Voel me wat suboptimaal de laatste maand.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het misschien gemist, maar wat is er?
Tenminste nog subquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me wat suboptimaal de laatste maand.
Ah op die manier. Komt goed man, jij bent Kaneelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me wat suboptimaal de laatste maand.
Notifications dropdown/pulldownquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:42 schreef Fascination het volgende:
Hoe noem je het scherm als je de bovenste balk op je mobiel naar beneden trekt?
Ga ik wel doenquote:
En ik in Braboland?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga ik wel doenzullen we samen tegelijk een pizza halen? Jij in Belgenland en ik in Friesland?
Laten we dat doen. Vanavond om zes uur?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga ik wel doenzullen we samen tegelijk een pizza halen? Jij in Belgenland en ik in Friesland?
Gaat niet lukken helaas. Wordt bij mij uur of 7, zit nog op m'n werk in Amsterdam.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we dat doen. Vanavond om zes uur?
Oh, nee, ik ga wel eerder, hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gaat niet lukken helaas. Wordt bij mij uur of 7, zit nog op m'n werk in Amsterdam.
Is dit een subway grap? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, moest eigenlijk zeggen: tenminste nog sub!
Geen grap. Was serieus. Sub optimaal is meer/beter dan niet optimaal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een subway grap? Ik snap het niet.
Nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen grap. Was serieus. Sub optimaal is meer/beter dan niet optimaal.
Ik snap je, maar tov niet optimaal is het boven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Sub is onder, of minder.
Jij denkt aan sup, dat van supra komt. Dat boven of hoog betekent.
Dat is al over 2 maandjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Pizzadating
Helemaal hip in 2015.
Bijna jarig, bijna 22quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Shit ja het is alweer bijna november.
Een kapsalon met krokettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Feestje.Vieren met kapsalon taart.
Damn, het gaat echt snel...quote:
Dat moet ookquote:
En het woord van 2015. Nu al.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Pizzadating
Helemaal hip in 2015.
Mwah, soms mag het ook wel een tandje lager.quote:
Dit is gewoon een beetje raar jaar voor mequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, soms mag het ook wel een tandje lager.
Vind ik niet. Ik was blij dat 2013 voorbij was, maar 2014 is tot nu toe een stuk beter voor me.quote:
Ik klaag ook niet hoor, dat is het nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik was blij dat 2013 voorbij was, maar 2014 is tot nu toe een stuk beter voor me.
Voor mij ook. En hoewel nog niet voorbij is het voor mij persoonlijk het kutste jaar ooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is gewoon een beetje raar jaar voor me
Altijd! Ik was van plan om de mount everest te gaan beklimmen en daarnaast een profcontract in de wacht te slepen bij die mooie club aan de Rijn....Ow wacht...quote:
Heel goed Yats, je moet hoge doelen durven te hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd! Ik was van plan om de mount everest te gaan beklimmen en daarnaast een profcontract in de wacht te slepen bij die mooie club aan de Rijn....Ow wacht...
Kutste jaar ooit nog wel?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij ook. En hoewel nog niet voorbij is het voor mij persoonlijk het kutste jaar ooit.
Een aantal wensen deze keer echt echt echt maar eens werkelijkheid laten wordenquote:
Voor dat tweede heb je toch niet zoveel skills nodig?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel goed Yats, je moet hoge doelen durven te hebben.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef yats het volgende:
[..]
Voor dat tweede heb je toch niet zoveel skills nodig?
Thanks. Maar de optimist in mij zegeviert altijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kutste jaar ooit nog wel?
*brohug
Meh, tis zeker niet slecht, dit jaar, maar gewoon raar. Alleen het feit dat drie vrienden verhuisd zijn naar het buitenland is hetgene waar ik eerlijk gezegd wel behoorlijk van baal....
Goed streven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een aantal wensen deze keer echt echt echt maar eens werkelijkheid laten worden
15 jaar....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks. Maar de optimist in mij zegeviert altijd
En dan lees ik iets als dit:
[upd] Slachtoffer steekpartij Voorburg overleden
Ja. Veel te jong. Goed dat ze hem meteen gepakt hebben.quote:
Inkoppertjequote:
Tuurlijk wel, vertelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Inkoppertje
Maar een serieus antwoord : ik wil vooral gaan genieten van een paar dingen. Daarnaast nog wat persoonlijke doelstellingen, maar die interesseert niemand hier denk ik.
Gooi het erin manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Inkoppertje
Maar een serieus antwoord : ik wil vooral gaan genieten van een paar dingen. Daarnaast nog wat persoonlijke doelstellingen, maar die interesseert niemand hier denk ik.
quote:
Ik wil graag ergens een contract krijgen en gewoon echt ergens mijn eigen plekje creëren (ik zoek al tijden naar een betaalbare woonruimte). Daarnaast leren vaker schijt te hebben aan wat dingen. En een keer verder dan 1 date komen zou ook fijn zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef yats het volgende:
Flesjes wat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:30 schreef aeque het volgende:
Godver... Had bijna een paar flesjes westvleteren weten te bemachtigen.
Zo gek is dat toch niet? Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:30 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik wil graag ergens een contract krijgen en gewoon echt ergens mijn eigen plekje creëren (ik zoek al tijden naar een betaalbare woonruimte). Daarnaast leren vaker schijt te hebben aan wat dingen. En een keer verder dan 1 date komen zou ook fijn zijn
Mooie doelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:30 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik wil graag ergens een contract krijgen en gewoon echt ergens mijn eigen plekje creëren (ik zoek al tijden naar een betaalbare woonruimte). Daarnaast leren vaker schijt te hebben aan wat dingen. En een keer verder dan 1 date komen zou ook fijn zijn
Good for you. Heb je alle doelen bereikt die je had? Geen nieuwe doelen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooie doelen.
2014 was voor mij eigenlijk een heel goed jaar.*klopt af
Dat zijn toch geen rare dingen? Wie wil dat nu niet johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:30 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Waarom zie je daar tegenop?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:51 schreef Samzz het volgende:
Bleh, ik zie er nu al tegenop mijn werkgevers te vertellen dat ik mij officieel in België in moet schrijven. Dat is toch ook niet gezond, hé.
Ik voel me dom. Wie is hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik zat net de speech van Malala aan de VN te kijken, dat meisje dat de Nobelprijs heeft gewonnen. Damn, een Cicero reborn
Ik zei ook niet dat het vreemde dingen waren. En of het raar is? Geen idee, dat laatste blijkbaar welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen rare dingen? Wie wil dat nu niet joh
Omdat ik nooit weet wat voor bui ze hebbenquote:
Heb ik niet. België hé.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Even snel zappen naar RTL4 nu.
Malala is het Afghaanse meisje dat in 2012 in haar hoofd werd geschoten op 15 jarige leeftijd door de Taliban omdat ze strijd voor onderwijs voor iedereen, en vrouwen voornamelijk. Cicero was een Romeinse consul en wordt beschouwd als de grootste redenaar die ooit geleefd heeft.quote:
Ah ja, dat verhaal heb ik meegekregen inderdaad. Wist alleen de naam niet meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malala is het Afghaanse meisje dat in 2012 in haar hoofd werd geschoten op 15 jarige leeftijd door de Taliban omdat ze strijd voor onderwijs voor iedereen, en vrouwen voornamelijk. Cicero was een Romeinse consul en wordt beschouwd als de grootste redenaar die ooit geleefd heeft.
Ze beginnen een beetje borderline te klinkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik nooit weet wat voor bui ze hebben.
Ik stel bijna nooit concrete doelen/voornemens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:50 schreef yats het volgende:
[..]
Good for you. Heb je alle doelen bereikt die je had? Geen nieuwe doelen?
Het zijn hele makkelijke mensen, serieus. Maar om sommige simpele dingen doen ze zo ontiegelijk moeilijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze beginnen een beetje borderline te klinken
Sorry, maar je had "wie" niet gespecificeerd. I meant no offensequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, dat verhaal heb ik meegekregen inderdaad. Wist alleen de naam niet meer.
En ik weet echt wel wie Cicero is.
Ja, dat is zo zie ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar je had "wie" niet gespecificeerd. I meant no offense
Kusjekroel dan maar, om het goed te maken?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kusjekroel dan maar, om het goed te maken?
Dat komt vast goed. Realistischer dan mijn doelen denk ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik stel bijna nooit concrete doelen/voornemens.Een doel is natuurlijk mijn bachelor behalen en weten wat ik daarna wil doen. Een leuke (bij)baan vinden. Blijven investeren in vriendschappen en andere contacten. Proberen socialer te zijn op de uni en vaker een praatje te maken. Dat soort dingen. 2014 was tof omdat ik veel nieuwe en leuke dingen heb mogen ervaren. Er waren mindere periodes, emotionele periodes, maar uiteindelijk heeft het tot iets goeds geleid (of het moet gek lopen).
Altijd de optimist jijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt vast goed. Realistischer dan mijn doelen denk ik
Goed voornemenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
Mijn voornemen is om binnen nu en een jaar in het buitenland iets van een B&B te hebben.
Over anderen altijd, dat kun je niet ontkennenquote:
Oh, dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Over anderen altijd, dat kun je niet ontkennen
Ja toch. Ergens in Duitsland of zoquote:
Ik wel. Getrouwd zelfsquote:
Daar mis je niets aan. Vraag maar aan barb. Het gewoon bij vriend-vriendin houden is weinig anders dan het labeltje verloofd in mijn ogen.quote:
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Daar mis je niets aan. Vraag maar aan barb. Het gewoon bij vriend-vriendin houden is weinig anders dan het labeltje verloofd in mijn ogen.
Ja, daar heb ik je al eens mee gecondoleerd, dacht ikquote:
Ik zeg ook niet dat het specialer is of zoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Daar mis je niets aan. Vraag maar aan barb. Het gewoon bij vriend-vriendin houden is weinig anders dan het labeltje verloofd in mijn ogen.
Nou ja, ik neem ook aan dat je je niet zomaar verlooft om een pakje boter, héquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, inderdaadTis niet alsof je opeens zoveel meer van elkaar houdt omdat je een ring draagt of zo
Gelukkig is mijn rouwperiode al lang en breed overquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik je al eens mee gecondoleerd, dacht ik.
Terecht ook, ik denk eerlijk gezegd niet dat ik heel snel weer die stap zou maken nu. Maargoed, je weet niet hoe de toekomst verloopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik je al eens mee gecondoleerd, dacht ik.
[..]
Ik zeg ook niet dat het specialer is of zo.
Gefeliciteerd met je herwonnen levenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn rouwperiode al lang en breed over
Kloptquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Terecht ook, ik denk eerlijk gezegd niet dat ik heel snel weer die stap zou maken nu. Maargoed, je weet niet hoe de toekomst verloopt.
Ik snap ook de toegevoegde waarde niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Al weet ik wel heel zeker dat de kans heel erg klein is dat ik ooit trouw
.
Dankequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je herwonnen leven.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Al weet ik wel heel zeker dat de kans heel erg klein is dat ik ooit trouw
.
Grappig om dit van vrouwen te horen. Vrouwen zijn immers vaak eerder van het willen trouwen dan mannen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik snap ook de toegevoegde waarde niet.
Volgens mij is dat allang achterhaald.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Grappig om dit van vrouwen te horen. Vrouwen zijn immers vaak eerder van het willen trouwen dan mannen.
Als je kinderen hebt op zich wel. Maar dat is bij mij al helemaal niet im Frage.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik snap ook de toegevoegde waarde niet.
Nee, dat hoeft voor mij allemaal ook niet. Daarnaast, er zijn leukere vrouwen op de wereld dan de Maltese damesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Danke
Trouwen en kinderen, nee dank je
En hierbij heb ik dus per direct alle kans verloren bij alle Malteser dames![]()
Ik weet het niet, eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allang achterhaald.
Ikj weet het niet hoor. Ik denk dat er best wat vrouwen al van kleins af aan dromen over een bepaalde bruiloft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allang achterhaald.
Oh die zijn er vast wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ikj weet het niet hoor. Ik denk dat er best wat vrouwen al van kleins af aan dromen over een bepaalde bruiloft.
Dat was al lang bekend over je jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt op zich wel. Maar dat is bij mij al helemaal niet im Frage.
[..]
Nee, dat hoeft voor mij allemaal ook niet. Daarnaast, er zijn leukere vrouwen op de wereld dan de Maltese dames.
Tot je er één tegenkomt die je hart op hol brengtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was al lang bekend over je ja
Ik heb in ieder geval voorlopig genoeg van Malteser dames, hoe lief en charmant ze ook zijn
Ik weet wel zeker dat dat niet gaat gebeuren hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot je er één tegenkomt die je hart op hol brengt. Dáág voornemens.
Ik hoop ook dat ik tegen die tijd dat slimme onderscheid nog kan maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dat niet gaat gebeuren hoor
Emoties doen rare dingen met mensenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dat niet gaat gebeuren hoor
Ik weet het wel zeker. Weer zo'n overbearing motherly type who at the same time expects to be treated as a princess while she is going into zombie-modequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik tegen die tijd dat slimme onderscheid nog kan maken.
Geen Rihanna maar een echte actricequote:
Wel een korte periode om zoiets te gaan doen. Al kan het natuurlijk snel gaan als je het juiste object tegen het lijf loopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
Mijn voornemen is om binnen nu en een jaar in het buitenland iets van een B&B te hebben.
Nou ja, up and running dan misschien niet, maar toch wel echt concrete plannen en een locatiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel een korte periode om zoiets te gaan doen. Al kan het natuurlijk snel gaan als je het juiste object tegen het lijf loopt.
Wel tof.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, up and running dan misschien niet, maar toch wel echt concrete plannen en een locatie.
Combineren. B&B met cocktailbar aan het strand in Costa Rica.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel tof.
Ik zou ooit nog wel een strandtent willen hebben.
Ja, het lijkt me echt ontzettend gaaf. Je zit natuurlijk wel heel vast aan een bepaalde plek, iets waar ik wel wat moeite mee heb, maar het lijkt me zo gaafquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel tof.
Ik zou ooit nog wel een strandtent willen hebben.
Zoiets lijkt me dus helemaal geweldigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Combineren. B&B met cocktailbar aan het strand in Costa Rica.
Doe jij de bar en BBQ, doe ik het geld en marketing, doet Samzz de B&B. Ik vind het een goed planquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me dus helemaal geweldig
Mag ik achter de bar? (en ik kan goed schoonmaken)quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe jij de bar en BBQ, doe ik het geld en marketing, doet Samzz de B&B. Ik vind het een goed plan
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe jij de bar en BBQ, doe ik het geld en marketing, doet Samzz de B&B. Ik vind het een goed plan
Samzz, Royco? Mag Yvie achter de bar? En schoonmaken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag ik achter de bar? (en ik kan goed schoonmaken)
Oh, c'mon, it's Costa Rica!quote:
Mag ik jullie eerste klant zijn? Lijkt me een fantastisch land om te bereizen. Of zoeken jullie nog iemand voor de juridische adviezen?quote:
Neu, dat juridische kan ik wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik jullie eerste klant zijn? Lijkt me een fantastisch land om te bereizen. Of zoeken jullie nog iemand voor de juridische adviezen?
Maar onze eerste klant zijn is natuurlijk altijd goed.quote:
True.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar onze eerste klant zijn is natuurlijk altijd goed.
Ik verwacht wel een kortingskaart voor fokkersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar onze eerste klant zijn is natuurlijk altijd goed.
Royco's cocktails atten natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:23 schreef yats het volgende:
Damn, ik wil op vakantie...Het zit er alleen niet in.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Royco's cocktails atten natuurlijk
Ik geef hem geen ongelijk hoor, zeker niet op een strand in Costa Ricaquote:
Rinse burned area in fresh waterquote:
Ik mag juist weer beginnen morgenquote:
Goed planquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van mij wel hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz, Royco? Mag Yvie achter de bar? En schoonmaken?
Goed idee voor de volgende meet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:43 schreef yats het volgende:
Het kan fouter. Echt...wtf :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee voor de volgende meet.
Zoenenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee voor de volgende meet.
Goede naam, jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:43 schreef yats het volgende:
Het kan fouter. Echt...wtf :
[ afbeelding ]
Ik doe niet mee, dan komt mijn ware aard naar bovenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede naam, ja. Optie voor de spelletjesmeet?
Nicequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Yvie, je bent aangenomen [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, dan komt mijn ware aard naar boven
Is weer eens wat anders dan Game of Thrones.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede naam, ja. Optie voor de spelletjesmeet?
Wat een nare UIquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan Game of Thrones.
Kwam het tegen in het onzin topic...Ik had echt zoiets van...WTF?quote:
Westvleteren, wordt beschouwd als het beste bier en is heel beperkt te krijgen. Kijk hier de regels maar om het te kunnen kopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Flesjes wat?
En waardoor is het niet gelukt?
In Enschede werden ze gewoon in de kroeg verkocht, zo exclusief. Overigens, neem liever een St Bernardus Abt 12, zelfde en vele malen goedkoper.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Westvleteren, wordt beschouwd als het beste bier en is heel beperkt te krijgen. Kijk hier de regels maar om het te kunnen kopen.
http://users.telenet.be/sintsixtus/sintsixtus/nl/brouwerij2.htm
Maar ik hoorde van mijn manager dat iemand ze had en eventueel wel wou verkopen tegen kleine vergoeding. Maar ging helaas niet door.
Waarom is deze naar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een nare UI. Ik vond mijn optie leuker.
Rorschachquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een nare UI. Ik vond mijn optie leuker.
Dat is ergens wel knap aangezien dat niet mag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Enschede werden ze gewoon in de kroeg verkocht, zo exclusief. Overigens, neem liever een St Bernardus Abt 12, zelfde en vele malen goedkoper.
Oh ja, dat geloof ik welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is deze naar?
De 60 bij 60 pixels is te klein om iets te maken van dat meisje. Er is dan niks zichtbaar.
Er mag zoveel niet. Westvleteren 12, het flesje staat nog op m'n kamer in Enschede. Naast de Abt 12 van St. Bernardus. Die laatste was lekkerderquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ergens wel knap aangezien dat niet mag.
En ja dat klopt, dat schijnen weggelopen monniken te zijn uit de Sint-Sixtusabdij van Westvleteren.
Maar ik weet niet of het hetzelfde is, die heb ik nog niet gedronken.
Ik vind het voor zover ik het ken niet overrated.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er mag zoveel niet. Westvleteren 12, het flesje staat nog op m'n kamer in Enschede. Naast de Abt 12 van St. Bernardus. Die laatste was lekkerder. Westvleteren is overrated. Serieus. Lekker, maar niet zoveel moeite waard.
Wat zit daar in?quote:
Is zeker persoonlijke smaak, maar het beste bier... Neh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het voor zover ik het ken niet overrated.Is ook ergens persoonlijke smaak.
Maar goed, de regels om het te krijgen vind ik op zich ook al geweldig.
Geen idee wie het is en wat ie doet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het ooit gelezen? Of alleen de film gekeken?
Daarom zei ik ook wordt beschouwd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is zeker persoonlijke smaak, maar het beste bier... Neh.
Je mist: "ik vind het niet het".quote:
Een strip geschreven door Alan Moore in 1986, waarmee hij enorm veel invloed heeft gehad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee wie het is en wat ie doet.
Ik dacht dat het wel duidelijk was dat het om mijn mening ging.quote:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een strip geschreven door Alan Moore in 1986, waarmee hij enorm veel invloed heeft gehad.
Is een van de weinige strips waarvan algemeen wordt gezegd dat het een literair meesterwerk is.
Ze hebben jarenlang geprobeerd het te verfilmen en een jaar of 5 geleden is er eindelijk een film uitgekomen, die redelijk goed was.
Hier is de intro:
Het is een deconstructie van het superhelden genre. Wat is het dat mensen zou bewegen om daadwerkelijk een held te worden. Wat is er mis met ze? Erg donker.
Nee ik beschouw alles wat op internet staat en niet aan wordt geduid met; 'ik vind' of 'mijn mening' of andere vormen daarvan, als feiten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel duidelijk was dat het om mijn mening ging.
that's messed up.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik beschouw alles wat op internet staat en niet aan wordt geduid met; 'ik vind' of 'mijn mening' of andere vormen daarvan, als feiten.
Jouw brein spoort nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik beschouw alles wat op internet staat en niet aan wordt geduid met; 'ik vind' of 'mijn mening' of andere vormen daarvan, als feiten.
Als je 't sarcasme niet ziet dan die van nou ook niet.quote:
Begrijpelijk. Het is vrij niche.quote:
Briljante comicquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een strip geschreven door Alan Moore in 1986, waarmee hij enorm veel invloed heeft gehad.
Is een van de weinige strips waarvan algemeen wordt gezegd dat het een literair meesterwerk is.
Ze hebben jarenlang geprobeerd het te verfilmen en een jaar of 5 geleden is er eindelijk een film uitgekomen, die redelijk goed was.
Hier is de intro:
Het is een deconstructie van het superhelden genre. Wat is het dat mensen zou bewegen om daadwerkelijk een held te worden. Wat is er mis met ze? Erg donker.
Je weet het maar nooit met Fokkersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je 't sarcasme niet ziet dan die van nou ook niet.
Het is zonder meer geweldig. Er zit enorm veel in dat je aan het denken zet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Briljante comic![]()
En een van de beste filmintro's ook trouwens
Schiet op joh, duidelijker kan het nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met Fokkers
Gelukkig snapte jij het wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet op joh, duidelijker kan het niet.
Ik heb hem, en zo vaak gelezen. Van de 10% boeken die ik meenam naar Malta was dit er een van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is zonder meer geweldig. Er zit enorm veel in dat je aan het denken zet.
Ik vind het grappig dat Moore zelf Rorschach en zijn denkwijze veracht, maar onder de lezers wel het meest populair is.
Ik heb mijne momenteel uitgeleend aan Heppie, omdat hij het nooit gelezen had. Gelukkig heb ik hem ook digitaal.
De intro is inderdaad geweldig. Slechts 1 ding op aan te merken (Comedian die JFK vermoord).
Geweldige filmquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier is de intro:
Boek is beter. Alhoewel de film vooral visueel echt prachtig is.quote:
Vooral die awkward boner zeker.quote:
Ik heb die nooit gelezenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boek is beter. Alhoewel de film vooral visueel echt prachtig is.
Maar wordt wel vaak als irritant bevonden.quote:
vaak?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wordt wel vaak als irritant bevonden.
Wat is er nu weer awkward aan een bonerquote:
Of er was iets mis met mijn ex.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
vaak?
Dan doe je toch echt iets niet goed gok ik.
Je hebt de gewone paperback?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hem, en zo vaak gelezen. Van de 10% boeken die ik meenam naar Malta was dit er een van.
Ik viel daar eigenlijk helemaal niet over trouwens. In het universum van Watchmen, is er iemand anders die Kennedy had kunnen vermoorden?
Ik vind dat de film iets teveel vrijheid nam om het een Hollywood productie te maken. Maar zeker geen slechte film.quote:
Die boner past precies tussen de contouren van m'n billen, niks irritant aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wordt wel vaak als irritant bevonden.
Fijn dat we dat hebben opgelostquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Of er was iets mis met mijn ex.
O wacht, dat was ook zo.
Wanneer proberen we dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die boner past precies tussen de contouren van m'n billen, niks irritant aan.
Veel vrouwen denken dan dat we alleen maar seks willen etcquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er nu weer awkward aan een boner? Da's toch juist een compliment?
quote:
Kijk, de dames begrijpen hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er nu weer awkward aan een boner? Da's toch juist een compliment?
Ik zal 't m'n lief eens vragenquote:
Het is natuurlijk ook echt een afknapper dat je vriend/man je aantrekkelijk vindtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel vrouwen denken dan dat we alleen maar seks willen etc
Dat is alleen maar fijn, dan hoeven wij vrouwen het niet uit te spreken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel vrouwen denken dan dat we alleen maar seks willen etc
Helaas denken niet alle vrouwen zoals julliequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal 't m'n lief eens vragen.
[..]
Het is natuurlijk ook echt een afknapper dat je vriend/man je aantrekkelijk vindt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n vrouw moet je dan ook meteen je bed uit trappen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas denken niet alle vrouwen zoals jullie
Okquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n vrouw moet je dan ook meteen je bed uit trappen.
nou nou, duwen is duidelijk genoeg lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n vrouw moet je dan ook meteen je bed uit trappen.
Is goed, ik hoor het dan wel.quote:
En als ze geen zin hebben wordt het als irritant beschouwd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is alleen maar fijn, dan hoeven wij vrouwen het niet uit te spreken.
Handige bijkomstigheid
Vrouwen aanduwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
nou nou, duwen is duidelijk genoeg lijkt mij.
Spooningquote:
Vrouwen die de subtiliteit van een stijve penis tegen hun billen niet begrijpen, begrijpen ook een duw uit bed nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
nou nou, duwen is duidelijk genoeg lijkt mij.
Ik heb ook de paperback. Die luxe versie, die is iets van 100 euro of zo toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt de gewone paperback?
Er is ook een Absolute Version. Een extreem luxe uitgave, maar ik vind het zonde om zoveel geld uit te geven aan iets dat ik eigenlijk al heb.
Nee, er is niemand anders. Maar de enige verwijzingen daarna zijn dat er gezegd wordt dat Blake voor de overheid werkte, en dat hij eens grappend zei dat men niet moest vragen waar hij was toen Kennedy neergeschoten werd. Het werd expres in het midden gelaten.
In Before Watchmen, van een paar jaar geleden, hebben ze het hele verhaal wel verteld. Hij is daar niet de moordenaar van JFK, maar indirect wel van Monroe. Maar goed, niemand neemt die verhalen serieus want ze zijn niet door Moore geschreven.
[..]
Ik vind dat de film iets teveel vrijheid nam om het een Hollywood productie te maken. Maar zeker geen slechte film.
Elke boner?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, daar heb je misschien wel een goed punt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen die de subtiliteit van een stijve penis tegen hun billen niet begrijpen, begrijpen ook een duw uit bed niet.
Wijsheidquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen die de subtiliteit van een stijve penis tegen hun billen niet begrijpen, begrijpen ook een duw uit bed niet.
Die zal ik onthouden voor de volgende keer. Maar op dit moment wil ik niet zomaar vrouwen aanduwen. Is ook niet goed voor m'n rep. Ben braaf en zoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter dan een auto zeg ik altijd maar
Al denk ik dat de man een heel ander soort duwen zoals art al zei, eerst probeert.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, daar heb je misschien wel een goed punt.
Al stel ik toch nog steeds voor dat ze de 1e keer toch duwen proberen, de rest kan altijd daarna nog.
Ik denk dat een vrouw die een boner bij het spoonen niet waardeert, geen seks gaat willen na het spoonen, hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Al denk ik dat de man een heel ander soort duwen zoals art al zei, eerst probeert.
Braaf? Now where's the fun in that?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die zal ik onthouden voor de volgende keer. Maar op dit moment wil ik niet zomaar vrouwen aanduwen. Is ook niet goed voor m'n rep. Ben braaf en zo
Proberen mag, vrouwen kunnen altijd zelf nog wegduwen zodra ze dat niet willen,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Al denk ik dat de man een heel ander soort duwen zoals art al zei, eerst probeert.
Nee dat snap ik, maar ja mannen zijn nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw die een boner bij het spoonen niet waardeert, geen seks gaat willen na het spoonen, hoor. Not to burst any bubbles... Just sayin'.
Ik waardeer dat. Maar goed, ik waardeer dan ook een boner tegen m'n billen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar ja mannen zijn nu eenmaal zo.
Maar de man kan dan nog altijd doorduwen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Proberen mag, vrouwen kunnen altijd zelf nog wegduwen zodra ze dat niet willen,
om maar even in duw termen te blijven
Proberen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot nu toe wel. Grote bilpartij, hé.
In dat geval blijft het niet bij wegduwen helaas.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar de man kan dan nog altijd doorduwen.
En de vrouw kan dan later een keukenmes pakken en hem eraf snijden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar de man kan dan nog altijd doorduwen.
Eh nee, die ideeën had ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, niet die van een vreemde/inbreker voor het geval je die ideeën had.
Bij m'n latina ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je mij nou na?quote:
True.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval blijft het niet bij wegduwen helaas.
Ligt eraan, als je een beetje aan bondage doet blijft ze gewoon aan bed gebonden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de vrouw kan dan later een keukenmes pakken en hem eraf snijden.
Nee, een beetje treurig, zeker aangezien er al een wachtlijst voor is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Smooth.
Oh wacht, eigenlijk niet....
Jij hebt er al over nagedacht he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe je mij nou na?
[..]
True.
[..]
Ligt eraan, als je een beetje aan bondage doet blijft ze gewoon aan bed gebonden.
Dat gaat automatisch.quote:
Één persoon is nu niet echt een lijst, Yvquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, een beetje treurig, zeker aangezien er al een wachtlijst voor is.
125 is de goedkoopste geloof ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook de paperback. Die luxe versie, die is iets van 100 euro of zo toch?
Oh, op die manier. Heb je een punt ja. Maar ik stoorde me er niet aan omdat the Comedian een van de meest tegenstrijdige personen is in het hele verhaal. It fits him completely.
Moesten we inschrijven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met Yats erbij, 2.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één persoon is nu niet echt een lijst, Yv.
Nja, vriend heeft altijd eerste keus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één persoon is nu niet echt een lijst, Yv.
Ik moest hier zo hard om lachen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot nu toe wel. Grote bilpartij, hé.
Wachtlijst? Dat word een andere vrouw zoeken denk ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zegt hij nee?quote:
Nou oké danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja, vriend heeft altijd eerste keus.
Dus dan 2 wachtende maakt het in mijn ogen een lijst.
Ok, een lijstJE
Zo grappig is dat toch ook niet, héquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest hier zo hard om lachen.
Het mag niet van 'mquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Zegt hij nee?
Niet alles kan positief uitpakken he.
Waarom sad? Eerder gaf je nog aan dat het een enorm compliment was?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou oké dan. Maar wel echt een heel klein lijstje
.
Now I feel sad.
[..]
Zo grappig is dat toch ook niet, hé.
Sad dat 't lijstje maar zo klein isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom sad? Eerder gaf je nog aan dat het een enorm compliment was?
Ze wil een grotere lijstquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom sad? Eerder gaf je nog aan dat het een enorm compliment was?
Snap ik wel, nu is het nog nieuw enzo. Wanneer de nieuwheid eraf is moet je het nog eens vragen.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik wel, nu is het nog nieuw enzo. Wanneer de nieuwheid eraf is moet je het nog eens vragen.
Ligt eraan of je fok-maten gebruikt, of de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sad dat 't lijstje maar zo klein is.
Want over een jaartje ben ik niet leuk meer en mag iedereen wel een keer proberenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik wel, nu is het nog nieuw enzo. Wanneer de nieuwheid eraf is moet je het nog eens vragen.
Moore is inderdaad een freakquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
125 is de goedkoopste geloof ik.
Het is uit print, dus succes met een goedkopere vinden.
Nee klopt, het het verder volledig in het verhaal en in het personage. Maar omdat het expres vaag werd gelaten, vind ik het raar om het dan in te vullen in een film.
Maar nu lijkt het alsof ik Moore verdedig en dat is absoluut niet zo. Nare man is het met veel werk dat op hetzelfde neerkomt.
Heb je nog meer van hem gelezen?
Ik zie het zo voor me, achter elkaar al die piemels passen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo grappig is dat toch ook niet, hé.
Oh, dat weet ik nietquote:
Mag dat wel van straw?quote:
Iedereen heb ik nooit gezegd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want over een jaartje ben ik niet leuk meer en mag iedereen wel een keer proberen?
Oh, V for Vendetta is tof. Remember remember the fifth of November.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moore is inderdaad een freakBriljante freak, maar freak nonetheless
Ik heb V for Vendetta en LXG van hem. Geweldige verhalen
Nou ja, als jij het zou mogen, zou iedereen die het wil proberen mogen. Nu scheelt het dat het lijstje erg klein is, dat wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag dat wel van straw?
[..]
Iedereen heb ik nooit gezegd.
Van vrouwen die met mij willen spoonen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Om bij de spoonen of om gespoond te worden?
Ik behoud wel mijn eerste positie dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als jij het zou mogen, zou iedereen die het wil proberen mogen. Nu scheelt het dat het lijstje erg klein is, dat wel.
Vrouwen die jou spoonen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van vrouwen die met mij willen spoonen natuurlijk.
Sinds wanneer is 1 iemand niet meer genoeg?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van vrouwen die met mij willen spoonen natuurlijk.
quote:
Nah, ik houd het toch bij de billen van een anderquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Ik denk het niet, trouwens.
Ah zo, ja communicatie is belangrijk.quote:
Het is toch prettig om te weten hoe je in de markt ligt. Ik zou er natuurlijk aan 1 genoeg hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 1 iemand niet meer genoeg?
Om maar even heel erg ouderwets te zijn.
Wie het eerst komt, wie het eerst maaltquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik behoud wel mijn eerste positie dan?
Gelukkig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Zijn freakyness is niet het probleem voor mij. Het is zijn kinderachtige gedrag, zijn hypocrisie en zijn seksobsessie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moore is inderdaad een freakBriljante freak, maar freak nonetheless
Ik heb V for Vendetta en LXG van hem. Geweldige verhalen
Net als sollicitaties en tinder dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is toch prettig om te weten hoe je in de markt ligt. Ik zou er natuurlijk aan 1 genoeg hebben
Ik heb al heel wat vrouwen moeten teleurstellen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
Het loopt nog niet storm met de aanmeldingen.
Ik heb er ook maar twee, hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
Het loopt nog niet storm met de aanmeldingen.
Ja maar jijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat vrouwen moeten teleurstellen.
Nu al ja?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar twee, hoor. Nou ja, drie als ik m'n lief meetel, maar die mag al.
Er zijn in mijn ogen slechts twee echte LXG verhalen, en dat is de eerste origin story en de tweede met de invasive van Mars. De rest vond ik eerlijk gezegd maar lui afgewerkte Rommel. En dat terwijl de eerste twee zo gedetailleerd en diep zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn freakyness is niet het probleem voor mij. Het is zijn kinderachtige gedrag, zijn hypocrisie en zijn seksobsessie.
V for Vendetta vond ik moeilijk om doorheen te komen. Ik was ook wel enigszins teleurgesteld na afloop. Een beetje een anti-climax.
De eerste League? Er zijn er zoveel momenteel. Die heb ik zelf nog niet gelezen, maar schijnt goed te zijn.
Ik heb wel Lost Girls van hem. Een verhaal waarin drie welbekende literaire dames (dat meisje uit Peter Pan, Alice van Alice in Wonderland en Dorothy uit Oz) hun seksuele uitspattingen (inclusief de jonge jaren) vertellen. WTF Moore.
Is het raar dan, om lekker tegen elkaar aan te willen liggenquote:
Arme jijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar twee, hoor. Nou ja, drie als ik m'n lief meetel, maar die mag al.
From Hell, dezelfde als de verfilming waar Johnny Depp in speelt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn in mijn ogen slechts twee echte LXG verhalen, en dat is de eerste origin story en de tweede met de invasive van Mars. De rest vond ik eerlijk gezegd maar lui afgewerkte Rommel. En dat terwijl de eerste twee zo gedetailleerd en diep zijn.
Lost Girls heb ik nooit gelezen moet ik bekennenWel From Hell. Als je je V for Vendetta moeilijk vond moet je daar eens aan beginnen
Nee, maar wellicht die fallus die tussen je kadetjes zit gepropt wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het raar dan, om lekker tegen elkaar aan te willen liggen? Niet eens per se naakt, trouwens.
Nee! Dat is fijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het raar dan, om lekker tegen elkaar aan te willen liggen? Niet eens per se naakt, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |