Nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:21 schreef Ferry_76 het volgende:
En Maldonado houd nog twee plekken straf over voor de volgende race dus.
Ja. Zelfs 5 plekken als ik goed tel. 10 plekken voor een motorwissel wordt meegenomen naar de volgende race.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja. Zelfs 5 plekken als ik goed tel. 10 plekken voor een motorwissel wordt meegenomen naar de volgende race.
Maximaal één race extra straf dus. Heel klein mazzeltje voor Maldonado (Tenzij ze nu dus weer een motor moeten wisselen.)quote:If a grid place penalty is imposed, and the driver's grid position is such that the full penalty cannot be applied, the remainder of the penalty will be applied at the driver's next Event. However, no such remaining penalties will be carried forward for more than one Event.
Lijkt me een veilige gokquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:37 schreef JohnB52 het volgende:
Gokje: Raikkonen weer gestrand in q2?
Verrassend. De STR's doen het erg goed hier.quote:
We're done.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Sinister-D- het volgende:
''Seb, P11, well done''
Whut?Well done?
Ja, hoe hij zijn biefstuk dadelijk wil hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Sinister-D- het volgende:
''Seb, P11, well done''
Whut?Well done?
Dat kan natuurlijk ookquote:
Say what?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Sinister-D- het volgende:
''Seb, P11, we're done''
Whut?We're done?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |