Hij wil niet afgaan tegen Mike, dus vliegt hij er nu uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het definitieve einde van Phil Taylor.
Ligt eraan welke krachten er worden uitgeoefendquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit gaat Wade toch niet meer weggeven mag ik hopen...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat Taylor 167 uitgooit.
Die komt nu.quote:
/Kingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade v Anderson
Gerwen/King v Bunting
TOPSHOW
Barney vreet alleen maar hondenvoer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat zal ook het probleem van Raybar geweest zijn gisteren.
MvG zit al te zweten jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks wordt Swetsenegger boos.
King heeft wel dé enige echte BARNEY uitgeschakeld.
Ik dacht de kroketten van Sylvia.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Barney vreet alleen maar hondenvoer.
huh?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks wordt Swetsenegger boos.
King heeft wel dé enige echte BARNEY uitgeschakeld.
Liefde op het eerste gezicht in de snackbar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik dacht de kroketten van Sylvia.
Hij scoorde op zich beter, miste alleen bijna alle dubbels.quote:
Heyquote:
okequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:37 schreef krulbel het volgende:
Ik kan bij dat liedje maar aan 1 ding denken: 'Alle duiters zijn homo'
Ik kan ook maar aan één ding denken: 'Jack White verdomme, fucking awesome en wat was hij goed live.'quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:37 schreef krulbel het volgende:
Ik kan bij dat liedje maar aan 1 ding denken: 'Alle duiters zijn homo'
Via Ace Playerquote:
Alles prima hier, met jou?quote:
RTL7 vraagt er 2 euro voor zag ikquote:
Dan krijg ik een lamma nek van het omdraaien.quote:
Je typt nog goed voor een lamme Geoquote:
Brabantse lam he.. dat is moe/luiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je typt nog goed voor een lamme Geo
Hij speelt gewoon met hem.quote:
Begin je al te zweten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:31 schreef Sportex het volgende:
Heb 70 eur op MvG. Gewoon, omdat gratis geld.
Jacques is gek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques maakt zich al zorgen. Positief teken dus.
Jacques gaat de kijker even angst inboezemen zoals hij dat altijd doet en dan gebeurt het tegenovergestelde van wat hij predikt.quote:
quote:
twitter:VosdeMos twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 00:01:19Jacques, dom wicht.1-1 incoming. reageer retweet
Ok.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
Als King een beetje degelijk was blijven stoten stond het nu gewoon 2-0.
Dat zou wel een prestatie van wereldformaat zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Had van Barneveld gisteren een leg waar hij helemaal niet op het bord stond net als King zojuist?
jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Had van Barneveld gisteren een leg waar hij helemaal niet op het bord stond net als King zojuist?
Maar alle Febo luikjes waren wel leeg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Met of zonder Gucci petje?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar alle Febo luikjes waren wel leeg.
Started from the bottom now we're here.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zonder petje met Mayo recht uit Sylvia's fles.
just have a little faithquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:07 schreef Monolith het volgende:
Wel lekker spectaculaire pot dit. Toch wel te hopen dat Mike hem wint.
Zo goed gooit King ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:07 schreef Monolith het volgende:
Wel lekker spectaculaire pot dit. Toch wel te hopen dat Mike hem wint.
Set van King, dus nog niets aan de hand. Toch kan het nog alle kanten op.quote:
Het dartbord is rond.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Set van King, dus nog niets aan de hand. Toch kan het nog alle kanten op.
serieus? Ik zie King hier nog niet winnen hoor, Mike is telkens sterk op de cruciale momentenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Set van King, dus nog niets aan de hand. Toch kan het nog alle kanten op.
Jacques zit iedereen weer angst in te praten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:10 schreef krulbel het volgende:
[..]
serieus? Ik zie King hier nog niet winnen hoor, Mike is telkens sterk op de cruciale momenten
dan gaat hij dus winnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jacques zit iedereen weer angst in te praten.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques houd je kut bek dicht, man man man
Met andere noppen gooienquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:13 schreef dl3b het volgende:
Ze moeten het veld sproeien, krijg je heel andere wedtrijd.
geen idee, dit is de eerste partij die ik ziequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Jordii, wat zijn de uitslagen van vanavond? Was werken.
Co Stompé wordt daar uitgeschakeld in de eerste de best ronde van het kwalificatietoernooi voor Lakeside, kun je nagaan hoe goed de rest daar is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij de BDO valt er toch weinig te klappen. Welke amateur kan daar nu 8 perfecte legs gooien?
Aidsbonds.Vroeger hadden ze een hele treurige website gebasseerd op Lycos.
Man man man.
wat in de aanbieding is meestalquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Laat me raden; Jupiler? Of Amstel?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Jordii, wat zijn de uitslagen van vanavond? Was werken.
En Co Stompe JR. dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Co Stompé wordt daar uitgeschakeld in de eerste de best ronde van het kwalificatietoernooi voor Lakeside, kun je nagaan hoe goed de rest daar is.
Ik zie ze elk weekend weer. Die vieze kortingdrinkers. Als je alles sluipt, kun je net zo goed je eigen pis opdrinken.quote:
studentenlifequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zie ze elk weekend weer. Die vieze kortingdrinkers. Als je alles sluipt, kun je net zo goed je eigen pis opdrinken.![]()
![]()
![]()
nou sorry hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zie ze elk weekend weer. Die vieze kortingdrinkers. Als je alles sluipt, kun je net zo goed je eigen pis opdrinken.![]()
![]()
![]()
Ted Hankey verliest daar trouwens ook in de eerste ronde zie ik. Echt een ziek niveau dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Co Stompé wordt daar uitgeschakeld in de eerste de best ronde van het kwalificatietoernooi voor Lakeside, kun je nagaan hoe goed de rest daar is.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:25 schreef krulbel het volgende:
[..]
wil je nog terugkomen op je uitspraak?
jij ook?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
king is gewoon 100% winst, geen partij
Dat denk ik ook wel.quote:
Co ook al weer in de eerste ronde verloren op de Winmau, weer een bewijs voor het waanzinnige niveau.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ted Hankey verliest daar trouwens ook in de eerste ronde zie ik. Echt een ziek niveau dus.
Sylvia komt zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwlaat ligt al onder zijn bureau.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Laat hij eerst maar eens van King winnen.
Ze boe'de ook bij MvGquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:32 schreef Coelho het volgende:
Wat een onsportief publiek richting King. Of is er wat voorgevallen?
2 vingers in de neus, 10-0. Finale domineren, 100% op de dubbels.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal niks aan de hand.
Nooit was er iets aan de hand. Bunting zal geen partij worden. Op naar de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |