Met Feyenoord de UEFA-Cup gewonnen en met een matig NL-elftal de finale gehaald...het is maar wat je falen noemt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:02 schreef TC03 het volgende:
Van Marwijk laat even zien waarom hij gefaald heeft als coach.
Pierre heeft de uefa cup gewonnen , niet bertquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Feyenoord de UEFA-Cup gewonnen en met een matig NL-elftal de finale gehaald...het is maar wat je falen noemt.
met onthoud alleen maar de dieptepunten hier op Fokquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Feyenoord de UEFA-Cup gewonnen en met een matig NL-elftal de finale gehaald...het is maar wat je falen noemt.
matig? beste elftal afgelopoen 59 jaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Komt ie weer hoor. Ik heb net al gevraagd of je blind bent. Dankje voor de bevestiging. Schele mongoolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:02 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Hij had hem niet af kunnen geven. Dan zou A. die dude met het blauwe shirtje de bal tegen houden of B. Zou Huntelaar te laat zijn.
Ohja want elk ander land had toen ook minimaal twee CL-finalisten en PL-topscorer in de basis.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
team van het WK 1998 en EK 2000 was wereldklassequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
matig? beste elftal afgelopoen 59 jaar
Ik ben niet blind. Ook niet scheel. Ook geen mongool.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Komt ie weer hoor. Ik heb net al gevraagd of je blind bent. Dankje voor de bevestiging. Schele mongool
Dan vind ik t heel erg knap dat je toch zo erg uit je nek weet te lullen. Hier jongen, een gouden ster. Jij ook weer blijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:05 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ik ben niet blind. Ook niet scheel. Ook geen mongool.
Kijk het fragment anders even terug.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:06 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dan vind ik t heel erg knap dat je toch zo erg uit je nek weet te lullen. Hier jongen, een gouden ster. Jij ook weer blij
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
Graham Norton de blanke versie van Raymann is Laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |