1982, na het ongeluk van Pironi, die dat heeft overleefd. 1994, na het ongeluk van Wendlinger, die dat heeft overleefd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:04 schreef Bluurgh het volgende:
Bianchi is dus dood?
Het is volgens mij nog nooit voorgekomen dat een team een auto de race na een ongeval niet heeft laten rijden, behalve als de coureur was overleden. Er is ook geen reden toe en ik vind 't ook geen goed signaal afgeven.
goed verwoordquote:
Ik vind het prima. Bovendien lijkt me de kans aardig klein dat Caterham ze ineens voorbij steekt in het kampioenschap. Het is nou niet echt dat dat nog volkomen voor het oprapen ligt voor de jongens van Caterham he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef superniger het volgende:
Echt onzin dat ze maar met 1 auto starten.
Ja het is echt 3x niks...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben nog even de laatste 15 minuten aan het kijken van FP2, maar wat een lelijke baan weerValencia in het apen-zuur met zijn haakse bochten....
Tilke toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:34 schreef Geralt het volgende:
Kan ik weer een race live kijken is het een kutcircuit
Het ziet er aardig uit, maar ik vraag me af of het wel makkelijk inhalen isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:34 schreef Geralt het volgende:
Jep. Die hoer van Berniequote:
Ik moet weer werkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:34 schreef Geralt het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef superniger het volgende:
Echt onzin dat ze maar met 1 auto starten.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Postte ik eergisteren al een Poetin propagandashirt in het vorige topic, blijkt dat ze er meerdere varianten van in de merchandise-shop hebben hangen
[ afbeelding ]
Seems legit
Nee joh, Singapore is zo fel verlicht dat je amper doorhebt dat het donker isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:52 schreef Meike26 het volgende:
Enige waar ik voor uit kom, is dat ik vandaag extreem lui ben![]()
Nu fp2 aan het kijken, straks de quali en vanavond pas in actie komen met een bezoekje aan Walibi Halloween nogwattes. In het donker de achtbanen in, dat moet denk ik beetje als f1 rijden in Singapore voelen?!
Jij maakt me nu al bangquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:09 schreef JohnB52 het volgende:
Haloween Freak Night?
Dan laten ze je echt de vinkentiefus schrikken![]()
Giedovandegarde nu op de BBC :-)
Holland bekt beter in het Engels dan the netherlandsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Giedo spreekt ook 1 op 1 Nederlands/Engels, moet er elke keer weer om ''''....
En elke keer met zijn ''Back in Holland''Waarom spreken die gasten toch altijd over die 2 provincies
![]()
Ja, jammer is dat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Holland bekt beter in het Engels dan the netherlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |