De uitgestrekte grens tussen Syrie en Turkije is links en rechts naast Kobani niet zo zwaar bewaakt als ter plaatse van Kobani waar de grootste vijand van de pkk namelijk de Turkse militairen hevig aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:14 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ze hebben het in Irak druk genoeg met daesh.
Beetje ordinair, dat wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:19 schreef IPA35 het volgende:
Hij ziet er wel uit als een zware koning.
twitter:iRevolt9 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 23:20:414 Airstrikes targeted "the governmental square" seized by IS in Kobani, casualties/damages unknown. reageer retweet
Dat zal hem waarschijnlijk een standbeeld ergens opleveren in Koerdische gebieden dan wel wat dochters aan hem of zijn zonenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou helemaal werelds zijn als die Ron even later op de foto staat met allemaal dode ISIS barbaren.
Ik heb niet het idee dat de ISIS barbaren het met deze analyse eens zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:22 schreef mylamboisblack het volgende:
Kobani kan vallen, hangt er vanaf hoeveel moreel de ISIS-terroristen nog hebben. Ze hebben super zware nederlagen geleden, of Kobani valt of niet. Hun imago als de onverslaanbare boze baardmannen, is compleet weggevaagd. Ze hebben binnen een hele maand tijd nog steeds niet kunnen winnen van lichtbewapende guerilla-strijders genaamd de YPG.
Hahha, zwaar baas.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:23 schreef primakov het volgende:
[..]
Dat zal hem waarschijnlijk een standbeeld ergens opleveren in Koerdische gebieden dan wel wat dochters aan hem of zijn zonen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:22 schreef mylamboisblack het volgende:
Kobani kan vallen, hangt er vanaf hoeveel moreel de ISIS-terroristen nog hebben. Ze hebben super zware nederlagen geleden, of Kobani valt of niet. Hun imago als de onverslaanbare boze baardmannen, is compleet weggevaagd. Ze hebben binnen een hele maand tijd nog steeds niet kunnen winnen van lichtbewapende guerilla-strijders genaamd de YPG.
Ow echt? Dan ga ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:23 schreef primakov het volgende:
[..]
Dat zal hem waarschijnlijk een standbeeld ergens opleveren in Koerdische gebieden dan wel wat dochters aan hem of zijn zonen
Die ISIS-terroristen zien zichzelf als uitverkorenen, zelfs als je ze verslaat, zullen zij dat als een overwinning zien. Zij kennen geen verlies in hun eigen ogen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de ISIS barbaren het met deze analyse eens zijn
Goede reactie zeg, van hoog niveau!quote:
Terecht toch? Hij is zeker een held.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:23 schreef primakov het volgende:
[..]
Exact, dus hun moraal is per definitie goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:27 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Die ISIS-terroristen zien zichzelf als uitverkorenen, zelfs als je ze verslaat, zullen zij dat als een overwinning zien. Zij kennen geen verlies in hun eigen ogen.
[..]
Goede reactie zeg, van hoog niveau!
Nee hoor, want ze zien ook wel net als alle andere mensen dat ze maar niet opkunnen tegen YPG-terroristen. Dat ze 't niet erg vinden om dood te gaan, is mijns inziens iets anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Exact, dus hun moraal is per definitie goed.
Oh men, jij bent ook al slachtoffer van die mythe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:29 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze zien ook wel net als alle andere mensen dat ze maar niet opkunnen tegen YPG-terroristen. Dat ze 't niet erg vinden om dood te gaan, is mijns inziens iets anders.
Ze vinden 't een schande als ze door een vrouw worden vermoord.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:29 schreef .Exe het volgende:
Is het trouwens echt zo dat ze niet naar het paradijs gaan als ze door een vrouw worden gedood?
Welke mythe?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh men, jij bent ook al slachtoffer van die mythe.
Zullen vast wat sociaal gedegenereerde malloten onder die ISIS-strijders dit denken maar het is gewoon een overdreven verhaaltje wat veel aandacht krijgt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:29 schreef .Exe het volgende:
Is het trouwens echt zo dat ze niet naar het paradijs gaan als ze door een vrouw worden gedood?
Dat ze niet bang voor de dood zijn of nog sterker dat ze graag dood willen.....quote:
Het klopt wel dat hoe langer het duurt en hoe minder snel dat breekpunt bereikt wordt hoe sterker het moreel van YPG in Kobane wordt en hoe zwakker dat van ISIS.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:22 schreef mylamboisblack het volgende:
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:29 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ze vinden 't een schande als ze door een vrouw worden vermoord.
Ik doelde op de verschillende groepen die het Syrische leger bestrijdt. Ik heb liever niet dat mijn land jihadisten financiert en bevoorraadt in een bedenkelijke strijd in een buurland.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe tegen beter weten in toch maar, gezien Erdogan al een standpunt innam tegen Assad voor ISI en maten uberhaupt op het toneel verschenen.
[..]
Hij is vooral mondig, ja. In de praktijk past hij wel op met iets te ondernemen dat tegen de belangen van het Westen ingaat, tenzij je mij kunt overtuigen met voorbeelden. En dan bedoel ik dus niet voor de show ''one minute'' roepen op een conferentie en later terugkrabbelen dat je het tegen de moderator had, maar iets dat van daadwerkelijk geopolitieke belang is geweest, zoals Ecevit die ondanks Amerikaanse embargo's Cyprus is binnengevallen.quote:Ja toch, daarom is Erdogan zo mondig tegen het Westen en probeert de status quo van de 5 machtigste landen te breken, omdat hij zichzelf leent voor de belangen van het Westen, juist ja. Ik kan mij niemand bedenken in de wereld die niet aan achter-kamertjes politiek doet, daarbij hoort ook in zekere zin een realpolitik, in alle keuzes en daden die je besluit, maar om nou te claimen dat Erdogan zich leent voor de spelletjes van het Westen, Erdogan frustreert het Westen, en ergens ook wel terecht in mijn ogen.
[..]
En dus ga je gewapende groepen steunen om democratie te brengen in je buurland? Met behulp van landen als Saoedi-Arabi en Qatar, die bekend staan om hun democratie en vergevorderde mensenrechten? Niet erg geloofwaardig. En had Erdogan niet door wat voor bestuur Syri had toen hij beste maten was met Assad en samen met hem op vakantie ging? Wat is er in de tussentijd gebeurd dat hij zijn bloed wel kan drinken?quote:Ja, want de gevestigde orde in Turkije en Syrie zijn der mate vergelijkbaar dat je dat kunt zeggen toch, niets een imperialistische verlangens, maar een democratisch buurland lijkt mij wenselijk voor ieder stabiel democratisch buurland, dit zal veel meer progressie bieden dan een autoritair dictatuur voor beide landen, dus niet alleen vanwege de zogenaamde humanistische of imperialistische verlangens biedt het ook praktische voordelen.
Daarnaast, wanneer doe je het op gepaste wijze en wanneer weet je dat dat niet meer voldoet?
[..]
Dat betwijfel ik heel erg. Laten we vragen hoe de Syrirs en Irakezen over Turkije denken. Op FOK! zien we daar al een deel van terug, hoewel natuurlijk deels vertekend.quote:In vrijwel alle situaties is een oorlog vermijden een hoger doel denk ik zo, alleen anders is het wanneer een staat in oorlog is het haar burgers. dan heb ik het niet eens over al die ideologische import strijders, maar het volk passief onderdrukt en vervolgens waar nodig bloedig onderdrukt, als je dan vervolgens zegt, niemand vertrouwt Turkije niet meer, dan zeg ik, maak wel een onderscheid tussen de staat en de bevolking,want van het laatste is bijzonder weinig waar.
[..]
De hele wijze waarop AKP aan de macht is gekomen en de steun die het vanaf de eerste dag van de VS en Europa geniet, vind ik anders bedenkelijk. Ik weet de woorden van Erdogan nog waarin hij zichzelf uitriep tot co-voorzitter van de Great Middle East Project van de VS. Alle tekenen hiervan zien we terug in Turkije's huidige buitenlandbeleid, een project om Turkije een leidende rol te geven in de soennitische wereld en een controleerbaar Midden-Oosten te creren tegen het Russisch-Iraanse blok.quote:Wanneer Erdogan een geschikt rivaal krijgt en wat zich kan opwerpen tegen de AKP zal de macht van laatstgenoemde dan ook als een blok uitelkaar vallen en of verzwakken, Erdogan is wel jaren aan de macht in Turkije en bestuurt het land met verschillende successen en blunders, maar in mijn visie is Erdogan meer de oppositie dan de regerende overheid. De AKP heeft jarenlang moeten strijden om de status quo, macht van het leger, corruptie en economische problemen te verhelpen, heeft het ondertussen zelf ook fouten, blunders, misdaden gemaak, zeker, zelfde ratten en idioten kunnen ook hun weg binnen de AKP vinden. Maar om nou te doen alsof Turkije een imperialistisch spelletje speelt inzake Syrie en haar buitenlands beleid vind ik nog wel apart.
Zoiets als tijdens een shooter horen dat je geowned bent door een chick, kunnen veel jongens ook moeilijk verkroppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:29 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ze vinden 't een schande als ze door een vrouw worden vermoord.
Dat is zo onder een deel van hun strijders. Kijk maar naar de hoeveelheid zelfmoordaanslagen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat ze niet bang voor de dood zijn of nog sterker dat ze graag dood willen.....
Was dat maar zo, dan hadden we ze allang verslagen.
Weet ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:27 schreef mylamboisblack het volgende:
Goede reactie zeg, van hoog niveau!
1: Dat heet opportunisme.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:32 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat is zo onder een deel van hun strijders. Kijk maar naar de hoeveelheid zelfmoordaanslagen.
Als ik fysiek verlies van een vrouw zou ik me ook niet meer durven te vertonenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:32 schreef primakov het volgende:
[..]
Zoiets als tijdens een shooter horen dat je geowned bent door een chick, kunnen veel jongens ook moeilijk verkroppen.
OK. En wat gaat Turkije doen dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Weet ik.
kobani gaat binnen 1 week vallen.
Isis apen hebben gewonnen en alle andere onzin wat jij verteld is niet belangrijk.
Turkije gaat niks doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:36 schreef .Exe het volgende:
[..]
OK. En wat gaat Turkije doen dan?
Die gaan een prijs betalen voor het Kobani massacre!
Mwah, zelfs veel Koerden zijn de pkk zat en die krijgen het te druk met IS, die gaan zich namelijk na Kobani op Noord Irak richten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:36 schreef .Exe het volgende:
[..]
Jezus wat triest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:35 schreef .Exe het volgende:
[..]
Als ik fysiek verlies van een vrouw zou ik me ook niet meer durven te vertonen
Leen me eens die glazen bol dan, ik poets hem wel voor je op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Mwah, zelfs veel Koerden zijn de pkk zat en die krijgen het te druk met IS, die gaan zich namelijk na Kobani op Noord Irak richten.
Genoeg vrouwen van wie je geheid zult verliezen hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:35 schreef .Exe het volgende:
[..]
Heb je ervaring met zijn fysiek?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef primakov het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen van wie je geheid zult verliezen hoor.
De Turkse Koerden (PKK) gaan dan de oorlog aan Turkije verklaren, de hel breekt in Turkije los met wekelijks aanslagen, de Turken slaan terug, burgeroorlog, Ocalan gaat ontsnappen van Robbeneiland, de Dajjal komt uit Noord Iraaks Koerdistan en leidt vele Koerden om te tuin, Jezus komt terug vanuit Damascus en de ongelovigen zullen hem niet volgen, hij breekt het kruis en doodt de varkens, vervolgens komt de Mehdi vanuit Iran en gaat de Koerdische volkeren naar Istanbul leiden. Daar richten ze een duizend jarig Koerdisch rijk op waar alleen rechtvaardigheid heerst en alle M-Oostere volkeren zich bij aansluiten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:36 schreef .Exe het volgende:
Jullie glazen bol doet het ook niet echt, de rellen zijn al 80% verminderd in Turkije terwijl ze hier zeiden dat het binnen een paar dagen 10x zo erger zou worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef primakov het volgende:
[..]
Leen me eens die glazen bol dan, ik poets hem wel voor je op.
Loop ff een Brazilian Jiu Jitsu gym binnen en daag een vrouw uit. Ken je lachen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:35 schreef .Exe het volgende:
[..]
Dajjal = Barzani ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De Turkse Koerden (PKK) gaan dan de oorlog aan Turkije verklaren, de hel breekt in Turkije los met wekelijks aanslagen, de Turken slaan terug, burgeroorlog, Ocalan gaat ontsnappen van Robbeneiland, de Dajjal komt uit Noord Iraaks Koerdistan en leidt vele Koerden om te tuin, Jezus komt terug vanuit Damascus en de ongelovigen zullen hem niet volgen, hij breekt het kruis en doodt de varkens, vervolgens komt de Mehdi vanuit Iran en gaat de Koerdische volkeren naar Istanbul leiden. Daar richten ze een duizend jarig Koerdisch rijk op waar alleen rechtvaardigheid heerst en alle M-Oostere volkeren zich bij aansluiten.
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef primakov het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen van wie je geheid zult verliezen hoor.
twitter:berfdimsk twitterde op woensdag 08-10-2014 om 11:46:39Solidarity demonstrations for #Koban in Venezuela http://t.co/62XTEl4B3y reageer retweet
Ik ga er vanuit dat hij niet minimaal 2 vechtsporten beheerstquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb je ervaring met zijn fysiek?
Ik ga er vanuit dat hij niet minimaal 2 vechtsporten beheerstquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb je ervaring met zijn fysiek?
Als je voorspellingen van leden hier serieus gaat nemen adviseer ik ook langs het riagg te gaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jullie glazen bol doet het ook niet echt, de rellen zijn al 80% verminderd in Turkije terwijl ze hier zeiden dat het binnen een paar dagen 10x zo erger zou worden.
In het begin na val Kobani wel ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:44 schreef theunderdog het volgende:
Dat Turkije te maken gaat krijgen met aanslagen is bijna onvermijdelijk.
Dat zal mij niet snel gebeuren en ik voel medeleven met jequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Yup, een meid die deed aan bodybuilding, handjedrukken verloren.
'The Hobbit: The Battle of the Five Armies', lijkt me een goeie film, ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De Turkse Koerden (PKK) gaan dan de oorlog aan Turkije verklaren, de hel breekt in Turkije los met wekelijks aanslagen, de Turken slaan terug, burgeroorlog, Ocalan gaat ontsnappen van Robbeneiland, de Dajjal komt uit Noord Iraaks Koerdistan en leidt vele Koerden om te tuin, Jezus komt terug vanuit Damascus en de ongelovigen zullen hem niet volgen, hij breekt het kruis en doodt de varkens, vervolgens komt de Mehdi vanuit Iran en gaat de Koerdische volkeren naar Istanbul leiden. Daar richten ze een duizend jarig Koerdisch rijk op waar alleen rechtvaardigheid heerst en alle M-Oostere volkeren zich bij aansluiten.
Als arabier heb je wel ervaring met vrouwen klappen? (ervan uitgaande dat je arabier bent)quote:
Teringquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sloop haar dan.
Gr Gr
[ afbeelding ]
Ok, nu weten we het wel, zeer intelligente analist die je d'r bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:47 schreef .Exe het volgende:
[..]
In het begin na val Kobani wel ja.
Uiteindelijk zal daesh Turkije willen bevrijden en dat weet Erdogan ook.
Dajjal is Ocalan, er wordt in de hadith gesproken over een kleine Dajjal die vast wordt gehouden op een eiland.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Isis gaat Turkije niet aanvallen,ze gaan richting Aleppo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:47 schreef .Exe het volgende:
[..]
In het begin na val Kobani wel ja.
Uiteindelijk zal daesh Turkije willen bevrijden en dat weet Erdogan ook.
Noord Irak denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:50 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Isis gaat Turkije niet aanvallen,ze gaan richting Aleppo.
In eerste instantie wel ja..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:50 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Isis gaat Turkije niet aanvallen,ze gaan richting Aleppo.
Kindje toch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:48 schreef .Exe het volgende:
[..]
Dat zal mij niet snel gebeuren en ik voel medeleven met je
quote:
twitter:
twitter:SeniorB twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 23:44:51Now: #Coalition aircraft launched a new raid on #ISIS targets in #MishteNor south of #Kobani . reageer retweet
quote:During a speech in August of 2006, Bush said, “If we leave Iraq before the job is done, it will create a terrorist state in the heart of the Middle East, a terrorist state much more dangerous than Afghanistan was before we removed the Taliban, a terrorist state with the capacity to fund its activities because of the oil reserves of Iraq.”
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:50 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Dajjal is Ocalan, er wordt in de hadith gesproken over een kleine Dajjal die vast wordt gehouden op een eiland.
Hieronder zie je hadith waarin de profeet Mohammed over de Isis had verteld.
http://www.dailymotion.co(...)-1400-years-ago_news
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:58 schreef primakov het volgende:
Bush voorzag dit allemaal al, alles is in scene gezet door de VS, Lange Hans had gelijk!
George W. Bush PREDICTED the Rise of the “Islamic State”
[..]
Citaat Timmermans?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:58 schreef theunderdog het volgende:
Die laatste paar honderd overgebleven Koerden kunnen beter alvast afscheid van elkaar nemen. De laatste keer je kindjes een dikke knuffel geven enz.
Gek genoeg zeiden mensen dit ook na de 1e week, we zijn nu bijna een maand verder en ISIS heeft die stad nog steeds niet veroverd, maar wel veel gezichtsverlies geleden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:58 schreef theunderdog het volgende:
Die laatste paar honderd overgebleven Koerden kunnen beter alvast afscheid van elkaar nemen. De laatste keer je kindjes een dikke knuffel geven enz.
twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 23:16:30Erdogan pleegt oorlogsmisdaden door moedwillig Koerden tegen te werken en ISIS strijders zonder problemen toegang te verschaffen tot Syrie. reageer retweet
Hopelijk nemen ze dan zoveel mogelijk baardkneusjes mee, liever dat ze het overleven maar ik schat het ook somber inquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:58 schreef theunderdog het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar dit toont gewoon aan dat de Koerden hebben gevochten als leewen. Maar het houd een keer op, dit houden ze gewoon niet meer vol.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:00 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Gek genoeg zeiden mensen dit ook na de 1e week, we zijn nu bijna een maand verder en ISIS heeft die stad nog steeds niet veroverd, maar wel veel gezichtsverlies geleden.
Goh, hij en lange frans zitten kennelijk genegen om wat bij te schnabbelen, alle mollen lijken weer eens bovengronds te komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:00 schreef .Exe het volgende:
twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 23:16:30Erdogan pleegt oorlogsmisdaden door moedwillig Koerden tegen te werken en ISIS strijders zonder problemen toegang te verschaffen tot Syrie. reageer retweet
Dank voor je uitleg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, Burkino Faso, Chad, Gambia, Guinea, Mali, Senegal, Kyrgyzstan, Kazakhstan, Tajikstan, Turkmenistan, Oezbekistan, Palestina (West Bank), Egypte, Algerije, Tunesi, Libanon, Bangladesh, Albani, Azerbaijan, Bosni en Syri zijn allemaal seculiere staten met een moslimmeerderheid.
[..]
Het salafisme is een extremistische stroming binnen de islam. Een islamist kan een salafist zijn maar ook een 'gewone' soenniet.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:00 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
The followers of the Mahdi are in power in Turkey.
Isis can only stop by the system of the Mahdi.
Wat ik denk is dat IS expres nog wacht met de val van Kobani, ze hopen dat ze nog hulp krijgen van de pkk of een andere groep zodat ze die ook kunnen doden, want het is al door drie kanten belegerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dit toont gewoon aan dat de Koerden hebben gevochten als leewen. Maar het houd een keer op, dit houden ze gewoon niet meer vol.
Dit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dit toont gewoon aan dat de Koerden hebben gevochten als leewen. Maar het houd een keer op, dit houden ze gewoon niet meer vol.
Zit er best in ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat ik denk is dat IS expres nog wacht met de val van Kobani, ze hopen dat ze nog hulp krijgen van de pkk of een andere groep zodat ze die ook kunnen doden, want het is al door drie kanten belegerd.
Alleen het centrum is nog in handen van ypg/pkk.
In principe hoeft ISIS nu geen oorlog met Turkije. Dat is veel aannemelijker. Deze theorie gaat niet op. Ze hebben andere prioriteiten op dit moment.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze wachten om de situatie in Turkije ook te laten escaleren zodat ze een in chaos vervallen Turkije makkelijker kunnen aanvallen. Aldus, een Turkse journalist gisteren op tv.
Die in de OP?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:08 schreef Aloulou het volgende:
Heeft iemand hier een kaartje van Syrie met de gebieden die ISIS beheerst? Als ze Kobane innemen? Dus hoe het er dan uit gaat zien ISISstan?
Ook een tactiek van die psycho IS, ze maken die pkk/ypg geestelijk helemaal gek.quote:
Ik zeg ook niet meteen, maar in een mogelijk scenario waarbij Turkije wordt beziggehouden met heviger geworden rellen, zouden ze hun kans kunnen grijpen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:09 schreef Aloulou het volgende:
[..]
In principe hoeft ISIS nu geen oorlog met Turkije. Dat is veel aannemelijker. Deze theorie gaat niet op. Ze hebben andere prioriteiten op dit moment.
Dat klopt wel, de vraag is alleen, wanneer?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat wil jij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat ik denk is dat IS expres nog wacht met de val van Kobani, ze hopen dat ze nog hulp krijgen van de pkk of een andere groep zodat ze die ook kunnen doden, want het is al door drie kanten belegerd.
Alleen het centrum is nog in handen van ypg/pkk.
Kobani is heel erg klein, kijk naar de map in de OP, als je heel goed in het midden kijkt, zie je aan de Turkse grens nog een YPG gedeelte(zo klein als een puntje).quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:08 schreef Aloulou het volgende:
Heeft iemand hier een kaartje van Syrie met de gebieden die ISIS beheerst? Als ze Kobane innemen? Dus hoe het er dan uit gaat zien ISISstan?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:50 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Dajjal is Ocalan, er wordt in de hadith gesproken over een kleine Dajjal die vast wordt gehouden op een eiland.
Hieronder zie je hadith waarin de profeet Mohammed over de Isis had verteld.
http://www.dailymotion.co(...)-1400-years-ago_news
Auteur van die islamitisch creationistische, anti-darwinistische Harun Yahya-boeken. Tevens parttime clown en playboy.quote:
Nazaat van de profeet Mohammed, Adnan Oktar (Harun Yahya). Dit is zijn website. www.harunyahya.comquote:
Je kijkt teveel films..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ook een tactiek van die psycho IS, ze maken die pkk/ypg geestelijk helemaal gek.
Net als een psychopaat in horrorfilms die eerst even met zijn slachtoffer gaat spelen in plaats van gelijk doden.
Het is wel verbluffend dat al die hadith kloppen en zijn uitgekomen.quote:
Is het ooit bewezen dat hij nazaat is dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:22 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Nazaat van de profeet Mohammed, Adnan Oktar (Harun Yahya). Dit is zijn website. www.harunyahya.com
Jij gelooft neem ik aan ook in de wondere voorspellingen in de Koran betreffende DNA, bevruchting, ontstaan van het heelal et cetera?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:24 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Het is wel verbluffend dat al die hadith kloppen en zijn uitgekomen.
Zoals al deze hadith; http://www.awaitedmahdi.com/signs/signs_index.html
Wat...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:26 schreef DrDentz het volgende:
'Leden motorclub No Surrender vechten in Syri tegen IS'
[ afbeelding ]
ISIS gaat eraan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
ISIS gaat eraan
Hij had het laten natrekken door o.a. een Russisch en een Amerikaans bureau dat de dna tot vele generaties terug door onderzoekt. Zie link.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:27 schreef primakov het volgende:
[..]
Is het ooit bewezen dat hij nazaat is dan?
[..]
Jij gelooft neem ik aan ook in de wondere voorspellingen in de Koran betreffende DNA, bevruchting, ontstaan van het heelal et cetera?
Zijn ook aan de andere kant dus de hersenlozen die erheen gaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
ISIS gaat eraan
Ik vind dit boek over de DNA wel goed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:27 schreef primakov het volgende:
Jij gelooft neem ik aan ook in de wondere voorspellingen in de Koran betreffende DNA, bevruchting, ontstaan van het heelal et cetera?
Ga er niet op inquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:27 schreef primakov het volgende:
[..]
Is het ooit bewezen dat hij nazaat is dan?
[..]
Hij is modern en denkt niet zwart wit. Omarmt iedereen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ga er niet op in
Adnan Oktar is een clown
Ik heb sommige van zijn shows wel eens van vrienden voorgeschoteld gekregen, en dan moest ik raden waar het over gingquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ga er niet op in
Adnan Oktar is een clown
http://www.bol.com/nl/p/the-selfish-gene/1001004002643068/quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:32 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Ik vind dit boek over de DNA wel goed.
http://www.harunyahya.com/en/Books/999/the-secrets-of-the-dna
Ook goed.
http://www.dnarefutesevolution.com/
Geloofwaardig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze wachten om de situatie in Turkije ook te laten escaleren zodat ze een in chaos vervallen Turkije daarna ook makkelijker kunnen aanvallen. Aldus, een Turkse journalist gisteren op tv.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:36 schreef primakov het volgende:
[..]
Ik heb sommige van zijn shows wel eens van vrienden voorgeschoteld gekregen, en dan moest ik raden waar het over ging
Heb ik inderdaad allebei gelezen dank je, leuk hoe anderen er over denken. Alleen had ik meer verwacht van het boek 'the selfish gene' van Dawkins.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:37 schreef primakov het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/the-selfish-gene/1001004002643068/
http://www.nieuwamsterdam.nl/god-als-misvatting
Wat wetenschap voor je
Vooral zichzelf en zijn chicks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:33 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Hij is modern en denkt niet zwart wit. Omarmt iedereen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vooral zichzelf en zijn chicks.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:43 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]![]()
Iyi geceler (goedenacht) allemaal.
2023 het jaar van wereldwijde vrede insaAllah, stapje bij stapje..2017....2018......2019.....
Maar je begreep het ook allemaal ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:41 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad allebei gelezen dank je, leuk hoe anderen er over denken. Alleen had ik meer verwacht van het boek 'the selfish gene' van Dawkins.
http://m.harunyahya.com/t(...)-Of-The-Selfish-Gene
Ik raad je aan eens wat van Caner Taslaman te beluisteren op YouTube. De evolutieleer is niet per definitie in tegenstrijd met de islamitische leer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:41 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad allebei gelezen dank je, leuk hoe anderen er over denken. Alleen had ik meer verwacht van het boek 'the selfish gene' van Dawkins.
http://m.harunyahya.com/t(...)-Of-The-Selfish-Gene
Nja eigenlijk wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik raad je aan eens wat van Caner Taslaman te beluisteren op YouTube. De evolutieleer is niet per definitie in tegenstrijd met de islamitische leer.
Back OT.
quote:Kurd vs. Kurd: internal clashes continue in Turkey
Kurd vs. Kurd: internal clashes continue in Turkey
In Turkey, people primarily remember two organizations when recalling southeastern Turkey in the 1990s, when state authority had been badly eroded: the leftist and staunchly secular Kurdistan Workers Party (PKK) and the militant, Sunni Islamist Kurdish Hezbollah. Their bloody clashes left behind some 500 unsolved murders, many of them executions.
SUMMARY⎙ PRINT
Islamist and nationalist Kurds in Turkey have recently engaged in violent clashes stemming from events in Syria, raising concerns about the future of the Kurdish movement.
AUTHOR
Metin Turcan
POSTED
October 9, 2014
TRANSLATOR(S)
Timur Goksel
The scenes from recent violent street clashes in many parts of Turkey protesting the Islamic State (IS) siege of Kobani, across the border in Syria, and Turkey’s inaction toward it make one wonder whether PKK-Kurdish Hezbollah fighting might be on the verge of escalating. Armed violence between the Patriotic Revolutionary Youth Movement (YDG-H), the PKK’s armed youth wing, and Huda-Par, successor to Kurdish Hezbollah, have already resulted in fatalities that might bode ill for the Kurdish political movement. Huda-Par had been trying to become a political actor, steering clear of armed violence.
A call bound to escalate tensions between Huda-Par and the PKK appeared Oct. 7 through a Twitter account said to be belong to the YDG-H. It read, “To the attention of all our security units in Kurdistan and Turkey. Arm yourselves. Hezbollah-contra-Huda-Par members are to be executed wherever they are seen.” After the tweet, YDG-H members began attacking Huda-Par religious centers, associations and party premises in Diyarbakir, Batman, Bitlis and Siirt, where they are known to be strong. Huda-Par responded with arms, and the clashes intensified.
Diyarbakir Mayor Gultan Kisanak referred to Huda-Par’s use of arms as the “government's Plan B,” claiming that Huda-Par was counterattacking with the knowledge of the government and under the protection of the police. Meanwhile, Huda-Par spokesman Sait Sahin was quoted as accusing the PKK of trying to import the chaos of Syria into Turkey. He stated, “The government turned over the southeast to the PKK so as not to harm the peace process. In that vacuum, the PKK is extorting money and has set up its own courts. They dominate the region. When our party was attacked, nobody intervened for hours. If there is no viable state, then the citizens will implement their own security measures.”
There have been reports, especially out of Istanbul, that armed gangs of the PKK’s urban organization, the Kurdish Communities Union (KCK), have been pursuing and executing people thought to be Islamists, accusing them of being IS members, and attacking associations supporting the Syrian opposition.
A high-ranking official from the pro-Islamic Imkander association, which supports Caucasian immigrants in Turkey, told Al-Monitor on condition of anonymity that the KCK has been threatening leaders of Islamic organizations and Islamist opinion-makers and trying such people in KCK courts. The Turkish government, although allegedly aware of these actions, is not saying anything for fear of undermining the peace process with the PKK. On Aug. 30, a prominent Islamist was killed and two others were badly wounded in an operation in Istanbul claimed by YDG-H. The Kurdish news agency ANF reported the incident as an “execution of [IS] members.”
The course of developments and intensity of the violence going forward will depend on the reactions of the Islamist currents, especially Huda-Par's, to KCK attacks. Huda-Par Vice President Bahattin Temel, in a statement to the Hurseda news agency, which is close to Huda-Par, said, “Declarations by Islamist civil society organizations that they have no other choice but to arm themselves in legitimate self-defense in the face of PKK attacks tell us that the Islamic movements will not remain idle in the face of KCK attacks and will defend themselves.”
The Tevhid Journal, a prominent Salafist publication in Turkey, discussed PKK actions and the peace process in an editorial in its August edition: “These attacks are against Islam. Muslims should not be fooled, because these attacks are attributed to [IS]. The PKK has always seen Islam as an obstruction. Their attacks are aimed at the existence of Muslims. In such a situation, Muslims have to resist and defend.” The editorial was interpreted by Kurdo-Islamists as an open call for Salafist movements to resist KCK attacks.
What is interesting is that the PKK and Salafist movements in Turkey both accuse the government of complacency when it comes to the clashes between PKK supporters and Kurdo-Islamists. According to the PKK, the state is inciting the Salafists against it, enacting a new policy of persuading Islamist Kurds to fight revolutionary Kurds. On the other hand, as the police and judiciary have shown little interest in the events, the Salafist movements, as noted, accuse the state of ignoring the PKK's attacks on it to avoid damaging the peace process.
The question arises, why is the PKK attacking Islamist currents, including Salafist movements that do not support IS, notably Huda-Par? Although Kurdish politicians prefer to keep silent on this sensitive issue, Kurdish People's Democracy Party (HDP) parliamentarian Altan Tan made reference to it: “For the past few years, sinister forces have been persisting in igniting PKK versus [Turkish] Hezbollah and BDP [Peace and Democracy Party]/HDP versus Huda-Par wars. A PKK-Huda-Par war will be a disaster for the Kurds. All Kurds with a sane mind, no matter what they believe in, are duty-bound to put out this fire instead of pouring oil on it, and to stop sinister provocateurs.”
twitter:KoerdenNL twitterde op donderdag 09-10-2014 om 23:42:35Ron uit Nederland heeft zich bij de Koerden aangesloten om het IS ongedierte te bestrijden. Respect! http://t.co/xES1nmJg8h reageer retweet
Is dat de No Surrender meneer?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:55 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KoerdenNL twitterde op donderdag 09-10-2014 om 23:42:35Ron uit Nederland heeft zich bij de Koerden aangesloten om het IS ongedierte te bestrijden. Respect! http://t.co/xES1nmJg8h reageer retweet
Nee, niet helemaal waar. Maar goed, andere discussie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nja eigenlijk wel natuurlijk.
twitter:GudawEnglish twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 00:17:51Ankara "inventing reasons not to act" in Kobani http://t.co/GetE9jrPRS reageer retweet
twitter:ResistanceER twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 01:02:11Over 200 Jabhat Al-Nusra terrorists killed in Tal Hamra:#JAN #Daraa #Syria http://t.co/g6Yqr2zyZ6 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:03 schreef .Exe het volgende:
twitter:GudawEnglish twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 00:17:51Ankara "inventing reasons not to act" in Kobanihttp://t.co/GetE9jrPRS reageer retweet
Sturen je gewoon door naar FP.quote:
Was toch Rudaw?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:03 schreef .Exe het volgende:
twitter:GudawEnglish twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 00:17:51Ankara "inventing reasons not to act" in Kobani http://t.co/GetE9jrPRS reageer retweet
Is een troll account. Gu betekent in het Koerdisch poep. Maar die tweet is gewoon serieus. Stuurt je ook door naar FP.quote:
Lol okquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een troll account. Gu betekent in het Koerdisch poep. Maar die tweet is gewoon serieus. Stuurt je ook door naar FP.
Ahja, ik zie het. Ik kan het artikel niet lezen, maar de titel daar is in ieder geval volwassener dan die tweet.quote:
twitter:vlaams_leeuwtje twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 19:50:05Will Turkey celibrate 100th anniversary of its 1st genocide, with a new genocide? #Kobane #TwitterKurds #IS #Armenia http://t.co/JrZmJVs2DZ reageer retweet
Ze spelen met die gasten..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:11 schreef Aloulou het volgende:
ISIS in de straten van Kobane met over en weer geschiet tussen hen en de YPG die in de buurt zitten:
PS: Op einde van het filmpje allemaal netjes de hoogwaterbroekjes opgetrokken tot boven de enkel
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef .Exe het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vlaams_leeuwtje twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 19:50:05Will Turkey celibrate 100th anniversary of its 1st genocide, with a new genocide? #Kobane #TwitterKurds #IS #Armenia http://t.co/JrZmJVs2DZ reageer retweet
Beoordeel zelf,quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lol ok
Ik zag op Facebook allemaal boze Koerden die zeiden dat Rudaw Erdoğan propaganda verspreidt
twitter:Alexblx twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 00:54:48#pt "The Truth About #Kobane" http://t.co/ZZpBDnDXe2 reageer retweet
Neuh, ik denk dat Kobane al in 2014 gaat vallen. Jammer voor de getallenfreaks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef .Exe het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vlaams_leeuwtje twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 19:50:05Will Turkey celibrate 100th anniversary of its 1st genocide, with a new genocide? #Kobane #TwitterKurds #IS #Armenia http://t.co/JrZmJVs2DZ reageer retweet
Alles wat niet in je straatje past als 'propaganda' aanmerken, dat laat echt je democratisch vermogen zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lol ok
Ik zag op Facebook allemaal boze Koerden die zeiden dat Rudaw Erdoğan propaganda verspreidt
Dat is wel gebleken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Alles wat niet in je straatje past als 'propaganda' aanmerken, dat laat echt je democratisch vermogen zien.Dat terwijl bv de hudapar Koerden de pkk echt haten.
Mwah de gehele burgerbevolking is al in Turkije opgevangen, wat rest is een handvol ypg/pkk waar de IS mee speelt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef .Exe het volgende:
twitter:ResistanceER twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 01:16:42WATCH#Hezbollah kill many terrorists in #Qalamoun mountains #Syria#Lebanon #JAN #ISIS https://t.co/N1FviuQ0xq http://t.co/DvK0InxOtx reageer retweet
Hij zal wel weer een bom laten knallen in een druk winkelcentrum of een toeristenbus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Benieuwd wat er de 15e van deze maand gaat gebeuren. calan had ermee gedreigd.
Was een ultimatum. Het was geen dreiging.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Benieuwd wat er de 15e van deze maand gaat gebeuren. calan had ermee gedreigd.
So fucking sadquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hij zal wel weer een bom laten knallen in een druk winkelcentrum of een toeristenbus.
Maar even zonder grap, dit zijn toch typisch de kneusjes waar je vroeger de broodtrommel van ging afpakken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:11 schreef Aloulou het volgende:
ISIS in de straten van Kobane met over en weer geschiet tussen hen en de YPG die in de buurt zitten:
PS: Op einde van het filmpje allemaal netjes de hoogwaterbroekjes opgetrokken tot boven de enkel
Denk het niet. Zou de opgebouwde sympathie voor de Koerden de afgelopen weken in het Westen niet goed doen. Ik denk eerder aanslagen op politie, militairen of Turkse burgers.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hij zal wel weer een bom laten knallen in een druk winkelcentrum of een toeristenbus.
In ieder geval zal het niet weer een vuilnisbakbom zijn in de toeristenplaats Marmaris want daar zijn alle vuilnisbakken weggehaald.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denk het niet. Zou de opgebouwde sympathie die de Koerden de afgelopen weken in het Westen niet goed doen. Ik denk eerder aanslagen op politie, militairen of Turkse burgers.
Zeggen ze gewoon dat Erdoğan of IS het heeft gedaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denk het niet. Zou de opgebouwde sympathie die de Koerden de afgelopen weken in het Westen niet goed doen. Ik denk eerder aanslagen op politie, militairen of Turkse burgers.
Denk het ook want alles is de schuld van de Turken, laatst had een Koerd in zijn broek gepoept, riep hij; 'shit klote Erdogan!'.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zeggen ze gewoon dat Erdoğan of IS het heeft gedaan.
Wist je dat niet?quote:
twitter:SiliyeWesar twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 01:28:17UN warns: We could face genocide in Kobane as ISIS attack http://t.co/gujjUhqSFm #TwitterKurds #Koban reageer retweet
Die is binnen enkele weken stuk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:40 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nieuw speeltje van het Iraakse leger.
Mi-35 zijn heel betrouwbaar, gaan lang mee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die is binnen enkele weken stuk.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Denk het ook want alles is de schuld van de Turken, laatst had een Koerd in zijn broek gepoept, riep hij; 'shit klote Erdogan!'.
Weet ik, maar het Iraakse leger + materiaal is niet zo,n goede combinatie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mi-35 zijn heel betrouwbaar, gaan lang mee.
Inderdaad alleen maar slopen, slopen en nog eens slopen.quote:
Je heb er zo weinig aan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:45 schreef mrstylo het volgende:
Net op Facebook foto's gezien van dode isis strijders door bommen van de USA. Al hun baard is weg. Geen paradijs voor hun nu
Kijk jij die shit?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:45 schreef mrstylo het volgende:
Net op Facebook foto's gezien van dode isis strijders door bommen van de USA. Al hun baard is weg. Geen paradijs voor hun nu
ISIS heeft geen piloten, enige hoop voor ze als oude Baat'h officieren ze bedienen want die weten het wel hoe zo'n helikopter werkt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet ik, maar het Iraakse leger + materiaal is niet zo,n goede combinatie.
Misschien was het beter als ik had gezegd: "daar vliegt binnenkort een ISIS strijder in, of die word binnenkort neergehaald door ISIS".
Link?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:45 schreef mrstylo het volgende:
En laten dat nu net dikke vriendjes van elkaar zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ISIS heeft geen piloten, enige hoop voor ze als oude Baat'h officieren ze bedienen want die weten het wel hoe zo'n helikopter werkt.
Dat valt toch wel mee? Ik zag niet lang geleden nog een filmpje waarop Baat'h leden op ISIS aan het schieten warenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En laten dat nu net dikke vriendjes van elkaar zijn.
Tja, het is allemaal opportunisme he. Maar ga er maar gerust vanuit dat die gore Baat"h leden genieten van het feit dat ISIS op Koerden jacht is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Ik zag niet lang geleden nog een filmpje waarop Baat'h leden op ISIS aan het schieten waren
Hij heeft deel functie uit.quote:
Tja, trots zijn op het feit dat je een Arabier bent.........quote:
Vraag mij wel af.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, trots zijn op het feit dat je een Arabier bent.........
Gekker kun je het niet krijgen natuurlijk.
Is dat niet de taal die Jezus waarschijnlijk sprak?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:58 schreef vigen98 het volgende:
Voor de mensen die Aramees kunnen ( Niet heel veel dus) https://www.facebook.com/(...)91325&type=2&theater
Zeer ontroerendHij praat over de Assyrirs die van hun land verdreven zijn en opgejaagd worden vanwege hun geloof, hun cultuur, hun taal.
Waar?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:58 schreef vigen98 het volgende:
Voor de mensen die Aramees kunnen ( Niet heel veel dus) https://www.facebook.com/(...)91325&type=2&theater
Zeer ontroerendHij praat over de Assyrirs die van hun land verdreven zijn en opgejaagd worden vanwege hun geloof, hun cultuur, hun taal.
Iedereen met een hart voelt dit, ongeacht of hij/zij de taal spreekt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:58 schreef vigen98 het volgende:
Ja, dat is ook zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is dat niet de taal die Jezus waarschijnlijk sprak?
True, maar als je begrijpt wat hij zegt dan voel je het wat meer snap jequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen met een hart voelt dit, ongeacht of hij/zij de taal spreekt.
Uiteraard, dan is het nog duidelijker.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
True, maar als je begrijpt wat hij zegt dan voel je het wat meer snap je
Ze is in ieder geval vermoord door ISIS barbaren, maar is al wel een foto van een relatief lange tijd terug.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:05 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens wat is hier gebeurd?! Ik las iets over dat die meisje op de grond, de zusje is van die jongen die huilt, en dat ze geslagen en verkracht is voor zijn ogen?! Klopt dit? Zo ja dan... Geen woorden voor.
Ik vind de knuffel tussen de YPG strijder en die jongen zo oprecht. Je ziet echt dat ze voor hun mensen vechten. Alles is zo oprecht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval vermoord door ISIS barbaren, maar is al wel een foto van een relatief lange tijd terug.
We zullen nooit zeker weten maar dat is wel het verhaal ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:05 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens wat is hier gebeurd?! Ik las iets over dat die meisje op de grond, de zusje is van die jongen die huilt, en dat ze geslagen en verkracht is voor zijn ogen?! Klopt dit? Zo ja dan... Geen woorden voor.
Dat is een M1 Abrams Tank.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:07 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is ditLijkt op een gemproviseerde BMP
Ik zeg in alle eerlijkheid dat ik echt een brok in mijn keel kreeg toen ik die foto zag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind de knuffel tussen de YPG strijder en die jongen zo oprecht. Je ziet echt dat ze voor hun mensen vechten. Alles is zo oprecht.
Ik had hetzelfde. Ik kon gewoon de hele dag niet normaal nadenken. Hij is getekend voor leven, daardoor zal hij nooit meer mensen kunnen vertrouwen en zal altijd opzoek zijn naar wraak. Hij zal nooit meer een normale leven kunnen hebben. Is gewoon fucked up.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg in alle eerlijkheid dat ik echt een brok in mijn keel kreeg toen ik die foto zag.
Stel jij bent die jonge, en dat dode meisje is je zusje...... dammmmm
Maar ook het feit dat de daders waarschijnlijk met een glimlach verder zijn gegaan..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Ik kon gewoon de hele dag niet normaal nadenken. Hij is getekend voor leven, daardoor zal hij nooit meer mensen kunnen vertrouwen en zal altijd opzoek zijn naar wraak. Hij zal nooit meer een normale leven kunnen hebben. Is gewoon fucked up.
Heb je ook eindelijk door dat ISIS tegen prutsers vechtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet ik, maar het Iraakse leger + materiaal is niet zo,n goede combinatie.
Misschien was het beter als ik had gezegd: "daar vliegt binnenkort een ISIS strijder in, of die word binnenkort neergehaald door ISIS".
Hij zei dat de hele tijd al?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:16 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Heb je ook eindelijk door dat ISIS tegen prutsers vecht.
Wat ben jij een mongool..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:16 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Heb je ook eindelijk door dat ISIS tegen prutsers vecht.
Kwaliteit weer hoorquote:
Volgens hem is ISIS superieur tegenover veel van de westerse landen en ging er tegenin dat de huidige tegenstand van die groep ongeorganiseerd te werk gaat.quote:
Als je de broer laat leven en zijn zus niet, dan weet je dat ze hem de ultieme marteling hebben gegeven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar ook het feit dat de daders waarschijnlijk met een glimlach verder zijn gegaan..
Ahja, de Europeanen waren nog een stuk gruwelijkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je de broer laat leven en zijn zus niet, dan weet je dat ze hem de ultieme marteling hebben gegeven.
Ik kan het maar niet begrijpen hoe slecht je kan zijn. Iedere dag verschuiven zij die grens. Hoe ver kan je gaan?
Klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:38 schreef De_Guidance het volgende:
Grappig genoeg zijn veel IS figuren technisch gezien Europeanen
Alleen technisch. Dat soort gasten hebben zich alleen volledig buiten de Europese samenleving geplaatst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:38 schreef De_Guidance het volgende:
twitter:FiratGunay twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 22:30:09Abu Hanzala, head of #ISIS today released in Turkey. "A war on #ISIS is a war on muslims" https://t.co/V2evqebb4R reageer retweet
twitter:AmedDcle twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 22:52:38330 people (inc. journalists, children, elderly) who fled war in Kobane & have come to Suruc have been arrested & detained for past 5 days. reageer retweet
UN: Thousands of Syrian Kurdish Refugees Leave Turkey for Iraqtwitter:Syrianonymous twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 22:57:02#ISIS/#ISIL received backup from #Raqqa & #Aleppo to enter #Kobani, how can these convoys not be seen by #US anti-ISIS coalition? #Syria reageer retweet
Natuurlijk moeten we dat. Dat je je dat nog afvraagt vind ik bizar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 04:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alleen technisch. Dat soort gasten hebben zich alleen volledig buiten de Europese samenleving geplaatst.
Ik vraag me ook oprecht af wat we moeten doen met strijders die terugkeren. Kunnen we (of moeten we) IS bestempelen zijnde een terroristische organisatie en van iedereen het paspoort afpakken? Ik vind eigenlijk van wel. Dat soort gasten kan nooit meer normaal functioneren in onze samenleving.
ja tuulijk joh firefly.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:16 schreef firefly3 het volgende:
Obama's future ally “@ASLANmedia: Report claims #Assad forces committed mass rape in captured village Sefat, @hrw ow.ly/CAI7z”
Nog steeds een flinke minderheid in heel ISIS hoor die Europeanen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:38 schreef De_Guidance het volgende:
Dat is maar de vraag. Turkije kan het ook zien als uitbreiding van eigen gebied alles wat Isis inneemt. Want Turkije voedt Isis met mensen en middelen. Isis heeft geen reden om Turkije aan te vallen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:55 schreef Aloulou het volgende:
Ben benieuwd als Kobane is gevallen waar ISIS dan achteraan gaat. Aleppo of Deir Ezzour (olievelden)?
Turkije kan hoog of laag springen, ze moeten toch ingrijpen op een gegeven moment. Hun directe zuidergrens waar de teringzooi alleen maar toeneemt. En ondanks Erdogan's starre houding om te proberen zijn politiek op te leggen (Assad en PKK verdrijven en FSA steunen) weten ze in Ankara echt wel dat ISISstan aan de zuidgrens met veel macht een groot gevaar is.
The Activists Assad Hates Most Are Now Obama's Problemtwitter:RudawEnglish twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 09:38:07#YPG Commander says "#ISIS controls 30% of #Kobane" and that intense fighting is ongoing — Ismet Sheikh Hasan. http://t.co/KE54dUJ3bb reageer retweet
Je moet niet alles geloven wat je leest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Turkije kan het ook zien als uitbreiding van eigen gebied alles wat Isis inneemt. Want Turkije voedt Isis met mensen en middelen.
Voordat Daesh begon met haar offensief tegen Koban zag het ernaar uit dat ze Aleppo zouden aanvallen. Ze zijn tegelijkertijd bezig met een offensief richting Afrin nu, daarmee kunnen ze de aanvoerlijnen naar Aleppo afsnijden. Lijkt me vrij duidelijk dat Aleppo het volgende doel zal zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:55 schreef Aloulou het volgende:
Ben benieuwd als Kobane is gevallen waar ISIS dan achteraan gaat. Aleppo of Deir Ezzour (olievelden)?
Als je Syri enigszins wil stabiliseren kun je er niet omheen dat Assad exit moet. Met Assad op de pluche haal je de voedingsbodem niet weg waar Daesh van profiteert. En dus ook geen oplossing voor dit conflict. Ik denk dat zelfs Iran dit nu wel zal beseffen. Of Obama dat al doet is natuurlijk nog maar de vraag.quote:Syrische conflict is pas net begonnen lijkt het en kan echt nog alle kanten opgaan. Op dit moment heb je Obama aan een kant die Assad wil blijven houden en aan de andere kant Turkije en de Golfstaten die meer echte steun willen voor het FSA zodat Assad definitief verwijdert gaat worden uiteindelijk. Zij zien hem nog steeds als onderdeel van het grote probleem, waar Obama dat niet meer zo erg ziet.
Artikel van 16 september.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:12 schreef Loekie1 het volgende:
Isis is zelf verwesterd.
WASHINGTON -
ISIS haalt steeds meer nieuwe strijders uit Turkije. Jongeren sluiten zich aan bij de tereurorganisatie omdat ze zich aangetrokken voelen door de ideologie van de terreurgroep en omdat die forse geldbedragen aan zijn strijders betaalt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_meer_Turken__.html
Kerel je haat richting ISIS en Turkije verblind je. Er staat nergens dat ISIS zo lief is. Ooit bij je opgekomen dat er waarschijnlijk ook onschuldige mensen verkracht en vermoord worden in die regio door de troepen van Assad? Alleen omdat iemand aan "jouw" kant vecht betekend nog niet dat dit soort dingen getolereerd of juist aangemoedigd zouden moeten worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:37 schreef mr_jack het volgende:
[..]
ja tuulijk joh firefly.
Assad is zo slecht en ISIS is zo lief.
Zeker een nieuwsbericht van Syrian Human Rights uit Londen?
Dream on. ISIS is tuig en ze dienen allemaal vernietigd te worden. En ook iedereen die hun daden steunen en goedkeuren.
JE zult moeten leven met het feit dat de kakkerlakken in Syrie vernietigd gaan worden. En Assad indirect gesteund gaat worden.
Het is niet voor niets dat Turkije haar eisen wat betreft een no fly zone en het verwijderen van Assad niet gehonoreerd worden. Integendeel zelfs, Turkije heeft te horen gekregen dat ze geen Assad doelen mogen aanvallen.
Trouwens, die turken.... Loosers, wel terugschieten op afzwaaiers van Assad , en met de staart tussen de benen wegkruipen (dorpen evacueren!) na afzwaaiers van een stel mentaal gelimiteerde barbaren.
Nog steeds minder Turken dan Fransen bvbquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:12 schreef Loekie1 het volgende:
Isis is zelf verwesterd.
WASHINGTON -
ISIS haalt steeds meer nieuwe strijders uit Turkije. Jongeren sluiten zich aan bij de tereurorganisatie omdat ze zich aangetrokken voelen door de ideologie van de terreurgroep en omdat die forse geldbedragen aan zijn strijders betaalt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_meer_Turken__.html
Turkije hoeft niet zoveel te werven, Turkije doet de logistiek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nog steeds minder Turken dan Fransen bvb
Heb je een alternatief voor Assad?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:38 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Kerel je haat richting ISIS en Turkije verblind je. Er staat nergens dat ISIS zo lief is. Ooit bij je opgekomen dat er waarschijnlijk ook onschuldige mensen verkracht en vermoord worden in die regio door de troepen van Assad? Alleen omdat iemand aan "jouw" kant vecht betekend nog niet dat dit soort dingen getolereerd of juist aangemoedigd zouden moeten worden.
Parlementaire democratie is de beste staatsvorm voor ieder land op deze wereld. Helaas gaat dat niet samen met een middeleeuwse religie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je een alternatief voor Assad?
quote:"Many forms of Government have been tried and will be tried in this world of sin and woe. No one pretends that democracy is perfect or all-wise. Indeed, it has been said that democracy is the worst form of government except all those other forms that have been tried from time to time."
Doe niet zo dom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:49 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Turkije hoeft niet zoveel te werven, Turkije doet de logistiek.
De link van firefly3 zegt dat de 'oppositie' dat over die massa verkrachtingen beweert... Vindt jij dat echt een betrouwbare bron?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:38 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Kerel je haat richting ISIS en Turkije verblind je. Er staat nergens dat ISIS zo lief is. Ooit bij je opgekomen dat er waarschijnlijk ook onschuldige mensen verkracht en vermoord worden in die regio door de troepen van Assad? Alleen omdat iemand aan "jouw" kant vecht betekend nog niet dat dit soort dingen getolereerd of juist aangemoedigd zouden moeten worden.
Nog even los van de discussie of dat zo is, geef je zelf al aan dat het geen haalbare kaart is in Syri.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:53 schreef Nintex het volgende:
[..]
Parlementaire democratie is de beste staatsvorm voor ieder land op deze wereld. Helaas gaat dat niet samen met een middeleeuwse religie.
Churchill heeft nog steeds gelijk:
[..]
Neequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De link van firefly3 zegt dat de 'oppositie' dat over die massa verkrachtingen beweert... Vindt jij dat echt een betrouwbare bron?
Jammer genoeg niet. Het is kiezen tussen twee kwaden en ik denk dat Assad momenteel het beste voor die regio is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:58 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Jammer genoeg niet. Het is kiezen tussen twee kwaden en ik denk dat Assad momenteel het beste voor die regio is.
Als alle shit achter de rug is en het terreur is afgelopen wordt Assad wel berecht en dan zien we verder.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom dan die reactie op mr_jack?quote:
Ben ik het er mee eens alleen dit dan wel onder toeziend oog van de VN, en met daarbij VN gestationeerde "veiligheids" troepen in Syri.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:
Assad heeft ervaring en kan daarom het beste aanblijven.
Het gaat nu zo goed in Libi h nu Gaddafi weg is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als alle shit achter de rug is en het terreur is afgelopen wordt Assad wel berecht en dan zien we verder.
Ik zie Rusland/Iran Assad nog wel opvangen hoor, die zullen zeker beletten dat hij publiekelijk berecht zal worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als alle shit achter de rug is en het terreur is afgelopen wordt Assad wel berecht en dan zien we verder.
Grote kans dat het dan snel weer van vooraf aan gaat beginnen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat Assad het beste kan aanblijven omdat hij een leger met 'ervaring' heeft? Vertel eens hoe is deze ervaring van pas gekomen bij zijn soldaten in een legerbasis zoals divisie17, Brigade 93, artillerieregiment 121, of Tabqa? Volgens mij was het resultaat allemaal hetzelfde: hoofden massaal gespietst door Daesh op een hek in Raqqa.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:
Assad heeft ervaring en kan daarom het beste aanblijven. Een nieuw leger is snel verslagen, dat zien we met Irak.
Jij denkt dat alle andere anti-regeringsgroepen (waaronder daesh) iemand zullen accepteren die uit de Assad-circle zijn?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:12 schreef De_Guidance het volgende:
Even los van de discussie wie aan de macht moet blijven he.
Kan nog steeds wel iemand uit Assads 'circle' zijn of iemand met dezelfde standpunten. In theorie.Daar heb ik even geen waardeoordeel over momenteel.
Maar de persoon Assad kan toch echt niet meer.
Zoals gezegd met Assad aan de macht zal Daesh niet verslagen worden en komt er geen einde aan dit conflict. Wat Syri nodig heeft is een consensus van alle partijen. Een politieke overgang dus waar alle partijen in het conflict in zekere mate kunnen leven. En ja daar horen de mannetjes van het regime ook bij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:12 schreef De_Guidance het volgende:
Kan nog steeds wel iemand uit Assads 'circle' zijn of iemand met dezelfde standpunten. In theorie.Daar heb ik even geen waardeoordeel over momenteel.
De pro-regering Syrirs willen Assad en niet iemand anders. En de pro-rebellen Syrirs zal het niet uitmaken of het Assad is of iemand anders die hetzelfde beleid voert.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:12 schreef De_Guidance het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zoals gezegd met Assad aan de macht zal Daesh niet verslagen worden en komt er geen einde aan dit conflict. Wat Syri nodig heeft is een consensus van alle partijen. Een politieke overgang dus waar alle partijen in het conflict in zekere mate kunnen leven. En ja daar horen de mannetjes van het regime ook bij.
Leuk gezegd allemaal en in theorie klopt het ook wel, maar de praktijk is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zoals gezegd met Assad aan de macht zal Daesh niet verslagen worden en komt er geen einde aan dit conflict. Wat Syri nodig heeft is een consensus van alle partijen. Een politieke overgang dus waar alle partijen in het conflict in zekere mate kunnen leven. En ja daar horen de mannetjes van het regime ook bij.
Leg uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuk gezegd allemaal en in theorie klopt het ook wel, maar de praktijk is een ander verhaal.
Die zal dan wel gezien worden als een puppet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:12 schreef De_Guidance het volgende:
Isis(grootste oppositie partij nu) wilt alleen maar een kalifaat. IF, Al Nusra en nog een paar andere partijen willen ook alleen maar een kalifaat, maar dan allemaal natuurlijk weer op hun eigen manier. De FSA wilt Syri vrij van Assad en dan Syri regeren doormiddel van de Sharia. De YPG wilt gewoon eigen autonome gebied.quote:
Het probleem is juist dat ze elkaar dingen op willen dringen en zaken naar eigen inzichten willen regelen. Ze slaan er elkaar zelfs de koppen voor in (en af). Niet zo eenvoudig om die groepen een soort van akkoord te laten sluiten waar ze zich dan ook nog eens aan houden.quote:
twitter:jenanmoussa twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 12:31:13Source in #Kobane tells me: General commander of all kurdish forces defending city against ISIS is female. Her name: Nalin Afrin. @akhbar reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:33 schreef .Exe het volgende:
twitter:jenanmoussa twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 12:31:13Source in #Kobane tells me: General commander of all kurdish forces defending city against ISIS is female. Her name: Nalin Afrin. @akhbar reageer retweet
twitter:mrgoldfink twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 10:32:05Turkey opens a hospital in Gaziantep called 'Jihad' for treatment of ISIS fighters wounded fighting in Syria & Iraq http://t.co/r9cwCunaCr reageer retweet
Turkiye altijd numero uno!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:35 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mrgoldfink twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 10:32:05Turkey opens a hospital in Gaziantep called 'Jihad' for treatment of ISIS fighters wounded fighting in Syria & Iraq http://t.co/r9cwCunaCr reageer retweet
Is nep. Zionistisch complot. Amerika wilt onze berg Turkse.....uhhh Koerdische broeders tegen ons zetten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:35 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mrgoldfink twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 10:32:05Turkey opens a hospital in Gaziantep called 'Jihad' for treatment of ISIS fighters wounded fighting in Syria & Iraq http://t.co/r9cwCunaCr reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Isis(grootste oppositie partij nu) wilt alleen maar een kalifaat. IF, Al Nusra en nog een paar andere partijen willen ook alleen maar een kalifaat, maar dan allemaal natuurlijk weer op hun eigen manier. De FSA wilt Syri vrij van Assad en dan Syri regeren doormiddel van de Sharia. De YPG wilt gewoon eigen autonome gebied.
De YPG hebben ze nu soort van mee, maar de rest nooit.
Toch had Geneve II goedkeuring of zelfs steun van een hoop partijen in dit conflict. Niemand heeft beweerd dat het bereiken van een akkoord eenvoudig is. Het bereiken van een consensus heeft niet alleen het doel om zo veel mogelijk partijen op te laten houden met vechten, maar ook om de voedingsbodem van Daesh weg te halen en te zorgen dat de buitenlandse partijen het conflict niet blijven aansteken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat ze elkaar dingen op willen dringen en zaken naar eigen inzichten willen regelen. Ze slaan er elkaar zelfs de koppen voor in (en af). Niet zo eenvoudig om die groepen een soort van akkoord te laten sluiten waar ze zich dan ook nog eens aan houden.
Over welke voedingsbodem heb je het? en wat moet dan het alternatief voor Assad zijn?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:32 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Voordat Daesh begon met haar offensief tegen Koban zag het ernaar uit dat ze Aleppo zouden aanvallen. Ze zijn tegelijkertijd bezig met een offensief richting Afrin nu, daarmee kunnen ze de aanvoerlijnen naar Aleppo afsnijden. Lijkt me vrij duidelijk dat Aleppo het volgende doel zal zijn.
[..]
Als je Syri enigszins wil stabiliseren kun je er niet omheen dat Assad exit moet. Met Assad op de pluche haal je de voedingsbodem niet weg waar Daesh van profiteert. En dus ook geen oplossing voor dit conflict. Ik denk dat zelfs Iran dit nu wel zal beseffen. Of Obama dat al doet is natuurlijk nog maar de vraag.
Kortom: geen alternatief.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:53 schreef Nintex het volgende:
[..]
Parlementaire democratie is de beste staatsvorm voor ieder land op deze wereld. Helaas gaat dat niet samen met een middeleeuwse religie.
Churchill heeft nog steeds gelijk:
[..]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:35 schreef SadPanda het volgende:
twitter:r3sho twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 11:51:20.@PriyaOhol "Hospital in Gaziantep named 'Jihad' is treating wounded militants in Syria. 700 militants have been treated the last 8 months." reageer retweet
Wat voor consensus moet dat dan precies zijn, hoe zorg je dat iedereen dat naleeft en wie zou president moeten worden,quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
[..]
Toch had Geneve II goedkeuring of zelfs steun van een hoop partijen in dit conflict. Niemand heeft beweerd dat het bereiken van een akkoord eenvoudig is. Het bereiken van een consensus heeft niet alleen het doel om zo veel mogelijk partijen op te laten houden met vechten, maar ook om de voedingsbodem van Daesh weg te halen en te zorgen dat de buitenlandse partijen het conflict niet blijven aansteken.
twitter:PetoLucem twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 12:52:13Loy.sources: #SAA and #NDF have recaptured #Ain_Terma Valley and surrounding areas in rural #Damascus. #Syria http://t.co/TYhhcmIHMS reageer retweet
Wauw, girl power !quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:33 schreef .Exe het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:08 schreef theunderdog het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-say-impossible.html
'We made a big mistake': Teenage Austrian poster girls for ISIS who moved to Syria to live with jihadis are now pregnant and want to come home... but officials say that will be 'impossible'
![]()
Domme wijven .
In je vakantiehuisje in Turkije dan maarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eentje wel, eentje niet.
Voor die lekkere heb ik nog wel een plaatsje.
Nee, in me kelder.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
In je vakantiehuisje in Turkije dan maar
Pedo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eentje wel, eentje niet.
Je wil een afgelikte boterham? Ze zijn beiden al flink ingereden volgens het artikel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eentje wel, eentje niet.
jij hebt alleen seks met maagden ja?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:20 schreef karton2 het volgende:
[..]
Je wil een afgelikte boterham? Ze zijn beiden al flink ingereden volgens het artikel.
Nee, de helderige lichtjes zijn volgens het artikel zwanger.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
jij hebt alleen seks met maagden ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |