Ja man enorm. Mag ik niet gewoon een grote paarse dildo bestellen zonder dat er allemaal vooroordelen op me worden uitgestort?quote:
echt he. Typisch is domquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:46 schreef Etsu het volgende:
Ik kreeg vandaag ook een pakketje en ik weet 99,99% zeker dat mijn geaardheid los van staat.
Dat mag van mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja man enorm. Mag ik niet gewoon een grote paarse dildo bestellen zonder dat er allemaal vooroordelen op me worden uitgestort?
wat is dat nou weer voor een deoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tchock, help
Die compressed deo zou even lang moet meegegaan, maar de oude verpakking was 150 ml en die compressed is 75 ml
hoe kan dit
Ja, dat snap ik ook niet. Je kunt een deobus wel onder hogere druk zetten en dus het formaat kleiner maken met dezelfde inhoud maar vloeistoffen kun je niet samendrukken dus dan zou er nog 150 ml deovloeistof in moeten zitten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tchock, help
Die compressed deo zou even lang moet meegegaan, maar de oude verpakking was 150 ml en die compressed is 75 ml
hoe kan dit
Ja precies!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet. Je kunt een deobus wel onder hogere druk zetten en dus het formaat kleiner maken met dezelfde inhoud maar vloeistoffen kun je niet samendrukken dus dan zou er nog 150 ml deovloeistof in moeten zitten?
en toch blijft hij hier in het topic van slimme mensen postenquote:
Conclusie: hij is opgelicht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet. Je kunt een deobus wel onder hogere druk zetten en dus het formaat kleiner maken met dezelfde inhoud maar vloeistoffen kun je niet samendrukken dus dan zou er nog 150 ml deovloeistof in moeten zitten?
wat is compressedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is gewoon Rexona
Nog twee andere merken zijn ook overgegaan op compressed
Jammer dat je mij zo aan moet vallen aan het begin van het weekend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe zelf maar eens normaal voordat je over anderen gaat janken.
doe zelf normaalquote:
Ik heb ook een compressed deo en het bevalt me wel maar ik kan niet inschatten of het inderdaad even lang mee gaat en of er evenveel uit komtquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat je mij zo aan moet vallen aan het begin van het weekend.
ik zag gisteren een getinte man met twee parkieten op zijn schouder leuk hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
Maar nee het was muziek en ik kreeg eergisteren pas verzendbevestiging vanuit Engeland dus ik dacht dat het nog een week zou duren ohohohoh.
Overigens was de bezorgster niet in uniform en achterop bij een gast op een scooter. Maar dat zijn verder niet mijn zaken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag gisteren een getinte man met twee parkieten op zijn schouder leuk he
SSSSTquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag gisteren een getinte man met twee parkieten op zijn schouder leuk he
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |