Ik had misschien gewoon het leger in moeten gaan toen het nog kon. Landmacht of marine bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Verkeerde tijd geboren, helaas. Gelukkig ben ik slim genoeg om lekker naar het buitenland te gaan over een tijdje
.
Daar moet ook gepoetst worden!quote:
quote:
Dan moeten ze ook geen medior functie-eisen stellen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan puur vanwege de kosten, zijn stuk goedkoper namelijk.
Dan was je nu ook de sjaak geweestquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had misschien gewoon het leger in moeten gaan toen het nog kon. Landmacht of marine bijvoorbeeld.
[..]
Daar moet ook gepoetst worden!
Het punt is, ze kunnen het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten ze ook geen medior functie-eisen stellen.
Nee. Ik zou het maar opgeven als ik jou wasquote:
Ik ga misschien toch naar het buitenland.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het maar opgeven als ik jou was
Marinequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had misschien gewoon het leger in moeten gaan toen het nog kon. Landmacht of marine bijvoorbeeld.
Want?quote:
Dat zegt niets meer tegenwoordig. Sommige bedrijven zijn al blij als er mensen reageren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten ze ook geen medior functie-eisen stellen.
Vast welquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef Samzz het volgende:
Begin gewoon een stichting. Lekker donateursgelden opstrijken en je daarvan uit laten betalen
.
Jij ook al? Is dit een emigratietopic geworden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga misschien toch naar het buitenland.
Zelfs daar zou ik afgekeurd wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
Er boven jou een hele groep zit die nooit aan de bak komt.quote:
O ja, kinderen. Toch maar een paar keer zwanger worden en overheidsgeld vangen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Huismoeder zonder kinderen, kan dat ook?
Niet iedereen is zo. Zijn zat gemotiveerde mensen die zich uit de naad werken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef El_Thijs het volgende:
Tegenwoordig is de jeugd ook niet meer te motiveren lijkt het. Ze lopen veelal met hun telefoon te spelen dan te werken. Dan vraag ik me af of een goedkoop iemand dan echt beter is.
Ach, een goede engineer is altijd goed, kan je me sturen terwijl ik achter vijandelijke linies zitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelfs daar zou ik afgekeurd worden
Nou ja, ik ben bijna 23. Ben ik niet ook al aan de oude kant tegen die tijd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er boven jou een hele groep zit die nooit aan de bak komt.
Helemaal geen slecht plan, iedere idioot kan een stichting beginnenquote:
Mja, on a serious note, ik weet toevallig dat Nederlandse werknemers in het buitenland gewaardeerd worden door de werkmentaliteit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook al? Is dit een emigratietopic geworden?
Ja, of drones besturen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, een goede engineer is altijd goed, kan je me sturen terwijl ik achter vijandelijke linies zit
Nee, allicht is niet iedereen zo. Ik zie ook jongeren die inderdaad hard werken. Maar er zijn er net zoveel die er gewoon geen drol voor doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo. Zijn zat gemotiveerde mensen die zich uit de naad werken.
Nou, zo lijkt het inderdaad wel...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef aeque het volgende:
Ach het wordt je tegenwoordig dan ook verdomd makkelijk gemaakt om op je luie reet te blijven zitten en van de samenleving te profiteren als een parasiet.
De werkende mens is maar uitschot in het oog van de overheid.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben bijna 23. Ben ik niet ook al aan de oude kant tegen die tijd?
O? Vertel me hoe ik dit moet doen dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef aeque het volgende:
Ach het wordt je tegenwoordig dan ook verdomd makkelijk gemaakt om op je luie reet te blijven zitten en van de samenleving te profiteren als een parasiet.
Dat idee heb ik ook. Als ik zie hoeveel van die parasieten geen reet uitvoeren denk ik ook: waarom wordt daar niks aan gedaan? Strengere keuringseisen om al die zogenaamde arbeidsongeschikten weer aan het werk te zetten? En de werkende mens maar dokken voor dat zootje ongeregeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef aeque het volgende:
Dat lijkt me ook leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:53 schreef Samzz het volgende:
Ik word er niet depressief van, eigenlijk. Misschien zou dat wel moeten, maar goed.
Mijn droom, soort van, is eigenlijk een eigen bedrijfje op te zetten in het buitenland. Een Bed & Breakfast of zo. Gewoon kleinschalig.
Straks op de bank met een deken en mijn vrienden Ben en Jerry.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Hmm, deprimerend allemaal.
Ik ga maar een pak koekjes leegvreten.
Doe maar niet, want dan krijg je van mij een schop onder je holquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef Fera het volgende:
[..]
O? Vertel me hoe ik dit moet doen dan.
Ja, serieusquote:
Uhm, jij zegt nu twee dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Als ik zie hoeveel van die parasieten geen reet uitvoeren denk ik ook: waarom wordt daar niks aan gedaan? Strengere keuringseisen om al die zogenaamde arbeidsongeschikten weer aan het werk te zetten? En de werkende mens maar dokken voor dat zootje ongeregeld.
Eet ze maar op voordat die rooie er is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks op de bank met een deken en mijn vrienden Ben en Jerry.
Ik wilde een punt maken over dat het volgens mij ook weer niet zo makkelijk is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe maar niet, want dan krijg je van mij een schop onder je hol
Beste vrienden everquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Sharing is caring.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet ze maar op voordat die rooie er is.
quote:
Mooi voorbeeld: http://www.geenstijl.nl/m(...)rken_loont_niet.htmlquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Als ik zie hoeveel van die parasieten geen reet uitvoeren denk ik ook: waarom wordt daar niks aan gedaan? Strengere keuringseisen om al die zogenaamde arbeidsongeschikten weer aan het werk te zetten? En de werkende mens maar dokken voor dat zootje ongeregeld.
HBO heeft het juist het makkelijkste in mijn ervaring. Al mijn vrienden die HBO rechten gedaan hebben vonden binnen twee maanden een baan terwijl het bij mijn jaargenoten een stuk moeilijker gaat. De universitairen en de MBO' ers hebben het lastig omdat ze ofwel te hoog opgeleid/te duur (stom excuus overigens) ofwel te laag opgeleid zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
HBO toch ook? Baankansen zijn erg klein.
Ik ben zo blij dat ik naast HBO ook echt heel veel ervaring heb met praktijkfuncties... Ik heb echt heel breed gewerkt, horeca, hostess, receptie, advocatenkantoor, dierenasiel, zowel achter het bureau als met de handen.
Toch wil niemand mij hebben.
Er is in principe werk genoeg, maar Nederlanders zijn te 'trots' om laaggeschoold werk te doen zoals asperge steken of aardbeien te plukken. Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm, jij zegt nu twee dingen door elkaar.
Er is geen werk, maar ondertussen moeten mensen die half afgekeurd zijn wel aan het werk.
Als 'gezonde' mensen al geen werk kunnen vinden, is het niet heel erg raar dat zij dat dan ook niet kunnen lijkt mij?!
Er is wel werk, maar dat is voor de meeste mensen te 'laag'. En wanneer je een hypotheek te betalen hebt, is het vaak aantrekkelijker om je uitkering te houden, dan voor lager loon te gaan werken met het risico je huis niet meer te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm, jij zegt nu twee dingen door elkaar.
Er is geen werk, maar ondertussen moeten mensen die half afgekeurd zijn wel aan het werk.
Als 'gezonde' mensen al geen werk kunnen vinden, is het niet heel erg raar dat zij dat dan ook niet kunnen lijkt mij?!
Daar verbaas ik me ook soms over. Ik heb eigenlijk altijd geleerd om te werken voor mijn geld, maar als ik soms collega's zag bij bijbaantjes was dat eerder uitzondering dan regel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef El_Thijs het volgende:
Tegenwoordig is de jeugd ook niet meer te motiveren lijkt het. Ze lopen veelal met hun telefoon te spelen dan te werken. Dan vraag ik me af of een goedkoop iemand dan echt beter is.
Dat is tegenwoordig echt onzin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is in principe werk genoeg, maar Nederlanders zijn te 'trots' om laaggeschoold werk te doen zoals asperge steken of aardbeien te plukken. Dat bedoel ik.
Volgens mij is er laatst nog een lijst uitgebracht met baankansen op HBO niveau, dat was schrikbarend laag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
HBO heeft het juist het makkelijkste in mijn ervaring. Al mijn vrienden die HBO rechten gedaan hebben vonden binnen twee maanden een baan terwijl het bij mijn jaargenoten een stuk moeilijker gaat. De universitairen en de MBO' ers hebben het lastig omdat ze ofwel te hoog opgeleid/te duur (stom excuus overigens) ofwel te laag opgeleid zijn.
Dat wil ik best doen, maar Polen zijn me altijd voor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is in principe werk genoeg, maar Nederlanders zijn te 'trots' om laaggeschoold werk te doen zoals asperge steken of aardbeien te plukken. Dat bedoel ik.
Grotendeels seizoenswerk, en MOE-landers gaan helaas voor want goedkoper.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Daarom ben ik ook naar België gegaan. Ik verdien niet veel, maar ik heb ook geen kosten eigenlijk. En van hieruit kan ik mooi op zoek naar wat andersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef artelligence het volgende:
Ik heb 2,5 jaar 'zonder werk' gezeten na afstuderen. De mooiste tijd ever! Dus niet... Man wat was ik gefrustreerd.
Best wel, jij economische vluchteling!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:02 schreef Samzz het volgende:
MOE-landers, is het schandalig dat ik nog nooit van die term gehoord heb?
Sorry maar wat een onzin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef aeque het volgende:
Staat wel regelmatig in de media. Misschien lees je die artikelen niet, kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:02 schreef Samzz het volgende:
MOE-landers, is het schandalig dat ik nog nooit van die term gehoord heb?
Ik lees geen Nederlandse mediaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat wel regelmatig in de media. Misschien lees je die artikelen niet, kan ook natuurlijk.
Je kan ons ook provincialen nomen, is wat lieverquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat wel regelmatig in de media. Misschien lees je die artikelen niet, kan ook natuurlijk.
Toch niet helemaal... Als eerlijke werkende word je aan alle kanten echt enorm belast. Helemaal wanneer je ZZP'er bent met een redelijk lopend bedrijf.quote:
I wouldn't quit my day job yet, young ladyquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Loterij winnen lijkt me ook wel wat.
Als je me dat 2 jaar terug had gevraagd had ik ook gezegd dat als je wil werken er altijd werk is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Enorm veel regeltjes. Bijvoorbeeld als zelfstandige pedicure wordt het je praktisch onmogelijk gemaakt om geld te verdienen door alle debiele regeltjes waar je je aan moet houden. Dus krijg je mensen die 40 euro per behandeling vragen omdat ze anders niks overhouden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch niet helemaal... Als eerlijke werkende word je aan alle kanten echt enorm belast. Helemaal wanneer je ZZP'er bent met een redelijk lopend bedrijf.
Ik wist niet dat het in België geen term was. Weer wat geleerd.quote:
Dat jullie provincialen zijn, staat natuurlijk buiten kijf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan ons ook provincialen nomen, is wat liever
Ik heb ook bij de slager gewerkt terwijl ik zelf zeer weinig vlees eet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je me dat 2 jaar terug had gevraagd had ik ook gezegd dat als je wil werken er altijd werk is.
Maar geloof me, ik heb op de meest kloterige baantjes gesolliciteerd en toch 10 maanden thuis gezeten, waarvan 8 zonder inkomen. Dus ik wilde echt wel werken.
Ook zo'n leuke jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:07 schreef Samzz het volgende:
Laten we al helemaal niet over het erven van geld beginnen.
jellyquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel echt gewoon diefstal.quote:
Er zijn er ook genoeg die het niet willen, dat wil ik ermee zeggen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je me dat 2 jaar terug had gevraagd had ik ook gezegd dat als je wil werken er altijd werk is.
Maar geloof me, ik heb op de meest kloterige baantjes gesolliciteerd en toch 10 maanden thuis gezeten, waarvan 8 zonder inkomen. Dus ik wilde echt wel werken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorm veel regeltjes. Bijvoorbeeld als zelfstandige pedicure wordt het je praktisch onmogelijk gemaakt om geld te verdienen door alle debiele regeltjes waar je je aan moet houden. Dus krijg je mensen die 40 euro per behandeling vragen omdat ze anders niks overhouden.
[..]
Ik wist niet dat het in België geen term was. Weer wat geleerd.
[..]
Dat jullie provincialen zijn, staat natuurlijk buiten kijf.
Arnhem valt mee toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorm veel regeltjes. Bijvoorbeeld als zelfstandige pedicure wordt het je praktisch onmogelijk gemaakt om geld te verdienen door alle debiele regeltjes waar je je aan moet houden. Dus krijg je mensen die 40 euro per behandeling vragen omdat ze anders niks overhouden.
[..]
Ik wist niet dat het in België geen term was. Weer wat geleerd.
[..]
Dat jullie provincialen zijn, staat natuurlijk buiten kijf.
Ok, geldt dat dan puur voor de juridische sector dat het anders is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is er laatst nog een lijst uitgebracht met baankansen op HBO niveau, dat was schrikbarend laag.
Omdat ze niet meer zo scheutig zijn met gratis geld uitdelen zoals er vaak gedacht word. Geloof me, je gaat echt niet voor je lol de bijstand in.quote:
Ja, maar hij scheerde net echt iedereen over 1 kam.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die het niet willen, dat wil ik ermee zeggen.
Joh...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef artelligence het volgende:
Ik heb 2,5 jaar 'zonder werk' gezeten na afstuderen. De mooiste tijd ever! Dus niet... Man wat was ik gefrustreerd.
Twee keer belast zelfs. Inkomstenbelasting, vermogensbelasting en dan ook nog eens zo'n belasting eroverheen is gewoon puur diefstal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel echt gewoon diefstal.
Dat geld is al belast geweest en het dan nogmaals zo ENORM te belasten is wel echt schandalig.
Tuurlijk zijn die er, maar ik geloof echt dat de meeste echt wel willen werken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die het niet willen, dat wil ik ermee zeggen.
Dat kwam misschien zo over. Excuses.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar hij scheerde net echt iedereen over 1 kam.
Het is vrijdag!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Fascination het volgende:
Iemand nog wat positiefs te melden?
Ja, het regent niet buiten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Fascination het volgende:
En toch ieder jaar miljarden tekort komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel echt gewoon diefstal.
Dat geld is al belast geweest en het dan nogmaals zo ENORM te belasten is wel echt schandalig.
Pedicures heb ik toevallig de cijfers en regels van gezien. Ik geloof direct dat het ook voor andere ZZP'ers geldt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat is niet enkel voor zelfstandige pedicures zo, ook hoefsmeden, kappers e.d. hebben daar last van.
Je zou haast deels zwart gaan werken om te zorgen dat je nooit in een hogere schaal gaat komen qua inkomsten.
Natuurlijk.quote:
Ik zou het niet weten, eigenlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, geldt dat dan puur voor de juridische sector dat het anders is?
Ik neig er ook steeds meer na om het te gaan proberen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Over geld winnen gesproken, ik ben wel het gedrag van een speler aan het bekijken, die gast weet gewoon tussen de 1500 en 2000 per maand te cashen. De moeite waard
Ja, vandaag horen we wanneer mam naar huis magquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Fascination het volgende:
Die iets willen opbouwen zeker. En ik denk ook iedereen hier in het topic en in het werkzoekende topic.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die er, maar ik geloof echt dat de meeste echt wel willen werken.
Als je de procedures een beetje kent, is het niet lastig hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer zo scheutig zijn met gratis geld uitdelen zoals er vaak gedacht word. Geloof me, je gaat echt niet voor je lol de bijstand in.
Seizoen 18 van South Park is sterk begonnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Fascination het volgende:
Ik vond die van gisteren tegenvallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seizoen 18 van South Park is sterk begonnen.
Het is echt zwaar belachelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toch ieder jaar miljarden tekort komen.
[..]
Pedicures heb ik toevallig de cijfers en regels van gezien. Ik geloof direct dat het ook voor andere ZZP'ers geldt.
De meeste werken ook zwart erbij. Daarom zoveel mogelijk cash betalen en niet pinnen
[..]
Natuurlijk.
Zit in de zon momenteelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Fascination het volgende:
Ik lieg hoor. Geen geld voor duur ijs.quote:
Hard strugglesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lieg hoor. Geen geld voor duurzame ijs.
Geloof me nu maar dat het niet meer zo gemakkelijk is als jaren geleden. Ik heb 8 maanden gevochten met ze.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je de procedures een beetje kent, is het niet lastig hoor.
En het wordt wel heel aantrekkelijk als je op die manier aan het einde van de maand meer overhoudt dan met een baan.
Ik heb pas de eerste 2 gezien en die zijn vrij sterk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vond die van gisteren tegenvallen eigenlijk.
Het is dat het oprichten van een politieke partij apenduur is, anders hadden we daar iets aan kunnen veranderen.quote:
Ik ga zo weer diep de provincie in om vakken te vullen en zwarte piet te boycottenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toch ieder jaar miljarden tekort komen.
[..]
Pedicures heb ik toevallig de cijfers en regels van gezien. Ik geloof direct dat het ook voor andere ZZP'ers geldt.
De meeste werken ook zwart erbij. Daarom zoveel mogelijk cash betalen en niet pinnen
[..]
Natuurlijk.
Je werkt bij de AH?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zo weer diep de provincie in om vakken te vullen en zwarte piet te boycotten
quote:
Die regeling is wel te belachelijk voor woorden inderdaad. Daarom gewoon als opa/oma tijdens je leven genoeg geld overmaken/giften, dan hoef je na je dood minder af te staan aan de staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:07 schreef Samzz het volgende:
Laten we al helemaal niet over het erven van geld beginnen.
Zie edit.quote:
Ja, toch jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb pas de eerste 2 gezien en die zijn vrij sterk.
[..]
Het is dat het oprichten van een politieke partij apenduur is, anders hadden we daar iets aan kunnen veranderen.
Ik moet zeggen dat sinds ik een uitkering heb ik echt op mijn uitgaven let (al deed ik dat wel daarvoor). En ik hou voldoende over aan het eind van de maand. Sparen is minder maar daar valt mee te leven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je de procedures een beetje kent, is het niet lastig hoor.
En het wordt wel heel aantrekkelijk als je op die manier aan het einde van de maand meer overhoudt dan met een baan.
Racistquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zo weer diep de provincie in om vakken te vullen en zwarte piet te boycotten
Ik vraag me wel af hoeveel stemmen je via FOK! zou kunnen regelen. Ik vrees dat het niet genoeg is voor een zetel, als iedereen al op je zou stemmen.quote:
Ook daar zitten regels aan, dacht ik... Ik ken toevallig iemand die iedere maand 500 euro cash opneemt en dat verdeelt onder haar kleinkinderen (het gaat letterlijk in de spaarpotjes), maar eigenlijk heb je daar ook geen fuck aan, want zodra je dat gaat storten ga je ook daar belasting over betalen. En grote bedragen in contant geld moet je ook maar net kunnen verklaren...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die regeling is wel te belachelijk voor woorden inderdaad. Daarom gewoon als opa/oma tijdens je leven genoeg geld overmaken/giften, dan hoef je na je dood minder af te staan aan de staat.
Hangt er heel erg van af hoe hoog je woonlasten zijn, als je goedkoop woont is het prima te doen ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat sinds ik een uitkering heb ik echt op mijn uitgaven let (al deed ik dat wel daarvoor). En ik hou voldoende over aan het eind van de maand. Sparen is minder maar daar valt mee te leven.
Die kerel zet in op 1 sport, 1 competitie en dan meestal ook nog slechts 1 team. Hoe hij het klaar spelt om zo te blijven winnen.... En dat doet hij dus al iets van 5 jaar onafgebroken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neig er ook steeds meer na om het te gaan proberen.
Enkel via FOK!? Niet genoeg denk ik inderdaad. Echter, er zijn heel veel mensen die het erfrecht belachelijk vinden, dus ik denk wel dat er genoeg draagvlak is om via die belastingwet een zetel te bemachtigen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Racist
[..]
Ik vraag me wel af hoeveel stemmen je via FOK! zou kunnen regelen. Ik vrees dat het niet genoeg is voor een zetel, als iedereen al op je zou stemmen.
Tja...zuur...idem hier helaasquote:
Uiteraard. Of is dit een sneer naar mij toe omdat ik nog thuiswonend ben?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er heel erg van af hoe hoog je woonlasten zijn, als je goedkoop woont is het prima te doen ja.
Dat heet een kristallen bolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die kerel zet in op 1 sport, 1 competitie en dan meestal ook nog slechts 1 team. Hoe hij het klaar spelt om zo te blijven winnen.... En dat doet hij dus al iets van 5 jaar onafgebroken.
Nee, maar ik verbaas mij er ook altijd over als mensen zeggen dat ze niet kunnen rondkomen van de uitkering.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Of is dit een sneer naar mij toe omdat ik nog thuiswonend ben?
Mijn pa en ma geven gewoon alles uit aan vakanties en weekendjes weg en uit etenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die regeling is wel te belachelijk voor woorden inderdaad. Daarom gewoon als opa/oma tijdens je leven genoeg geld overmaken/giften, dan hoef je na je dood minder af te staan aan de staat.
Dat is wel knap ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die kerel zet in op 1 sport, 1 competitie en dan meestal ook nog slechts 1 team. Hoe hij het klaar spelt om zo te blijven winnen.... En dat doet hij dus al iets van 5 jaar onafgebroken.
Wees blij, met de huidige belastingen op het te erven geld moet je waarschijnlijk geld toeleggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn pa en ma geven gewoon alles uit aan vakanties en weekendjes weg en uit etenThe bastards
![]()
Nou, die moet ik ook dan maar even zien te regelen.quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar ik verbaas mij er ook altijd over als mensen zeggen dat ze niet kunnen rondkomen van de uitkering.
Mja als ze dan een huis van 1100euro p/m blijken te hebben dan snap ik dat wel.
In alle overige gevallen is het echt wel te doen als je bepaalde (luxe) dingen weglaat.
De goede leef.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn pa en ma geven gewoon alles uit aan vakanties en weekendjes weg en uit etenThe bastards
![]()
Doe hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, die moet ik ook dan maar even zien te regelen.
Bij een letselschadeadvocaat in Arnhem. Gezellig de hele dag brieven naar verzekeraars en artsen uittypen, verzekeraars op de vingers tikken en cliënten te woord staan. Grappig genoeg moest ik vorige week een brief aan de baas van mijn ex (waar ze mee vreemd gegaan is) sturen over een door hem gemaakte fout. Feels good...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:22 schreef Fascination het volgende:
yats, waar loop jij eigenlijk stage?
Jij bent wraakzuchtig? Dat gaat niet samen met schattig/lief hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Bij een letselschadeadvocaat in Arnhem. Gezellig de hele dag brieven naar verzekeraars en artsen uittypen, verzekeraars op de vingers tikken en cliënten te woord staan. Grappig genoeg moest ik vorige week een brief aan de baas van mijn ex (waar ze mee vreemd gegaan is) sturen over een door hem gemaakte fout. Feels good...
Beetje de mediterranee bezeilenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe het. Kun je de lotto winnen en in Monaco gaan rentenieren.
Sounds good. Welk kantoor?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Bij een letselschadeadvocaat in Arnhem. Gezellig de hele dag brieven naar verzekeraars en artsen uittypen, verzekeraars op de vingers tikken en cliënten te woord staan. Grappig genoeg moest ik vorige week een brief aan de baas van mijn ex (waar ze mee vreemd gegaan is) sturen over een door hem gemaakte fout. Feels good...
Waarom? Zij ging toch vreemd, hij nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, good feelingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent wraakzuchtig? Dat gaat niet samen met schattig/lief hoor
Zie DMquote:
Ik denk niet dat ik met poker een consistent inkomen zou kunnen vergarenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel knap ja.
Maar ik had het wel puur over pokeren.
Hij ook (hij is/was getrouwd)quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Zij ging toch vreemd, hij niet.
Volgens mij was hij getrouwd, dus hij ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Zij ging toch vreemd, hij niet.
Ik moet bekennen dat ik soms wel eens denk aan wraak op de pesters van vroeger. Maar dan realiseer ik me dat ik beter ben dan zij en me overal door heb weten te worstelen en ik een steviger gestel heb dan die weekdieren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:28 schreef Samzz het volgende:
Wraak nemen snap ik sowieso niet. Wraakgevoel is zo'n nutteloze emotie.
Ah oké. Maar hoe heeft dat invloed op jouw wraakgevoelens? Als die al bestaan, that is, hoorquote:
Nou ja, ik kan me het wel voorstellen. Maar daadwerkelijk wat met die wraakgevoelens doen snap ik niet zo goed. Wat schiet je er mee op?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik soms wel eens denk aan wraak op de pesters van vroeger. Maar dan realiseer ik me dat ik beter ben dan zij en me overal door heb weten te worstelen en ik een steviger gestel heb dan die weekdieren.
Ik denk dat ik dat wel kan eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met poker een consistent inkomen zou kunnen vergarenDan zou het eerder een grote winst zijn en dan een paar maanden niks meer. Dergelijke onzekerheid ligt mij niet.
Niks, kost alleen maar energie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me het wel voorstellen. Maar daadwerkelijk wat met die wraakgevoelens doen snap ik niet zo goed. Wat schiet je er mee op?
Ik heb eigenlijk geen wraakgevoelens, daarvoor is het inmiddels al genoeg gezakt qua emoties. Maar toch vond ik het ergens wel grappig dat juist ik die brief moest gaan schrijven/versturen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké. Maar hoe heeft dat invloed op jouw wraakgevoelens? Als die al bestaan, that is, hoor.
Dat bedoel ik.quote:
Gewoon toeval, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen wraakgevoelens, daarvoor is het inmiddels al genoeg gezakt qua emoties. Maar toch vond ik het ergens wel grappig dat juist ik die brief moest gaan schrijven/versturen.
Niets, een ijdele hoop op een kortdurende voldoening.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me het wel voorstellen. Maar daadwerkelijk wat met die wraakgevoelens doen snap ik niet zo goed. Wat schiet je er mee op?
Denk dat uit impulsiviteit gebeurt. Is weleens onderzocht dat wraak nemen helemaal geen bevredigend gevoel oplevert.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer het in dat geval. Begin gewoon met kleine toernooitjes, lage buy-in, en bouw daarmee een bankroll op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel kan eigenlijk.
Dat klopt, inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat uit impulsiviteit gebeurt. Is weleens onderzocht dat wraak nemen helemaal geen bevredigend gevoel oplevert.
Echt helemaal niet? Ook niet op dat ene moment dat je wraak zich voltrekt zeg maar? Misschien enkel in de ogen van degene die wraak neemt denk ik nu.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat uit impulsiviteit gebeurt. Is weleens onderzocht dat wraak nemen helemaal geen bevredigend gevoel oplevert.
Working on that, al grind ik momenteel meer sit 'n go's.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Probeer het in dat geval. Begin gewoon met kleine toernooitjes, lage buy-in, en bouw daarmee een bankroll op.
Dat sowieso, al kon ik mijn lachen moeilijk inhouden toen ik de naam en de casus zag. Toen ik het uitlegde moest die advocaat ook lachen.quote:
Oh, dat zou wel kunnen, dat het een kort moment fijn voelt, maar het eindresultaat was iig dat het niet bevredigend was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt helemaal niet? Ook niet op dat ene moment dat je wraak zich voltrekt zeg maar? Misschien enkel in de ogen van degene die wraak neemt denk ik nu.
Klopt, op het moment zelf voelt het even goed. Maar na verloop van tijd neemt dat enorm af en voelt men zich zelfs kutter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt helemaal niet? Ook niet op dat ene moment dat je wraak zich voltrekt zeg maar? Misschien enkel in de ogen van degene die wraak neemt denk ik nu.
Ja, dat geloof ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso, al kon ik mijn lachen moeilijk inhouden toen ik de naam en de casus zag. Toen ik het uitlegde moest die advocaat ook lachen.
Succes kerel!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Working on that, al grind ik momenteel meer sit 'n go's.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel kunnen, dat het een kort moment fijn voelt, maar het eindresultaat was iig dat het niet bevredigend was.
Op die manier. Wraak is ook een emotionele actie. En als het over is kom je bij zinnen en daalt het pas goed op je in wat je nu precies gedaan hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, op het moment zelf voelt het even goed. Maar na verloop van tijd neemt dat enorm af en voelt men zich zelfs kutter.
Dat is mijn werk niet meer he? Maar zal m'n best doen.quote:
Ik verwacht dat er intern bij jullie wel over gesproken gaat worden als ik volgende week de tafels kom slopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is mijn werk niet meer he? Maar zal m'n best doen.
Daarom dus emoties onder controle houdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Op die manier. Wraak is ook een emotionele actie. En als het over is kom je bij zinnen en daalt het pas goed op je in wat je nu precies gedaan hebt.
Als ik op mijn afdeling jouw spelersgedrag moet gaan bespreken zit je redelijk in de problemen kerel, dat wil je nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er intern bij jullie wel over gesproken gaat worden als ik volgende week de tafels kom slopen natuurlijk.
Hmmmm... Ik denk niet dat je wilt dat Barb z'n afdeling over jou gaat sprekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er intern bij jullie wel over gesproken gaat worden als ik volgende week de tafels kom slopen natuurlijk.
Oh, daar heb ik over het algemeen geen moeite meequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom dus emoties onder controle houden.
Te laat nu. Morgen maar even een accountje vlaggen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm... Ik denk niet dat je wilt dat Barb z'n afdeling over jou gaat spreken.
Jij doet fraude?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik op mijn afdeling jouw spelersgedrag moet gaan bespreken zit je redelijk in de problemen kerel, dat wil je niet
Nicequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso, al kon ik mijn lachen moeilijk inhouden toen ik de naam en de casus zag. Toen ik het uitlegde moest die advocaat ook lachen.
Ik las het ook net.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:01 schreef Samzz het volgende:
Advies beperkt eten nitraatrijke groente geschrapt
Ik denk dat ik voortaan gewoon zelf m'n plan maar trek. Al die onderzoeken die later weer weerlegd worden, jezus.
Dat moet je sowieso doen. Elke keer als ik de resultaten van een onderzoek zie krijg ik al de kriebels als ik de doelgroep lees bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:01 schreef Samzz het volgende:
Advies beperkt eten nitraatrijke groente geschrapt
Ik denk dat ik voortaan gewoon zelf m'n plan maar trek. Al die onderzoeken die later weer weerlegd worden, jezus.
Denk het niet? Ik deed dat sowieso altijd gewoonquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las het ook net.
Maakt het opwarmen van nitraatrijke groente dan ook niet meer uit?
quote:
Er werd aangeraden om na het koken het snel af te laten koelen en maar kort op te warmen en niet vaker dan 1 keer. Ik hield me daar braaf aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk het niet? Ik deed dat sowieso altijd gewoon.
Oh, dat lijkt me ook stoer werk eigenlijkquote:
Serieus? Nooit gedaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er werd aangeraden om na het koken het snel af te laten koelen en maar kort op te warmen en niet vaker dan 1 keer. Ik hield me daar braaf aan
Maar het is ook pas op lange termijn schadelijk geloof ik, met de opbouw van die stoffen.
This train has already left the station!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:13 schreef aeque het volgende:
Je bent even weg en gelijk 80 posts verder. Gaat lekker hier.
I'm the eye in the sky, babyquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me ook stoer werk eigenlijk
Sluit wel een beetje aan op mijn cursus particulier onderzoekerquote:
Oh, dat wil ik ook wel, ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin in seks, knuffelen, samen in bed liggen, chillen en zo. Maar goed, redesign wishlist it is.
Bijna weekend, dan kan dat allemaalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin in seks, knuffelen, samen in bed liggen, chillen en zo. Maar goed, redesign wishlist it is.
Neequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijna weekend, dan kan dat allemaal
Same, same. Vanavond ook al niks te doen ben ik bangquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef artelligence het volgende:
Natuurlijk, Yvie hoeft maar te knipogen en het is alweer geregeldquote:
Jij zit er vanavond dus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk, Yvie hoeft maar te knipogen en het is alweer geregeld
Oh, dat lijkt me niets. Geef mij maar eenzaamheid en troosteloosheid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef artelligence het volgende:
Chillen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same, same. Vanavond ook al niks te doen ben ik bang
Dat werkt helaas niet, wij werken 100% online. Bovendien, jij wou niet emigreren zei je laatst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sluit wel een beetje aan op mijn cursus particulier onderzoeker
Zal ik je eyes on the ground zijn?
Ik heb geen knipoog gezien. Lastig ook, we zitten kilometers uit elkaar...quote:
Als het duidelijk niet doorgaat kom ik graag langsquote:
Wil ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef artelligence het volgende:
Kan Straw niet langskomen dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef artelligence het volgende:
Oh damn, en ik maar hopen op een Nederlandse afdelingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat werkt helaas niet, wij werken 100% online. Bovendien, jij wou niet emigreren zei je laatst.
Jij kan het binnenkort, Smooth Man.quote:
Oké. Hep is er dan ook, dus app van tevoren even.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het duidelijk niet doorgaat kom ik graag langs
Dat heb jij zelf in de hand.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef artelligence het volgende:
Lekker handknuffelen met je kleine vriend.quote:
Is dit een nieuw eufemisme?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker handknuffelen met je kleine vriend.
Dat jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me niets. Geef mij maar eenzaamheid en troosteloosheid.
Het kwam ineens in me op.quote:
Hihi, je zei in de handquote:
Jij mag ook wel komen chillen hoor. Gewoon feestje bouwen ja toch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:30 schreef yats het volgende:
Ik wil het ook, maar ik vrees dat het in foetushouding knuffelend met mijn knuffelhond op bed liggen word
Mag ik dan mee chillen? Ik kan het goed gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het duidelijk niet doorgaat kom ik graag langs
Thxsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij mag ook wel komen chillen hoor. Gewoon feestje bouwen ja toch.
Zie DMquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is iedereen zo depri, eigenlijk?
Behalve VA, want dat weet ik wel.
Iedereen is ongesteld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gisteren trouwens gezien dat primewire ook kut pop=ups heeft voor South Park.quote:
Gelukkig niet zegquote:
Ik niet hoor. Eindelijk aan het herstellen van mijn griep na 4 dagen bedrustquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had nergens last van, misschien door mijn blocker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren trouwens gezien dat primewire ook kut pop=ups heeft voor South Park.
Allsp . ch heeft geen schadelijke pop-ups.
Omdat wanhopigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Smooth as yats toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij kan het binnenkort, Smooth Man.
Ik ben niet depriquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry maar ik weet niet wie jij bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:37 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Eindelijk aan het herstellen van mijn griep na 4 dagen bedrust
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had nergens last van, misschien door mijn blocker?
"Don't fan the flames of despair. Ignite the spark op hope instead"quote:
Daarom ben je niet gecast als Peter Parker.quote:
Dat beloofd weinig goedsquote:
And then you go bats.quote:
*belooftquote:
Dapper dat je het nog steeds meldt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
*belooft
Tweede werkwoord in een zin: eindigt bijna altijd op een -t.
Ook dat. Geen vrijstaand huis, vijf golden retrievers en een prinsessenbruiloft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:39 schreef Fascination het volgende:
Ik werd depri door het deprimerende gesprek over de banenmarkt.
Eh, what?quote:
Ik ben een volhouder, he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dapper dat je het nog steeds meldt.
Jij gelooft nog in verbetering?
Doelde op Barb, niks negatiefs naar jou toequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry maar ik weet niet wie jij bent.
Ik ben Kaneel, aangenaam.
[..]
Dat zou kunnen.
[..]
"Don't fan the flames of despair. Ignite the spark op hope instead"
[..]
Daarom ben je niet gecast als Peter Parker.
Er komt een vriendin langs om een filmpje te kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:46 schreef Godshand het volgende:
Saai topic dit.
Gaat niemand dan toffe dingen doen dit weekend? Wie gaat er naar die bokbiermeet in Amersfoort morgen? Ik moet oefenen met mn band helaas
Ik ga lekker biertjes proeven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:46 schreef Godshand het volgende:
Saai topic dit.
Gaat niemand dan toffe dingen doen dit weekend? Wie gaat er naar die bokbiermeet in Amersfoort morgen? Ik moet oefenen met mn band helaas
Snap ik. Dat gaat barb wel lukkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doelde op Barb, niks negatiefs naar jou toe
Ah, heet dat zo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er komt een vriendin langs om een filmpje te kijken.
Over 20 jaar zitten we hier nog steeds allemaal in het topic. Verbitterd tot op het bot.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat. Geen vrijstaand huis, vijf golden retrievers en een prinsessenbruiloft.
Getsie, helemaal niet!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Over 20 jaar zitten we hier nog steeds allemaal in het topic. Verbitterd tot op het bot.
Nou ik hoop het toch nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Over 20 jaar zitten we hier nog steeds allemaal in het topic. Verbitterd tot op het bot.
Waar wordt deze gehouden?quote:
Nee hoor, ik ben per 1-1 2021 wegquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, je houdt de eer hoogquote:
Nieuwe baan in Rusland. Waar de OS wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar wordt deze gehouden?
Hockenheim? Monaco?
Ohja, in Sochi. Zag het voorbij komen op nu.nl..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nieuwe baan in Rusland. Waar de OS waren.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet pessimistisch hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Na je week vakantie ben jij ook vast alweer iets optimistischer
Dit klinkt niet zonnig hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Damn, dudequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:55 schreef El_Thijs het volgende:
Nu naar moeders toe, en vanmiddag telefonisch contact met een recruiter die ik al ken. Tof!
Schijnbaar niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
Herkent nu niemand mijn sarcastische posts
Sollicitaties afwerken, relaxen, klussen bij broertje, pokeren, jullie vervelen etc etcquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnbaar niet.
Wat ga je eigenlijk doet in je vakantie? Nog leuke dingen of gewoon lekker relaxen en sollicitaties afwerken?
Aquaman kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sollicitaties afwerken, relaxen, klussen bij broertje, pokeren, jullie vervelen etc etc
Me vetmesten met kapsalon...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan Straw niet langskomen dan?
Dat is waar, don't we all. Maar er moet ook geld verdiend worden.quote:
Wel weekend, geen seks of knuffelen...quote:
Fippiefappievuistje wat zit daar in mijn knuistje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker handknuffelen met je kleine vriend.
We negeren het gewoon.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
Herkent nu niemand mijn sarcastische posts
Nou, niet allemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:09 schreef artelligence het volgende:
Dat is waar, don't we all. Maar er moet ook geld verdiend worden.
Wat ga je doen dit weekend?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:25 schreef xFriendx het volgende:
Weekend!! Whoohoo! Wel ff nodig ook ondertussen.
Hopelijk kunnen jullie allen ook genieten.
Omdat? Ok, als je gedwongen wordt en er niets tegen in kunt brengen, dan nietquote:
Ehm, vanmiddag nog ff boodschappen doen en daarna nog ff speciale biertjes halen bij de Mitra. Vanavond relax. Morgenochtend sportschool, morgenmiddag nog geen idee. Zaterdagavond misschien biertjes doen met een vriend. Zondagochtend eventueel uitbrakken van bier, zondagmiddag op de koffie bij een vriend (eindelijk es in de agenda gezet, anders komt het er toch nooit van).quote:
Voor uitbrakken is koffie wel goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm, vanmiddag nog ff boodschappen doen en daarna nog ff speciale biertjes halen bij de Mitra. Vanavond relax. Morgenochtend sportschool, morgenmiddag nog geen idee. Zaterdagavond misschien biertjes doen met een vriend. Zondagochtend eventueel uitbrakken van bier, zondagmiddag op de koffie bij een vriend (eindelijk es in de agenda gezet, anders komt het er toch nooit van).
Mits zaterdagavond geen bier misschien ook zondagochtend nogmaals sportschool, tis leuk om te doen.
Ik drink dan juist liever wat fris omdat koffie vocht afdrijft, net als bier. Dus ik drink liever iets waarmee ik dat vocht weer aanvulquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor uitbrakken is koffie wel goed
Omdat niet iedereen op elkaar valt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat? Ok, als je gedwongen wordt en er niets tegen in kunt brengen, dan nietmaar anders heb je het allemaal zelf in de hand lijkt mij.
Recent onderzoek laat zien dat die claim onjuist is. Theoretisch zou dat zo moeten zijn, maar in de praktijk blijken mensen gewoon voldoende vocht over te houdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik drink dan juist liever wat fris omdat koffie vocht afdrijft, net als bier. Dus ik drink liever iets waarmee ik dat vocht weer aanvul
En iedereen wel op mij bedoel je? Als dat zo zou zijn, zou ik inderdaad alles zelf in de hand hebben... Dat is een utopie. Ik wilde zeggen helaas, maar zou het eigenlijk helemaal niets vinden als elke vrouw op me zou vallenquote:
Juist niet stom, juist door selectief een partner te kiezen blijf je genetisch divers, dunkt mequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een stom iets eigenlijk.
Ook genetisch gezien.
Nee, dat bedoelde ik niet eigenlijk. Het lijkt me overigens ook niets als elke vrouw op me zou vallen,al zou ik geen nee zeggen tegen sommige vrouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
En iedereen wel op mij bedoel je? Als dat zo zou zijn, zou ik inderdaad alles zelf in de hand hebben... Dat is een utopie. Ik wilde zeggen helaas, maar zou het eigenlijk helemaal niets vinden als elke vrouw op me zou vallenGeen lol aan.
Want mensen die je niet list/waar je niet op valt zijn genetisch aan je verwant? Iets klopt er niet in die redenering.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist niet stom, juist door selectief een partner te kiezen blijf je genetisch divers, dunkt me.
Huh? Dat zeg ik helemaal nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:22 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet eigenlijk. Het lijkt me overigens ook niets als elke vrouw op me zou vallen,al zou ik geen nee zeggen tegen sommige vrouwen
[..]
Want mensen die je niet list/waar je niet op valt zijn genetisch aan je verwant? Iets klopt er niet in die redenering.
Maar zelfs als je een vriendin/scharrel hebt, heb je seks niet 'altijd in de hand' (hihi). Maar inderdaad, het is beter dan alleen zijn en het vergroot je kansen op seks aanzienlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:22 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet eigenlijk. Het lijkt me overigens ook niets als elke vrouw op me zou vallen,al zou ik geen nee zeggen tegen sommige vrouwen
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hey Faxman! Helemaal happy zeker? Top!
Niet echt...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
wat een distopie zou dat zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een stom iets eigenlijk.
Ook genetisch gezien.
Happy zit in de trein naar Feraquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarom ben je niet gecast als Peter Parker.
Kaneel is nooit weggeweest. Alleen zijn UI.quote:
The usual? Nog een uurtje, dan is het weekend...quote:
Ik bedoel de humor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Kaneel is nooit weggeweest. Alleen zijn UI.
Schermvullend?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:42 schreef Fascination het volgende:
Hoe noem je het scherm als je de bovenste balk op je mobiel naar beneden trekt?
quote:
Goed om te horenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag even met iemand gepraat, deed me wel goed.
Ik heb het misschien gemist, maar wat is er?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag even met iemand gepraat, deed me wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |