee voor boodschappen en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, en bij een lange relatie liep ik al in de fout en dat gaat niet nog een keer gebeuren
Stom, iedereen moet gewoon over zn eigen geld beslissen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heeft niks fout lopen te maken. Vrouwen beheren vaker de 'algemene' portemonnee voor boodschappen en dat soort dingen.
Dat mag, en een gezamenlijke pot of portemonnee is dan wel uitkomst. Al moet er dan wel evenredig door beide gespekt worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heeft niks fout lopen te maken. Vrouwen beheren vaker de 'algemene' portemonnee voor boodschappen en dat soort dingen.
Ja, of dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat mag, en een gezamenlijke pot of portemonnee is dan wel uitkomst. Al moet er dan wel evenredig door beide gespekt worden.
Wat, zijn we het eens?!quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat mag, en een gezamenlijke pot of portemonnee is dan wel uitkomst. Al moet er dan wel evenredig door beide gespekt worden.
Dat bedoelde ik dan ook.quote:
Dan is het goed broquote:
Ik ben altijd logisch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben het eens met logische standpunten ja.
why not?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
Zo jammer dat je niet kunt typen als Cruijff.
Omdat je dan die typische slis niet kunt nadoen bij "da's logisch".quote:
Als ze de fora eens onderhanden nemen zullen ze het er misschien instoppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
Zo jammer dat je niet kunt typen als Cruijff.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoorde het wel hoor
Goede imitatie.
Haha nou vooruit dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Serieus!
Ik las het en dacht gelijk aan Cruijff, dus goed gelukt dan.
dsadklaskdasldkasl sslfksdlfsdk;dsdskldasldkalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat je dan die typische slis niet kunt nadoen bij "da's logisch".
Zal ik de i-told-you-so, maar voor mij houden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben die livestreams zo zat soms, misschien moet ik toch maar weer een tv-abo kopen volgend jaar.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoorde het wel hoor
Goede imitatie.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dsadklaskdasldkasl sslfksdlfsdk;dsdskldasldkal
nou nee
geprobeerd ...
don't dop that.... dan wordt het zo'n christian biel geval... of hoe schrijf je die naam ook alweerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze de fora eens onderhanden nemen zullen ze het er misschien instoppen.
Too late for that now.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal ik de i-told-you-so, maar voor mij houden?
Ja doe maar. Nja als er gewoon europese/engelse goede livestreams waren was het ook geen probleem,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Christian Bale? Hij was erg goed in Nolan's Batman-serie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
don't dop that.... dan wordt het zo'n christian biel geval... of hoe schrijf je die naam ook alweer
o...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Misschien zonder die k ertussen, dan wel.
die sliste.... man...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Christian Bale? Hij was erg goed in Nolan's Batman-serie.
Als de stream van dezelfde kwaliteit is als het intervieuw met Mighty en Barney laatst, dan snap ik je klacht ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja doe maar. Nja als er gewoon europese/engelse goede livestreams waren was het ook geen probleem,
maar echt alles is Amerikaans gewoon.
Bah!
Vergeet Patrick Bateman nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Christian Bale? Hij was erg goed in Nolan's Batman-serie.
Rtl7darts.nlquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja doe maar. Nja als er gewoon europese/engelse goede livestreams waren was het ook geen probleem,
maar echt alles is Amerikaans gewoon.
Bah!
In American Psycho toch? Heb er fragmenten van gezien maar hij speelde de rol wel erg goed jaquote:
Ja, altijd stomme SkySportquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Als de stream van dezelfde kwaliteit is als het intervieuw met Mighty en Barney laatst, dan snap ik je klacht ja.
Ja doei, is betaald geworden nu.quote:
Ook vast wel ja, maar dit zijn Amerikanen iig,quote:
Ja. Niet eens full movie gezien? Interesting. De meesten zagen hem dus eerst als 'Bateman' voordat die 'Batman' werd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In American Psycho toch? Heb er fragmenten van gezien maar hij speelde de rol wel erg goed ja
Vreemd. Normaal zit er onder andere Mardle.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook vast wel ja, maar dit zijn Amerikanen iig
scheelt maar een equote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:01 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja. Niet eens full movie gezien? Interesting. De meesten zagen hem dus eerst als 'Bateman' voordat die 'Batman' werd.
Iets met een ander kopje thee enzo..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
beetje moorden terwijl je er godelijk uitziet... ik zou doen
Vrouwen die zeggen 'ik zou doen'.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
beetje moorden terwijl je er godelijk uitziet... ik zou doen
Scherpquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:01 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja. Niet eens full movie gezien? Interesting. De meesten zagen hem dus eerst als 'Bateman' voordat die 'Batman' werd.
Gelukkig maar... ik deel mijn kop thee niet ... it's minequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iets met een ander kopje thee enzo..
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen 'ik zou doen'.
Ik mag je nu al
Gewoon naar Amersfoort gaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
Beetje aan het rondkijken voor optredens morgen.... bleh teveel aanbod
Utrecht?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
Beetje aan het rondkijken voor optredens morgen.... bleh teveel aanbod
lol hoe vaak wij dat niet in ons hoofd denken...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen 'ik zou doen'.
Ik mag je nu al
quote:
Maar ik duw niet je auto aan.quote:
Jij bent ook niet lief. Niet eens eerlijk alles delen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig maar... ik deel mijn kop thee niet ... it's mine
Dan moeten jullie het gewoon eens zeggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol hoe vaak wij dat niet in ons hoofd denken...
Je moest eens weten.
Jij zou graag gedeeld willen worden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent ook niet lief. Niet eens eerlijk alles delen?
Volgens mij deed hij het weerquote:
Ik stiekem ook niet, maar ik ga speciaal voor Roy.quote:
Ligt eraan hoe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou graag gedeeld willen worden?
Echt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Bromancequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet, maar ik ga speciaal voor Roy.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet, maar ik ga speciaal voor Roy.
Ja maar niet bij jou gekkie.quote:
Ja maar fax valt alleen op vrouwen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Superleuk, Fax aanduwen, echt een aanrader kan ik nu uit ervaring zeggen!
vertel dat nou nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Misschien kan jij hem wel van gedachte doen veranderen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar niet bij jou gekkie.
[..]
Ja maar fax valt alleen op vrouwen.
busquote:
Kerels deel ik liever niet nee.... of ie moet echt frieking lekker zijn..... ofzo...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent ook niet lief. Niet eens eerlijk alles delen?
Weer een geheim eruit gefloeptquote:
Zal ik jou als tegenprestatie ook eens aanduwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
dit klinkt nog steeds erguh dubbelzinnigquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Hij mag aque hebben hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan jij hem wel van gedachte doen veranderen.
En wordt hij gewoon jaloers op wat jij en Roy hebben samen.
Oef.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan jij hem wel van gedachte doen veranderen.
En wordt hij gewoon jaloers op wat jij en Roy hebben samen.
Ik heb vandaag nog geen bier opquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn ze morgen toch weer vergeten, bier maakt die hersencellen wel weer kapot
oja..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had je niet al chocomel beloofd?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik jou als tegenprestatie ook eens aanduwen
Die liefde is snel weg. Bedankt he Roy.quote:
ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Oef.Een MMM
En ja Engel, je mag wel kijken dan.
Het ligt niet aan jou maar aan mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Die liefde is snel weg. Bedankt he Roy.
Daarom drink ik geen alcohol.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Duct tapequote:
Wil je niet kijken dan? Meedoen?quote:
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou maar aan mij
Het gaat wel rap he? Zo heb je alles en zo ineens niet meer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Die liefde is snel weg. Bedankt he Roy.
O je wilt 1 van de 3 gewoon voor jezelf?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
what ever
[..]
kijken nee... meedoen neeee
Ik zou de slagroom overslaan Yv.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ok ik trakteer je wel eens op warme chocomelMet slagroom
Bij jou klinkt dat laatste automatisch fout.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Als je het al niet eens meer weet, wat het niet echt oprecht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, ze zei toch dat ze niet van delen houdt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:14 schreef aeque het volgende:
[..]
O je wilt 1 van de 3 gewoon voor jezelf?
mag ik ook gewoon film kijken, bier drinken en lol hebben ....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:14 schreef aeque het volgende:
[..]
O je wilt 1 van de 3 gewoon voor jezelf?
Ik dacht dat ik de enige was die dat zag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij jou klinkt dat laatste automatisch fout.
onoessssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:16 schreef artelligence het volgende:
Duck tape is tape gemaakt van eendjes
Daar heb ik overheen gelezen. Mijn fout.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ze zei toch dat ze niet van delen houdt.
Ja dat bedoel ik, lol hebben met 1 van de 3.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mag ik ook gewoon film kijken, bier drinken en lol hebben ....
Keihard?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:17 schreef Royco1 het volgende:
Zo, worden we ff alle 3 keihard afgewezen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:17 schreef Royco1 het volgende:
Zo, worden we ff alle 3 keihard afgewezen.
Er staat me nog maar vaag iets van bijquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Als je het al niet eens meer weet, wat het niet echt oprecht.
ja... en daar moet ik maar weer mee dealen....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Keihard?
Dit is keihard?
Jullie zijn echt gewoon softies hier.
Jullie? Richt dat alleen even naar Roy, ik zei niks namelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Keihard?
Dit is keihard?
Eenden zijn toch gemene beesten (de mannelijke dan) dus dat verdienen ze dan gewoon.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:16 schreef artelligence het volgende:
Duck tape is tape gemaakt van eendjes
En mijn posts zijn ook altijd 100% serieusquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Keihard?
Dit is keihard?
Is goed, vervaagd vanzelf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er staat me nog maar vaag iets van bij
Fax, het moet dan ook in je geheugen gebeiteld staan!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er staat me nog maar vaag iets van bij
Gaan we dealen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... en daar moet ik maar weer mee dealen....
Straw is niet bij hem, arme jongen.quote:
Ja, op z'n mist ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax, het moet dan ook in je geheugen gebeiteld staan!
Ik zou dat dan wel gewoon aanbieden. In een grote mok. Op een strandpaviljoen. Lekker uitwaaien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, op z'n mist ja.
Don't mess with promises about hot chocolate.
sssst..... Alleen maar KBE's .......quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we dealen?
Ik heb geen handel meer, gister weer een locatie hier opgerold.
alleen dat ja... ow...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Straw is niet bij hem, arme jongen.
KBE's?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
sssst..... Alleen maar KBE's .......
Mijn alles jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Straw is niet bij hem, arme jongen.
In gedachten ligt ze lekker bij je.quote:
Virtueel spoonen (telefoon/laptop naast je neerleggen)quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In gedachten ligt ze lekker bij je.
Romantischquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Virtueel spoonen (telefoon/laptop naast je neerleggen)
Apart, maar als het werkt dan werkt het.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Virtueel spoonen (telefoon/laptop naast je neerleggen)
Elektro-mantisch.quote:
Wat had jij voor ogen dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet de term die ik voor ogen had, maar ook... kan ook.
Oh, dan hadden we waarschijnlijk hetzelfde voor ogen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat had jij voor ogen dan?
En ik was weer sarcastisch. Waarom snappen jullie mijn posts niet
Die snappen we primaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat had jij voor ogen dan?
En ik was weer sarcastisch. Waarom snappen jullie mijn posts niet
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:28 schreef -Engel- het volgende:
ik ga ff een korte film kijken ... laterssssssssssssss.
Dat hebben we best vaak volgens mij, maar we zeggen het net anders.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dan hadden we waarschijnlijk hetzelfde voor ogen.
Meer iets in de richting van treurig/sad
Geniet ervan Engel, en welterustenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:28 schreef -Engel- het volgende:
Tot morgen Engelquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:28 schreef -Engel- het volgende:
Het verschil tussen man en vrouw?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hebben we best vaak volgens mij, maar we zeggen het net anders.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:28 schreef -Engel- het volgende:
Ja denk hetquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het verschil tussen man en vrouw?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Zou kunnen.
Ik ga ook. Laatste leg kijken en slapen
quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Zou kunnen.
Ik ga ook. Laatste leg kijken en slapen
Ik vergeet ook wel eens dingen.quote:
Ik doe onaardig tegen jou?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vergeet ook wel eens dingen.
En doe eens niet zo onaardig tegen mij
Neequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik doe onaardig tegen jou?
Omdat ik zeg dat jij Fax vergeet?
Ja dat weet ik, maar daar kan ik niks aandoen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee
Ik heb gewoon een kuthumeur nu. Eigenlijk de hele avond al.
Blijven wij nog over Fax, als Roy weggaat.quote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar daar kan ik niks aandoen.
Ik blijf ook niet heel lang meer hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blijven wij nog over Fax, als Roy weggaat.
Tot het bittere eind.
En ik ook nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik blijf ook niet heel lang meer hoor
Ik ook zoiets denk ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik ook niet
Ga nog wat zombies knallen of een andere vorm van hersenloos vermaak doen en dan ook lekker knorren.
Tofquote:
PC. Ben allang en breed geen fanatiek gamer meer (10 jaar geleden) maar speel af en toe wel eens iets kortstondig.quote:
Ik ook PC denk ik. Oude shooters zijn nog steeds het leukstequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
PC. Ben allang en breed geen fanatiek gamer meer (10 jaar geleden) maar speel af en toe wel eens iets kortstondig.
Soms wel even lekker jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook PC denk ik. Oude shooters zijn nog steeds het leukste
Niks mis met een beetje hersenloos vermaak
Zeker. De nieuwe Shadow Warrior is ook best stoer eigenlijkquote:
Oeh, L4D2?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik ook niet
Ga nog wat zombies knallen of een andere vorm van hersenloos vermaak doen en dan ook lekker knorren.
Nee, geen L4D2. Zal eens door mijn library snuffelen wat ik heb en waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:56 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oeh, L4D2?Altijd leuk dat soort spellen
Vond ik maar niksquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker. De nieuwe Shadow Warrior is ook best stoer eigenlijk
Ah, lekker old school shooter en sword combat is erg goed in de game verwerktquote:
Tja daar noem je een titelquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, lekker old school shooter en sword combat is erg goed in de game verwerkt
Miles better then CoD
Uiteraard. Alles is beter dan die interactieve oorlogsfilm met QTE's.quote:
Same here.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:45 schreef Barbusse het volgende:
'MorningTijd voor een 7-day stretch....
Wij werken teveel en te hard, Samzz. Ergens doen we wat verkeerdquote:
Dramaqueen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij werken teveel en te hard, Samzz. Ergens doen we wat verkeerd
Dat mag op de zaterdagochtendquote:
Het past niet bij het kaliber man dat jij bent. Of dat ik dacht dat jij was.quote:
Dit kaliber man had vanochtend gewoon niet zoveel zin om op te staan deze ochtendquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het past niet bij het kaliber man dat jij bent. Of dat ik dacht dat jij was.
mensen doen zich toch altijd anders voor op internet. Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het past niet bij het kaliber man dat jij bent. Of dat ik dacht dat jij was.
Thanks lolaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mensen doen zich toch altijd anders voor op internet. Wist je dat niet?
Engel en royco veel plezier op het bockbier festival
Hier begon het net te regenen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Volgens mij blijft het nog mooi weer ook vandaag
Goed bezigquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:20 schreef xFriendx het volgende:
Heerlijk dat sporten in de morgen. Straks nog ff naar de kapper om de boel te kortwieken en vanavond biertjes doen. Weekend is mooi.
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In gedachten ligt ze lekker bij je.
Hier niet, blijft regenen sinds ik wakker ben. Niet dat het mij kan schelen ben toch zo wegquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Je gaat niet naar Amersfoort?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:45 schreef yats het volgende:
Zo, de eerste klussen zitten er alweer op. Dadelijk maar aan het schilderen/verven beginnen
Nee, ik denk het niet. Ik ben niet gezellig immers. Ga jij?quote:
Nee Yats is een saaie doos.quote:
Niet gezellig? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Ik ben niet gezellig immers. Ga jij?
Doe dat toch maar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet gezellig? Kan ik me niet voorstellen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Ik ben niet gezellig immers. Ga jij?
Net nog met de NS gebeld, ik was twee keer uitgecheckt (hoe zoiets kan is al bizar genoeg), maar ik kan mijn geld binnen 4 (!) weken terugverwachten als alles goed gaat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee Yats is een saaie doos.
Typisch een goed idee van de NS, laten we de trein kleiner maken.
NS staat niet bekend om handigheid... maar zolang het rijdt rijdt hetquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee Yats is een saaie doos.
Typisch een goed idee van de NS, laten we de trein kleiner maken.
Dat moet maar gewoonquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Daarom ben ik nog steeds een voorstander van het papieren kaartje... echt ze willen wat moderns maar ze doen t weer half half en nog een halfquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net nog met de NS gebeld, ik was twee keer uitgecheckt (hoe zoiets kan is al bizar genoeg), maar ik kan mijn geld binnen 4 (!) weken terugverwachten als alles goed gaat.
*zucht* heerlijk de service van tegenwoordig.
Ja altijd leuk met de NS, topbedrijf...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net nog met de NS gebeld, ik was twee keer uitgecheckt (hoe zoiets kan is al bizar genoeg), maar ik kan mijn geld binnen 4 (!) weken terugverwachten als alles goed gaat.
*zucht* heerlijk de service van tegenwoordig.
Enjoyquote:
Ik heb een fruitsaladequote:
Goed zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
Moeder is weer thuis, en heeft genoeg medicijnen om een gemiddelde junk te laten watertandenDadelijk kibbeling halen, want daar heeft ze zin in
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
Moeder is weer thuis, en heeft genoeg medicijnen om een gemiddelde junk te laten watertandenDadelijk kibbeling halen, want daar heeft ze zin in
Ik ben nog aan het schilderen. Stuur anders je nummer even. Heel misschien kom ik nog langs na het eten.quote:
En wat is de score?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:39 schreef twi het volgende:
Ah, m'n account is weer eens gekidnapped. Benieuwd welke mannen me hebben ge-DM't.
Sorry als het te ver ging.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:39 schreef twi het volgende:
Ah, m'n account is weer eens gekidnapped. Benieuwd welke mannen me hebben ge-DM't.
? Door Myr?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:39 schreef twi het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
Yup, goed nieuwsquote:
Beetje, ik geniet van de tikkende regen op mijn zolderraamquote:
Nah, tis hier gewoon te rustig. Had net zo goed thuis kunnen blijven ;')quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, goed nieuws
[..]
Beetje, ik geniet van de tikkende regen op mijn zolderraam
Terug naar huis danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, tis hier gewoon te rustig. Had net zo goed thuis kunnen blijven ;')
Alcoholist gespotquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Terug naar huis danTrek een biertje open en geniet van het weekend!
Nah, kan ik niet maken johquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Terug naar huis danTrek een biertje open en geniet van het weekend!
Hoiquote:
Not mequote:
Dat zuigt jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, kan ik niet maken johEn even geen drank na drie dagen buikgriep
Er is wat binnen gehuppeldquote:
Regenquote:
Die gaat zeker altijd op het toetsenbord liggen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deed die kat van mij dat ook maar eens...
Nee die loopt er overheen. En dan gaat hij voor het scherm zitten, en dan weer over het toetsenbord, en dan probeert hij op m'n stoelleuning te klimmen, en dan gaat hij met de kabels van m'n stereo spelen, dan weer richting m'n beeldscherm via het toetsenbord enz enz.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die gaat zeker altijd op het toetsenbord liggen?
schop = duw?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die loopt er overheen. En dan gaat hij voor het scherm zitten, en dan weer over het toetsenbord, en dan probeert hij op m'n stoelleuning te klimmen, en dan gaat hij met de kabels van m'n stereo spelen, dan weer richting m'n beeldscherm via het toetsenbord enz enz.
En dan schop ik 'm naar beneden, mag ie daar lekker klooien.
Hij wil gewoon aandachtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die loopt er overheen. En dan gaat hij voor het scherm zitten, en dan weer over het toetsenbord, en dan probeert hij op m'n stoelleuning te klimmen, en dan gaat hij met de kabels van m'n stereo spelen, dan weer richting m'n beeldscherm via het toetsenbord enz enz.
Preciesquote:
Had je geen kat moeten nemenquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
ik wilde nog tegen faxie zeggen, neem er twee, kunnen ze elkaars aandacht stelen. maar na jouw post laat ik het maar zitten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede manier om er alvast aan te wennen ja.
Ik heb een kat en een poes... de poes hoeft m'n aandacht niet zonodig. Typisch...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:47 schreef perro. het volgende:
[..]
ik wilde nog tegen faxie zeggen, neem er twee, kunnen ze elkaars aandacht stelen. maar na jouw post laat ik het maar zitten.
Waarschijnlijk omdat ze ziet dat die al vergeven is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een kat en een poes... de poes hoeft m'n aandacht niet zonodig. Typisch...
story of your life.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een kat en een poes... de poes hoeft m'n aandacht niet zonodig. Typisch...
Je hebt een gay-kat? Of een lesbo-poes? Of beide?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien dat wel jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt een gay-kat? Of een lesbo-poes? Of beide?
Dat had ik een uurtje geleden...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:11 schreef El_Thijs het volgende:
Wat is het trouwens dat de servers van Fok zo druk bezet zijn of iets dergelijks? Krijg heel de tijd zo'n melding
quote:
Hoi en mwoah halfquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Not me
[..]
Dat zuigt ja
[..]
Er is wat binnen gehuppeld
[..]
Regen
Gewoon aanhoudenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hoi en mwoah half![]()
Ik heb last van een kledingkeuzeprobleempje
Typisch inderdaad...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is datquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:47 schreef Fascination het volgende:
Vandaag een dode kat op straat gezien met van die uitpuilende ogen.
Z'n darmpjes lagen eruit ook?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:47 schreef Fascination het volgende:
Ahwquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:47 schreef Fascination het volgende:
Een bloedende poes kun je beter van uit de buurt blijven jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
Zag alleen wat bloed eromheen, ik was ook op volle vaart op mn fiets, hè.
Het is alsof die beesten ruiken dat je allergisch bent. Ze komen altijd naar me toe en smeren hun vieze haren aan mijn handen en kleren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:46 schreef artelligence het volgende:
Aandacht van poesjesen van katers
Ja, zo zijn die teringlijers.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is alsof die beesten ruiken dat je allergisch bent. Ze komen altijd naar me toe en smeren hun vieze haren aan mijn handen en kleren.
Net weer:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had ik een uurtje geleden...
Lui?quote:
True, het zijn teringlijers. En dan heb je hele dag last van rode ogen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is alsof die beesten ruiken dat je allergisch bent. Ze komen altijd naar me toe en smeren hun vieze haren aan mijn handen en kleren.
Helaas alleen van een kater hier de laatste tijd...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:46 schreef artelligence het volgende:
Aandacht van poesjesen van katers
Goed zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:20 schreef Faxie het volgende:
Ik ga me maar eens volstoppen met ongezond voedsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |