Voel me wat suboptimaal de laatste maand.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het misschien gemist, maar wat is er?
Tenminste nog subquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me wat suboptimaal de laatste maand.
Ah op die manier. Komt goed man, jij bent Kaneelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me wat suboptimaal de laatste maand.
Notifications dropdown/pulldownquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:42 schreef Fascination het volgende:
Hoe noem je het scherm als je de bovenste balk op je mobiel naar beneden trekt?
Ga ik wel doenquote:
En ik in Braboland?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga ik wel doenzullen we samen tegelijk een pizza halen? Jij in Belgenland en ik in Friesland?
Laten we dat doen. Vanavond om zes uur?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga ik wel doenzullen we samen tegelijk een pizza halen? Jij in Belgenland en ik in Friesland?
Gaat niet lukken helaas. Wordt bij mij uur of 7, zit nog op m'n werk in Amsterdam.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we dat doen. Vanavond om zes uur?
Oh, nee, ik ga wel eerder, hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gaat niet lukken helaas. Wordt bij mij uur of 7, zit nog op m'n werk in Amsterdam.
Is dit een subway grap? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, moest eigenlijk zeggen: tenminste nog sub!
Geen grap. Was serieus. Sub optimaal is meer/beter dan niet optimaal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een subway grap? Ik snap het niet.
Nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen grap. Was serieus. Sub optimaal is meer/beter dan niet optimaal.
Ik snap je, maar tov niet optimaal is het boven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Sub is onder, of minder.
Jij denkt aan sup, dat van supra komt. Dat boven of hoog betekent.
Dat is al over 2 maandjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Pizzadating
Helemaal hip in 2015.
Bijna jarig, bijna 22quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Shit ja het is alweer bijna november.
Een kapsalon met krokettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Feestje.Vieren met kapsalon taart.
Damn, het gaat echt snel...quote:
Dat moet ookquote:
En het woord van 2015. Nu al.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Pizzadating
Helemaal hip in 2015.
Mwah, soms mag het ook wel een tandje lager.quote:
Dit is gewoon een beetje raar jaar voor mequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, soms mag het ook wel een tandje lager.
Vind ik niet. Ik was blij dat 2013 voorbij was, maar 2014 is tot nu toe een stuk beter voor me.quote:
Ik klaag ook niet hoor, dat is het nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik was blij dat 2013 voorbij was, maar 2014 is tot nu toe een stuk beter voor me.
Voor mij ook. En hoewel nog niet voorbij is het voor mij persoonlijk het kutste jaar ooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is gewoon een beetje raar jaar voor me
Altijd! Ik was van plan om de mount everest te gaan beklimmen en daarnaast een profcontract in de wacht te slepen bij die mooie club aan de Rijn....Ow wacht...quote:
Heel goed Yats, je moet hoge doelen durven te hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd! Ik was van plan om de mount everest te gaan beklimmen en daarnaast een profcontract in de wacht te slepen bij die mooie club aan de Rijn....Ow wacht...
Kutste jaar ooit nog wel?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij ook. En hoewel nog niet voorbij is het voor mij persoonlijk het kutste jaar ooit.
Een aantal wensen deze keer echt echt echt maar eens werkelijkheid laten wordenquote:
Voor dat tweede heb je toch niet zoveel skills nodig?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel goed Yats, je moet hoge doelen durven te hebben.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef yats het volgende:
[..]
Voor dat tweede heb je toch niet zoveel skills nodig?
Thanks. Maar de optimist in mij zegeviert altijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kutste jaar ooit nog wel?
*brohug
Meh, tis zeker niet slecht, dit jaar, maar gewoon raar. Alleen het feit dat drie vrienden verhuisd zijn naar het buitenland is hetgene waar ik eerlijk gezegd wel behoorlijk van baal....
Goed streven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een aantal wensen deze keer echt echt echt maar eens werkelijkheid laten worden
15 jaar....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks. Maar de optimist in mij zegeviert altijd
En dan lees ik iets als dit:
[upd] Slachtoffer steekpartij Voorburg overleden
Ja. Veel te jong. Goed dat ze hem meteen gepakt hebben.quote:
Inkoppertjequote:
Tuurlijk wel, vertelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Inkoppertje
Maar een serieus antwoord : ik wil vooral gaan genieten van een paar dingen. Daarnaast nog wat persoonlijke doelstellingen, maar die interesseert niemand hier denk ik.
Gooi het erin manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Inkoppertje
Maar een serieus antwoord : ik wil vooral gaan genieten van een paar dingen. Daarnaast nog wat persoonlijke doelstellingen, maar die interesseert niemand hier denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |