SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ivan "Mijn visite komt vandaag of morgen"
Lekker vaag
Lot loopt sneaky te stoken tussen Isa en NicoB ivm veestapel/koeien![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:08 schreef Pearlbitch het volgende:
www.facebook.com/nicole.nijlandhofstede
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ik verheug me wel op de confrontaties tussen Ivan en Nicole
Moslims hebben het niet zo op met westerse militairen die in islamitische landen interveniëren, dus dat kan nog lachen worden
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nicole:
korporaal geneeskundige dienst
Ministerie van Defensie
Overheidsinstelling; Meer dan 10.000 werknemers; Bedrijfstak Defensie
april 2001 – oktober 2008 (7 jaar 7 maanden)
Chauffeur ziekenauto, geneeskundige.
Hulppost en apotheek.
Poli-dienst
bbrin link e din
Chauffeur shelter en Patria![]()
Een klein verschil, zij boden bescherming aan de bevolking.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Moslims hebben het niet zo op met westerse militairen die in islamitische landen interveniëren, dus dat kan nog lachen worden![]()
Ogen wat minder zwaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Miek37 het volgende:
Zonder rode lippenstift al een stuk aangenamer om naar te kijken.
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Die trap ik niet mijn nest uit, en Bello mag er ook op/aanzitten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hoop dat ze bij Nico gaat eten, anders is ze verloren
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ze lijkt daar wel wat op Peta Wilson die hoofdpersoon in La Femme Nikita speelt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)gKgD&ved=0CAYQ_AUoAQ![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Moslims hebben het niet zo op met westerse militairen die in islamitische landen interveniëren, dus dat kan nog lachen worden![]()
wooblabalurg![]()
als kreeft eens weet wat Nicole allemaal gedaan heeft in de horeca pist ze dr broek vol
en druipt af met dr fraude staart tussen de benen![]()
Vanessa probeert haar al in te lijven bij haar eetgroepje. Nico wordt weggezet door Vanessa als vegetarisch.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Geen NicoB pleasequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:09 schreef Urb het volgende:
Ivan "Mijn visite komt vandaag of morgen"
Lekker vaag
Lot loopt sneaky te stoken tussen Isa en NicoB ivm veestapel/koeiendie 2 letters erbij kunnen toch wel?
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze lijkt daar wel wat op Peta Wilson die hoofdpersoon in La Femme Nikita speelt.
https://www.google.nl/sea(...)gKgD&ved=0CAYQ_AUoAQ
wooblabalurg![]()
Die foto kwam ik net ook tegen, lijkt er wel wat op ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:08 schreef renevanlaaren het volgende:
http://nl.linkedin.com/pub/nicole-hofstede/58/810/639![]()
Inderdaad, alle moslims hebben inderdaad een hekel aan alle westerse militairen. Omdat ze graag zelf onthoofd worden door deze of gene.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Vanessa: Ik ga je was niet strijken, want we hebben hier geen strijkijzer, alleen uit nood.![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
recentelijk journaal nog es gezien??quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Moslims hebben het niet zo op met westerse militairen die in islamitische landen interveniëren, dus dat kan nog lachen wordenI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Sprechhund het volgende:
Deze kandidaat is ingebracht door John Klaver.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koerden in die regio echter wel, of lees jij de krant niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Fles probeert Nicole direct in haar vreetgroep te trekken.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En de andere twee?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Sprechhund het volgende:
Deze kandidaat is ingebracht door John Klaver.![]()
Vanes in de overdrive.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maakt niet uit ze heeft gestreamdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:14 schreef Baconbus het volgende:
Wat heerlijk achterbaks weer van ons Helmonds alco-sletje.Twinning = boring![]()
Vanessa: Die integratie die hier gister was...
LOLquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Sprechhund het volgende:
Deze kandidaat is ingebracht door John Klaver.Utopia!![]()
ze snákken erna. overigens zijn Koerden doorgaans wel moslim-lightquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Koerden in die regio echter wel, of lees jij de krant niet?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Hoor ik daar een hondje blaffen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Sprechhund het volgende:
Deze kandidaat is ingebracht door John Klaver.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Woont in Kampenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:08 schreef renevanlaaren het volgende:
http://nl.linkedin.com/pub/nicole-hofstede/58/810/639
SOONY![]()
quote:
Heeft die tv-hoer nog niet genoeg inspraak?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Sprechhund het volgende:
Deze kandidaat is ingebracht door John Klaver.
net als met elke nieuwe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Fles probeert Nicole direct in haar vreetgroep te trekken.
Meteen de nadruk leggen dat Nico's groepje volgens haar nooit nie vlees eten.
Elze "Die eten inderdaad NIET ALTIJD vlees"![]()
![]()
Moet die kortzichtigheid echt hier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:17 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ze snákken erna. overigens zijn Koerden doorgaans wel moslim-lightwooblabalurg![]()
Deden de Amerikanen in Vietnam ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Zelus het volgende:
[..]
Een klein verschil, zij boden bescherming aan de bevolking.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
en wij stuurden slechts wat politie naar Indiëquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deden de Amerikanen in Vietnam ook.
en maar klagen achteraf.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
![]()
![]()
veel zorgen gehoord over het plaatsen van een geleidehond in opleiding in het reality tv-programma Utopia
https://www.facebook.com/KNGFGeleidehonden?fref=nf![]()
niets moet mijn beste manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet die kortzichtigheid echt hier.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
O Vanessa vindt het leuk als iemand anders eens een keertje kookt, Nicole wil wel graag een keertje koken.
Nou over een weekje maar eens kijken wat er allemaal nog van over is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die ogen van Nicole. Alsof ze in een constante staat van verbazing en opwinding verkeerd.FHRITP
O ze kan ook acryl nagels zetten, een 1000 poot in da houseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor. En vele boeken over dit onderwerp gelezen. En jij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
recentelijk journaal nog es gezien??
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ze zegt net dat ze van de Maleise keuken is. Nou dat wordt een bak witte rijst voor Vanessa dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef Dotteke het volgende:
O Vanessa vindt het leuk als iemand anders eens een keertje kookt, Nicole wil wel graag een keertje koken.
Nou over een weekje maar eens kijken wat er allemaal nog van over is.FHRITP
Die heeft nooit zoveel gestoorden bij elkaar gezien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef rico80 het volgende:
Die ogen van Nicole. Alsof ze in een constante staat van verbazing en opwinding verkeerd."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
ze kijkt net zo verbaasd als Jimmy Geduld, de meest verbaasde neger ooitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef rico80 het volgende:
Die ogen van Nicole. Alsof ze in een constante staat van verbazing en opwinding verkeerd.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Ja mooi hè, die Wieke zegt wel waar het op staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:18 schreef Urb het volgende:
[..]
net als met elke nieuwe.
Meteen de nadruk leggen dat Nico's groepje volgens haar nooit nie vlees eten.
Elze "Die eten inderdaad NIET ALTIJD vlees"![]()
Wat wordt er nu weer grijs geschilderd? Is dat het atelier?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
yepquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor. En vele boeken over dit onderwerp gelezen. En jij?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Yepquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja mooi hè, die Wieke zegt wel waar het op staat.![]()
![]()
Hoorde dat onze Emil ook naar Irak is vertrokken om met ISIS te worstelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:17 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ze snákken erna. overigens zijn Koerden doorgaans wel moslim-light![]()
Atelier, houten wand in de loods.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Wat wordt er nu weer grijs geschilderd? Is dat het atelier?
Niemand heeft die verf besteld.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Giggio het volgende:
jaja weer zo één 12 ambachten 13 ongelukken van kaas tot teenkaasnagels zetten![]()
![]()
![]()
Ik vind het nog een snavel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
In iedere geval wel één met een normaal neusje...
[ afbeelding ]![]()
Kantoor ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Atelier, houten wand in de loods.
Niemand heeft die verf besteld.![]()
![]()
Eerst moet alles wit, nu wordt het weer grijs, en alles voor de reclame van die ongeloofwaardige Hornbach.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Atelier, houten wand in de loods.
Niemand heeft die verf besteld.
OT Nicole kan ook schilderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja.. ik zat er ook net naar te kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef renevanlaaren het volgende:
http://badoo.com/nl/nicole.hofstede/
is dit haar ook ?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ze doet vooral vrouwelijk naakt met houtskool.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:18 schreef rico80 het volgende:
Zelfs de kleding en haardracht klopt nu![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Politie naar Indië? Nederland stuurde gewoon een bezettingsmacht, maar onder de naam "politionele actie" was het beter te verkopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:19 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en wij stuurden slechts wat politie naar Indië
en maar klagen achteraf.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
oeps, beschikbaar voor een chat ;-)quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef renevanlaaren het volgende:
is dit haar ook ?![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoorde dat onze Emil ook naar Irak is vertrokken om met ISIS te worstelen![]()
Zo te zien wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef renevanlaaren het volgende:
is dit haar ook ?![]()
Iemand al geile foto's van dr gevonden?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Politie naar Indië? Nederland stuurde gewoon een bezettingsmacht, maar onder de naam "politionele actie" was het beter te verkopen.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
bjoetie nite volkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef rico80 het volgende:
Wie zijn die 2 vrouwen die nu binnenstrompelen?![]()
Dat waren andere tijdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deden de Amerikanen in Vietnam ook.![]()
![]()
Dan teken je toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Urb het volgende:
NicoB schildert ook, met houtskool. Vooral vrouwelijk naakt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Urb het volgende:
NicoB schildert ook, met houtskool. Vooral vrouwelijk naakt.LaurA is zich nu gelijk aan het uitkleden zeker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze doet vooral vrouwelijk naakt met houtskool.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef rico80 het volgende:
Wie zijn die 2 vrouwen die nu binnenstrompelen?
Klotsknieën.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef renevanlaaren het volgende:
is dit haar ook ?![]()
La Cerda: "Wil je ook kinderen?"
Nicole: "Met de juiste man wel."
Nicoline: "Die ga je hier niet vinden."
La Cerda: "Je kan hier wel zwanger worden."
Nicole: "Ja, als je uitglijdt in de douche wel..."
Ze heeft wel humor.
![]()
ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Iemand al geile foto's van dr gevonden?![]()
![]()
Als hij zijn gele glitterslipje aantrekt slaan alle IS-strijders acuut op de vlucht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoorde dat onze Emil ook naar Irak is vertrokken om met ISIS te worstelen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Overduidelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef renevanlaaren het volgende:
is dit haar ook ?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
rofl, die copy ik voor de SVquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nicole: "Ja, als je uitglijdt in de douche wel..."![]()
![]()
is collie wel van het muffdiven dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:25 schreef sararaats het volgende:
ik heb de indruk dat Colinda haar wel ziet zitten. ik hou haar niet tegen.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Die komen vast bakmeuk voor elsjeFiederelsje brengenquote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
The Bilster is backquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mijn god, het is echt een lijk. Net een banshee.![]()
![]()
Best knap, hoe je over de rug van afgeslachte mensen grappen weet te maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:19 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en wij stuurden slechts wat politie naar Indië
en maar klagen achteraf.wooblabalurg![]()
Mooie tijden. Helicoptertje vliegen, surfen, barbecue op het strand...quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
ze zei toch tijdens de LGBHT avond dat ze bi is. ik was al gek op haar voor ik dat effectief wist.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:26 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
is collie wel van het muffdiven dan?Werewolf![]()
Toen hadden wij maar 1 vijand, die rooiuhh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mooie tijden. Helicoptertje vliegen, surfen, barbecue op het strand...![]()
Else ziet er eigenlijk een beetje uit als de mrs Bucket van de Utopia bewoners
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 14:28:48 ]![]()
Mogen Isa en Gio hun script weer zonder camera's oefenen bij de koeien?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ow das heel eenvoudig hoor. dat heb je zelf vast ook onder de knie. maar nu heb je even last van opvliegers. geeft niet. oestrogeenpilletje en je bent zo weer het vrouwtjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Best knap, hoe je over de rug van afgeslachte mensen grappen weet te maken.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Dat wit was grondverf, eerst dekkend dan de gewone verfquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst moet alles wit, nu wordt het weer grijs, en alles voor de reclame van die ongeloofwaardige Hornbach.
OT Nicole kan ook schilderen![]()
Risico van het opstandelingenvak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Best knap, hoe je over de rug van afgeslachte mensen grappen weet te maken."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ze doet me eerder aan Daisy denken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Else ziet er eigenlijk een beetje uit als mrs Bucket tussen de rest van de bewoners
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En nog trots erop zijn ook. Je bent zo onwetend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:28 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ow das heel eenvoudig hoor. dat heb je zelf vast ook onder de knie. maar nu heb je even last van opvliegers. geeft niet. oestrogeenpilletje en je bent zo weer het vrouwtje
wooblabalurg![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Else ziet er eigenlijk een beetje uit als de mrs Bucket van de Utopia bewoners'the Bucket woman'
Werewolf![]()
http://www.rtvdrenthe.nl/node/176409
Geluidsfragment aan de rechterkant![]()
Niet alleen meer de advertenties nakijken, maar ook solliciteren via de radio![]()
Ze wil graag wat binnen de zorg doen, maar ze heeft de juiste papieren niet. Daarom pakt ze maar alles aan, wat ze aan kan pakken.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Mij meer aan Bessy...Bessy Turf....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze doet me eerder aan Daisy denken.Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze doet me eerder aan Daisy denken.![]()
![]()
ach knullie toch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En nog trots erop zijn ook. Je bent zo onwetend.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Volgens mij is dit echt een bitch als je haar boos maakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef Ebinas het volgende:
Ben benieuwd wat hier uit komt tijdens een ruzie.
Zou zo maar Billy kunnen overtreffen.
[ afbeelding ]![]()
En hopelijk niet zo makkelijk te overrulen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Volgende keer iets meer research doen, is niet overbodig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Risico van het opstandelingenvak.wooblabalurg![]()
Die had erin gemoeten toen bil er nog was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Eh wie is La Cerda? En waar stamt deze geuzennaam van af?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nicole: "Ja, als je uitglijdt in de douche wel..."Ze heeft wel humor.
![]()
Jammer dat je niet in staat bent om te riposteren.quote:
Blijkbaar roep je maar wat en beschik je niet over enige inhoud.
Maar wat verwacht ik ook van iemand die anderen knullie noemt.wooblabalurg![]()
Is spaans voor de zeug. Geloof ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh wie is La Cerda? En waar stamt deze geuzennaam van af?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Goodmorning Vietnam...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mooie tijden. Helicoptertje vliegen, surfen, barbecue op het strand...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Volgens mij is dit echt een bitch als je haar boos maakt.![]()
Echt wel
SOONY![]()
Lot, houd je smoel over zaken waar je geen verstand van hebt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Doekje voor je traantjes volgende keerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgende keer iets meer research doen, is niet overbodig.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Als Lot alleen maar zou praten over dingen waar ze verstand van heeft, dan word het oorverovend stil.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot, houd je smoel over zaken waar je geen verstand van hebt.
Ik probeer je alleen te behoeden voor verkeerde conclusies.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Doekje voor je traantjes volgende keer
Blijkbaar trek je die graag.wooblabalurg![]()
Dat zou voor de LidL wel een prettige bijkomstigheid zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Als Lot alleen maar zou praten over dingen waar ze verstand van heeft, dan word het oorverdovend stil.
snap echt niet dat zo'n meid niet gewoon een opleiding gaat doen danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef Dottey het volgende:
http://www.rtvdrenthe.nl/node/176409
Geluidsfragment aan de rechterkant
Niet alleen meer de advertenties nakijken, maar ook solliciteren via de radio
Ze wil graag wat binnen de zorg doen, maar ze heeft de juiste papieren niet. Daarom pakt ze maar alles aan, wat ze aan kan pakken.
als je de zorg in wil,...
o wacht Utopia logisch
koekoek![]()
![]()
![]()
rumquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:10 schreef Zelus het volgende:
Staan wel een paar leuke foto's van Rambolientje op haar facebook.![]()
Top!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Is spaans voor de zeug. Geloof ik.En dat is Elzewieke?
![]()
Och als dat toch eens zou kunnen. Dat zou zo mijn Utopia zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zou voor de LidL wel een prettige bijkomstigheid zijn
ach meneertje praatjesmaker, beetje hoog in het lang niet zo ontwikkelde bolletje, lang geleden was je ooit wel eens grappig, nu ben je net een zure buurman die hoopt de bal in zijn tuintje komt. met de scherpte van een paashaas. maar hulde, knullie deed schijnbaar zeer. sorry. en nu de grote mensen rustig laten praten. ga maar met je playmobil spelen ventje, krijg je straks glaasje ranja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jammer dat je niet in staat bent om te riposteren.
Blijkbaar roep je maar wat en beschik je niet over enige inhoud.
Maar wat verwacht ik ook van iemand die anderen knullie noemt.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Op de kleuterschool trakteren ze ook met uitdeelzakjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoor, zo'n met viltstift bekliedert tasje voor je klantjes.
Make my day!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Als Lot alleen maar zou praten over dingen waar ze verstand van heeft, dan word het oorverovend stil.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En een sticker op de hand voor goed gedragquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Op de kleuterschool trakteren ze ook met uitdeelzakjes![]()
![]()
Time flies when you have rum...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze heeft het over Robin dus ze heeft langer streams gekeken
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Jaja dat zij ze wat een humor heeft zequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zei Nicole nou???? : "Ik weet dat het hier niet om geld gaat....."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het billy-look-alike topic ook wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef Ebinas het volgende:
Die gaat het gekken bekken topic echt wel halen
[ afbeelding ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Ik hoop dat je erg trots bent op deze reactie. Zou me kapot schamen man. Niet eens hoofdletters.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ach meneertje praatjesmaker, beetje hoog in het lang niet zo ontwikkelde bolletje, lang geleden was je ooit wel eens grappig, nu ben je net een zure buurman die hoopt de bal in zijn tuintje komt. met de scherpte van een paashaas. maar hulde, knullie deed schijnbaar zeer. sorry. en nu de grote mensen rustig laten praten. ga maar met je playmobil spelen ventje, krijg je straks glaasje ranja.
wooblabalurg![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nu begrijp ik dat veel mensen haar kennen leeggelopen in de kast mischien![]()
![]()
![]()
![]()
NicoB goeie oplossingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Urb het volgende:
Netjes dat Isa eerlijk toegeeft tegenover NicoB.![]()
![]()
Isa: Het klinkt heel hard, maar ik was juist blij dat Ruud naar huis ging.
Ze is eender haar tweelingzus.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Tyfus lijers van de FEBO ze doen het eromquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Urb het volgende:
Oneeeeeeeeeeee, NicoB zegt ook "Joun"
Tis echt Billy #2![]()
![]()
Daarom is ze ook een toppertje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Urb het volgende:
Netjes dat Isa eerlijk toegeeft tegenover NicoB.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zei Nicole nou???? : "Ik weet dat het hier niet om geld gaat....."![]()
![]()
![]()
pak je kansen
smelt de kaazen
koekoek![]()
ReNEE kwam ook als een harde binnen we weten hoe dat ging,iedereen breekt in tokkie topiaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:38 schreef Zelus het volgende:
Nicole is geen jankert, die gaan ze testen dus![]()
![]()
![]()
![]()
het B&B stulpje in Portugal al gespot ?
en met wie is Nicole getrouwd geweest en hoelang
wij willen graag alles weten![]()
![]()
Nicole is een ijskonijn dus. Ik weet niet of dit wel wat gaat worden met haar daar.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja en telkens Ron afkraken maar Rene eigigde net zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:39 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
ReNEE kwam ook als een harde binnen we weten hoe dat ging,iedereen breekt in tokkie tupia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb één keer gekeken voor je, die zit aan dezelfde tafel als de rest. Daar zit ze ongeveer de hele morgen al. Te tekenen o.i.d.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef sararaats het volgende:
waar is onze Colinda?
Lot is echt een cochon
De 360 camera is erg onduidelijk. Nu niet meer zeuren![]()
ze zegt net dat ze zelden tot nooit boos wordt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Volgens mij is dit echt een bitch als je haar boos maakt.
maar ja, dat zullen we nog wel eens zien dan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
tis gewoon een ietwat meer vrouwerlijke versie van de krekhoerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]... en huiver mee![]()
ze woont in kampen das bij Zwolle. ...... zuchtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Urb het volgende:
Oneeeeeeeeeeee, NicoB zegt ook "Joun"
Tis echt Billy #2![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef sararaats het volgende:
waar is onze Colinda?
Lot is echt een cochon![]()
![]()
oh ok dank je welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb één keer gekeken voor je, die zit aan dezelfde tafel als de rest. Daar zit ze ongeveer de hele morgen al. Te tekenen o.i.d.
De 360 camera is erg onduidelijk. Nu niet meer zeuren
[ afbeelding ]Werewolf![]()
Wat geeft Isa toe?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Urb het volgende:
Netjes dat Isa eerlijk toegeeft tegenover NicoB.![]()
![]()
LOLquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Lau en Lau over het potjeslatijn, dat Lot begonnen is met zoenen en niet andersom.FHRITP
Gezellig hoor, dat donkergrijs zo met de winter in het vooruitzicht.FHRITP
begin december wordt het allemaal dennegroen voor de kerstelijke dagenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef rico80 het volgende:
Gezellig hoor, dat donkergrijs zo met de winter in het vooruitzicht.... en huiver mee![]()
Nicole werkte verschrikkelijk hard in de horeca, 20 uur per dag, 5 dagen in de week.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat kitcherige jasje met schoudervullingen van Nicole, dat is echt zó 1992.FHRITP
Isa : "Ik heb wel eens gesolliciteerd voor werken op een cruise schip"
Lot : "Ik ook... Noujah niet gedaan, ik wilde dat.."![]()
![]()
Isa gaf aan NicoB eerlijk toe dat ze in eerste instantie dacht van hey niet mijn dingen overnemen toen ze binnekwam, maar samenwerken is beter.quote:![]()
Isabella: "Ik heb weleens gesolliciteerd op een cuiseschip
Lot: "Ik ook... Nou niet gedaan, maar ik wilde het.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
wat ik mij nu afvraag jij hebt zelf streams waarom kijk je zelf nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat is ze aan het tekenen? kan je hem misschien effe draaien
vragen als waar is colinda
wat doet colinda
kan iemand foto plaatsen in mijn topic
is colinda nog in beeld geweest
waarom kijk je zelf niet en plak zelf fotos uit de cos in je eigen topic
zie dit niet als aanval,ik begrijp het echt niet![]()
Tja dat willen hè.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Isabella: "Ik heb weleens gesolliciteerd op een cuiseschip
Lot: "Ik ook... Nou niet gedaan, maar ik wilde het.![]()
Lot ook, die stond de hele avond in de keuken en in de kas te graaien!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Nicole werkte verschrikkelijk hard in de horeca, 20 uur per dag, 5 dagen in de week.![]()
Sara heeft maar 1 streamquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
wat ik mij nu afvraag jij hebt zelf streams waarom kijk je zelf niet
vragen als waar is colinda
wat doet colinda
kan iemand foto plaatsen in mijn topic
is colinda nog in beeld geweest
waarom kijk je zelf niet en plak zelf fotos uit de cos in je eigen topic
zie dit niet als aanval,ik begrijp het echt niet![]()
toch een man want ze zag er afgetrokken uit?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Nicole werkte verschrikkelijk hard in de horeca, 20 uur per dag, 5 dagen in de week.
... en huiver mee![]()
Teflon is niet krasbestendig. Keramisch is krasbestendig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:38 schreef Ebinas het volgende:
Nicole is van Teflon. Het glijdt zo van haar af. Ze is krasbestendig.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Isa "Van het ene avontuur het andere in ( Utopia)
NicoB "Erger dan het was kan het niet worden"
Ze had toch gekeken?![]()
![]()
draai om je oren kun je krijgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat is ze aan het tekenen? kan je hem misschien effe draaien![]()
![]()
![]()
Ja dat zou ik ook gedacht hebben, dank je!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Isa gaf aan NicoB eerlijk toe dat ze in eerste instantie dacht van hey niet mijn dingen overnemen toen ze binnekwam, maar samenwerken is beter.![]()
![]()
Kappersopleiding gedaan, slager, oliebollenkraam, snackbar.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Rambolientje kan wel praten....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tja maar ze kan niet zien wat er op de andere stream gebeurd, vandaar haar nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:46 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
oke maar dan kan je nog wel uit de cos foto verplaatsen toch ?![]()
ze gedraagt zich wel behoorlijk mannelijk. het is iig geen meisje-meisjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:47 schreef Cir het volgende:
zo best knap ,
paar uur binnen nu al door de mand gevallen
tiet veur een bakkie pleur![]()
Ja maar ze moet er eerst hier om vragen zoals je zelf al aangaf en dan gaan mensen dat nog doen ook, Sarah plaatst en genereert soms 30 a 40 postjes in een COS over Colinda zonder dat ze op de streams te zien is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:46 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
oke maar dan kan je nog wel uit de cos foto verplaatsen toch ?![]()
niet eens hoofdletters. ja je spint nu zelf vast ook van trots.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je erg trots bent op deze reactie. Zou me kapot schamen man. Niet eens hoofdletters.
ben blij dat ik je weet te boeien. en krijg nu gerust een loopoor. dag lieve jongen.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
oke nu snap ik het maar als je de cos leest kan je wel zien of colinda in beeld is of niet,heb je geen stream voor nodigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja maar ze kan niet zien wat er op de andere stream gebeurd, vandaar haar nieuwsgierigheid.![]()
eh....... zie je Billy al met een mitrailleur burgers doodschieten in Afghanistan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
tis gewoon een ietwat meer vrouwerlijke versie van de krekhoer![]()
Ik vind het geen probleem. Sara vraagt maar raak. Iedereen vraagt weleens wat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja maar ze kan niet zien wat er op de andere stream gebeurd, vandaar haar nieuwsgierigheid.![]()
Wat smoest LauB nou? Dat het wel lekker was, maar ze houdt het luchtig. En er is niet meer over gesproken.FHRITP
Maar niet iedereen maakt er melding van als ze Col zien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
oke nu snap ik het maar als je de cos leest kan je wel zien of colinda in beeld is of niet,heb je geen stream voor nodig![]()
Mitrailleur of een kinderschilderij ik zie het verschil niet allebei even ergerlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh....... zie je Billy al met een mitrailleur burgers doodschieten in Afghanistan?![]()
![]()
Nicole zat op de ambulance, maar dat zie ik Billy ook niet doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh....... zie je Billy al met een mitrailleur burgers doodschieten in Afghanistan?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Uiterst zwakke comeback. En nog wel zolang over nagedacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:48 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
niet eens hoofdletters. ja je spint nu zelf vast ook van trots.
ben blij dat ik je weet te boeien. en krijg nu gerust een loopoor. dag lieve jongen.
Verder dan wat namecalling en een sarcastische ondertoon kom je niet.
Jammer, had er best zin in, maar als je niet capabel bent houdt het natuurlijk op.wooblabalurg![]()
oke ik ga weer onder mijn steen zitten en scrolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen maakt er melding van als ze Col zien.![]()
![]()
Ik vind het ook helemaal geen probleem, leg even uit waarom Sara dingen vraagt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem. Sara vraagt maar raak. Iedereen vraagt weleens wat.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal geen probleem, leg even uit waarom Sara dingen vraagt.![]()
![]()
Beter, gewoon lekker laten gaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:50 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
oke ik ga weer onder mijn steen zitten en scrolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll![]()
![]()
Er zijn zaken waar ik me soms 10x meer aan erger of ergerde, lees er nu overheen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
geloof mij,ik doe echt mijn best hoor![]()
Het is, zeg maar.... Saraquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
oke nu snap ik het maar als je de cos leest kan je wel zien of colinda in beeld is of niet,heb je geen stream voor nodig
En dat bedoel ik zeer zeker niet vervelend.
Ik vind het prima en reageer soms in haar topic.
Soms wordt ze erop gewezen en dat vindt zij weer prima.
En soms scroll ik gewoon maar even een stukje verder.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:53 schreef renevanlaaren het volgende:
laura staat weer over joey te roddelen tegen laub
Laura B: 'Die gaat een klap krijgen als hij hier uit is, als hij met de bekendheid om moet gaan.'
Nee, maar wel neuken in de ambulancequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh....... zie je Billy al met een mitrailleur burgers doodschieten in Afghanistan?![]()
Niek heeft een tas vol met mank-up bij der ..Isa waarschuwt al vast dat ze de tas op haar kamer moet houden anders is het in een mum van tijd weer weg...wijzende naar de MLP kamer
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Laura wil Joey een cursus geven hoe hij met vrouwen om moet gaan.
Je hand als staafmixer gebruiken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Meh, even de streamverslagen lezen dan maar![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Hoe lang hebben we hier nu op gewacht?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef renevanlaaren het volgende:
jammer 1 nieuwe maar wil er nog 2,maar andrea is natuurlijk druk die kan niet gelijk
Dit is de vervanger van Sonny toch, die medio aug. is vertrokken ?![]()
Nog even, jij met je Andrea, word je ook naar een eigen fantopic verwezenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef renevanlaaren het volgende:
jammer 1 nieuwe maar wil er nog 2,maar andrea is natuurlijk druk die kan niet gelijk![]()
ik neem toch aan dat dat rottende kadaver inmiddels platgespoten en vastgebonden in een kliniek ligt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef renevanlaaren het volgende:
jammer 1 nieuwe maar wil er nog 2,maar andrea is natuurlijk druk die kan niet gelijkI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Hebben ze in Afghanistan olijfolie of gewoon droog erin??quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Nee, maar wel neuken in de ambulance"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
jeb ik iets gemist nicole is een nieuwe 32 jaar vrijgezel en doet bil na dat is alles wat je moet wetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef pullup het volgende:
Meh, even de streamverslagen lezen dan maar![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, die van Billy. Maar het is nog erg onduidelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe lang hebben we hier nu op gewacht?
Dit is de vervanger van Sonny toch, die medio aug. is vertrokken ?Allemaal cabaretteketet!![]()
week of 6quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe lang hebben we hier nu op gewacht?
Dit is de vervanger van Sonny toch, die medio aug. is vertrokken ?![]()
Ze schieten hem er meestal afquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hebben ze in Afghanistan olijfolie of gewoon droog erin??![]()
stof genoeg daar in elk geval.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hebben ze in Afghanistan olijfolie of gewoon droog erin??I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Maar als je met andere dingen bezig bent waarom dan steeds vragen waar is Colly en wat doet ze , stop daar dan gewoon mee, en kijk af en toe op het forum of lees gewoonquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat dus en ik ben met andere dingen bezig.
denk dat er meer fans voor jopie zullen zijn dan voor la zweefteefquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laura B: 'Die gaat een klap krijgen als hij hier uit is, als hij met de bekendheid om moet gaan.'... en huiver mee![]()
Merciquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:57 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
jeb ik iets gemist nicole is een nieuwe 32 jaar vrijgezel en doet bil na dat is alles wat je moet weten![]()
en Urb heeft goed werk gedaan
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Niet nodig Rene ik snap Sara ook vaak nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:50 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
oke ik ga weer onder mijn steen zitten en scrolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Eens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nog even, jij met je Andrea, word je ook naar een eigen fantopic verwezen![]()
. Dat wordt dan Het grote Andrea adoratie topi van rene.
Isa: We lenen hier allemaal van elkaar
Nicole: Haha ja de een wat meer dan de ander
FHRITP
Daar komt Billy ook vandaan. Toeval?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef tantepien het volgende:
[..]
ze woont in kampen das bij Zwolle. ...... zucht![]()
![]()
What can i get for a dollar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Nee, maar wel neuken in de ambulance
Anything u want!![]()
Anything?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
What can i get for a dollar?
Anything u want!
Anything.FHRITP
Dat wist ik ook niet, helemaal gemist.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:02 schreef Disana het volgende:
Ik wist niet dat Elzewieke weduwe is. Auto-ongeluk.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ze willen er gezellig super leuk gras in doen. Hebben ze ook nagedacht over het onderhoud hiervan....quote:![]()
Aangezien ze geen van allen graag wat doen, elke week grasmaaien zie ik ze ook niet doen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ziet er goed uitquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Nee, ik verstond het verkeerd. Het gaat om haar vader en moeder die zijn verongelukt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet, helemaal gemist.![]()
Heftig verhaal van Elze, ouders ongeluk gehad op Kreta. Moeder overleden en vader in ziekenhuis. Auto achterop waardoor vader moeder geschept heeft.![]()
Dus ik was er even iet en ineens is er een nieuwe. Het is vervanging van bil maar gaat alles wat Ies heeft overnemen. Ik moet haar nu al niet met die schrikbarende ogen en haar manwijven stem. Zo.... GO IESJE![]()
Niet allebei toch? Alleen haar vader. ( Erg genoeg)quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik verstond het verkeerd. Het gaat om haar vader en moeder die zijn verongelukt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ook ergquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik verstond het verkeerd. Het gaat om haar vader en moeder die zijn verongelukt.![]()
![]()
Dan zetten ze een keer per week een koe erop. Gratis grasmaaier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze willen er gezellig super leuk gras in doen. Hebben ze ook nagedacht over het onderhoud hiervan....![]()
Aangezien ze geen van allen graag wat doen, elke week grasmaaien zie ik ze ook niet doen
Verkeerd meegekregen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet allebei toch? Alleen haar vader. ( Erg genoeg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |