SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ivan "Mijn visite komt vandaag of morgen"
Lekker vaag
Lot loopt sneaky te stoken tussen Isa en NicoB ivm veestapel/koeien![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:08 schreef Pearlbitch het volgende:
www.facebook.com/nicole.nijlandhofstede
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ik verheug me wel op de confrontaties tussen Ivan en Nicole
Moslims hebben het niet zo op met westerse militairen die in islamitische landen interveniėren, dus dat kan nog lachen worden
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nicole:
korporaal geneeskundige dienst
Ministerie van Defensie
Overheidsinstelling; Meer dan 10.000 werknemers; Bedrijfstak Defensie
april 2001 – oktober 2008 (7 jaar 7 maanden)
Chauffeur ziekenauto, geneeskundige.
Hulppost en apotheek.
Poli-dienst
bbrin link e din
Chauffeur shelter en Patria![]()
Een klein verschil, zij boden bescherming aan de bevolking.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Moslims hebben het niet zo op met westerse militairen die in islamitische landen interveniėren, dus dat kan nog lachen worden![]()
Ogen wat minder zwaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Miek37 het volgende:
Zonder rode lippenstift al een stuk aangenamer om naar te kijken.
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Die trap ik niet mijn nest uit, en Bello mag er ook op/aanzitten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hoop dat ze bij Nico gaat eten, anders is ze verloren
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!![]()
Ze lijkt daar wel wat op Peta Wilson die hoofdpersoon in La Femme Nikita speelt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)gKgD&ved=0CAYQ_AUoAQ![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Moslims hebben het niet zo op met westerse militairen die in islamitische landen interveniėren, dus dat kan nog lachen worden![]()
wooblabalurg![]()
als kreeft eens weet wat Nicole allemaal gedaan heeft in de horeca pist ze dr broek vol
en druipt af met dr fraude staart tussen de benen![]()
Vanessa probeert haar al in te lijven bij haar eetgroepje. Nico wordt weggezet door Vanessa als vegetarisch.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Geen NicoB pleasequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:09 schreef Urb het volgende:
Ivan "Mijn visite komt vandaag of morgen"
Lekker vaag
Lot loopt sneaky te stoken tussen Isa en NicoB ivm veestapel/koeiendie 2 letters erbij kunnen toch wel?
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze lijkt daar wel wat op Peta Wilson die hoofdpersoon in La Femme Nikita speelt.
https://www.google.nl/sea(...)gKgD&ved=0CAYQ_AUoAQ
wooblabalurg![]()
Die foto kwam ik net ook tegen, lijkt er wel wat op ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:08 schreef renevanlaaren het volgende:
http://nl.linkedin.com/pub/nicole-hofstede/58/810/639![]()
Inderdaad, alle moslims hebben inderdaad een hekel aan alle westerse militairen. Omdat ze graag zelf onthoofd worden door deze of gene.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Vanessa: Ik ga je was niet strijken, want we hebben hier geen strijkijzer, alleen uit nood.![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
recentelijk journaal nog es gezien??quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Moslims hebben het niet zo op met westerse militairen die in islamitische landen interveniėren, dus dat kan nog lachen wordenI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Sprechhund het volgende:
Deze kandidaat is ingebracht door John Klaver.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koerden in die regio echter wel, of lees jij de krant niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Fles probeert Nicole direct in haar vreetgroep te trekken.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En de andere twee?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Sprechhund het volgende:
Deze kandidaat is ingebracht door John Klaver.![]()
Vanes in de overdrive.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maakt niet uit ze heeft gestreamdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:14 schreef Baconbus het volgende:
Wat heerlijk achterbaks weer van ons Helmonds alco-sletje.Twinning = boring![]()
Vanessa: Die integratie die hier gister was...
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
LOLquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Sprechhund het volgende:
Deze kandidaat is ingebracht door John Klaver.Utopia!![]()
ze snįkken erna. overigens zijn Koerden doorgaans wel moslim-lightquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Koerden in die regio echter wel, of lees jij de krant niet?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Hoor ik daar een hondje blaffen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Sprechhund het volgende:
Deze kandidaat is ingebracht door John Klaver.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Woont in Kampenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:08 schreef renevanlaaren het volgende:
http://nl.linkedin.com/pub/nicole-hofstede/58/810/639
SOONY![]()
quote:
Heeft die tv-hoer nog niet genoeg inspraak?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Sprechhund het volgende:
Deze kandidaat is ingebracht door John Klaver.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!![]()
net als met elke nieuwe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Fles probeert Nicole direct in haar vreetgroep te trekken.
Meteen de nadruk leggen dat Nico's groepje volgens haar nooit nie vlees eten.
Elze "Die eten inderdaad NIET ALTIJD vlees"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |