quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:48 schreef janrad het volgende:
Heeft iemand de DLC van Destiny al aangeschaft hier en zo ja is dat de moeite waard ?
welk filmpje? Alle filmpjes die de afgelopen maand zijn uitgekomen zien er veelbelovend uit! Lekker overdreven horror, Silent Hill monsters gemixt met de gameplay van RE4quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat bloed in the evil within ziet niet uit
Als je trouwens een potje destiny wil doen ofzo kan je me altijd effe een pm sturen op de ps.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat bloed in the evil within ziet niet uit
sterker nog het stond al op de disc.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:39 schreef n8n het volgende:
[..]
sterker nog het stond al op de disc.
Downloadable content disc locked content
Gran Turismo vind ik echt een topgame. Zielloos? Elke kleine aanpassing aan je auto "voelen" bij het tweaken van je auto om zo hard mogelijk over de Nurburgring te knotteren. Daar zit behoorlijk wat ziel inquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:09 schreef janrad het volgende:
[..]
Als je Gran Turismo nou zielloos noemt kan ik het me voorstellen maar DC is zeker niet zielloos.
Elke groef in het wegdek voelen in DC terwijl je door Schotland rijdt terwijl de zon op komt, no romance, no passion.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Gran Turismo vind ik echt een topgame. Zielloos? Elke kleine aanpassing aan je auto "voelen" bij het tweaken van je auto om zo hard mogelijk over de Nurburgring te knotteren. Daar zit behoorlijk wat ziel in
Ik geef slechts mijn mening over GT, DC heb ik niet gespeeld dus daar kan ik niets over zeggen. Als ik mensen "arcade" hoor roepen schrik ik altijd wel even bij racegames. Zodra ik hem kan testen met PS+ doe ik dat zeker natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Elke groef in het wegdek voelen in DC terwijl je door Schotland rijdt terwijl de zon op komt, no romance, no passion.
Oh het was geen aanval ofzo hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening over GT, DC heb ik niet gespeeld dus daar kan ik niets over zeggen. Als ik mensen "arcade" hoor roepen schrik ik altijd wel even bij racegames. Zodra ik hem kan testen met PS+ doe ik dat zeker natuurlijk
als je de gameplay trailer zo eens ziet is het echt baggerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:15 schreef speknek het volgende:
Hmm wouldn't get your hopes up. De ervaringen die ik her en der lees is dat Evil Within niet heel hot is.
Denk het niet. Aangezien de servers voor de betaalde spelers nog niet eens normaal werken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:41 schreef Jimbo het volgende:
Zou DC uitkomen voor ps plus vandaag? Wellicht leuk voor t weekend zo
Dus ze laten je betalen voor iets wat je al gekocht hebt, jezus wat een ratten.quote:
Jammer eigenlijkquote:
altijd hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:44 schreef janrad het volgende:
[..]
Dus ze laten je betalen voor iets wat je al gekocht hebt, jezus wat een ratten.
Mag ik ook in de OPquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:57 schreef I.C.O.N. het volgende:
Mag ik in de OP trouwens? I.C.O.N. - Vempel
Mag ik ook in de OP?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mag ik ook in de OP
Droopie - Johan5324 (en speel je veel bf4 voeg me dan toe)
whehehequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:13 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Mag ik ook in de OP?Heb het al 4x gevraagd.
PSN: KREUKNEUS
1908, is dat de laatste landstitel?quote:
Over 4G ja?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:06 schreef videonatic het volgende:
Dus op je werk via je mobiel spelen.
Server Browser > Filteren op aantal spelersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef RRuben het volgende:
Iemand een idee hoe je die BF4 matchmaking kan aanpassen? Kom soms in servers van kinderen ofzo met maar 2 mensen...
Remote-play via het internet gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik dacht dat je in hetzelfde netwerk moest zitten als je ps4....
doet me teveel aan fifa denkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
En nog een nieuwe Weedens gameplay trailer van PES 2015
steek jij je neus eens niet zo in andermans zaken johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:10 schreef jackson het volgende:
[..]
1908, is dat de laatste landstitel?
Whehehe
1999, ik weet
pes ziet er goed uit dit jaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Van een nieuwere code dan de demo, ziet er beter uit!
De belichting sowieso!
En ze zijn ook nog met de gezichten bezig gegaan:
[ afbeelding ]
tvpquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:13 schreef videonatic het volgende:
[..]
Remote-play via het internet gebruiken
http://manuals.playstatio(...)ink/viainternet.html
Jammer dat die 2 niet te combineren zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yup. En PES gaat dit jaar hoger scoren dan FIFA. Koning voetbal is terug.
Mja, PES heb ik nooit gespeeld om de graphics... die gameplay dit jaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer dat die 2 niet te combineren zijn
De spelers van pes zien er goed uit dit jaar, maar dat gras en de rest (behalve publiek)
meh
Kolere, nòg lelijker dan in het echtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Van een nieuwere code dan de demo, ziet er beter uit!
De belichting sowieso!
En ze zijn ook nog met de gezichten bezig gegaan:
[ afbeelding ]
thanksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Server Browser > Filteren op aantal spelers
Gaat nu toch wel ernstig worden ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:06 schreef Massief het volgende:
Wat is dat voor gelazer met dc. Kan verdomme nog niet online.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:00 schreef janrad het volgende:
[..]
Gaat nu toch wel ernstig worden ja.
ik vind het ook raar, gisteren uur offline gespeeld en toen kwam ik er opeens in. Vanmorgen om 0800 uur aangezet en nog steeds niet online.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:06 schreef Massief het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)d-2014-of-begin-2015quote:Hotline Miami 2: Wrong Number is uitgesteld en staat nu gepland voor eind 2014 of anders begin 2015. Dat tweet ontwikkelaar Dennaton Games.
De tweet luidt als volgt: "Hotline Miami 2: Wrong Number krijgt nog wat laatste aanpassingen en verbeteringen, we verwachten dat het spel eind 2014 of begin 2015 klaar is". In een volgende tweet meldt de ontwikkelaar dat spelers "beloond zullen worden met alles waar ze op hoopten en niets wat ze verwachtten".
Net als zijn voorganger is Hotline Miami 2: Wrong Number een top-down actiespel waarin spelers met allerlei wapens alle vijanden in een leven moeten zien te verslaan. Nieuw in het vervolg is een hogere moeilijkheidsgraad en de unieke vaardigheden van verschillende speelbare personages. De game komt uit voor pc, PlayStation 4 en PlayStation Vita.
Ik denk dat ik maar eens naar buiten ga, van de mooi herfstkleuren genieten en ergens een kop koffie drinkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik vind het ook raar, gisteren uur offline gespeeld en toen kwam ik er opeens in. Vanmorgen om 0800 uur aangezet en nog steeds niet online.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:06 schreef Massief het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:00 schreef janrad het volgende:
[..]
Gaat nu toch wel ernstig worden ja.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:03 schreef OverRated het volgende:
Ik kan helemaal niet online. PSN onderhoud staat er
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik vind het ook raar, gisteren uur offline gespeeld en toen kwam ik er opeens in. Vanmorgen om 0800 uur aangezet en nog steeds niet online.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik krijg de hele tijd de melding dat ik PS+ nodig heb, terwijl ik dat gewoon heb
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Op de X360 heb ik zo vaak hetzelfde ervaren. Kap eens met dat bashen zielepiet.
Never forgetquote:
http://www.ign.com/videos/2011/05/09/psn-hack-video-timelinequote:April 20th has a strange place in history. The evil fascist dictator Adolf Hitler was born on April 20, 1889. Famous horror author Bram Stoker died on April 20, 1912. And of course, potheads are exceptionally fond of the date (but chances are, you already knew that).
But April 20 will live in infamy among the PlayStation Faithful as a result of The Great PlayStation Network Outage of 2011, which began on April 20 of last year and lasted until May 15. For nearly a month, PlayStation Network users were left high and dry by hacker exploits. Sony took the PSN offline once it realized it was compromised, but by then the damage was done.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:31 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Gedurfd. Flinke sneer naar Ubi.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |