Ik had misschien gewoon het leger in moeten gaan toen het nog kon. Landmacht of marine bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Verkeerde tijd geboren, helaas. Gelukkig ben ik slim genoeg om lekker naar het buitenland te gaan over een tijdje
.
Daar moet ook gepoetst worden!quote:
quote:
Dan moeten ze ook geen medior functie-eisen stellen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan puur vanwege de kosten, zijn stuk goedkoper namelijk.
Dan was je nu ook de sjaak geweestquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had misschien gewoon het leger in moeten gaan toen het nog kon. Landmacht of marine bijvoorbeeld.
[..]
Daar moet ook gepoetst worden!
Het punt is, ze kunnen het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten ze ook geen medior functie-eisen stellen.
Nee. Ik zou het maar opgeven als ik jou wasquote:
Ik ga misschien toch naar het buitenland.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het maar opgeven als ik jou was
Marinequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had misschien gewoon het leger in moeten gaan toen het nog kon. Landmacht of marine bijvoorbeeld.
Want?quote:
Dat zegt niets meer tegenwoordig. Sommige bedrijven zijn al blij als er mensen reageren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten ze ook geen medior functie-eisen stellen.
Vast welquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef Samzz het volgende:
Begin gewoon een stichting. Lekker donateursgelden opstrijken en je daarvan uit laten betalen
.
Jij ook al? Is dit een emigratietopic geworden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga misschien toch naar het buitenland.
Zelfs daar zou ik afgekeurd wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
Er boven jou een hele groep zit die nooit aan de bak komt.quote:
O ja, kinderen. Toch maar een paar keer zwanger worden en overheidsgeld vangen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Huismoeder zonder kinderen, kan dat ook?
Niet iedereen is zo. Zijn zat gemotiveerde mensen die zich uit de naad werken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef El_Thijs het volgende:
Tegenwoordig is de jeugd ook niet meer te motiveren lijkt het. Ze lopen veelal met hun telefoon te spelen dan te werken. Dan vraag ik me af of een goedkoop iemand dan echt beter is.
Ach, een goede engineer is altijd goed, kan je me sturen terwijl ik achter vijandelijke linies zitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelfs daar zou ik afgekeurd worden
Nou ja, ik ben bijna 23. Ben ik niet ook al aan de oude kant tegen die tijd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er boven jou een hele groep zit die nooit aan de bak komt.
Helemaal geen slecht plan, iedere idioot kan een stichting beginnenquote:
Mja, on a serious note, ik weet toevallig dat Nederlandse werknemers in het buitenland gewaardeerd worden door de werkmentaliteit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook al? Is dit een emigratietopic geworden?
Ja, of drones besturen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, een goede engineer is altijd goed, kan je me sturen terwijl ik achter vijandelijke linies zit
Nee, allicht is niet iedereen zo. Ik zie ook jongeren die inderdaad hard werken. Maar er zijn er net zoveel die er gewoon geen drol voor doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo. Zijn zat gemotiveerde mensen die zich uit de naad werken.
Nou, zo lijkt het inderdaad wel...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef aeque het volgende:
Ach het wordt je tegenwoordig dan ook verdomd makkelijk gemaakt om op je luie reet te blijven zitten en van de samenleving te profiteren als een parasiet.
De werkende mens is maar uitschot in het oog van de overheid.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben bijna 23. Ben ik niet ook al aan de oude kant tegen die tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |