SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Buiten het iemand niet leuk vinden, mooie stem o.i.d. Ik zie bij Isa dat ze er echt plezier in heeft. Bij Lot zie ik dat gewoon niet.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!![]()
misschien vindt hij dat wel echt...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef Annelies1980 het volgende:
Fok die Ivan en de fles. Ivan zeggen dat lot mooi zingt en Isa niets aan is. ongelooflijk die vent."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Ach, Ruud, Bill en Laura vinden dat ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef Annelies1980 het volgende:
Fok die Ivan en de fles. Ivan zeggen dat lot mooi zingt en Isa niets aan is. ongelooflijk die vent.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Toch zou ik Isa best weleens wat jazzy ballads willen horen zingen.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef Annelies1980 het volgende:
Fok die Ivan en de fles. Ivan zeggen dat lot mooi zingt en Isa niets aan is. ongelooflijk die vent.Hopelijk vliegt Ivan er de volgende keer uit samen met zijn Fles
SOONY![]()
Het is gewoon niet vergelijkbaar, aan de ene kant heb je een zangeres aan de andere kant een meisje wat op haar slaapkamertje of onder de douche doet alsof ze Lady Gaga is ...... en het daar ook bij moet houden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Buiten het iemand niet leuk vinden, mooie stem o.i.d. Ik zie bij Isa dat ze er echt plezier in heeft. Bij Lot zie ik dat gewoon niet.![]()
Met een Fles aan zijn lulquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef DKUp het volgende:
[..]Hopelijk vliegt Ivan er de volgende keer uit samen met zijn Fles
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
waarom omdat hij een andere smaak wat betreft stem geluid heeft dan jullie. ik vind de klank van lot ook mooier alleen isa is veel musicaler alleen haar stemgeluid hou ik dan weer niet vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef DKUp het volgende:
[..]Hopelijk vliegt Ivan er de volgende keer uit samen met zijn Fles
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Buiten het iemand niet leuk vinden, mooie stem o.i.d. Ik zie bij Isa dat ze er echt plezier in heeft. Bij Lot zie ik dat gewoon niet.passie, en de band vind het ook niet verkeerd....heerlijk om naar te kijken en te luisteren.
![]()
Vindt jij het niet jammer dat ze het advies heeft gekregen om op de Nederlandse toer verder te gaan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is gewoon niet vergelijkbaar, aan de ene kant heb je een zangeres aan de andere kant een meisje wat op haar slaapkamertje of onder de douche doet alsof ze Lady Gaga is ...... en het daar ook bij moet houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |