Dit ga ik proberen te voorkomen door mijn gevoelens te onderdrukken d.m.v alcoholische versnaperingen.quote:
Die vaseline-deo lijkt een hele slechte fotosoepquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort busjes met groene rand
En wat is het verschil met busjes zonder groene rand?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Have fun.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit ga ik proberen te voorkomen door mijn gevoelens te onderdrukken d.m.v alcoholische versnaperingen.
Het is officieel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tchock, help
Die compressed deo zou even lang moet meegegaan, maar de oude verpakking was 150 ml en die compressed is 75 ml
hoe kan dit
Dat ze de helft zo groot zijn maar er even veel in zou zitten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat is het verschil met busjes zonder groene rand?
oh en wat is het voordeel?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En duurder zeker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ze de helft zo groot zijn maar er even veel in zou zitten.
Ja, ik heb nog even gegoogled en ik lees nu iets over 50% minder drijfgasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
Pax, misschien is die 150/75 ml alleen de theoretische inhoud van zo'n bus maar is 'ie eigenlijk gevuld met een kleine hoeveelheid vloeistof en wisselende hoeveelheden drijfgas?
leuk zegquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:51 schreef supersof het volgende:
Gelukkig geen overstap kan gewoon lekker blijven zitten
Nee, net zo duur. Wat voor hun winst is natuurlijk want minder verpakkingsmateriaal maar ik vind het zelf ook wel chill.quote:
Does not compute.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog even gegoogled en ik lees nu iets over 50% minder drijfgas
Maar 50% minder drijfgas kan toch niet leiden tot een totale reductie van 50%
Niks, maar die zullen tzt wel uit de handel gaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat is het verschil met busjes zonder groene rand?
[..]
Have fun.
heb een datequote:
En ik heb er nog wel vier gekocht ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is officieel.
Jij zit in grote problemen!
geef ze cadeau op verjaardagenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En ik heb er nog wel vier gekocht ook
1+1 gratis![]()
Als het niks is geef je het maar weg aan mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En ik heb er nog wel vier gekocht ook
1+1 gratis![]()
Heb ook rexonaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
Ik had altijd Axe maar sinds kort zijn die verpakkingsmaterialen veranderd en nu zit mijn deo er niet meer bij
Nu maar overgestapt op Rexona.
En dat stinkt.
nee gewoon in de stad wat eten. Moet ook vroeg weer terug ivm treinenquote:
quote:
sofquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het niks is geef je het maar weg aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |