geen idee, dit is de eerste partij die ik ziequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Jordii, wat zijn de uitslagen van vanavond? Was werken.
Co Stompé wordt daar uitgeschakeld in de eerste de best ronde van het kwalificatietoernooi voor Lakeside, kun je nagaan hoe goed de rest daar is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij de BDO valt er toch weinig te klappen. Welke amateur kan daar nu 8 perfecte legs gooien?
Aidsbonds.Vroeger hadden ze een hele treurige website gebasseerd op Lycos.
Man man man.
wat in de aanbieding is meestalquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Laat me raden; Jupiler? Of Amstel?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Jordii, wat zijn de uitslagen van vanavond? Was werken.
En Co Stompe JR. dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Co Stompé wordt daar uitgeschakeld in de eerste de best ronde van het kwalificatietoernooi voor Lakeside, kun je nagaan hoe goed de rest daar is.
Ik zie ze elk weekend weer. Die vieze kortingdrinkers. Als je alles sluipt, kun je net zo goed je eigen pis opdrinken.quote:
studentenlifequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zie ze elk weekend weer. Die vieze kortingdrinkers. Als je alles sluipt, kun je net zo goed je eigen pis opdrinken.![]()
![]()
![]()
nou sorry hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zie ze elk weekend weer. Die vieze kortingdrinkers. Als je alles sluipt, kun je net zo goed je eigen pis opdrinken.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |