abonnement Unibet Coolblue
pi_146475148
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik speel eigenlijk nauwelijks online. Mijn maatjes spelen Fifa op de PS3 of 360. Ik heb nu met veel plezier op mijn 360 gespeeld met met name Fallout, ME en Lost Planet. Allen 3rd party. Ik denk dat ik gewoon een keer een aanbiedinkje oppik.
Dan moet je even kijken of je de exclusives van het ene platform beter vindt dat van het andere.. Of bv de features van de X1 interessant voor je zijn. Of idd gaan voor de fijnste controller, het verschil in multiplatform games zal ws verwaarloosbaar zijn..

Ik zit in dezelfde situatie al ga ik wel voor een ps4 ;)
  zondag 9 november 2014 @ 20:07:34 #277
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_146475383
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 19:46 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Dat is bij de ps4 ook zo.

En de x1 controller is zeker stukje beter dan de 360 controller. De FFB is stukken beter.
wat is bij PS4 ook?

En geloof niet dat de One controller beter is als de 360 controller! Alleen die soort van Force Feedback in die triggers lijkt me wel tof.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_146475437
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

wat is bij PS4 ook?

En geloof niet dat de One controller beter is als de 360 controller! Alleen die soort van Force Feedback in die triggers lijkt me wel tof.
Backwards compatibility.

En voor die controllers moet je gewoon even testen bij de mediamarkt
  zondag 9 november 2014 @ 20:14:15 #279
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_146475645
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 20:08 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Backwards compatibility.

Nee klopt, maar dat was in eerste instantie wat ik dacht van dan neem ik weer een One want neem ik alles mee maar feitelijk heeft dat helemaal geen zin.

Koop er toch pas over een half jaartje dus we kijken het nog even aan. De One gaat nu wel wat beter en PS4 heeft nu de laatste tijd weer wat problemen dus kan nog alle kanten uit.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 9 november 2014 @ 21:17:16 #280
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_146478149
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 16:19 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik kijk ff mee!
Ligt het aan mij of was Halo 2 zo extreem moeilijk op legendary? Ik heb het op de pc gespeeld, en ik kan het me niet herinneren dat het zo extreem pittig was :P
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_146484788
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja?

Ik heb ze beide nog niet gedaan maar wat een beetje algemene opvatting is meen ik dat de 360 veel beter was dan ps3 controller maar de PS4 controller een heel stuk beter is geworden en de X1 een achteruitgang is t.o.v. de 360. Dus beide goed en misschien ps4 net iets beter?
Duidelijk nog niet in je hand gehad dus
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 9 november 2014 @ 23:43:13 #282
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_146485073
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Draganta het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of was Halo 2 zo extreem moeilijk op legendary? Ik heb het op de pc gespeeld, en ik kan het me niet herinneren dat het zo extreem pittig was :P
Tja het was wel echt pittig ja, zeker als je ook nog eens skulls aan gaat zetten. Hoorde ik je nu zeggen dat je Iron aan had staan? Dan wordt het zéker pittig
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 10 november 2014 @ 07:39:34 #283
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_146489306
Bleg halo 2
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Redactie Games maandag 10 november 2014 @ 08:08:39 #284
175011 SolidDS
Nice.
pi_146489549
Vanavond met vrienden Titanfall spelen iemand nog zin om mee te doen?
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  maandag 10 november 2014 @ 08:52:16 #285
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_146490061
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

wat is bij PS4 ook?

En geloof niet dat de One controller beter is als de 360 controller! Alleen die soort van Force Feedback in die triggers lijkt me wel tof.
Hij is in ieder geval ook niet slechter dan de 360 controller. Het enige wat even wennen was zijn de shoulder buttons.. maar dat was ook maar 5 minuten
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 10 november 2014 @ 18:18:07 #286
179248 De_Nylon_Badmuts
cola saved my life
pi_146505830
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 08:52 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval ook niet slechter dan de 360 controller. Het enige wat even wennen was zijn de shoulder buttons.. maar dat was ook maar 5 minuten
De soepelheid/deadzone van de analoge sticks zijn imo 100 keer beter dan die van de 360, wat echt een wereld van verschil maakt bij vooral FPS games, ik vind de X1 pookjes zelfs fijner als die van de DS4, terwijl dat de vorige generatie andersom was.
DNB
  maandag 10 november 2014 @ 18:19:15 #287
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_146505864
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 08:52 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval ook niet slechter dan de 360 controller. Het enige wat even wennen was zijn de shoulder buttons.. maar dat was ook maar 5 minuten
Mhh en de vorm opzich?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_146506510
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:19 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Mhh en de vorm opzich?
xbone controller is meesterlijk. lekker lomp, ligt heerlijk in de hand. of je moet hele kleine handen hebben... tis natuurlijk just mijn mening, maar xbone roeleert de pan uit tov pis4.
  maandag 10 november 2014 @ 19:16:31 #289
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_146507957
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:19 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Mhh en de vorm opzich?
De vorm is zo goed als hetzelfde als de 360 controller
Ik zou m gewoon even proberen ergens in een of andere mediamarkt
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 10 november 2014 @ 19:40:59 #290
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_146508975
The Banner Saga komt naar PS4

Pffff deze wilde ik ook altijd al graag spelenl
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_146511837
Het blijft ook gewoon moeilijk ;(

Die Halo collectie is echt supertof en zou er zo een Xbox One voor halen, maar de PS4 heeft voor mij tot nu toe toch de betere exclusives. The Last of Us is gewoon echt geweldig, Uncharted die volgend jaar komt en Until Dawn wat er echt super uit ziet.

Daarbij is de controller van de PS4 ook wel vet mede door die speaker die er in zit. Sommige spellen ondersteunen dat ook en het voegt toch wel wat extra's toe. Straks als GTA V er is hoor je er bijvoorbeeld politieberichten op of als je gebeld wordt hoor je dat uit die speaker.

Maar dit is het Xbox One topic :+ Je zal toch ooit echt een keuze moeten maken, of na een tijdje toch alsnog de PS4/Xbox One erbij kopen.
  maandag 10 november 2014 @ 21:24:09 #292
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_146513147
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Het blijft ook gewoon moeilijk ;(

Die Halo collectie is echt supertof en zou er zo een Xbox One voor halen, maar de PS4 heeft voor mij tot nu toe toch de betere exclusives. The Last of Us is gewoon echt geweldig, Uncharted die volgend jaar komt en Until Dawn wat er echt super uit ziet.

Daarbij is de controller van de PS4 ook wel vet mede door die speaker die er in zit. Sommige spellen ondersteunen dat ook en het voegt toch wel wat extra's toe. Straks als GTA V er is hoor je er bijvoorbeeld politieberichten op of als je gebeld wordt hoor je dat uit die speaker.

Maar dit is het Xbox One topic :+ Je zal toch ooit echt een keuze moeten maken, of na een tijdje toch alsnog de PS4/Xbox One erbij kopen.
Koop er sowieso maar 1!

Misschien komt er nog wel een mooie deal in de aankomende paar maandjes!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 11 november 2014 @ 07:57:00 #293
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_146523213
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Het blijft ook gewoon moeilijk ;(

Die Halo collectie is echt supertof en zou er zo een Xbox One voor halen, maar de PS4 heeft voor mij tot nu toe toch de betere exclusives. The Last of Us is gewoon echt geweldig, Uncharted die volgend jaar komt en Until Dawn wat er echt super uit ziet.

Daarbij is de controller van de PS4 ook wel vet mede door die speaker die er in zit. Sommige spellen ondersteunen dat ook en het voegt toch wel wat extra's toe. Straks als GTA V er is hoor je er bijvoorbeeld politieberichten op of als je gebeld wordt hoor je dat uit die speaker.

Maar dit is het Xbox One topic :+ Je zal toch ooit echt een keuze moeten maken, of na een tijdje toch alsnog de PS4/Xbox One erbij kopen.
Als ik je zo hoor zou ik voor de ps4 gaan.
  dinsdag 11 november 2014 @ 08:05:15 #294
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146523295
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Het blijft ook gewoon moeilijk ;(

Die Halo collectie is echt supertof en zou er zo een Xbox One voor halen, maar de PS4 heeft voor mij tot nu toe toch de betere exclusives. The Last of Us is gewoon echt geweldig, Uncharted die volgend jaar komt en Until Dawn wat er echt super uit ziet.

Daarbij is de controller van de PS4 ook wel vet mede door die speaker die er in zit. Sommige spellen ondersteunen dat ook en het voegt toch wel wat extra's toe. Straks als GTA V er is hoor je er bijvoorbeeld politieberichten op of als je gebeld wordt hoor je dat uit die speaker.

Maar dit is het Xbox One topic :+ Je zal toch ooit echt een keuze moeten maken, of na een tijdje toch alsnog de PS4/Xbox One erbij kopen.
Klinkt alsof je interesse hebt in een andere console ;) als je alsmaar redenen zoekt om het niet te doen.

Ik zelf ben sindskort toch weer aan het overwegen een Xbox one te halen, naast het feit dat de Xbox controller altijd mijn voorkeur heeft gehad hebben nu ook een tweetal vrienden van mij er een :) alleen op destiny na weet ik nog niet waarvoor ik het moet halen :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146523712
Ach niet zo moeilijk denken jongens. Gewoon kopen en als het niet bevalt dan verkopen en een ps4 halen.
pi_146529886
Ook stom, wil ik Assassins Creed Unity kopen via MS store, kan ik m niet kopen.
Geprobeerd via US store, betalen met mastercard CC.

Iemand anders ook met dit probleem?
pi_146530564
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 07:57 schreef warp995 het volgende:

[..]

Als ik je zo hoor zou ik voor de ps4 gaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:05 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Klinkt alsof je interesse hebt in een andere console ;) als je alsmaar redenen zoekt om het niet te doen.

Ik zelf ben sindskort toch weer aan het overwegen een Xbox one te halen, naast het feit dat de Xbox controller altijd mijn voorkeur heeft gehad hebben nu ook een tweetal vrienden van mij er een :) alleen op destiny na weet ik nog niet waarvoor ik het moet halen :P
Heb al een tijdje de PS4 hoor, maar ik reageerde meer op AQuila die ook nog zo zit te twijfelen ;)

Ik zou Halo echt willen spelen en daar juist een Xbox One voor willen, maar ik wil ook maar 1 console hebben staan. En uiteindelijk denk ik toch dat de PS4 voor mij de juist console is qua games. Bedoel ik zou dan eigenlijk alleen voor Halo een Xbox One halen, terwijl ik de PS4 heb gekocht voor The Last Of Us, Uncharted, Until Dawn etc. Toch spreken die exclusives mij veel meer aan. En om nou weer 400 euro te betalen voor eigenlijk 1 game (ok het zijn er 4 in 1 maar toch) ;)
  dinsdag 11 november 2014 @ 13:16:35 #298
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146530884
Tjah... De exclusives van de PS zijn vooralsnog niet mijn ding of iig niet indrukwekkend genoeg om een PS voor te halen. Mijn broertje heeft een PS staan en die kan ik vast wel eens een keer lenen als ik wat exclusives wil spelen.

Ik heb nu een losse console, mediaplayer en blu-ray speler, daar wil ik maar wat graag 1 apparaat van maken die ik straks in het geval van media dan ook met mijn mobiel kan besturen zonder de TV steeds aan te moeten hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_146530978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:07 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

[..]

Heb al een tijdje de PS4 hoor, maar ik reageerde meer op AQuila die ook nog zo zit te twijfelen ;)

Ik zou Halo echt willen spelen en daar juist een Xbox One voor willen, maar ik wil ook maar 1 console hebben staan. En uiteindelijk denk ik toch dat de PS4 voor mij de juist console is qua games. Bedoel ik zou dan eigenlijk alleen voor Halo een Xbox One halen, terwijl ik de PS4 heb gekocht voor The Last Of Us, Uncharted, Until Dawn etc. Toch spreken die exclusives mij veel meer aan. En om nou weer 400 euro te betalen voor eigenlijk 1 game (ok het zijn er 4 in 1 maar toch) ;)
Ken je niet iemand met een X1, dan zou je een keertje een maand consoles kunnen ruilen oid.. ;)
pi_146531164
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Tjah... De exclusives van de PS zijn vooralsnog niet mijn ding of iig niet indrukwekkend genoeg om een PS voor te halen. Mijn broertje heeft een PS staan en die kan ik vast wel eens een keer lenen als ik wat exclusives wil spelen.

Ik heb nu een losse console, mediaplayer en blu-ray speler, daar wil ik maar wat graag 1 apparaat van maken die ik straks in het geval van media dan ook met mijn mobiel kan besturen zonder de TV steeds aan te moeten hebben.
Ik zie de Xbone niet echt als een media player hoor.

Ok, ik Netflix er ook mee, maar dat kan ook met de chromecast :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')