Ah kijk, dat is analytisch bekeken. Mja, tel je zegeningen inderdaad dat ze gezond eten wel lekker vindt! Je zou dr best frikandellen geven waarschijnlijk als dat t enige was dat ze lustte, maar toch liever niet he... Ze zal heus ooit wel gaan eten ja. Maar hopelijk zonder al teveel af te vallen voor die tijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Spirit, we dachten inderdaad aan kiezen toen het net begon. Maar de kiezen zijn door en eigenlijk heeft ze natuurlijk altijd al slecht gegeten. Ondertussen denk ik niet zo meer aan iets lichamelijks maar wat het wel is..
LB, lief dat je meedenktwe proberen inderdaad van alles, hebben toen ze kleiner was zelfs van die mierzoete papjes gekocht omdat iedereen zei dat ze dat echt wel eten ging
Ze vindt standaard dingen nog het lekkerste, bruin brood en fruit. Wel gezond he
Krentenbollen lust ze niet, die krenten hebben een structuur die ze niet verwacht en dan is het drama. Ze wil ook het liefste eten waarvan de structuur duidelijk is zeg maar. Yoghurt met stukjes fruit? Direct reden tot uitspugen
In principe hebben we wel geaccepteerd dat ze gewoon moeilijk eet maar als we dan zien dat ze afvalt is het wel moeilijk..
Reflex wel ja, daar heeft ze Nexium en ranitidine voor gehad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:09 schreef Cwen het volgende:
Heeft ze ooit een sonde of iets gehad, Spark? Of reflux?
Tja, ik zat te denken, mss heeft ze een heel nare keelassociatie. Je kan natuurlijk niet in de koppies kijken... Maar vervelend hoor!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:28 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Reflex wel ja, daar heeft ze Nexium en ranitidine voor gehad.
Sonde niet, gelukkig. Wel op het randje toen ze opgenomen was wegens afvallen maar het hoefde toen gelukkig niet.
Waarom zou je naar een diëtiste moeten? Als hij actief is en zich goed ontwikkelt is het toch goed?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:43 schreef Fieder het volgende:
Hier gaat het eten heel erg op en af. Heb keihard gelachen om Gulara's 'as van het kwaad', zo herkenbaar.Dingen die hij vorige week verslond zijn nu VIES!! en dan net een voorraad aangelegd hebben
![]()
De laatste tijd gaat het avondeten weer goed maar er zijn weken dat hij met moeite 2 hapjes eet. Nu het avondeten goed gaat merk ik dat hij minder brood eet. Fruit krijg ik er tussendoor altijd wel in.
Volgende week weer meten en wegen, ben benieuwd. Geen zin in doorverwijzing naar een dietiste![]()
LE fijne vakantie, hoop dat je je goed voelt
Met geld? Lekker dan...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:11 schreef Fieder het volgende:
Mmmm Gulara homemade appelmoes![]()
Vorige keer was het lijntje van L afgebogen en moesten we tussendoor een keer extra komen. Als het dan niet bijgetrokken was moesten we naar de dietiste. Was toen niet nodig maar ze zijn er hier kennelijk nogal snel mee? Zal wel met geld te maken hebben denk ik?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:05 schreef Gulara het volgende:
Komt ie ineens naar me toe gelopen, pakt m'n hand en stopt er een warm nat prutje in.
Draai het om! Geef haar spruitjes!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een stel Kyara. Die boots van M
Noor geniet niet echt van eten. Ik heb nog niks kunnen ontdekken waar ze echt van smulde. Het is allemaal omdat het nou eenmaal moet. Pannenkoeken, patat en croissants zijn ook vies. Eigenlijk alles waarvan je denkt, nou dát vindt een dreumes vast heerlijk.
Nee, alles wat groen is is zeer verdacht en dient uit het eten verwijderd te worden. Of uit de mond als het daar toch op een miraculeuze wijze is belandquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Draai het om! Geef haar spruitjes!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:58 schreef mousemicky het volgende:
Al het andere is afhankelijk van J's humeur, de maanstand, het weer en het feit of de kat in de kamer is of niet in andere woorden, totally random
+1, hier was het vandaag ook heel erg. En baldadig.... pffffquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:45 schreef Omentielvo het volgende:
Ik heb wel wat tips nodig om om te gaan met die buien. Ik vond het vanmorgen best wel moeilijk hoor. Niks was goed. En ik wil dan zo graag weten, waarom ze die buien heeft. Zodat ik daarop kan reageren. Maar ik zie het dan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |