Ik ga ook nergens van uit, nee. Uitslag hangt van verschillende dingen af, ook berekeningen en zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat is goed nieuws!...in principe dan
Zelf wacht ik liever de uitslag af voordat ik conclusies trek(edit: Jij dus ook lees ik nu net
)
Maar denk ook dat het in jouw geval wel erg bovenop ligt dat jij moeite hebt om je staande te houden, wat in dit soort gevallen wel kan helpen
(Ik kan het weten, bij mij lag het er ook dik bovenop![]()
![]()
)
Daarom zou het zo fijn zijn als ik een Wajong zou krijgen. Hoewel het dan alsnog moeilijk blijft om mijn grenzen op tijd te zien en aan te geven, maar dan valt de nood in elk geval weg wat geld betreft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:59 schreef zomertje het volgende:
[..]
Ik ken dat, de helft van de tijd ben ik aan het overleven en mn baan wil ik niet kwijt want dat is inkomenszekerheid. Vermoeiend is het wel, ik heb nu al weer spanningsklachten (duizelig, hoofdpijn enz).
Snap ik. Ikzelf vroeg een wajong aan omdat ik geen andere keus meer had.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:42 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik ga ook nergens van uit, nee. Uitslag hangt van verschillende dingen af, ook berekeningen en zo.
Als het allemaal makkelijk zou gaan zou ik ook geen Wajong hebben aangevraagd dus of het nou echt helpend is ...
Denk dat jij een van de personen bent die het écht nodig had en verdiendequote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Snap ik. Ikzelf vroeg een wajong aan omdat ik geen andere keus meer had.
Ik was een wrak, ik wist het niet meer...ondanks mn beste inzet ging jaren alles fout.
Ik weet die stress nog bij mezelfquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:52 schreef kuolema het volgende:
[..]
Denk dat jij een van de personen bent die het écht nodig had en verdiende
Mijn situatie is wel anders maar het was voor mij ook 'ik moet wel', gezien de financiële nood en de enorme stress die het zoeken van een bijbaan me opleverde.
Ja das wel lekker, scheelt weer watquote:Oh, ik hoef morgen niet op te passen, dat scheelt weer
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet die stress nog bij mezelf
Jammer genoeg wel dat ik het nodig had, ik had me als kind mn leven heel anders voorgesteld (ik wou altijd al universiteit doen en wetenschapper worden) maar ik ben blij dat deze regeling er is, anders was de kans groot dat ik er zelf niet meer geweest was.
Gelukkig ben ik er wel en ben niet van plan om weg te gaanquote:
Baas!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:59 schreef Californium het volgende:
Universiteaire opleiding en wetenschapper meldt!
Kan ik me voorstellenquote:
Hier geen onderzoeker maar ICT nerdessje. Puzzel ook graag uit wat er allemaal mis is en waarom. Vind ik erg leuk om te doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:23 schreef Californium het volgende:
Heel herkenbaar. Ik heb dat ook heel erg!
Ik heb dit ook als ik games zit te modden (wat zoveel is als in de bestandjes van games rondkijken en zien wat ik kan veranderen). Heb door al dat gekloot in die bestanden al duizenden CTD's gehad!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:23 schreef Californium het volgende:
Heel herkenbaar. Ik heb dat ook heel erg!
Dat laatste weet ik niet. 1 van mijn issues op het moment is dat ik nog steeds herstellende ben van de shit die ik jarenlang heb doorstaan (ik ben nu bezig samen met mn begeleiding mn leven weer op poten te krijgen, alleen gaat dat heel langzaam..maar progressie blijft progressie!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:34 schreef zomertje het volgende:
[..]
Hier geen onderzoeker maar ICT nerdessje. Puzzel ook graag uit wat er allemaal mis is en waarom. Vind ik erg leuk om te doen.
Is er voor Magnetronkoffie geen alternatief wat minder druk geeft en toch voldoening?
Ik klamp me eraan vast dat er nog hoop is en ik jong ben ... maar het is nu al een erg pijnlijk onderwerp. Zoals toen bij de groepstherapie een stagiair zat die nog geen jaar ouder is dan ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet die stress nog bij mezelf
Jammer genoeg wel dat ik het nodig had, ik had me als kind mn leven heel anders voorgesteld (ik wou altijd al universiteit doen en wetenschapper worden) maar ik ben blij dat deze regeling er is, anders was de kans groot dat ik er zelf niet meer geweest was.
[..]
Ja das wel lekker, scheelt weer wat
En wat het UWV betreft, ik duim voor je!!!
Awwwwquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er wel en ben niet van plan om weg te gaan
En gelukkig ben jij er ook
Melancholisch misschien?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:56 schreef kuolema het volgende:
Ik ben in een heel rare bui ... wel goed of zo, denk ik, soort blij, maar ook verdrietig en huilerig en heel eenzaam, maar ook vol energie en zin om uit te gaan en alcohol en muziek. Beetje vaagGewoon dubbel.
Nu niet meer, ik ben tevreden met wat ik nu heb. Ik heb een woning, vrienden, familie die ik in elk geval om de zoveel tijd nog zie en ik heb genoeg te doenquote:[..]
Ik klamp me eraan vast dat er nog hoop is en ik jong ben ... maar het is nu al een erg pijnlijk onderwerp. Zoals toen bij de groepstherapie een stagiair zat die nog geen jaar ouder is dan ik
Vind jij het pijnlijk om over na te denken?
Hersenonderzoek doen lijkt mij leukDus neuropsychologie.
Thanks!
hihiquote:[..]
Awwww
Nee dat is het niet helemaal. Ik switch heel snel tussen emoties, het is niet constant. Of toch wel. Nah ik weet het eigenlijk niet. Ga zo maar slapen, is niet leuk meerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Melancholisch misschien?
Fijn dat je tevreden kunt zijnquote:[..]
Nu niet meer, ik ben tevreden met wat ik nu heb. Ik heb een woning, vrienden, familie die ik in elk geval om de zoveel tijd nog zie en ik heb genoeg te doen
Jammer van mn carriëre, maar ik ga me daar pas weer druk om maken als het zover is (en zover is het nog (lang) niet)
Vindt mn zusje ook
[..]
hihi
Misschien een beetje zweven tussen hoop en wanhoop??quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:16 schreef kuolema het volgende:
[..]
Nee dat is het niet helemaal. Ik switch heel snel tussen emoties, het is niet constant. Of toch wel. Nah ik weet het eigenlijk niet. Ga zo maar slapen, is niet leuk meer
Acceptatie is de sleutel! Zonder acceptatie zit je vastquote:[..]
Fijn dat je tevreden kunt zijnAcceptatie is belangrijk (maar niet voordat je hebt gevochten voor verandering).
Keine Ahnung. Dank, ik wens jou ook een goede nachtrust.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien een beetje zweven tussen hoop en wanhoop??
Maar idd, tis al laat aan het worden. Slaap lekker alvast
Ik blijf wel nog eventjes op (zoooveel te doen, ik heb nog zoveel te doen)
[..]
Acceptatie is de sleutel! Zonder acceptatie zit je vast
(en ik heb gevochten als een leeuwmaar uiteindelijk was gewoon accepteren toch slimmer
)
Enige waar ik spijt van heb, is dat ik toch niet eerder hulp gezocht heb.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:29 schreef kuolema het volgende:
[..]
Keine Ahnung. Dank, ik wens jou ook een goede nachtrust.
Ja maar ik bedoel dat je niet meteen alles moeten accepteren zoals het is voordat je dingen hebt geprobeerd om het te veranderen, want dan krijg je er misschien later spijt van. Voor mij is het nog te vroeg om dingen te accepteren, voor mijn gevoel.
Naar hoe die storm in je hoofd je lichamelijk compleet kan verlammen van stress he? Des te rustiger mentaal, des te meer energie fysiek.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:52 schreef kuolema het volgende:
[..]
Denk dat jij een van de personen bent die het écht nodig had en verdiende
Mijn situatie is wel anders maar het was voor mij ook 'ik moet wel', gezien de financiële nood en de enorme stress die het zoeken van een bijbaan me opleverde.
Oh, ik hoef morgen niet op te passen, dat scheelt weer
Misschien een domme vraag, maar wat is een crisisplan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:37 schreef kuolema het volgende:
[..]
Heb je iets van een crisisplan?
Heb je die vriendin nog gesproken? Weet je inmiddels al wat je had willen doen op dat moment (zoals die vriendin bellen en je excuses aanbieden)? Je kon op dat moment misschien niet zo helder nadenken dus het zou kunnen helpen om op te schrijven wat je in dit soort situaties wilt doen.
Een crisisplan is zeg maar een soort afsprakenlijstje (met je behandelaars) wat er moet gebeuren als alles naar de shit gaatquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is een crisisplan?
Ik heb daarna eigenlijk meteen m'n excuses aangeboden en uitgelegd dat ik een probleem heb. Na een paar dagen hadden we weer contact en was het gelukkig weer goed tussen ons.
Aankomende vrijdag zie ik haar op een lanparty.
Wat koffie al zei, iets uitgebreider: je stelt het samen met een behandelaar op. Er staat in wat voor jou een crisis inhoudt en de stappen die jij en je omgeving daarbij kunnen ondernemen. Bijvoorbeeld geen alcohol drinken, zorgen dat je niet alleen bent, telefoonnummers van wie je kunt bellen (vrienden of hulpverleners), hoe anderen jou het best kunnen benaderen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is een crisisplan?
Ik heb daarna eigenlijk meteen m'n excuses aangeboden en uitgelegd dat ik een probleem heb. Na een paar dagen hadden we weer contact en was het gelukkig weer goed tussen ons.
Aankomende vrijdag zie ik haar op een lanparty.
Ow dat is klote..echt klotequote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:21 schreef kuolema het volgende:
CrapIk had vandaag een afspraak met de arts maar de trein reed niet dus nu is het verplaatst naar volgende week ... kan er ten eerste niet tegen dat mijn dagplanning plotseling verandert en bovendien moet ik nu weer wachten voordat ik met nieuwe ad kan beginnen, terwijl ik voor mijn gevoel al zo lang wacht en het gewoon echt niet goed gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |