quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:55 schreef luckass het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)stelt_zich_voor.html
Topsjow
Waatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:55 schreef luckass het volgende:
Topsjow
wtfffffquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:55 schreef luckass het volgende:
Topsjow
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:55 schreef luckass het volgende:
Topsjow
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij krijg je juist niet wat je vraagt
Ja behoorlijk, snap ook niet waarom je hier aan mee zou willen doenquote:
Gelukkig doet de Publieke omroep hier niet aan mee,quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef Vatta het volgende:
Hahaha waar gaat het heen met de nederlandse televisie. Dacht dat het niet erger kon dan Samantha en Micheal
Die spastquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:37 schreef tralalala het volgende:
Dit moeten ze doen met die undateables gasten.
Hahahaha helemaal van de pot gerukt dit. Zouden de deelnemers dit in hun sociale kringen hebben verteld dat ze hieraan mee gingen doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelukkig doet de Publieke omroep hier niet aan mee,
Oh wacht...
Wat vind jij van Jasmijn?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:40 schreef Paxcon het volgende:
wel genant als de ander niet komt opdagen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Aan de namen te zien hadden we dit net zo goed in TV SC kunnen doen
Dat kleine meisje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben al die namen alweer totaal kwijt
beugelbekkiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben al die namen alweer totaal kwijt
Wel schattig. Om in wangetjes te knijpen maar idd niet voor verder.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, vond het niks
leek me wel een aardige meid hoor, maar verder niet echt
Ja dat welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:43 schreef Paxcon het volgende:
Dit gaat er beter aan toe dan bij alle andere koppels
Leuk meisje wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:52 schreef Jay_Snake het volgende:
Haha, wat bizar dit. Blondje wilde meteen weg rennen
Zeker een leuk meisje!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leuk meisje wel.
Maar snap t wel als je zo'n creep voor je hebt.
Je zoent iemand als je elkaar voor het eerst ziet, kan daarna kiezen of je op speeddate gaat en als je daarna nog wilt ga je op echte date.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:54 schreef D. het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal, maar heb 20 minuten gemist die het vast verklaarbaar maken
2 mensen stappen een ruimte in, moeten zoenen (met tong eigenlijk)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:54 schreef D. het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal, maar heb 20 minuten gemist die het vast verklaarbaar maken
Mensen denken dat zoenen en tongen iets anders is. Maar voor mij tongen = zoenenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
2 mensen stappen een ruimte in, moeten zoenen (met tong eigenlijk)
Daarna weer de ruimte uit, speeddate van 2 minuten, spannend of beide op basis van de zoen elkaar willen ontmoeten.
Dan een date, als de speeddate is bevallen.
Ah, kijk, vaag maar verklaarbaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zoent iemand als je elkaar voor het eerst ziet, kan daarna kiezen of je op speeddate gaat en als je daarna nog wilt ga je op echte date.
Een parkeerplaats naast de snelweg?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:56 schreef Max23 het volgende:
Die Tim staat vast op de verkeerde plaats
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:58 schreef Stricky het volgende:
gewoon zeggen dat je het mooi vind tim
quote:
Hij zal toch niet zo onhandig zijn om te zeggen dat ze nog maar ff moet oefenen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:58 schreef Stricky het volgende:
gewoon zeggen dat je het mooi vind tim
Jammer dat het niet vrouw-vrouw is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:59 schreef D. het volgende:
Beetje jammer dat het niet alleen man-vrouw is
als dat gebeurd zou zijn dan lag ik op de grond van het lachen hahahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zal toch niet zo onhandig zijn om te zeggen dat ze nog maar ff moet oefenen?
Niet gezien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Fylax gaat nu iets zeggen over die serveerster
Die heeft binnen een week de derde in de buikquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu al twee kids.
Frikandel in de gang dus.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:03 schreef Stricky het volgende:
gwen is nu al in verwachting van der 3de heb ik gehoord
Eventjes een hoi en hoe ze heten mag ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:04 schreef D. het volgende:
Mogen ze wel praten?
Dacht dat het alleen zoenen was
Ligt dus niet aan mij gelukkigquote:
Ik heb ze nog niet gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:06 schreef Fylax het volgende:
Zulle we eventjes de Facebook zoeken van de lekkere chicks?![]()
: D
Nee int hele beginquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Als je die met die arabier bedoelde, neh
Ik zat ook al te kloten met mijn instellingen omdat ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ligt dus niet aan mij gelukkig
Fylax
quote:
Zij begon toch? (Die je nu ziet)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Dat begin van hun was ook awkward, dat zij nog vroeg hoe hij heette maar dat hij al begon te zoenen
dumpertkusser? wie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:09 schreef tralalala het volgende:
Ik zit maar half te kijken, die dumpertkusser is nog niet geweest toch?
Nopequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:09 schreef tralalala het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:09 schreef tralalala het volgende:
wat is een dumpertkusser?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:09 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |