quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:48 schreef janrad het volgende:
Heeft iemand de DLC van Destiny al aangeschaft hier en zo ja is dat de moeite waard ?
welk filmpje? Alle filmpjes die de afgelopen maand zijn uitgekomen zien er veelbelovend uit! Lekker overdreven horror, Silent Hill monsters gemixt met de gameplay van RE4quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat bloed in the evil within ziet niet uit
Als je trouwens een potje destiny wil doen ofzo kan je me altijd effe een pm sturen op de ps.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat bloed in the evil within ziet niet uit
sterker nog het stond al op de disc.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:39 schreef n8n het volgende:
[..]
sterker nog het stond al op de disc.
Downloadable content disc locked content
Gran Turismo vind ik echt een topgame. Zielloos? Elke kleine aanpassing aan je auto "voelen" bij het tweaken van je auto om zo hard mogelijk over de Nurburgring te knotteren. Daar zit behoorlijk wat ziel inquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:09 schreef janrad het volgende:
[..]
Als je Gran Turismo nou zielloos noemt kan ik het me voorstellen maar DC is zeker niet zielloos.
Elke groef in het wegdek voelen in DC terwijl je door Schotland rijdt terwijl de zon op komt, no romance, no passion.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Gran Turismo vind ik echt een topgame. Zielloos? Elke kleine aanpassing aan je auto "voelen" bij het tweaken van je auto om zo hard mogelijk over de Nurburgring te knotteren. Daar zit behoorlijk wat ziel in
Ik geef slechts mijn mening over GT, DC heb ik niet gespeeld dus daar kan ik niets over zeggen. Als ik mensen "arcade" hoor roepen schrik ik altijd wel even bij racegames. Zodra ik hem kan testen met PS+ doe ik dat zeker natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Elke groef in het wegdek voelen in DC terwijl je door Schotland rijdt terwijl de zon op komt, no romance, no passion.
Oh het was geen aanval ofzo hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening over GT, DC heb ik niet gespeeld dus daar kan ik niets over zeggen. Als ik mensen "arcade" hoor roepen schrik ik altijd wel even bij racegames. Zodra ik hem kan testen met PS+ doe ik dat zeker natuurlijk
als je de gameplay trailer zo eens ziet is het echt baggerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:15 schreef speknek het volgende:
Hmm wouldn't get your hopes up. De ervaringen die ik her en der lees is dat Evil Within niet heel hot is.
Denk het niet. Aangezien de servers voor de betaalde spelers nog niet eens normaal werken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:41 schreef Jimbo het volgende:
Zou DC uitkomen voor ps plus vandaag? Wellicht leuk voor t weekend zo
Dus ze laten je betalen voor iets wat je al gekocht hebt, jezus wat een ratten.quote:
Jammer eigenlijkquote:
altijd hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:44 schreef janrad het volgende:
[..]
Dus ze laten je betalen voor iets wat je al gekocht hebt, jezus wat een ratten.
Mag ik ook in de OPquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:57 schreef I.C.O.N. het volgende:
Mag ik in de OP trouwens? I.C.O.N. - Vempel
Mag ik ook in de OP?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mag ik ook in de OP
Droopie - Johan5324 (en speel je veel bf4 voeg me dan toe)
whehehequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:13 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Mag ik ook in de OP?Heb het al 4x gevraagd.
PSN: KREUKNEUS
1908, is dat de laatste landstitel?quote:
Over 4G ja?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:06 schreef videonatic het volgende:
Dus op je werk via je mobiel spelen.
Server Browser > Filteren op aantal spelersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef RRuben het volgende:
Iemand een idee hoe je die BF4 matchmaking kan aanpassen? Kom soms in servers van kinderen ofzo met maar 2 mensen...
Remote-play via het internet gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik dacht dat je in hetzelfde netwerk moest zitten als je ps4....
doet me teveel aan fifa denkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
En nog een nieuwe Weedens gameplay trailer van PES 2015
steek jij je neus eens niet zo in andermans zaken johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:10 schreef jackson het volgende:
[..]
1908, is dat de laatste landstitel?
Whehehe
1999, ik weet
pes ziet er goed uit dit jaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Van een nieuwere code dan de demo, ziet er beter uit!
De belichting sowieso!
En ze zijn ook nog met de gezichten bezig gegaan:
[ afbeelding ]
tvpquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:13 schreef videonatic het volgende:
[..]
Remote-play via het internet gebruiken
http://manuals.playstatio(...)ink/viainternet.html
Jammer dat die 2 niet te combineren zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yup. En PES gaat dit jaar hoger scoren dan FIFA. Koning voetbal is terug.
Mja, PES heb ik nooit gespeeld om de graphics... die gameplay dit jaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer dat die 2 niet te combineren zijn
De spelers van pes zien er goed uit dit jaar, maar dat gras en de rest (behalve publiek)
meh
Kolere, nòg lelijker dan in het echtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Van een nieuwere code dan de demo, ziet er beter uit!
De belichting sowieso!
En ze zijn ook nog met de gezichten bezig gegaan:
[ afbeelding ]
thanksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Server Browser > Filteren op aantal spelers
Gaat nu toch wel ernstig worden ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:06 schreef Massief het volgende:
Wat is dat voor gelazer met dc. Kan verdomme nog niet online.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:00 schreef janrad het volgende:
[..]
Gaat nu toch wel ernstig worden ja.
ik vind het ook raar, gisteren uur offline gespeeld en toen kwam ik er opeens in. Vanmorgen om 0800 uur aangezet en nog steeds niet online.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:06 schreef Massief het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)d-2014-of-begin-2015quote:Hotline Miami 2: Wrong Number is uitgesteld en staat nu gepland voor eind 2014 of anders begin 2015. Dat tweet ontwikkelaar Dennaton Games.
De tweet luidt als volgt: "Hotline Miami 2: Wrong Number krijgt nog wat laatste aanpassingen en verbeteringen, we verwachten dat het spel eind 2014 of begin 2015 klaar is". In een volgende tweet meldt de ontwikkelaar dat spelers "beloond zullen worden met alles waar ze op hoopten en niets wat ze verwachtten".
Net als zijn voorganger is Hotline Miami 2: Wrong Number een top-down actiespel waarin spelers met allerlei wapens alle vijanden in een leven moeten zien te verslaan. Nieuw in het vervolg is een hogere moeilijkheidsgraad en de unieke vaardigheden van verschillende speelbare personages. De game komt uit voor pc, PlayStation 4 en PlayStation Vita.
Ik denk dat ik maar eens naar buiten ga, van de mooi herfstkleuren genieten en ergens een kop koffie drinkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik vind het ook raar, gisteren uur offline gespeeld en toen kwam ik er opeens in. Vanmorgen om 0800 uur aangezet en nog steeds niet online.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:06 schreef Massief het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:00 schreef janrad het volgende:
[..]
Gaat nu toch wel ernstig worden ja.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:03 schreef OverRated het volgende:
Ik kan helemaal niet online. PSN onderhoud staat er
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik vind het ook raar, gisteren uur offline gespeeld en toen kwam ik er opeens in. Vanmorgen om 0800 uur aangezet en nog steeds niet online.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik krijg de hele tijd de melding dat ik PS+ nodig heb, terwijl ik dat gewoon heb
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Op de X360 heb ik zo vaak hetzelfde ervaren. Kap eens met dat bashen zielepiet.
Never forgetquote:
http://www.ign.com/videos/2011/05/09/psn-hack-video-timelinequote:April 20th has a strange place in history. The evil fascist dictator Adolf Hitler was born on April 20, 1889. Famous horror author Bram Stoker died on April 20, 1912. And of course, potheads are exceptionally fond of the date (but chances are, you already knew that).
But April 20 will live in infamy among the PlayStation Faithful as a result of The Great PlayStation Network Outage of 2011, which began on April 20 of last year and lasted until May 15. For nearly a month, PlayStation Network users were left high and dry by hacker exploits. Sony took the PSN offline once it realized it was compromised, but by then the damage was done.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:31 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Gedurfd. Flinke sneer naar Ubi.
quote:
Nee hoor, mindere kwaliteit hardware krijgt ook mindere kwaliteit graphics. Het zou pas belachelijk zijn als het niet zo wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:37 schreef Typisch het volgende:
Toch wel belachelijk dat er op de One geen 1080p uit te persen valt.
Ik bedoel vanuit het Microsoft kamp hé.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee hoor, mindere kwaliteit hardware krijgt ook mindere kwaliteit graphics. Het zou pas belachelijk zijn als het niet zo was
Men heeft deze nieuwe generatie geowon iets te laag ingezet qua hardware. Aan de ene kant begrijpelijk gezien de verkopen van de PS3 aan het begin van last-gen, omdat de prijs te hoog lag voor velen door die hardware, maar aan de andere kant loop je nu dus steeds tegen de beperkingen aan van de One.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:37 schreef Typisch het volgende:
Toch wel belachelijk dat er op de One geen 1080p uit te persen valt.
Art Style is inderdaad belangrijker. Journey was prachtig. Met de nieuwe Zelda had ik dan weer helemaal niets. Dat is dan weer de keerzijde van art style, het is subjectief als de pest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Men heeft deze nieuwe generatie geowon iets te laag ingezet qua hardware. Aan de ene kant begrijpelijk gezien de verkopen van de PS3 aan het begin van last-gen, omdat de prijs te hoog lag voor velen door die hardware, maar aan de andere kant loop je nu dus steeds tegen de beperkingen aan van de One.
1080p 60fps had eigenlijk wel de minste eis mogen zijn voor de next-gen hardware.
Maar goed, zo HEEL belangrijk is resolutie nou ook weer niet. Het is vervelend voor de mensen met zo'n ding dat ze steeds met dat soort cijfers geconfronteerd worden met de beperkingen, maar als de game er verder geweldig uitziet, dan is dat veel belangrijker.
Daarnaast, zoals ik al vaker heb aangegeven, vind ik persoonlijk art-direction en stijl veel belangrijker dan miljarden pixels en polygoontjes. Een Journey zag er beter uit dan mening 'realistische' AAA game.
En de meest indrukwekkende game van de laatste E3 vond ik die nieuwe Zelda.
Tja, daar hebben ze zich flink op verkeken inderdaadquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bedoel vanuit het Microsoft kamp hé.
is er dan al dlc?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:04 schreef janrad het volgende:
Maar heeft iemand de DLC van Destiny al gedownload en is het de moeite waard ?
Ik dacht maar eerlijk gezegd hoop ik het eerderquote:
http://lmgtfy.com/?q=ps4+usa+account+makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:17 schreef maniack28 het volgende:
Is dus alleen in de US store. FFS, wanneer leren die fucking tyfusidioten nou eens dat de grenzen gewoon niet meer bestaan en je dit soort shit in ieder land moet kunnen kijken. Ik heb toch een abbo, dus gooi die app erop. Morons!
Iemand een goeie handleiding naar hoe een US account te maken voor PSN? En hoe dat werkt met apps/games die je daarop download? En moet ik dan nog extra betalen om online te zijn of kan je ook in de store zonder PSN+?
Zijn er nadelen aan je USA account primary maken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=ps4+usa+account+maken
Nee jawel jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zijn er nadelen aan je USA account primary maken?
edit - is mijn EU account dan niet meer primary of gaat dat gewoon per account maar 1 systeem primary?
Je zult minder voor je games betalen, hierdoor betaal je minder belasting en gaat Nederland failliet. Dan zullen de Duitsers het land binnenvallen en nemen ze je ps4 in. Uiteindelijk heb je er dus niks aan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zijn er nadelen aan je USA account primary maken?
edit - is mijn EU account dan niet meer primary of gaat dat gewoon per account maar 1 systeem primary?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je zult minder voor je games betalen, hierdoor betaal je minder belasting en gaat Nederland failliet. Dan zullen de Duitsers het land binnenvallen en nemen ze je ps4 in. Uiteindelijk heb je er dus niks aan.
Je snapt het concept van TV- en reclamerechten? Om dezelfde reden kun je hier niet zomaar naar ESPN kijken. Of NBC. Noem maar op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alleen maar ijshockey kijken, dat geld boeit me niet zo. Snap het ook niet, die app is gratis en je kan in de hele wereld een abbo nemen. Waarom is dat ding dan niet gewoon te vinden op de EU store
dat snapt ie denk ik wel, maar hij kon het wel op de Xbox 360 kijken. Misschien deal met Microsoft of verandering van de rechten in het buitenland.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je snapt het concept van TV- en reclamerechten? Om dezelfde reden kun je hier niet zomaar naar ESPN kijken. Of NBC. Noem maar op.
Dat kan wel, maar niet direct iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je snapt het concept van TV- en reclamerechten? Om dezelfde reden kun je hier niet zomaar naar ESPN kijken. Of NBC. Noem maar op.
Doen alle online functies het al ? Ik heb er inderdaad ook veel plezier mee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 08:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoe langer ik DC speel hoe leuker het wordt.
Ik heb gisteren een club aan kunnen maken maar verder nog niets. Heb af en toe wel verbinding maar je bent het ook zo weer kwijt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:10 schreef janrad het volgende:
[..]
Doen alle online functies het al ? Ik heb er inderdaad ook veel plezier mee.
Past het spel zich aan, aan de IRL weersomstandigheden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:05 schreef Droopie het volgende:
Kan niet wachten tot het gaat regen, dat moet echt een feest zijn.
Bij driveclub dan he
Nee dat niet, maar er zou binnenkort een update komen waar het ook gaat regenen etc.. Dat was nog niet klaarquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Past het spel zich aan, aan de IRL weersomstandigheden?
Zo rond Sint Juttemis vrees ik zo langzamerhand...quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:41 schreef HansvanOchten het volgende:
Is eigenlijk al bekend wanneer de DC plus versie live gaat?
Eerder een sneer naar Microsofts Xbox one volgens mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:31 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Gedurfd. Flinke sneer naar Ubi.
Flinke faal inderdaad voor een game die een jaar geleden uit had moeten komenquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Echt heel slecht ditdrive club is niet eens te downloaden
Yup.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:10 schreef Donderjagers het volgende:
De Driveclub PlayStation Plus Edition Upgrade voor 39,99. Is dat het volledige spel?
Echt belachelijk idd. Faal reviews ook nog? Damn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
Flinke faal inderdaad voor een game die een jaar geleden uit had moeten komen
De reviews stemmen me trouwens ook niet al te vrolijk...
Nee, niet. Aangezien we nu massaal geld betalen voor psn.quote:
Is in feite de volledige game, als je die koopt kan je gelijk racen. Alleen nog niet online.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:43 schreef Donderjagers het volgende:
Die 39,99 versie is toch alleen een upgrade voor de Free Edition (die uitgesteld is)?
Waarom is de digital Full version niet te koop in de store?
December pas.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:04 schreef janrad het volgende:
Maar heeft iemand de DLC van Destiny al gedownload en is het de moeite waard ?
Vooral je niet laten verleidenquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:42 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Yup.
Zit ook hard te twijfelen of ik hem zal kopen... Ze verdienen niet echt m'n geld op dit moment maar zoek een leuke racegamemoeilijk moeilijk moeilijk.
reviews zijn er gemengd, ik persoonlijk zou eerst de demo spelen en dan wachten op Project Carsquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt belachelijk idd. Faal reviews ook nog? Damn.
Kans gemist ik ga deze niet eens meer proberen.
[..]
Nee, niet. Aangezien we nu massaal geld betalen voor psn.
Gewoon nog heel eventjes op Project Cars wachten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:42 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Yup.
Zit ook hard te twijfelen of ik hem zal kopen... Ze verdienen niet echt m'n geld op dit moment maar zoek een leuke racegamemoeilijk moeilijk moeilijk.
+quote:The Evil Binnen Is het een waardige opvolger van Resident Evil 4 ?Ja, zonder twijfel. Het wordt een spel moet hebben voor alle fans van survival horror? Soms twee keer per dag! Is het de beste titel als dat? Waarschijnlijk niet, want het frustrerend en wreed soms kan zijn, vooral als gevolg van de speelbaarheid die vaagheid en gebrek aan een moeilijkheidsgraad vrijwillig verergerd. Echter, we voortdurend terug willen komen als de ademloze avontuur, zorgvuldige enscenering, de ongezonde atmosfeer, de subtiliteiten van de vele gevechten, of sluwe puzzels, zijn verleidelijk. Kleine zwarte stip op het einde, echter, botst met een aantal echt, maar echt moeilijk. Merkte tot slot dat we hadden een lichte fout wanneer baas volledig is gestopt met vechten, wat bewijst dat The Evil Binnen ontbreekt ook een schil afwerking. Maar afgezien van dat, was er een lange spel niet zet me zo'n klap in het genre, dat duidelijk!
bethesda nl krijgt ze pas maandag, dus qua nl-sites zal het matig zijn. Wel handig om te zien welke sites de game ook daadwerkelijk langer dan drie uur spelenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:22 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Review embargo verloopt trouwens pas op de release date. Dus de overige reviews zullen dinsdag pas verschijnen denk ik![]()
als je het geld kan missen en bent niet helemaal racespel gek zou ik hem halen.. heb ik ook gedaan en geen moment spijt van. Ben je van de details wacht dan maar af. Het is dat ik het lees over zweven en publiek, maar het was mij niet opgevallen en ervaar het zeker niet storend.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:06 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Vooral je niet laten verleiden, binnen een week komt die demo wel uit, kan je hem proberen. Want het is nu ook weer niet zo'n topgame die je blind moet kopen. Kan op zich wel leuke game zijn, maar de graphics zijn niet echt heel indrukwekkend (vooral buiten de baan niet) en auto's lijken een beetje te 'zweven', en zo zitten er nog wel meer van die 'foutjes' in.
Tweakers heeft hem al een weekjequote:Op zondag 12 oktober 2014 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
bethesda nl krijgt ze pas maandag, dus qua nl-sites zal het matig zijn. Wel handig om te zien welke sites de game ook daadwerkelijk langer dan drie uur spelen
Heb hier de Tritton pro 5.1, en het bevalt me zeer goed.. In het begin moet je wel de bas en suround goed instellen, maar wanneer dat gedaan is ishet geluid ook meteen perfect. Weet alleen niet wat het verschil is tussen de 720+ en de pro+.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:28 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Tritton 720+? En hoe je die moet aansluiten op de PS4, want ben van plan om die te gaan kopen.
Daarom zeg ik ook 'matig'. Alleen de grote sites als GK en Tweakers wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Tweakers heeft hem al een weekje
Ik geef er alleen een beeld bij, that is allquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 'matig'. Alleen de grote sites als GK en Tweakers wel.
Oke ja, volgens mij maakt het niet heel veel verschil.. die ik bedoel is een 10tje goedkoper? Weet niet wat het verschil is. Volgens mij is die van mij 7.1 maar, wat bedoel je met alles goed instellen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb hier de Tritton pro 5.1, en het bevalt me zeer goed.. In het begin moet je wel de bas en suround goed instellen, maar wanneer dat gedaan is ishet geluid ook meteen perfect. Weet alleen niet wat het verschil is tussen de 720+ en de pro+.
Te makkelijk?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:44 schreef donald_dick het volgende:
Waar ik me alleen zorgen over maak is de moeilijkheidsgraad. Ik lees het overal terug...
nee, juist kutjemoeilijk Zelfs op casual.quote:
Als je de game hebt uitgespeeld dan unlock je de moeilijkste. Daar ga je al dood als je 1x aangeraakt wordt of 1 kogel vangtquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:44 schreef donald_dick het volgende:
Waar ik me alleen zorgen over maak is de moeilijkheidsgraad. Ik lees het overal terug...
little big planet komt binnenkort uit geloof ik. Dat is wel leuk samen met je vriendinquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:18 schreef PabloLopez het volgende:
Vraagje mensen. Weten jullie wat de beste games zijn op het moment voor:
1) vechtspellen (bijv sf, mortal kombat)?
2) met vrienden (los van fifa dan, maar meer in categorie buzz oid)
3) met/voor vriendin
Ik kan moeilijk echt leuke games vinden in deze 3 categorieen
Dat moeten mensen zelf weten. Zolang je bij andere modussen maar wel een beetje erdoor heen te komen isquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:11 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Als je de game hebt uitgespeeld dan unlock je de moeilijkste. Daar ga je al dood als je 1x aangeraakt wordt of 1 kogel vangt
Onzin, mooiste consoleracer ooitquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:06 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Vooral je niet laten verleiden, binnen een week komt die demo wel uit, kan je hem proberen. Want het is nu ook weer niet zo'n topgame die je blind moet kopen. Kan op zich wel leuke game zijn, maar de graphics zijn niet echt heel indrukwekkend (vooral buiten de baan niet) en auto's lijken een beetje te 'zweven', en zo zitten er nog wel meer van die 'foutjes' in.
ooit kan je niet zeggen he 😉. Mooiste consoleracer beschikbaar ben ik mee eensquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Onzin, mooiste consoleracer ooit
[ afbeelding ]
1. Injusticequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:18 schreef PabloLopez het volgende:
Vraagje mensen. Weten jullie wat de beste games zijn op het moment voor:
1) vechtspellen (bijv sf, mortal kombat)?
2) met vrienden (los van fifa dan, maar meer in categorie buzz oid)
3) met/voor vriendin
Ik kan moeilijk echt leuke games vinden in deze 3 categorieen
Je kan namelijk de front, rear, bass en nog iets finetunen. Dus bij een shooter vindt ik het altijd handig om bijv rear net iets harder te zetten dan bij een race game. In het begin is dit misschien wat zoeken naar de juiste hoogtes maar uiteindelijk is het heel handig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke ja, volgens mij maakt het niet heel veel verschil.. die ik bedoel is een 10tje goedkoper? Weet niet wat het verschil is. Volgens mij is die van mij 7.1 maar, wat bedoel je met alles goed instellen?
Mmm, weet niet precies welke is beter overigens? Bedoel die met dat kastje..quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je kan namelijk de front, rear, bass en nog iets finetunen. Dus bij een shooter vindt ik het altijd handig om bijv rear net iets harder te zetten dan bij een race game. In het begin is dit misschien wat zoeken naar de juiste hoogtes maar uiteindelijk is het heel handig.
Edit; ik denk dat de 720+ deze functie niet heeft
720+:
[ afbeelding ]
Pro+:
[ afbeelding ]
Eindeloos rondjes rijden op een circuit om iedere keer weer een 10e seconde van je tijd af te rijden, de mooiste weet ik niet maar wel een prima consoleracer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Onzin, mooiste consoleracer ooit
[ afbeelding ]
Hahah, driveclub ziet er wel heerlijk uit.....quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Eindeloos rondjes rijden op een circuit om iedere keer weer een 10e seconde van je tijd af te rijden, de mooiste weet ik niet maar wel een prima consoleracer.
Als je wil spelen met het geluid dan de pro+, als je out of de box direct wil spelen dan de 720+. Je zou ook voor de playstation gold headset kunnen gaan, die lijkt me ook wel fijn om te hebben maar zelf heb ik er verder geeen ervaring mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmm, weet niet precies welke is beter overigens? Bedoel die met dat kastje..
Ik heb echt ''spijt'' dat ik die game heb gespeeld. Echt heel veel games voelen meteen saai aanquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:05 schreef OverRated het volgende:
Dit weekend The Last of Us + Left Behind uitgespeeld. Wat een game/ervaring![]()
Wat bedoel je met out of de boxquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Als je wil spelen met het geluid dan de pro+, als je out of de box direct wil spelen dan de 720+. Je zou ook voor de playstation gold headset kunnen gaan, die lijkt me ook wel fijn om te hebben maar zelf heb ik er verder geeen ervaring mee.
Ja wat een kut game TLOU.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:27 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Ik heb echt ''spijt'' dat ik die game heb gespeeld. Echt heel veel games voelen meteen saai aan![]()
![]()
Bedoel daarmee dat je niet met die knopjes hoeft te spelen, je sluit je 720+ aan en kunt dan gelijk beginnen met gamenquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met out of de box....
Oke, en met zonder die knopjes die is toch duurder? en 7.1 of nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Bedoel daarmee dat je niet met die knopjes hoeft te spelen, je sluit je 720+ aan en kunt dan gelijk beginnen met gamen
De prijzen weet ik niet.. Mijn 5.1 pro+ had ik goedkoop van een vriend overgenomenquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke, en met zonder die knopjes die is toch duurder? en 7.1 of niet
acht is de nieuwe zes bij jou? Cijferinflatie gaat hardquote:Op maandag 13 oktober 2014 01:04 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Tot nu toe de reviews van The Evil Within.
http://www.gameblog.fr/tests/2075-the-evil-within-ps4 (4/5)
http://www.videogamer.com/reviews/the_evil_within_review.html (8/10)
http://www.readersgambit.com/evil-within-review/ (8/10)
http://thisgengaming.com/2014/10/12/the-evil-within-review/ (8/10)
http://www.gamelegends.it/the-evil-within-recensione/ (78/100)
Had het stiekem toch ietsje hoger verwacht. Maarja het is nog geen dinsdag
Panasonic plasma staat in mijn TV kast, en ik hoop dat die daar nog heeeeeel lang blijft staanquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hahah, driveclub ziet er wel heerlijk uit.....
welke tv hebben jullie eigenlijk (benieuwd naar voor ps4 dan)
ben er van plan om een te kopen.. want, zag een bij de mediamarkt staan een Panasonic wat een beeldhij stond geen eens te koop maar zag hem staan bij de PS4 ''stand'' maar wat een beeld beter als de sony's, samsung etc.
Af en toe wordt hier iedere keer urenlang.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:21 schreef VelitoX het volgende:
Driveclub rijdt prima en ziet dr prima uit. Leuke game voor af en toe een potje racen. Voor het echte serieuzere werk komt Project Cars (meer een tijd-investeer game), tot dan ben ik druk zat met Driveclub / Fifa / Destiny, en dan over paar weken mss COD, zowieso GTA, etc..
Als je met een game dit voor elkaar krijgt, dan doe je iets goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:26 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Lol
Niet kijken als je het spel nog niet gespeeld hebt!!!!!
Ik wou net zeggen,quote:Op maandag 13 oktober 2014 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
acht is de nieuwe zes bij jou? Cijferinflatie gaat hard
Hier ook Panasonic Plasma.quote:Op maandag 13 oktober 2014 07:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
Panasonic plasma staat in mijn TV kast, en ik hoop dat die daar nog heeeeeel lang blijft staan
Een game die gepresenteerd wordt als 'de nieuwe Resident Evil 4' en tussen 7 en 8 scoort valt tegen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
acht is de nieuwe zes bij jou? Cijferinflatie gaat hard
Nee, het wordt gepresenteerd als de game van de maker van Resident Evil 1: terug naar de rootsquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een game die gepresenteerd wordt als 'de nieuwe Resident Evil 4' en tussen 7 en 8 scoort valt tegen.
Een cijfer tussen de 7 en de 8 klopt prima dan voor een nieuwe resident evil 4quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een game die gepresenteerd wordt als 'de nieuwe Resident Evil 4' en tussen 7 en 8 scoort valt tegen.
Hier ook Panasonic Plasma, kan niet beter (tot OLED betaalbaar wordt)quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ben er van plan om een te kopen.. want, zag een bij de mediamarkt staan een Panasonic wat een beeldhij stond geen eens te koop maar zag hem staan bij de PS4 ''stand'' maar wat een beeld beter als de sony's, samsung etc.
Dat maakt niet uit, als echt goede games een 9 of 10 krijgen, dan weet je dat de middelmaat op 7 ligt, en alles lager niet echt de moeite is. Dat het systeem niet correspondeert met het systeem op school, betekent niet dat het niet betrouwbaar is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:31 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen,
Een 8 is toch een prima cijfer ?
Al krijgen veel games te makkelijk een hoog cijfer tegenwoordig , daarom krijg je denk ik dat soort reacties.
4 was vetquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Een cijfer tussen de 7 en de 8 klopt prima dan voor een nieuwe resident evil 4![]()
mischien nog wel iets te hoog aangezien re4 de teloorgang van de serie heeft ingezet
De vraag is, wat doet een Wii U-exclusive in een PS4-topicquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:46 schreef Cikx het volgende:
Wow, Bayonetta 2 krijgt een 10 van Gamespot.
Zonde dat Microsoft en Sony deze titel geditcht hebben, daar is je verband.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, wat doet een Wii U-exclusive in een PS4-topic
Mwoa, denk eerder dat Nintendo een leuke zak geld over had voor exclusiviteit. Wat niet uitmaakt, de concurrenten doen niets anders.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:49 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zonde dat Microsoft en Sony deze titel geditcht hebben, daar is je verband.
Toch is het jammer. Te zijner tijd toch maar een WiiU aanschaffen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, denk eerder dat Nintendo een leuke zak geld over had voor exclusiviteit. Wat niet uitmaakt, de concurrenten doen niets anders.
Dat is juist het probleem tegenwoordig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als echt goede games een 9 of 10 krijgen, dan weet je dat de middelmaat op 7 ligt, en alles lager niet echt de moeite is. Dat het systeem niet correspondeert met het systeem op school, betekent niet dat het niet betrouwbaar is.
Dat is idd een probleem. Vooral bij exclusieve reviews gaan er bij mij alarmbellen rinkelen. Vaak terecht, soms ben ik het met ze eens. Gelukkig komen demo's weer in, zodat iedereen het gewoon zelf kan proberenquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:00 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem tegenwoordig.
Met al het grote geld zijn de reviews helaas niet meer altijd betrouwbaar.
En stellen die achten en negens ineens niet veel meer voor.
Idd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is idd een probleem. Vooral bij exclusieve reviews gaan er bij mij alarmbellen rinkelen. Vaak terecht, soms ben ik het met ze eens. Gelukkig komen demo's weer in, zodat iedereen het gewoon zelf kan proberen
Ik weet het niet, ik lees altijd vijf of zes verschillende bronnen en ben nog nooit teleurgesteld geweest in wat ik heb gekocht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:00 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem tegenwoordig.
Met al het grote geld zijn de reviews helaas niet meer altijd betrouwbaar.
En stellen die achten en negens ineens niet veel meer voor.
Raiden is een club van fokkers volgens mij, ben ik ook lid van. Er zijn nu 3 leden dus je kan er nog bij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:04 schreef Kevin24 het volgende:
Ben er toch ingetrapt gistermiddag/avond..... Driveclub gekocht want kon niet meer wachten en had net Assasins creed uitgespeeld (wou dus wat nieuws).
Vind het een leuk spel! Nu ben ik totaal geen racefreak dus ik vond de handling van de auto's goed en had geen issue's met de AI (al rijden ze wel allemaal netjes in een mooie rij maar dat is in het echt volgens mij ook zo) .. Ziet er voor de rest prima uit! Sommige stukken had ik echt het 'woah nice!' gevoel! De avond was dus zo voorbij
Jammer alleen dat je een club moet joinen voor unlocks van sommige wagens... Ik ben dus op zoek naar een Driveclub club! Ik speel maar een paar uurtjes p/w dus het moet geen super serieuze club zijn.
Vind het die 40 euro wel waard!
Wat is je psn ? voeg ik je even toe.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:04 schreef Kevin24 het volgende:
Ben er toch ingetrapt gistermiddag/avond..... Driveclub gekocht want kon niet meer wachten en had net Assasins creed uitgespeeld (wou dus wat nieuws).
Vind het een leuk spel! Nu ben ik totaal geen racefreak dus ik vond de handling van de auto's goed en had geen issue's met de AI (al rijden ze wel allemaal netjes in een mooie rij maar dat is in het echt volgens mij ook zo) .. Ziet er voor de rest prima uit! Sommige stukken had ik echt het 'woah nice!' gevoel! De avond was dus zo voorbij
Jammer alleen dat je een club moet joinen voor unlocks van sommige wagens... Ik ben dus op zoek naar een Driveclub club! Ik speel maar een paar uurtjes p/w dus het moet geen super serieuze club zijn.
Vind het die 40 euro wel waard!
Ah Nicequote:Op maandag 13 oktober 2014 11:33 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat is je psn ? voeg ik je even toe.
Zit jij in het Driveclub promo-team ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zit hier ook al naar de klok te kijken omdat ik wil racen.
Oh sorry ik zal mijn enthousiasme over een spel niet meer delen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit jij in het Driveclub promo-team ofzo?
Graag, alleen games afzeiken aub. Het blijft hier wel FOK! hequote:Op maandag 13 oktober 2014 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal mijn enthousiasme over een spel niet meer delen.
Sony W828B 50" model. Prachtig ding.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Graag, alleen games afzeiken aub. Het blijft hier wel FOK! he
Ik deel je enthousiasmequote:Op maandag 13 oktober 2014 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal mijn enthousiasme over een spel niet meer delen.
Ik weet zeker dat als de gratis versie er is er meer mensen overstag zullen gaan.quote:
Led is toch veel beter ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:31 schreef Yi-Long het volgende:
42 inch Panasonic plasma. Jammer dat ze gestopt zijn met de productie van plasma's, want zou niets anders meer willen.
Yeah Driveclub laadtijden zijn zaligquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Af en toe wordt hier iedere keer urenlang.
Nu kom je er pas achter hoe belangrijk laadtijden kunnen zijn. 4e geworden in een race waar je minstens 3e moest zijn? Restart en in minder dan 2 seconden kun je je gaspedaal alweer indrukken om weg te rijden voor een nieuwe poging.
Werkt online al?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als de gratis versie er is er meer mensen overstag zullen gaan.
Kan me echt niet voorstellen dat als je van racegames houdt je dit slecht vindt.
Met als disclaimer dat dit CARS is op een high-end PC.quote:
Op een console zal het Forza 5 achtig eruit zien. Wat in principe goed genoeg is. Daarnaast is dit Youtube, ingame ziet het er inderdaad een stuk mooier uit maar deze beelden zijn zwaar compressed. En nog ziet het er oke uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met als disclaimer dat dit CARS is op een high-end PC.
Ik kan mij goed voorstellen dat CARS met Ultra settings @ 4k resolutie er nog veel beter uit ziet dan in dit filmpje ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Op een console zal het Forza 5 achtig eruit zien. Wat in principe goed genoeg is. Daarnaast is dit Youtube, ingame ziet het er inderdaad een stuk mooier uit maar deze beelden zijn zwaar compressed.
Dat is (zover ik weet) altijd zo, ook op Steam, Origin etcquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:24 schreef Jimbo het volgende:
Hmm mss leuk voor awareness hier.
In de SEN store term and agreements staat dat je ps4 digital games eigenlijk geleased worden
In andere woorden, heb je een ban of iets. Verlies je al je ps4 content. ook voor andere accounts
Tijd om maar weer disk only te gaan
Sony 42W6 2013 modelquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Sony W828B 50" model. Prachtig ding.
ja das geweldig, heb jij geen club aangemaakt en mag ik daar niet in? Ik heb nog niet echt een leuke actieve club.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Af en toe wordt hier iedere keer urenlang.
Nu kom je er pas achter hoe belangrijk laadtijden kunnen zijn. 4e geworden in een race waar je minstens 3e moest zijn? Restart en in minder dan 2 seconden kun je je gaspedaal alweer indrukken om weg te rijden voor een nieuwe poging.
Sorry maar mijn club is alleen voor vrienden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:35 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
ja das geweldig, heb jij geen club aangemaakt en mag ik daar niet in? Ik heb nog niet echt een leuke actieve club.
Ik heb geen TV. Ik game op een beamer @ 2.00x1.40quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik doelde op vrienden uit het echte leven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:53 schreef kreuk050 het volgende:
Zijn wij geen vrienden dan? wat is je PSN?
Je hebt een team en zoekt daar mensen voor of je zoekt een team voor jou speler?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Nog mensen die mee willen doen in een profclub in fifa?
Een Panasonic LED (42PFL5028H/12), zeer mooi beeld geeft deze tv.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
Zorgen dat je geen dingen doet die banwaardig zijn willen ook wel helpen denk ik:Yquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:24 schreef Jimbo het volgende:
In de SEN store term and agreements staat dat je ps4 digital games eigenlijk geleased worden
In andere woorden, heb je een ban of iets. Verlies je al je ps4 content. ook voor andere accounts
nooit!quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zorgen dat je geen dingen doet die banwaardig zijn willen ook wel helpen denk ik:Y
friendzonedquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sorry maar mijn club is alleen voor vrienden.
quote:
oled is wel hard maar aan lg zou ik m'n kat nog niet toevertrouwen.quote:
Ik zweer bij mijn Techwood IF 22883 . Zoveel herzenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:18 schreef truedestiny het volgende:
Wat is er zoveel beter aan een plasma?
Mooiste kleuren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:18 schreef truedestiny het volgende:
Betere kleurweergave, beter contrast, betere zwartwaarde en natuurlijker beeld. Komt mede omdat plasma veel beter is in elke pixel apart aansturen. Vooral met films vind ik het verschil vaak erg goed te zien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:18 schreef truedestiny het volgende:
Liever de opvolger, de Techwood IF 22884, die is tenminste HDDVD readyquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zweer bij mijn Techwood IF 22883 . Zoveel herzen
Dat is een Philips typenummer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Een Panasonic LED (42PFL5028H/12), zeer mooi beeld geeft deze tv.
Zit je ook op reddit?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:24 schreef Jimbo het volgende:
onderanderequote:
ZOMG, niet meer te bestellen, instant kaskraker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Liever de opvolger, de Techwood IF 22884, die is tenminste HDDVD ready
http://www.amazon.co.uk/T(...)-Black/dp/B004M3TO7G
Daarom koop ik mijn games gewoon nog fysiek.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:24 schreef Jimbo het volgende:
Damn als dit echt waar isquote:
Als zoiets zou gebeuren (buiten mijn eigen schuld om) zouden ze me ook echt permanent kwijt zijn als betalende consument: Ik zou volledig overgaan op PC-gaming en al die shit gewoon gratis downloaden, en de consoles waar dat kan gewoon modden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:44 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Daarom koop ik mijn games gewoon nog fysiek.
Met een US account ga ik al helemaal niet werken, omdat ik inderdaad bang ben dat je alles kwijt bent als ze bijvoorbeeld de regels veranderen.
Nee vooralsnog blijf ik mijn games gewoon nog fysiek kopen.
Consumenten zelf zijn ook gewoon ongelooflijk onwetend: Wel meer dan duizend euro willen uitgeven aan een nieuwe TV, maar niet even een paar uurtjes jezelf inlezen in wat er op de markt is en wat de beste value-for-money is, en gewoon beste kwaliteit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:25 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Betere kleurweergave, beter contrast, betere zwartwaarde en natuurlijker beeld. Komt mede omdat plasma veel beter is in elke pixel apart aansturen. Vooral met films vind ik het verschil vaak erg goed te zien.
Lcd/led is weer beter in wit en geeft fellere kleuren weer (waardoor veel mensen het in eerste instantie mooier vinden en het in winkels er boven uit springt), en is iets zuiniger. Omdat het feller is, kan het ook beter zijn voor kamers waar overdag heel veel zonlicht aanwezig is.
Ikzelf stap pas over op een andere techniek dan plasma, als oled betaalbaar is.Organisaties als de consumentenbond hebben plasma deels 'vermoord', doordat ze een paar tientjes meer energie verbruiken per jaar.
Wel even wachten op een GOTY editie natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Consumenten zelf zijn ook gewoon ongelooflijk onwetend: Wel meer dan duizend euro willen uitgeven aan een nieuwe TV, maar niet even een paar uurtjes jezelf inlezen in wat er op de markt is en wat de beste value-for-money is, en gewoon beste kwaliteit.
Plasma-TV's scoren al jarenlang gewoon het hoogste als beste TV's en beste koop enzo.
OLED gaat voor mij pas een optie zijn wanneer ze met ene normale platte (geen curved shit) 42inch FullHD komen. Ik hoef geen 4K. Ik hoef geen curved crap. Ik hoef geen 3D, etc etc.
Gewoon plat. 42 inch. 1080p. Onder de 1000 euro. En minstens even goed als plasma. Dan haal ik het. Anders geen interesse.
Neequote:Op maandag 13 oktober 2014 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je aan het trollen bent....
Je weet dat je nu op het internet zit en dit soort informatie gewoon probleemloos op kunt zoeken...!?quote:
Is daar die plank met al die knopjes voor ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je weet dat je nu op het internet zit en dit soort informatie gewoon probleemloos op kunt zoeken...!?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel even wachten op een GOTY editie natuurlijk
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:46 schreef janrad het volgende:
[..]
Is daar die plank met al die knopjes voor ?
Voor de energieboer? Je verbruik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:18 schreef truedestiny het volgende:
nja dat baat mij dus ook zorgen. Het kopen van mn usa games.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:49 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Damn als dit echt waar is
Ik zou toch wel gek worden als ik echt alles kwijt zou zijn
Daarom voorlopig nog steeds fysiek
Dat doet ie nu toch ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je weet dat je nu op het internet zit en dit soort informatie gewoon probleemloos op kunt zoeken...!?
Beneden een samsung ue46es8000.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
Voor de Zapperquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:26 schreef janrad het volgende:
Er zijn ook nog steeds mensen die zweren bij een oude beeldbuis TV
Die komt niet eens uit op de PS4 toch?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:03 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Voor de mensen die Borderlands The Pre-Sequel willen kopen.
Total Xbox – 8
IGN – 8
USGamer – 2.5/5
Metro – 7
The Escapist – 4/5
Joystiq – 3.5/5
Polygon – 7
Destructoid – 6
PC Gamer – 7.7
Games Radar – 4/5
Strategy Informer – 7.5
oh is die nu al uit dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:03 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Voor de mensen die Borderlands The Pre-Sequel willen kopen.
Total Xbox – 8
IGN – 8
USGamer – 2.5/5
Metro – 7
The Escapist – 4/5
Joystiq – 3.5/5
Polygon – 7
Destructoid – 6
PC Gamer – 7.7
Games Radar – 4/5
Strategy Informer – 7.5
Oh shit helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die komt niet eens uit op de PS4 toch?
Evil Within ziet er uit als een prima game, maar toch ga ik wachten op een prijsdaling. Dat duurt bij dit soort games meestap niet zo heel erg lang. Gok dat ik hem rond kerst wel voor 4 tientjes kan scoren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:09 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Oh shit helemaal niet aan gedachtMoest eigenlijk in een ander topic.
Alle reviews tot nu toe voor The Evil Within.
gameblog.fr - 4/5
moviepilot.com - 8,5/10
videogamer.com - 8/10
readersgambit.com - 8/10
thisgengaming.com - 8/10
gamelegends.it - 78/100
konzentrix.com - 7/10
17 oktober. Non ps4quote:
Zit net even dit te lezen en de kans zal wel heel erg klein zijn, maar toch bestaat er een kans dat je geband kan worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja dat baat mij dus ook zorgen. Het kopen van mn usa games.
Op zich zou het niet moeten uitmaken, als je nu een game koopt ui de usa op disk is het ook regio vrij, dat is niet voor niets.
Tevens is het ook niet tegen de T&C, maar ik zie ze er wel voor aan
Dit blijf ik ook altijd wel vaag vindenquote:Where's our review of The Evil Within?
A few people have been asking about a review for The Evil Within, so I figured I'd clarify the situation a bit, even if the embargo is tomorrow. Over the past week or so, Bethesda has been fairly sparing with giving out copies. A number of my peers were unable to procure the PC version, and in other cases (ours included), any version at all.
There is at least one review up from an outlet that was able to get an early copy through other means, and is thus not bound by the embargo. As always, I suggest not pre-ordering a game/paying for it in full until you read some impressions on it. Whether it's a testament from a trusted friend, content producer, or reviewer, it's always good to get the big picture before you plunk down your hard-earned cash.
If necessary tomorrow we will buy a copy of the game and try to get a review out as soon as we can. I've always believed in being open about the review process, but this isn't really a new thing for Destructoid. It was done before me when Jim Sterling was heading up the program, and before him with Aaron Linde.
Heel de avond en nacht weer volgens mijquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:23 schreef I.C.O.N. het volgende:
Oh god, zit ik 25 min te wachten op een mp game in tlou, blijkt psn weer down te zijn. Fijn dat ze dat even communiceren
Ik kwam net in Destiny! (digital game). Maar dat faalde na 5 minuten ook en nu kom ik ook nergens meer inquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Alleen de store zou down zijn maar ik kan gewoon geen enkele digitale game starten omdat mijn licenses niet geverifieerd kunnen worden
Het is nog gekker, vrienden van me zijn wel gewoon online aan het gamen terwijl ze bij mij als offline staan...quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik kwam net in Destiny! (digital game). Maar dat faalde na 5 minuten ook en nu kom ik ook nergens meer in
Ja, 't is en blijft een vreemde constructie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is nog gekker, vrienden van me zijn wel gewoon online aan het gamen terwijl ze bij mij als offline staan...
In ieder geval de eerste en laatste keer dat ik een game digitaal koop...
Enige verklaring is dat je vrienden online waren voor het onderhoud begon, iedereen die zich tijdens het onderhoud afmeldt en vervolgens weer wil aanmelden zal ook niet kunnen spelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is nog gekker, vrienden van me zijn wel gewoon online aan het gamen terwijl ze bij mij als offline staan...
In ieder geval de eerste en laatste keer dat ik een game digitaal koop...
Mooi, ik zit onder een wel echt bestaand persoon in de US. Mn bloedeigen broerquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Zit net even dit te lezen en de kans zal wel heel erg klein zijn, maar toch bestaat er een kans dat je geband kan worden.
False Registration Information
Offender created an account with false information (email address, date of birth, name, address, etc).
En er staan nog meer dingen op de site waar je voor geband kan worden.
https://support.us.playst(...)ccounts-and-consoles
Het is inmiddels bijna iedere week raak qua 'onderhoud'. Belachelijk natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:15 schreef OverRated het volgende:
Had vroeg in de middag de PS4 al aangezet en de hele dag aan laten staan, zodat ik straks nog even Battlefield kan spelen
Dit onderhoud was trouwens gewoon aangekondigd.
Volgens mij verkopen ze de TV's nog gewoon compleet, dus dan is dat geen issue.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel even wachten op een GOTY editie natuurlijk
haha gefeliciteerd! wat houdt dat pakket in dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation
[twitter]http://twitter.com/PlayStationNL/status/521642420464001024?p=p[/twitter]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation
[twitter]http://twitter.com/PlayStationNL/status/521642420464001024?p=p[/twitter]
ik zit mobielquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
boven dat text vak naast spoiler, youtube, bold etc staat ook twitter.
zeker een lullig tshirtje ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ik zit mobiel
Pakket is iig de game, verder geen idee eigenlijk
Ik word er soms wel een beetje gek van hoor. Ik heb de PS4 voor The Last Of Us en omdat die toch ''de betere'' is gekocht, maar als ik dit van te voren had geweten dan had ik denk ik toch voor de Xbox One gegaan. Want laten we wel eerlijk wezen. Die onlineservice werkt wel altijd super daar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is inmiddels bijna iedere week raak qua 'onderhoud'. Belachelijk natuurlijk.
Daarnaast natuurlijk ook te idioot voor woorden dat je blijkbaar je digitale titels niet eens kunt opstarten om offline te spelenToch dus always online DRM.
Ben ik met je eens hoor. Heb pas net een PS4 en er zijn constant problemen met PSN.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is inmiddels bijna iedere week raak qua 'onderhoud'. Belachelijk natuurlijk.
Daarnaast natuurlijk ook te idioot voor woorden dat je blijkbaar je digitale titels niet eens kunt opstarten om offline te spelenToch dus always online DRM.
En mensen willen het hier niet horen maar dat was op de X360 wel anders.. Wat dat betreft blijft mijn persoonlijke ervaring met Microsoft vele malen beter dan met Sony. Ook qua onderhoud had ik daar minder last van dan met PSN terwijl ik toen vaker gamede..quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op de PS3was die mindere service dan nog acceptabel omdat het online gamen gratis was. Nu je op de PS4 moet dokken voor online MP zou dit natuurlijk nooit mogen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
En mensen willen het hier niet horen maar dat was op de X360 wel anders.. Wat dat betreft blijft mijn persoonlijke ervaring met Microsoft vele malen beter dan met Sony. Ook qua onderhoud had ik daar minder last van dan met PSN terwijl ik toen vaker gamede..
Echt.. je eerste postieve post ooit hier ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |