abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145395983
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil graag een statistische onderbouwing van de volgende uitspraak:
[..]
Ik heb je laten zien dat er meer criminaliteit is onder de niet-westerse allochtonen. In deze categorie valt het gros van de asielzoekers. Niet mee eens? Geef zelf maar een bron.

Verder doelde ik ook uit te leggen dat Joden normale burgers waren (en dus geen aparte statistiek voor zich hadden) maar puur gehaat werden door 'supremacy'. Ze hadden dus niets fout gedaan. Alleen waren ze 'slecht' in de ogen van Hitler. En de bevolking was ook maar al te dol op een zondebok.

Dus mocht je nog enig kritiek hebben hierop, dan wil ik graag een bron met meer waarde.
pi_145396015
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:29 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Hoezo opgebouwd door slaven? Gewoon gastarbeiders. alleen is Dubai wel zo vestandig om ze naar huis te sturen als het werk af is :')
Paspoorten innemen en niet voortijdig laten vertrekken is daar de gewoonste zaak.
Dat komt oa omdat beschaving islamieten over het algemeen vreemd is.
pi_145396020
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef voederbietel het volgende:
En citaten uit Mein Kampf zeggen iets over de criminaliteitscijfers van joden in Nederland in de periode 1900-1945? Die ook nog eens te vergelijken zijn met de criminaliteitscijfers van Marokkanen/allochtonen/Moslims/asielzoekers in Nederland anno nu?
Dat jij elementen uit de statistiek door elkaar haalt wil niet zeggen dat de statistiek door elkaar is.
pi_145396084
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb je laten zien dat er meer criminaliteit is onder de niet-westerse allochtonen. In deze categorie valt het gros van de asielzoekers. Niet mee eens? Geef zelf maar een bron.
Ik ben weer in de war geloof ik. Marokkanen in Nederland beslaan te totale niet-westerse allochtoonse bevolkingsgroep?
quote:
Verder doelde ik ook uit te leggen dat Joden normale burgers waren (en dus geen aparte statistiek voor zich hadden) maar puur gehaat werden door 'supremacy'. Ze hadden dus niets fout gedaan. Alleen waren ze 'slecht' in de ogen van Hitler. En de bevolking was ook maar al te dol op een zondebok.
Wil je nu zeggen dat Marokkanen geen normale burgers zijn?
quote:
Dus mocht je nog enig kritiek hebben hierop, dan wil ik graag een bron met meer waarde.
Een bron die wat onderbouwd precies?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_145396088
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

Jij bent even anoniem en bronloos. Je bent zelfs minder bronloos, 1 iemand citeerde stukken uit Mein Kampf, een boek dat door Hitler zelf geschreven is. Maar da's niet genoeg voor Hoink, want Hoink leest toch niet wat daar staat en kijkt alleen waar de link vandaan komt.
Voederbietel was me voor. Ik heb toch de link geklikt en de enige vraag waarom antwoord wordt gegeven is waarom Hitler joden haatte. Hoe valt hieruit af te leiden in hoeverre een deel van de Joodse bevolking wel/geen crimineel was gedurende die tijd?

Daarbij heb ik geen enkele betrouwbare bron gezien in iedereen die antwoord gaf.
pi_145396104
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat jij elementen uit de statistiek door elkaar haalt wil niet zeggen dat de statistiek door elkaar is.
Leg het me uit dan, pls.
pi_145396180
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef GhpH het volgende:

[..]

Maar welk deel van de niet-Westerse allochtonen zijn dan die asielzoekers en welke derde generatie allochtonen?
pi_145396220
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben weer in de war geloof ik. Marokkanen in Nederland beslaan te totale niet-westerse allochtoonse bevolkingsgroep?
[..]
Wil je nu zeggen dat Marokkanen geen normale burgers zijn?
[..]
Een bron die wat onderbouwd precies?
Ik kan nu net zo goed zeggen "niet gelezen want geen betere bron" toch ga ik hierop in omdat ik niet zo'n argumentsloze malloot ben die alleen maar de ander in twijfel trekt.

Je wilde een verklaring voor dit:
quote:
Ik zeg ook niet dat ALLE asielzoekers slecht zijn en joden goed zijn. Maar de percentages liggen toch net even anders.
Ik heb je uitgelegd dat er meer criminaliteit is tussen de asielzoekers, en dat de joden destijds geen afwijkende criminaliteitscijfers hadden. (M.a.w. gelijk aan het gemiddelde).

De quote die jij wilde dat ik verklaarde is verklaard. Maar nu is het weer niet genoeg, kom je weer niet met een bron die het tegendeel bewijst én daarbovenop wordt weer het een en ander gemixt.

:W
pi_145396260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leg het me uit dan, pls.
Ik leg niets meer uit aan iemand die tegen is, maar geen argumenten levert. Alleen maar mijn punten scheeftrekken en vervolgens om uitleg vragen... Daar doe ik niet aan mee zeg.

Dit lijkt wel een kleuterspeelplaats voor gevorderden.
pi_145396274
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:38 schreef GhpH het volgende:
Ik heb je uitgelegd dat er meer criminaliteit is tussen de asielzoekers, en dat de joden destijds geen afwijkende criminaliteitscijfers hadden. (M.a.w. gelijk aan het gemiddelde).
Bron?
pi_145396296
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bron?
Ja doei man. Nu is het wel goed geweest.
pi_145396314
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd.
pi_145396336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd.
Bron? Hoe weet ik zeker dat je benieuwd bent, en niet gewoon reacties uitlokt? Denk toch dat het laatste van toepassing is ;)
pi_145396340
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bron? Hoe weet ik zeker dat je benieuwd bent, en niet gewoon reacties uitlokt? Denk toch dat het laatste van toepassing is ;)
http://madbello.nl/63413/(...)ertegenwoordigd-was/
pi_145396347
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef GhpH het volgende:
Voor die uitspraak heb je geen bron.
pi_145396382
quote:
De joden, vooral jongeren, waren voor de oorlog verantwoordelijk voor het stelselmatig verjagen van homo’s en lesbo’s uit hun wijken. Ze terroriseerden hele buurten en vielen niet-joodse vrouwen lastig. Op hun steppen, de voorlopers van scooters, maakten ze Mokum onveilig en vielen winkels aan. Sommigen van hen werden af en toe gearresteerd omdat ze terroristische aanslagen beraamden of een dramaturg de keel hadden doorgesneden. Joden vormden toen ook de grootse criminele groep die in gevangenissen oververtegenwoordigd was.
bron
pi_145396401
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor die uitspraak heb je geen bron.
Heb jij een bron dat de joden toen crimineler waren? Juist omdat ze niet afwijkten van het systeem was er geen statistiek voor. Er is ook geen statistiek beschikbaar van het CBS over roodharigen en crimineel gedrag. :')

De pot verwijt hier de ketel.
pi_145396464
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
bron
Grappig. Joden verjoegen homo's, Hitler vervolgde homo's.

Is er iets gekraakt in je relativeringsvermogen?
pi_145396508
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Grappig. Joden verjoegen homo's, Hitler vervolgde homo's.
Is er iets gekraakt in je relativeringsvermogen?
'Joden vormden toen ook de grootse criminele groep die in gevangenissen oververtegenwoordigd was. '
pi_145396544
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Joden vormden toen ook de grootse criminele groep die in gevangenissen oververtegenwoordigd was. '
Jij leest toch ook niet verder? Ik had ook al bij de link kunnen zeggen dat ik de trouw niet vertrouw. (Oké slechte woordgrap).

En is daar een bron van?
pi_145396580
En snap je nu voederbietel, waarom je gedrag zo irritant is? ):O
pi_145396614
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij leest toch ook niet verder? Ik had ook al bij de link kunnen zeggen dat ik de trouw niet vertrouw. (Oké slechte woordgrap).
En is daar een bron van?
Jij ziet de Trouw als onbetrouwbaar maar tegelijkertijd zie je wat vage citaten van een anoniem persoon op Yahoo answers als een legitieme bron?
pi_145396676
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij ziet de Trouw als onbetrouwbaar maar tegelijkertijd zie je wat vage citaten van een anoniem persoon op Yahoo answers als een legitieme bron?
Citaten uit mein kampf zijn toch wel betrouwbaar. Of moet ik ook dat boekje inscannen met paginanummer zodat je zeker weet dat die quotes erin staan. Daarbij geloof ik best wat er staat, maar ik doel maar te zeggen dat een bron-berisping totaal geen effect heeft en alleen maar irritatie opwekt.

Daarbij gaat het hier over Joden in Mokum. Wat hebben die met de Joden in Israël te maken? En de Jodenhaat ontstond dacht ik in Berlijn, niet in Mokum :o?
pi_145396705
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Citaten uit mein kampf zijn toch wel betrouwbaar.
:')
quote:
Of moet ik ook dat boekje inscannen met paginanummer zodat je zeker weet dat die quotes erin staan.
:') :')
quote:
Daarbij geloof ik best wat er staat, maar ik doel maar te zeggen dat een bron-berisping totaal geen effect heeft en alleen maar irritatie opwekt.
:') :') :')
quote:
Daarbij gaat het hier over Joden in Mokum. Wat hebben die met de Joden in Israël te maken? En de Jodenhaat ontstond dacht ik in Berlijn, niet in Mokum :o?
:') :') :') :')
pi_145396741
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
:')
[..]
:') :')
[..]
:') :') :')
[..]
:') :') :') :')
Wauw, net op het moment waarop ik dacht dat je eens met goede argumenten om de hoek zou komen stel je me weer teleur.

Ik weet niet wat ik hiermee moet aanvangen. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')