SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Buiten het iemand niet leuk vinden, mooie stem o.i.d. Ik zie bij Isa dat ze er echt plezier in heeft. Bij Lot zie ik dat gewoon niet.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
misschien vindt hij dat wel echt...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef Annelies1980 het volgende:
Fok die Ivan en de fles. Ivan zeggen dat lot mooi zingt en Isa niets aan is. ongelooflijk die vent."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Ach, Ruud, Bill en Laura vinden dat ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef Annelies1980 het volgende:
Fok die Ivan en de fles. Ivan zeggen dat lot mooi zingt en Isa niets aan is. ongelooflijk die vent.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Toch zou ik Isa best weleens wat jazzy ballads willen horen zingen.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef Annelies1980 het volgende:
Fok die Ivan en de fles. Ivan zeggen dat lot mooi zingt en Isa niets aan is. ongelooflijk die vent.Hopelijk vliegt Ivan er de volgende keer uit samen met zijn Fles
SOONY![]()
Het is gewoon niet vergelijkbaar, aan de ene kant heb je een zangeres aan de andere kant een meisje wat op haar slaapkamertje of onder de douche doet alsof ze Lady Gaga is ...... en het daar ook bij moet houden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Buiten het iemand niet leuk vinden, mooie stem o.i.d. Ik zie bij Isa dat ze er echt plezier in heeft. Bij Lot zie ik dat gewoon niet.![]()
Met een Fles aan zijn lulquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef DKUp het volgende:
[..]Hopelijk vliegt Ivan er de volgende keer uit samen met zijn Fles
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
waarom omdat hij een andere smaak wat betreft stem geluid heeft dan jullie. ik vind de klank van lot ook mooier alleen isa is veel musicaler alleen haar stemgeluid hou ik dan weer niet vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef DKUp het volgende:
[..]Hopelijk vliegt Ivan er de volgende keer uit samen met zijn Fles
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Buiten het iemand niet leuk vinden, mooie stem o.i.d. Ik zie bij Isa dat ze er echt plezier in heeft. Bij Lot zie ik dat gewoon niet.passie, en de band vind het ook niet verkeerd....heerlijk om naar te kijken en te luisteren.
![]()
Vindt jij het niet jammer dat ze het advies heeft gekregen om op de Nederlandse toer verder te gaan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is gewoon niet vergelijkbaar, aan de ene kant heb je een zangeres aan de andere kant een meisje wat op haar slaapkamertje of onder de douche doet alsof ze Lady Gaga is ...... en het daar ook bij moet houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het moet voor die band ook een verademing zijn dat Isa weer achter de mic staat in plaats van Lot
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Schoongemaakt met het gele poetsdoekje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ivan zal wel leuke reacties krijgen in zijn brieven dat de Fles onrein is
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
De band is bij Isa heel anders,dan bij Lot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind Laura dat echt? Ik dacht weleens anders te hebben gehoord. magoed... het kan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach, Ruud, Bill en Laura vinden dat ook.
Alleen, ze zou best kunnen zingen, als ze bepaalde nummers heeft en er veel laat voor wat ze zijn. En ze heeft weinig bereik met haar stem. en het is vaker vals als Isa.
Dat zijn feiten, geen smaakverschillen.. maar gewoon regelrechte fouten van Lot wat het zingen onmogelijk aantrekkelijk maakt. toch?![]()
Het ene is hard werken, het andere is musiceren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
De band is bij Isa heel anders,dan bij Lot....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dit is weer ok gelukkigquote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Het heeft niets met smaak te maken, het is doodeenvoudig, Lot kan niet zingen en Isa is een zangeres en dan nog hoef je niet van het stemgeluid van Isa te houden, maar zo eenvoudig ligt het en als je dat niet hoort ben jezelf net als Lot toondoof en ritmeongevoelig hetgeen niet erg is natuurlijk zolang je maar niet op een podium gaat staan zingen!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef miertje36 het volgende:
[..]
waarom omdat hij een andere smaak wat betreft stem geluid heeft dan jullie. ik vind de klank van lot ook mooier alleen isa is veel musicaler alleen haar stemgeluid hou ik dan weer niet van![]()
Iedereen heeft een andere smaakquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef miertje36 het volgende:
[..]
waarom omdat hij een andere smaak wat betreft stem geluid heeft dan jullie. ik vind de klank van lot ook mooier alleen isa is veel musicaler alleen haar stemgeluid hou ik dan weer niet van
SOONY![]()
ik vind lot haar stemklank mooier punt uit. dat isa musicaler is zeg ik ook maar haar stem klank vind ik verschrikkelijk smaken verschillen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Het heeft niets met smaak te maken, het is doodeenvoudig, Lot kan niet zingen en Isa is een zangeres en dan nog hoef je niet van het stemgeluid van Isa te houden, maar zo eenvoudig ligt het en als je dat niet hoort ben jezelf net als Lot toondoof en ritmeongevoelig hetgeen niet erg is natuurlijk zolang je maar niet op een podium gaat staan zingen!!!![]()
Heb ook het idee dat de zogenaamde matties van Lot maar wat in haar straatje lullen, alles om het prinsesje tevree en helaas in de waan te latenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:07 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Vind Laura dat echt? Ik dacht weleens anders te hebben gehoord. magoed... het kan.
Alleen, ze zou best kunnen zingen, als ze bepaalde nummers heeft en er veel laat voor wat ze zijn. En ze heeft weinig bereik met haar stem. en het is vaker vals als Isa.
Dat zijn feiten, geen smaakverschillen.. maar gewoon regelrechte fouten van Lot wat het zingen onmogelijk aantrekkelijk maakt. toch?![]()
Jammer, ik moet weg, hoop dat het opgenomen wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook al gaat het soms iets minder, je ziet het gevoel wat ze er mee heeft.quote:
Het straalt ervan af.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef Zeyina het volgende:
Gio heeft helemaal niks met Isa zo te zien
[ afbeelding ]Hij zit echt te genieten
![]()
![]()
Zeker weten, blues en funk, jazz dat ligt haar, natuurlijk Engelstalig, maar de concurrentie is daar veel groter dan bij Nederlandstalige natuurlijk, vandaar wellicht het advies....?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vindt jij het niet jammer dat ze het advies heeft gekregen om op de Nederlandse toer verder te gaan?![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij zit hier gewoon mee te cossen.
Heujeujeuj tsjoekielakkieliekkie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het ene is hard werken, het andere is musiceren.![]()
Dat beheerst ze ook leuk. Ik vind dat ze lekker allround moet blijven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vindt jij het niet jammer dat ze het advies heeft gekregen om op de Nederlandse toer verder te gaan?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
[..]
vind ik ook als ze niet zo schreeuwt vind ik het wel mooi klinken maar soms kan ze zo over schreeuwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef renevanlaaren het volgende:
die rustige nrs zijn veel mooier bij isa![]()
[..]
![]()
Ik denk dat het laatste juist is. Commercieel interessanter gezien de doelgroep van Utopia.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, blues en funk, jazz dat ligt haar, natuurlijk Engelstalig, maar de concurrentie is daar veel groter dan bij Nederlandstalige natuurlijk, vandaar wellicht het advies....?!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Oeh, lekker ditAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
[..]
![]()
nou ik ook hard rennen met haar karakter pffffquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gio is toch niet blind
Ik had het wel geweten![]()
Nee, lot is alleen blij als ze centjes ziet en de postbode kleertjes komt brengen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Buiten het iemand niet leuk vinden, mooie stem o.i.d. Ik zie bij Isa dat ze er echt plezier in heeft. Bij Lot zie ik dat gewoon niet.![]()
Lekker in Lotje haar armpjes?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:12 schreef miertje36 het volgende:
[..]
nou ik ook hard rennen met haar karakter pffff
Ja, zeker weten.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Het heeft niets met smaak te maken, het is doodeenvoudig, Lot kan niet zingen en Isa is een zangeres en dan nog hoef je niet van het stemgeluid van Isa te houden, maar zo eenvoudig ligt het en als je dat niet hoort ben jezelf net als Lot toondoof en ritmeongevoelig hetgeen niet erg is natuurlijk zolang je maar niet op een podium gaat staan zingen!!!
... en huiver mee![]()
Ik heb Isa ook wel eens horen zeggen dat ze liever Engels zingt. Ik denk dat dit "advies" meer tequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, blues en funk, jazz dat ligt haar, natuurlijk Engelstalig, maar de concurrentie is daar veel groter dan bij Nederlandstalige natuurlijk, vandaar wellicht het advies....?!
maken heeft met 100% NL. Promoten van het Nederlandse lied..?“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Lot is meer van drie vaste nummers en dat was het dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef miertje36 het volgende:
lot had ook wat modernere nummers moeten kiezen isa heeft echt veel mooiere nummers![]()
Bandlid: Kunnen we die 24e niet helemaal met je vol knallen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
whut?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Heujeujeuj tsjoekielakkieliekkieWerewolf![]()
Volgens mij zitten ze onderling te chatten; laptop, tablet, telefoon.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Urb het volgende:
[..]
nou nee val op mannen maar ik zou ook nooit niks met lot willen als ik op vrouwen viel veel te veeleisentquote:![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef Voxs het volgende:
Bandlid: Kunnen we die 24e niet helemaal met je vol knallenMooi he
![]()
Ze mogen van mij de hele dag blijven..... ook vanwege het feit dat ik na de band zou gaan strijkenquote:
Ik rijd ook liever in een Bentley Continental van Maastricht naar Groningen dan op een oude fiets met lekke banden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
De band is bij Isa heel anders,dan bij Lot.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja dat zei hijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef Voxs het volgende:
Bandlid: Kunnen we die 24e niet helemaal met je vol knallen![]()
![]()
ik weet het nu .quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Isa????![]()
![]()
Pssst... Dat is Vanflessa
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Vanas straks weer in tranen. Haar lievelingsnummer....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Psies de nummer die hun zang-coach haar telkens afraadde omdat te uitgekauwd, Amy whinehouse, Anouk enzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Lot is meer van drie vaste nummers en dat was het dan.![]()
![]()
wie heeft de laptop, wie de foon?
ik dacht dat er geen tablet meer was.
ik heb een verkoudheid en daardoor niet zo vrolijk.Werewolf![]()
even in de wind hangen en een paar emmers water er tegen aan kletsenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze mogen van mij de hele dag blijven..... ook vanwege het feit dat ik na de band zou gaan strijken![]()
![]()
Dat is ook gewoon het belangrijkste, als iemand daar ongeïnspireerd staat dan is het al een hele andere ervaringquote:
SOONY![]()
Ha, zo'n soort afspraak heb ik ook met mezelf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze mogen van mij de hele dag blijven..... ook vanwege het feit dat ik na de band zou gaan strijken![]()
Ik snap de bewoners niet. Zitten ze steeds te zeiken dat ze muziek missen. Nu is er muziek, gaan ze naar buiten....“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Ik heb kippenvel....Top tip, zal ik met mijn harses ook eens proberenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
even in de wind hangen en een paar emmers water er tegen aan kletsen
hoezo ? gio heeft laptopquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef sararaats het volgende:
wie heeft de laptop, wie de foon?
ik dacht dat er geen tablet meer was.
ik heb een verkoudheid en daardoor niet zo vrolijk.![]()
Ik vind het haar van Lot mooier, maar zoals ik al zei, het gaat hier over zingen en muziek en dat in aanmerking genomen is het hier geen kwestie van smaak. Lot kan niet zingen, punt uit!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ik vind lot haar stemklank mooier punt uit. dat isa musicaler is zeg ik ook maar haar stem klank vind ik verschrikkelijk smaken verschillen.![]()
Mmmm ik vond het deze keer niet zo mooi, hoe ze 'm zong. jammer!!!
En die kopstem... pfff pers het er toch nie zo uit joh... zo schel!![]()
in dat geval doe er veel ijs bijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb kippenvel....
[..]
Top tip, zal ik met mijn harses ook eens proberen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef Voxs het volgende:
Bandlid: Kunnen we die 24e niet helemaal met je vol knallen![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb kippenvel....
[..]
Top tip, zal ik met mijn harses ook eens proberen![]()
Arme Nijn, watergolfje op d'r bakkes
![]()
![]()
Ja, daar zit het 'm inquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef miertje36 het volgende:
lot had ook wat modernere nummers moeten kiezen isa heeft echt veel mooiere nummers![]()
![]()
Kom maar hier, ik gooi welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb kippenvel....
[..]
Top tip, zal ik met mijn harses ook eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja joh het zijn robots.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:17 schreef Paule33 het volgende:
plotselijk komen ze allemaal zitten...raar...de regie zekker.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
in dat geval doe er veel ijs bij![]()
![]()
die moet ik ff uit mijn sinas vissen
Vroeger had je Billy.
Zij hield dan de tekst op voor Lot.
Dat waren toch tijden.
Toen was geluk nog heel gewoon![]()
![]()
Ze zaten te genieten.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Haar ex is vandaag jarig. Verdrietjes bij Vanessaquote:“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Haar lievelings. vandaar.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wat heb je verpest?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:21 schreef sararaats het volgende:
ik ga Colinda loslaten, ik heb het echt verpest.![]()
Vergeten wodka te bestellenquote:
eensch!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:21 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
idd!! erg goed... stuk voor stuk ook leuke mensen!![]()
Kies wat het beste voor jou isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:21 schreef sararaats het volgende:
ik ga Colinda loslaten, ik heb het echt verpest.
SOONY![]()
The Heyzquote:----------------------------
Isa drinkt niet als ze zingt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:20 schreef DKUp het volgende:
Isa is nu gewoon op haar best
Met alcohol is het een ander verhaalTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
De zangeres denkt mee over het spelen van het nummer, daar hou ik van. Kijk dat kan Lot helemaal niet, want die weet bij god niet waar ze mee bezig is.![]()
![]()
Nee joh, je fantaseerde en dat kan en mag. Maar aan ieder sprookje komt een eind.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:21 schreef sararaats het volgende:
Leef je eigen leven, NU. Misschien mis je NU lieve en mooie meiden omdat je alleen met die Colliekolder in de hoofd en hart zit.
Zo zonde van je tijd Sara.![]()
gevoel?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Isa zal wel een gevoelige snaar geraakt hebben.
Ze loopt inmiddels al weer mee te zingen
oh heel kort heel even, tja het komt voor
bij oplichters sommige hebben dat wel eens![]()
Dat weet ik, maar 's avonds met een bakkie op is ze stierlijk vervelend en lijkt ze op Marjetquote:
SOONY![]()
Precies, zoals ook bij het laatste nummer hoor je dat Isa toch ook op haar eigen manier zingt in plaats van het nummer exact te kopiëren, zoals Lot wel doet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:23 schreef Jian het volgende:
De zangeres denkt mee over het spelen van het nummer, daar hou ik van. Kijk dat kan Lot helemaal niet, want die weet bij god niet waar ze mee bezig is.![]()
Nee, ook dan is ze leuk. Weer op een andere manier, maar wel leuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar 's avonds met een bakkie op is ze stierlijk vervelend en lijkt ze op Marjet
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Je zou een hond moeten nemen, dan heb je afleiding.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:21 schreef sararaats het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:26 schreef asini het volgende:
[..]
Je zou een hond moeten nemen, dan heb je afleiding.
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze moeten om halfeen wegwezen. Er komt dus nog meer. Stay tuned at Utopia!quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
echt goed zijn ze en leuke luiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:23 schreef Urb het volgende:
[..]
ah gevonden met google http://utopia-bv.nl/2014/(...)-isa-en-lot-oefenen/![]()
Kop op Sara.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:21 schreef sararaats het volgende:
Er zijn nog meer leuke mensen in Utopia.
Kies een nieuwe favoriet :-)
Succes.![]()
ik hoop op nieuwe maar zal wel nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moeten om halfeen wegwezen. Er komt dus nog meer. Stay tuned at Utopia!![]()
![]()
![]()
Het is ook lastig om een hele band onder de douchen te proppen hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:23 schreef Jian het volgende:
De zangeres denkt mee over het spelen van het nummer, daar hou ik van. Kijk dat kan Lot helemaal niet, want die weet bij god niet waar ze mee bezig is.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Sprechhund je tweede naamquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moeten om halfeen wegwezen. Er komt dus nog meer. Stay tuned at Utopia!
Lieve Sara,quote:
Je hebt niks verpest want er valt niks te verpesten, je bent voor haar een fan en dat is prima, maar meer dan dat is het niet. Het is toch leuk dat je iemand zo leuk vindt? Maar je moet het niet overdrijven. Zij valt ook op mannen en waarschijnlijk weet ze niet eens dat je haar leuk vindt!
Als je toch meer van haar wil dan moet je haar nog eens wat sturen, maar sowieso is dat niet handig zolang ze nog in utopia zit.![]()
Precies, Lot kan alleen maar kopiëren en niet improviseren want ze weet niet wat ze doet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef ndid het volgende:
[..]
Precies, zoals ook bij het laatste nummer hoor je dat Isa toch ook op haar eigen manier zingt in plaats van het nummer exact te kopiëren, zoals Lot wel doet.![]()
gelukkig heb ik de foto's nogquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nee joh, je fantaseerde en dat kan en mag. Maar aan ieder sprookje komt een eind.
Leef je eigen leven, NU. Misschien mis je NU lieve en mooie meiden omdat je alleen met die Colliekolder in de hoofd en hart zit.
Zo zonde van je tijd Sara.maar je hebt gelijk.
maar ze zei dat ze me ging opvolgen, dan vindt ze me toch wel lief.Werewolf![]()
Isa naar Gio, *highfive* en omarmen en gaat naast hem zitten
Gio "Het was FOK!king lekker meid!"
Isa "Ja?! Heb je er vertrouwen in?"
Gio "Zekur vertrouwen in!"![]()
Als Lot er ook onder staat zekerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het is ook lastig om een hele band onder de douchen te proppen hoor.![]()
![]()
Sorry, misschien kan Isa beter zingen en durft meer. Maar ik hou meer van Lot haar stem dan die van Isa.....het is jammer dat Lot er minder plezier in heeft door haar onzekerheid.![]()
ik denk dat ze het nu wel weet. ik stuurde haar het gedicht uit mijn topicquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:27 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Lieve Sara,
Je hebt niks verpest want er valt niks te verpesten, je bent voor haar een fan en dat is prima, maar meer dan dat is het niet. Het is toch leuk dat je iemand zo leuk vindt? Maar je moet het niet overdrijven. Zij valt ook op mannen en waarschijnlijk weet ze niet eens dat je haar leuk vindt!
Als je toch meer van haar wil dan moet je haar nog eens wat sturen, maar sowieso is dat niet handig zolang ze nog in utopia zit.
maar goed, vanavond lekker gaan eten bij m'n ouders
Werewolf![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef Urb het volgende:
Isa naar Gio, *highfive* en omarmen en gaat naast hem zitten
Gio "Het was FOK!king lekker meid!"
Isa "Ja?! Heb je er vertrouwen in?"
Gio "Zekur vertrouwen in!"
SOONY![]()
zo zie ik het ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef zodeju het volgende:
Sorry, misschien kan Isa beter zingen en durft meer. Maar ik hou meer van Lot haar stem dan die van Isa.....het is jammer dat Lot er minder plezier in heeft door haar onzekerheid.![]()
![]()
Het is net Andrea, zo door het struikgewasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:30 schreef renevanlaaren het volgende:
collie loopt buiten alleen,ik denk dat zo post gaat krijgen,een ome theo of zo![]()
Een tante Saraatsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:30 schreef renevanlaaren het volgende:
collie loopt buiten alleen,ik denk dat zo post gaat krijgen,een ome theo of zo
SOONY![]()
nu ga je wel heel ver mijn dreetje vergelijken met cruellaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is net Andrea, zo door het struikgewas
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Op de 24ste blijft de band eten. Dan weet ik het goed gemaakt: Isa gaat met ze zingen en Lot gaat met ze eten. Iedereen blij. Niet in de laatste plaats de streamers
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja en jullie zijn dus allebei toondoof en ritmeongevoelig en dat Lot haar stem het wellicht beter doet bij een sekslijn dat zou best kunnen, maar niet bij zingen!quote:![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Op de 24ste blijft de band eten. Dan weet ik het goed gemaakt: Isa gaat met ze zingen en Lot gaat met ze eten. Iedereen blij. Niet in de laatste plaats de streamersik ben vandaag al pappa mis gelopen,nee lotje lotje zing eens met je grotje
![]()
![]()
![]()
![]()
Zag je haar gister ook voorbij sloffen in het filmpje van Ruud en BIlly in shownieuws?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nu ga je wel heel ver mijn dreetje vergelijken met cruella![]()
![]()
Toen cam op douche-deur stond tijdens hun gebats![]()
Weet je Sara ze zitten daar in een andere wereld en alles hangt er los aan elkaar zo is het ja en zo is het nee , laat het lekker los en leef je eigen leven ! veel beter voor jequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de foto's nogmaar je hebt gelijk.
maar ze zei dat ze me ging opvolgen, dan vindt ze me toch wel lief.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Zag je haar gister ook voorbij sloffen in het filmpje van Ruud en BIlly in shownieuws?
Toen cam op douche-deur stond tijdens hun gebats![]()
![]()
![]()
Okééé Isa is uitgezongen, vastbinden, knevelen en in de kast ermee, tot het weer tijd is om te zingen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:32 schreef Jian het volgende:
Okééé Isa is uitgezongen, vastbinden, knevelen en in de kast ermee, toch het weer tijd is om te zingen.![]()
![]()
Okééé Isa is uitgezongen, vastbinden, knevelen en in de kast ermee, toch het weer tijd is om te zingen.![]()
Oh gelukkig, dan kan Isax stoppen met haar Joezi-trollen-actje. Het was leuk geprobeerd, maar het origineel blijft toch beter en irritanterquote:![]()
![]()
Okééé Isa is uitgezongen, vastbinden, knevelen en in de kast ermee, tot het weer tijd is om te zingen.![]()
![]()
![]()
De bloemenman, heeft keelontsteking.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Pispot Paultje?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Fout antwoord, u mag niet door voor de keukenquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan kan Isax stoppen met haar Joezi-trollen-actje. Het was leuk geprobeerd, maar het origineel blijft toch beter en irritanter
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Op de 24ste blijft de band eten. Dan weet ik het goed gemaakt: Isa gaat met ze zingen en Lot gaat met ze eten. Iedereen blij. Niet in de laatste plaats de streamersjij bent een mooie
![]()
Wel voor een zwarte pannenkoekquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Fout antwoord, u mag niet door voor de keuken
SOONY![]()
Ik wil graag een blauwe keuken, jammerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Fout antwoord, u mag niet door voor de keuken![]()
![]()
Isa helpt gewoon met meesjouwen van de instrumenten.![]()
Lotje niet![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Voor de rouwkamer, het oude kantoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Urb het volgende:
Ok thanks allen, bloemen waren voor rontronde of bie-oetie avond ofzo?![]()
![]()
En hardcore Isa-fanquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ow jee een copycat? Misschien weet ene Copycat (ook wel Cc) daar wel raad meequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan kan Isax stoppen met haar Joezi-trollen-actje. Het was leuk geprobeerd, maar het origineel blijft toch beter en irritanter![]()
![]()
Het heeft niet eens met plezier te maken, Lot denkt gewoon dat ze het allemaal wel even kan doen, zonder er iets voor over te hebben. Als zij echt elke dag keihard zou oefenen, haar aangeleerde truukjes afleert, veel naar (verschillende stijlen) muziek luistert zou er wellicht wat meer voor haar uit te halen zijn. Maar ook hier is het prinsessengedrag van Lot typerend voor wat ze neerzet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef zodeju het volgende:
Voor de bjoetie avond. De Fles zou op haar handen in de hoek van de loods gaan staan, en als vaas dienenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Urb het volgende:
Ok thanks allen, bloemen waren voor rontronde of bie-oetie avond ofzo?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor de bjoetie avond. De Fles zou op haar handen in de hoek van de loods gaan staan, en als vaas dienen![]()
![]()
Voorlopig zie ik een band die zeer van haar gecharmeerd isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Zelus het volgende:
Ga door Isa, zo jaag je ook die band weg met je "ik" modus
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nicoline wil dat heel Noordwijk naar LidL komt.
Dan moet ik toch maar wat kaarten bestellen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Met een bos zwarte tulpen erin....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor de bjoetie avond. De Fles zou op haar handen in de hoek van de loods gaan staan, en als vaas dienen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het over haar stemgeluid......oefenen, onzekerheid overwinnen. Hoe mooi Isa ook zingt nooit zal ik wat van haar draaien. Maar ja smaken verschillen De 3j's prachtstemmen maar geef mij maar waylon qua stem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en jullie zijn dus allebei toondoof en ritmeongevoelig en dat Lot haar stem het wellicht beter doet bij een sekslijn dat zou best kunnen, maar niet bij zingen!![]()
niks mis mee ik lust wel een puntquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:39 schreef Ebinas het volgende:
Moeke bezig met een oud Hollandse appeltaart?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Okééé Isa is uitgezongen, vastbinden, knevelen en in de kast ermee, tot het weer tijd is om te zingen.Ik dacht al waar blijf je zolang
![]()
Moet je nog even geduld hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
niks mis mee ik lust wel een punt![]()
![]()
niks aan de hand die pakt zo wel een augurk uit de potquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Heeft elsje nog steeds eczeem aan haar handjes?![]()
![]()
ik ook en er mag gerust veel kaneel op zittenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
niks mis mee ik lust wel een punt
Werewolf![]()
één pixel per poriequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:39 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Die is al twee uur bezig met een kilo appelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:39 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
als er een kameel op heeft gezeten hoef ik niet meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ook en er mag gerust veel kaneel op zittenI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Appeltjes worden een beetje bruin zo...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moet je nog even geduld hebben
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smaken verschillen, maar er is hier iets anders aan de hand, waar je voorkeur ook naar uit gaat; De 3j's, Waylon en Isa kunnen zingen .... en Lot niet, het is niet zo heel moeilijk hoor. Niet iedereen kan zingen, althans niet op podium niveau.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het over haar stemgeluid......oefenen, onzekerheid overwinnen. Hoe mooi Isa ook zingt nooit zal ik wat van haar draaien. Maar ja smaken verschillen De 3j's prachtstemmen maar geef mij maar waylon qua stem.![]()
ja dat komt door de kameel hèquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Appeltjes worden een beetje bruin zo...I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Kinderachtig, bij Ivan durven ze welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:42 schreef Urb het volgende:
He jammer, ze draaien geluid van de band weg.![]()
![]()
Ik kijk nu door mijn "Lot" brilquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik een band die zeer van haar gecharmeerd is![]()
![]()
Elsje moest haar kont erin draaien en dat is geluktquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:42 schreef renevanlaaren het volgende:
els is gewoon een lief mensje,wat die daar doet snap ik dan weer niet![]()
![]()
maar die was samen met kleine ivan,ze wilde gewoon laten zien dat oma kleine ivan niet had opgevrotenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kinderachtig, bij Ivan durven ze wel![]()
![]()
De appeltaart is voor morgen?Is er dan iets bijzonders
lot pillen om af te vallen, vanas om minder te zuipen ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef Urb het volgende:
Tis weer druk met medische noodgevallen, Lot net ZK, nu Vanes.![]()
GelGelukkig dat ze geen bestellingen heeft want ze is niet zo snel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
De appeltaart is voor morgen?Is er dan iets bijzonders
![]()
ging nèt in de loodsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Elsje moest haar kont erin draaien en dat is geluktI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
rotonde leeghalen.. het gras komt dan waarschijnlijk zo om 13:00.. met firma kost geen drolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:45 schreef Urb het volgende:
Vanes terug uit ZK, ze moeten allemaal mee naar buiten?![]()
beetje vreemd dat geen appelboortje en schiller in dr kist mee hadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:39 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
doel was/is Taarten bakken![]()
Maar geen appeltaarten, want ze heeft een hekel aan appels schillenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:46 schreef Cir het volgende:
[..]
beetje vreemd dat geen appelboortje en schiller in dr kist mee had
doel was/is Taarten bakkenAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ze heeft die krakers eruit getieft! Niks geen gelul dat Ruud een goede jongen is en dat Bil een tweelingzus is, ze heeft ze de poort uitgejaagd. Kweenie hoor maar voorlopig heeft ze meer ballen dan al die megolen bij elkaar daar. Ze is daar prima op haar plaats.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:42 schreef renevanlaaren het volgende:
els is gewoon een lief mensje,wat die daar doet snap ik dan weer nietGo hard or go home![]()
Vanas gaat eruit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:46 schreef Chanel5 het volgende:
Na het ZK bezoek een SL.
Wat voor spannends hebben ze nu weer voor ons![]()
die moest plassenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
E Wieke keek ook ineens wazig, en liep vervolgens weg.
Of was er accuwissel?![]()
![]()
We mogen niet meer zien dat de boodschappen afgeleverd worden maar 360 buiten staat nog aan. Inwoners snappen er ook niiks van.![]()
O ja. En dan je eigen PB en ISA topic. Kunnen we foto's van je bezoek daar in zetten!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Nicoline wil dat heel Noordwijk naar LidL komt.
Dan moet ik toch maar wat kaarten bestellen
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Ze krijgt mijn "elitestem".quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:46 schreef Cir het volgende:
[..]
beetje vreemd dat geen appelboortje en schiller in dr kist mee had
doel was/is Taarten bakkenKrijg alleen maar trek in eten van haar.
Wat dat betreft kan ik beter naar Vanessa en haar kookkunsten kijken![]()
nah ja maar toch,..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar geen appeltaarten, want ze heeft een hekel aan appels schillen
lekker belangrijk not![]()
Op de aanhanger met peuken staat reclame van de Marlboroquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen niet meer zien dat de boodschappen afgeleverd worden maar 360 buiten staat nog aan. Inwoners snappen er ook niiks van.
Ja zag ik ook net. Waarschijnlijk had de vaste bezorger geen tijd en kunnen ze het niet laten zien op stream :pquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen niet meer zien dat de boodschappen afgeleverd worden maar 360 buiten staat nog aan. Inwoners snappen er ook niiks van.![]()
Dit moet Lot ook niet horen denk ik, dan is de loods te klein
het is een lieverd maar heeft ook al veel moeten huilen daar,de rest is veel gemener.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze heeft die krakers eruit getieft! Niks geen gelul dat Ruud een goede jongen is en dat Bil een tweelingzus is, ze heeft ze de poort uitgejaagd. Kweenie hoor maar voorlopig heeft ze meer ballen dan al die megolen bij elkaar daar. Ze is daar prima op haar plaats.
voor mij mag ze zeker blijven![]()
En nu maar wachten of Lot om de hoek kijkt of Vanflessa weer een pakje peuken in het speciale kastje verstopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Op de aanhanger met peuken staat reclame van de Marlboro![]()
![]()
Potentiequote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
eensch !quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze heeft die krakers eruit getieft! Niks geen gelul dat Ruud een goede jongen is en dat Bil een tweelingzus is, ze heeft ze de poort uitgejaagd. Kweenie hoor maar voorlopig heeft ze meer ballen dan al die megolen bij elkaar daar. Ze is daar prima op haar plaats.![]()
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:48 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
..ik vind het toch niks die twee, ik kan er niks aan doen
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Lot ook uit ZK, neemt LaurA mee naar rontonde, ze wil Mark confronteren met haar gevoel dat Mark sjoemelt met geld. Hoe spontaan.![]()
Wat een slechte acteurs he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:51 schreef miertje36 het volgende:
wel toevallig lot komt uit de zk wat een toneelspel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: