Jij deed datquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik bracht de meet naar je toe... maar roep eens als je weer in NL ben of dm pm what ever....
o... dan heb ik nog ff om mijn cocktaildress aan te schaffenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij deed dat
Geen idee wanneer ik weer in NL ben eigenlijk....
Ja al die enge uitspraken van jou.quote:
Je laatste postquote:
Zekers.... ik ben ook naar de jubilieummeets in Utrecht en wierden (ofzoiets) geweestquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:55 schreef Gh0stface het volgende:
Ah Engel, je hebt al eerder fokkers gemeet dus?
je kan jezelf geen broekie meer noemen... je bent geen 12 meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja al die enge uitspraken van jou.
Ik ben een broekkie he, dat vind ik té
En je had het toch wel naar je zin toch? Ik heb mijn best gedaan een goede gastheer te zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o... dan heb ik nog ff om mijn cocktaildress aan te schaffen
Voor deze keer dan hoorquote:
Oh, ben jij er ook nog?quote:
Ok, fair enoughquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zekers.... ik ben ook naar de jubilieummeets in Utrecht en wierden (ofzoiets) geweest
Tot nu toe heb ik die reputatie elke keer waar gemaakt op meets(was er maar 1quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je kan jezelf geen broekie meer noemen... je bent geen 12 meer
Kijk film, speel spel, post op Fok...quote:
Do the Carlton.quote:
Here I amquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk film, speel spel, post op Fok...
En sosm ga je opeens met een wildvreemde FOK!ker naar een concert.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zekers.... ik ben ook naar de jubilieummeets in Utrecht en wierden (ofzoiets) geweest
Wat een baas bij Dancing with the starsquote:
Dat was wel lachen jaquote:
Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En sosm ga je opeens met een wildvreemde FOK!ker naar een concert.![]()
Maar dan wel zoals hij laatst deed.quote:
Ja zeker... a true gentquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En je had het toch wel naar je zin toch? Ik heb mijn best gedaan een goede gastheer te zijn
Women in cocktail dresses
Die vent was altijd al baasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een baas bij Dancing with the stars
jij dan?quote:
vooruitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik die reputatie elke keer waar gemaakt op meets(was er maar 1) dus ik mag dat.
Tetten ok, maar waarom geen bier?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We mogen helaas geen tetten en bier meer posten
quote:
bel je ma.... ga bieren met vrienden...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk film, speel spel, post op Fok...
Oeh een meet-groentje?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nee, ik weet pas sinds kort dat ik er überhaupt fok meetings bestonden
ook dat ja.... Olly murs rulez!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En sosm ga je opeens met een wildvreemde FOK!ker naar een concert.![]()
Daar gaat mijn titel.quote:
true thatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een baas bij Dancing with the stars
dan gaan we te veel zuipenquote:
Dat doe ik sowieso alquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true that
[..]
dan gaan we te veel zuipen
Vast niet....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik het niet verleerd ben
Keuzes genoeg dunkt me!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bel je ma.... ga bieren met vrienden...
Junior meeter dan?quote:
Check...quote:
Serieus...?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nee, ik weet pas sinds kort dat ik er überhaupt fok meetings bestonden
Jaaaaa.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook dat ja.... Olly murs rulez!!!![]()
![]()
Spreek voor jezelf.quote:
Die vind ik wel passend ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Keuzes genoeg dunkt me!
[..]
Junior meeter dan?
ik ben voor de titel aspirant meeterquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Keuzes genoeg dunkt me!
[..]
Junior meeter dan?
Dat verleer je niet Barb, dat zit er gewoon in.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Nu maar hopen dat ik het niet verleerd ben
Meerdere plekken, maar hoorde via andere fokkers dat ze die en die gemeet hadden. Toen ik pas hier kwam lurken werd het mij dus duidelijk dat het een vrij voorkomend iets isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Serieus...?
Waar post je normaal dan?
Nog een paar meets voor een level upquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
[..]
Die vind ik wel passend ja.
Dat kan ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vast niet....
Suit Up..
Wodka Martini en je jas weer uitlenen als ze het koud heeft
En nu denk je, dat wil ik eigenlijk ook wel?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:06 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Meerdere plekken, maar hoorde via andere fokkers dat ze die en die gemeet hadden. Toen ik pas hier kwam lurken werd het mij dus duidelijk dat het een vrij voorkomend iets is
We hebben zo onze acties ja..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:06 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Meerdere plekken, maar hoorde via andere fokkers dat ze die en die gemeet hadden. Toen ik pas hier kwam lurken werd het mij dus duidelijk dat het een vrij voorkomend iets is
BSquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog een paar meets voor een level up
Nou ja dat doe ik dan meestal niet meer als ik thuis benquote:
ONOES.....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik
Ik zit in onzekerschooljongetjemodus
Ken het. Ik heb er ook moeite mee maar blijf volhoudenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vacatures zoeken is zooo frustrerend.
Tijd nemen voor sollicitaties en telkens afgewezen worden nog veel frustrerender.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kreeg er een via fok aangebodenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
kloptquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat is me bij een fokmeet nog niet gebeurd..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dat doe ik dan meestal niet meer als ik thuis ben
Meestal eerder zo:of
Now let's just hope it's not only good enough to set her heart on fire, but to give it to me, burning and allquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat verleer je niet Barb, dat zit er gewoon in.
Ja nouja, dan zijn er iig vacatures. Met elke afwijzing wordt de kans op uitnodiging groter.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijd nemen voor sollicitaties en telkens afgewezen worden nog veel frustrerender.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijd nemen voor sollicitaties en telkens afgewezen worden nog veel frustrerender.
Nee ok mij ook niet, maar wel als ik met vrienden op stap ben.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt
[..]
Dat is me bij een fokmeet nog niet gebeurd..
hoezo
Sexting is niet solliciteren, Mr. Smoothquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sexting is niet solliciteren, Mr. Smooth
Dat wel. Ik spreek ook mijn netwerk weer aan, kijken of dat wat oplevert.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, dan zijn er iig vacatures. Met elke afwijzing wordt de kans op uitnodiging groter.
Hey, als het werkt, dan werkt het.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee,via viaquote:
Ja moet ik ook doen. Maar heb nu fulltime werk in een hele andere sector, en vind het dan wel lastig om mezelf daarna nog te motiveren om vacatures te gaan zoeken. En als je dan niks vindt helpt dat natuurlijk niet, haha.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wel. Ik spreek ook mijn netwerk weer aan, kijken of dat wat oplevert.
Nee, via DM na een paar gesprekken. Ik heb dus komend weekend wat te doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus? *rent terug naar OUD*
Voorbereiden voor de sollicitatie bedoel je dan..?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, via DM na een paar gesprekken. Ik heb dus komend weekend wat te doen.
Eh, what? Ik doe niet aan sexting. Met wie zou ik dat moeten doen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je fulltime werk hebt dan is dat toch prima? Of vindt je het werk niks meer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja moet ik ook doen. Maar heb nu fulltime werk in een hele andere sector, en vind het dan wel lastig om mezelf daarna nog te motiveren om vacatures te gaan zoeken. En als je dan niks vindt helpt dat natuurlijk niet, haha.
Naar wat zoek je eigenlijk? Iets met kinderen toch, of ben ik nu in de war met een andere user?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja moet ik ook doen. Maar heb nu fulltime werk in een hele andere sector, en vind het dan wel lastig om mezelf daarna nog te motiveren om vacatures te gaan zoeken. En als je dan niks vindt helpt dat natuurlijk niet, haha.
Het is tijdelijk, loopt eind van de maand af.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je fulltime werk hebt dan is dat toch prima? Of vindt je het werk niks meer?
WOW. Goed onthouden wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar wat zoek je eigenlijk? Iets met kinderen toch, of ben ik nu in de war met een andere user?
Wat bedoelde je dan?quote:
Ook, en de kwartaalaangifte doen voor mijn bedrijfje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voorbereiden voor de sollicitatie bedoel je dan..?
You don't fool us, Mr. love doctor about to operatequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, what? Ik doe niet aan sexting. Met wie zou ik dat moeten doen?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You don't fool us, Mr. love doctor about to operate
Dan verder zoeken inderdaad naar wat je wel leuk vindtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is tijdelijk, loopt eind van de maand af.
En het is tergend saai.
Yats, er zit meer in je dan je denktquote:
Ja... Als er nou ook nog iets te vinden was, haha. Oh well, blijf rustig doorkijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan verder zoeken inderdaad naar wat je wel leuk vindt
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats, er zit meer in je dan je denkt
Ik heb dat regelmatig, onthouden van kleine feitjes die er voor mij geen ene donder toe doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
WOW. Goed onthouden wel.Klopt idd.
Leuk spel.quote:
Het is wel een klotetijd voor alle markten, maar die vooral heb ik het idee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja... Als er nou ook nog iets te vinden was, haha. Oh well, blijf rustig doorkijken.
quote:
Succes kerel!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb ook weer een sollicitatiegesprek volgende week
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb dat regelmatig, onthouden van kleine feitjes die er voor mij geen ene donder toe doenIk ben daarintegen wel vergeten hoe laat ik een meeting heb zaterdag met mensen van de Malteser kansspelcommissie
Maar is het zo moeilijk om daar werk in te vinden dan?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is wel een klotetijd voor alle markten, maar die vooral heb ik het idee.
Alcohol is the soap that washes away the grease of a lonely lifequote:
We geven de moed niet op, ik zoek ook hard doorquote:
Shit, dat zuigt hard danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Details, haha.
Ja, bezuinigingen op alles dus niemand durft mensen aan te nemen. En wat er wel is komt bijna allemaal neer op oproepwerk of echt kuttijden. Als in, maar 3 uur op een dag maken maar dat wel 4 dagen in de week zodat je er ook niks naast kan doen. Zulk soort situaties.
Het is net zoeken naar een relatiequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We geven de moed niet op, ik zoek ook hard doorEn hoewel er in de ICT veel te vinden is vragen ze de meest absurde eisen soms
Soms juist wel, dan is het niet eens meer een beetje een oplossing, maar gewoon het probleem geworden.quote:
Ja dat is ook zoiets. 3 jaar werkervaring in dit, dat en nog iets. Want heeeeel veel mensen combineren die dingen namelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We geven de moed niet op, ik zoek ook hard doorEn hoewel er in de ICT veel te vinden is vragen ze de meest absurde eisen soms
I knowquote:
Thanks!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shit, dat zuigt hard danIk hoop dat je snel wat leuks vind in ieder geval
* Barbusse gaat even aan de full sweep investigationquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb een account aangemaakt bij jouw werkgever, dus even de tafels leegtrekken.
Dat is waarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Soms juist wel, dan is het niet eens meer een beetje een oplossing, maar gewoon het probleem geworden.
Dat kun je beter niet zoeken denk ik.quote:
Misschien zit je straks gewoon in een winningstreakquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thanks!Ik hoop het ook, haha.
Ja nogal. Als ik uitreken kom ik wel aan een paar jaar ervaring, maar bij verschillende werkgeversquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoiets. 3 jaar werkervaring in dit, dat en nog iets. Want heeeeel veel mensen combineren die dingen namelijk.
Nee maar dat bedoel ik ook wel een beetje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kun je beter niet zoeken denk ik.
Gun je haar geen winning streak?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien zit je straks gewoon in een winningstreak
Zaterdag leuke date, daarna leuke vacature
Komt goed!
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt goed!
Ah, zo kan het soms lopen inderdaad, soms ook niet,quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee maar dat bedoel ik ook wel een beetje.Daar loop je soms opeens tegen mogelijkheden aan, ipv dat je stad en land afzoekt met 1 vacature als resultaat.
Dat had ik ook en dat liep ook op niks uitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt goed!
Date?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt goed!
Jawel, was de verkeerde smileyquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gun je haar geen winning streak?
Ik eerst ook niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig dat ik nooit problemen heb gehad om ergens aangenomen te worden.
Ik tot nu toe ook niet zo heel erg, maar zonder vacature wordt het toch lastig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig dat ik nooit problemen heb gehad om ergens aangenomen te worden.
Ik krijg altijd het 'verwijt' dat ik maar kort bij verschillende werkgevers heb gewerktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik tot nu toe ook niet zo heel erg, maar zonder vacature wordt het toch lastig.
Dat kan ik nog niet krijgen omdat ik net afgestudeerd ben. Maar koos jij er zlef voor weg te gaan dan? Want anders vind ik dat nergens op slaan..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het 'verwijt' dat ik maar kort bij verschillende werkgevers heb gewerkt
4* dacht ik. Maar ligt nog een beetje ver weg, veel details zijn er nog niet. Waarom deed je niet mee aan Cannes btw?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga me gewoon even kwalificeren voor Londen Barb.
Zijn dat beetje mooie pakketjes? 5* hotel enzo.
Was me toen eigenlijk een beetje ontschoten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
4* dacht ik. Maar ligt nog een beetje ver weg, veel details zijn er nog niet. Waarom deed je niet mee aan Cannes btw?
Eerste baan was programmeren en dat vond ik niets. Tweede baan was om werk te hebben omdat ik niet thuis wilde zitten. Derde baan was na 3 tijdelijke geen vaste. Vierde 1 maand en toen wegens crisis weg. Vijfde een zijstap. Zesde een leuke baan maar de enige die aan mezelf te wijten is omdat ik toen uit de ICT wilde. Zevende terug in de ICT maar tijdelijke opdracht.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet krijgen omdat ik net afgestudeerd ben. Maar koos jij er zlef voor weg te gaan dan? Want anders vind ik dat nergens op slaan..
Hmm ja, lastig. Wel gedeeltelijk te verklaren maar kan me ook voorstellen dat werkgevers er een beetje over struikelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerste baan was programmeren en dat vond ik niets. Tweede baan was om werk te hebben omdat ik niet thuis wilde zitten. Derde baan was na 3 tijdelijke geen vaste. Vierde 1 maand en toen wegens crisis weg. Vijfde een zijstap. Zesde een leuke baan maar de enige die aan mezelf te wijten is omdat ik toen uit de ICT wilde. Zevende terug in de ICT maar tijdelijke opdracht.
Good luck then, mate. Misschien zien we elkaar dan in Londenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was me toen eigenlijk een beetje ontschoten.
Nu ga ik maar eens een serieuze poging wagen.
Ja dat wel, daarom ga ik ook niet relevante werkervaring eruit gooien. Wat kan hun het schelen dat ik administratief werk heb gedaan of subsidie adviseur ben geweest? Vrij weinig als je functioneel beheer/applicatiebeheer zoekt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm ja, lastig. Wel gedeeltelijk te verklaren maar kan me ook voorstellen dat werkgevers er een beetje over struikelen.
Goed punt wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat wel, daarom ga ik ook niet relevante werkervaring eruit gooien. Wat kan hun het schelen dat ik administratief werk heb gedaan of subsidie adviseur ben geweest? Vrij weinig als je functioneel beheer/applicatiebeheer zoekt.
Gaan we een paar drankjes doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Good luck then, mate. Misschien zien we elkaar dan in Londen
Een paar?quote:
Ach gebeurt mij ook weleens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
18 doubles missen, Barney are you kidding me?
Ja maar jij staat ook niet op zo'n toernooi.quote:
Precies, dus heb mijn CV goed onderhanden genomen. Profieltekst gewijzigd, relevante werkervaring laten staan e.d. om het allemaal wat aantrekkelijker te maken.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, dus heb mijn CV goed onderhanden genomen. Profieltekst gewijzigd, relevante werkervaring laten staan e.d. om het allemaal wat aantrekkelijker te maken.
You are aware of the afterparty, right?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet nog een finaletafel spelen he
Dan gaan we los natuurlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You are aware of the afterparty, right?
Dan kom ik sowieso, plek of niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:51 schreef Godshand het volgende:
Iemand moet op de 25+ meet ook maar een dartboard meenemen, ik zie het al
Precies.quote:
Slaap lekker op je best.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:03 schreef yats het volgende:
Beste mensen, ik ga mijn best opzoeken en mijn knuffel knuffelen. Welterusten
Sterkte morgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:19 schreef artelligence het volgende:
Slaap lekkerover 5,5 uur gaat de wekker weer
Ja, het bekende riedeltje...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er een reden dat je je kut voelt?
anders doet ik het voor niksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er een reden dat je je kut voelt?
Naja kan toch. Ik voel me ook wel eens kut zonder aanwijsbare reden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
anders doet ik het voor niks
Blue waffle?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:26 schreef Fera het volgende:
Morgen.
Bepaalde dingen moet je niet op internet opzoeken. Nu ben ik creeped out.
Nee, daar heb ik geen last van. Gevolg van andere dingen.quote:
Two girls?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:26 schreef Fera het volgende:
Morgen.
Bepaalde dingen moet je niet op internet opzoeken. Nu ben ik creeped out.
Lang leve (zelf-diagnose via) het internetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:56 schreef Fera het volgende:
Nee. Ik vloei wat minder tijdens mijn menstruatie en omdat ik een koperspiraal heb was ik benieuwd wat de reden was. Omdat je dan meestal juist meer vloeit (net als ik de vorige keren).
Lees ik allemaal verhalen: "Toen het bij mij minder werd bleek ik zwanger te zijn. Kutkind is inmiddels al 3".
Het zal vast niet zo zijn, want verder heb ik gewoon typische menstruatieklachten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:01 schreef STING het volgende:
[..]
Lang leve (zelf-diagnose via) het internet
Gewoon lekker in bed blijven liggen uitbrakken. Doe ik ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
kut, verslapen. Ga ook niet hard mijn best doen nu
Ik was om al 5:30 al wakker, ik ga nu ook niet al te hard mijn best doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
kut, verslapen. Ga ook niet hard mijn best doen nu
Nah, ik moet zo toch echt naar school. Niet voor de les. Straks mag ik er niet in ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon lekker in bed blijven liggen uitbrakken. Doe ik ook.
Mijn plan was om uit te slapen, maar dat lukte niet, toch weiger ik uit bed te komen.
Nice. Ouwe vellen zijn idd heel vervelend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen
Net lekker gezwommen, was lekker rustig in het bad. Geen ouwe vellen deze keer in de weg.
Behoorlijk. Bep en Annie die kleppen over de prestaties van de melkboer of hoe goed hun kleinkind het wel niet doet op school.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice. Ouwe vellen zijn idd heel vervelend.
Komen die 2 kinderen waar je het laatst over had toch sneller dan je verwachtte.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:56 schreef Fera het volgende:
Nee. Ik vloei wat minder tijdens mijn menstruatie en omdat ik een koperspiraal heb was ik benieuwd wat de reden was. Omdat je dan meestal juist meer vloeit (net als ik de vorige keren).
Lees ik allemaal verhalen: "Toen het bij mij minder werd bleek ik zwanger te zijn. Kutkind is inmiddels al 3".
Nou nee. Dan laat ik het weghalen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Komen die 2 kinderen waar je het laatst over had toch sneller dan je verwachtte.
Kil feer... Heel kil...quote:
Boeiend.quote:
Aeque is niet serieus dus ga ik ook niet serieus reageren.quote:
Om dan maar even serieus te reageren, kil vind ik het sowieso niet hoor. Slim zou ik het ook niet noemen maar misschien wel verstandig.quote:
Ik weet dat 't niet serieus wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Aeque is niet serieus dus ga ik ook niet serieus reageren.
Makkelijk zou het niet zijn, maar ik weet gewoon dat ik een kind niets te bieden heb. En de vader ook niet. In ieder geval qua financiële middelen, ruimte, etc. Liefde zal het niet tekort komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:55 schreef Myraela het volgende:
Ik roep ook altijd heel hard dat ik dat zou doen, maar zou er uiteindelijk waarschijnlijk toch meer moeite hebben.
R is niet echt een mini-Hep. Lijkt totaal niet op hem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou wat zijn zeg, nog een minihep erbij.
Daar zijn aan de andere kant altijd oplossing voor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Makkelijk zou het niet zijn, maar ik weet gewoon dat ik een kind niets te bieden heb. En de vader ook niet. In ieder geval qua financiële middelen, ruimte, etc. Liefde zal het niet tekort komen.
But love is not enough.
Dat moet je ook maar net willen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar zijn aan de andere kant altijd oplossing voor.
Maar inderdaad een goede basis bieden is wel een stuk verstandiger ja.
Ik zou bang worden als je dat niet hadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:55 schreef Myraela het volgende:
Ik roep ook altijd heel hard dat ik dat zou doen, maar zou er uiteindelijk waarschijnlijk toch meer moeite hebben.
Dat is waar, maar helaas spelen gevoel en verstand op zo'n moment oorlogje met elkaar.quote:
Goed bezig, niet opgeven! Heb in dezelfde situatie gezeten. De aanhouder wintquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:12 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, weer een sollicitatie de deur uit. Deze keer bij een bedrijf in Gilze. Ik ben benieuwd.
Uiteraard. Net gebeld met het de recruiter die het bedrijf helpt en even het een en ander doorgesproken. Het is een andere tak van sport maar met voldoende aanknopingspunten waar ik ervaring en affiniteit mee heb. Plus het salaris is niet verkeerd en het is in de beveilingsbranche.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed bezig, niet opgeven! Heb in dezelfde situatie gezeten. De aanhouder wint
Ik zou het niet weten, geen ervaring mee gelukkigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is waar, maar helaas spelen gevoel en verstand op zo'n moment oorlogje met elkaar.
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:12 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, weer een sollicitatie de deur uit. Deze keer bij een bedrijf in Gilze. Ik ben benieuwd.
Ehm ja ik helaas dan weer wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, geen ervaring mee gelukkig.
Maandag gesprek om mogelijkheden door te spreken bij een detacheerder in Eindhoven. Gas erop zeg ik!quote:
En zo gaat het ineens snel, alleen maar beterquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maandag gesprek om mogelijkheden door te spreken bij een detacheerder in Eindhoven. Gas erop zeg ik!
Ja precies. Er hoeft niets uit te komen maar ik hoop het natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:24 schreef Solique het volgende:
[..]
En zo gaat het ineens snel, alleen maar beter
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maandag gesprek om mogelijkheden door te spreken bij een detacheerder in Eindhoven. Gas erop zeg ik!
Voelt wel goed na al die negatieve zooi van de afgelopen week.quote:
Gewoon positief blijven, komt vanzelf goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja precies. Er hoeft niets uit te komen maar ik hoop het natuurlijk wel!
Dit jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon positief blijven, komt vanzelf goed
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:12 schreef El_Thijs het volgende:
Ik krijg ook steeds meer uitnodigingen voor gesprekken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of misschien niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op reacties. Blijf ook maar sturen. Maar positief: mijn broertje en ik hadden voor dezelfde baan gesolliciteerd; hij heeft een afwijzing terug en ik nog niet. Dus misschien word ik dan uitgenodigd.
Ik ben altijd positief, dat weet je immers welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon positief blijven, komt vanzelf goed
quote:
Fingers crossed, succes!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op reacties. Blijf ook maar sturen. Maar positief: mijn broertje en ik hadden voor dezelfde baan gesolliciteerd; hij heeft een afwijzing terug en ik nog niet. Dus misschien word ik dan uitgenodigd.
Uiteraard. Doorzetten wordt beloond.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer uitnodigingen voor gesprekken.
Gaat allemaal goed komen.
Gaat ook goed komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer uitnodigingen voor gesprekken.
Gaat allemaal goed komen.
Zekerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:33 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben altijd positief, dat weet je immers wel
Ik heb volgende week lekker een weekje vrijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:44 schreef Samzz het volgende:
Pfff, over twee weken eindelijk vakantie. Zo hard aan toe, damn.
Wannabe pessimist.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of misschien niet.
Maar daar gaan we niet van uit
Fijn is dat, jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week lekker een weekje vrij
Zo zo grote plannen in Amersfoort dan dat je daar een hele week van moet bijkomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week lekker een weekje vrij
Ja je weet maar nooit hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo zo grote plannen in Amersfoort dan dat je daar een hele week van moet bijkomen.
Herkenbaar, al hoop ik maar dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed bezig, niet opgeven! Heb in dezelfde situatie gezeten. De aanhouder wint
Je hebt in ieder geval een stageplek. Werkervaring is zo belangrijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:48 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, al hoop ik maar dat je gelijk hebt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een stageplek. Werkervaring is zo belangrijk
Klopt. Alleen schieten ze daar wel erg in door. Het alom bekende "we zoeken iemand die 18 is en 25 jaar werkervaring heeft" zie je steeds vaker in allerlei vormen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef yats het volgende:
[..]Al heb je gelijk, werkervaring is belangrijk.
Leuk is dat, héquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Alleen schieten ze daar wel erg in door. Het alom bekende "we zoeken iemand die 18 is en 25 jaar werkervaring heeft" zie je steeds vaker in allerlei vormen.
Klopt, maar zie en krijg genoeg CV's die totaal niet kloppenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een stageplek. Werkervaring is zo belangrijk
Ik merkte, toen ik nog sollicitaties verwerkte, dat veel mensen graag hun CV wat 'aandikken'quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, maar zie en krijg genoeg CV's die totaal niet kloppen
Klopt, en soms zie je ook bedrijven die eisen aan CV's stellen die echt totaal niet kloppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik merkte, toen ik nog sollicitaties verwerkte, dat veel mensen graag hun CV wat 'aandikken'.
Zoals?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, en soms zie je ook bedrijven die eisen aan CV's stellen die echt totaal niet kloppen.
Oh, dat weet ik niet. Ik weet wel dat bedrijven weinig moeite steken in het controleren van CV'squote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, en soms zie je ook bedrijven die eisen aan CV's stellen die echt totaal niet kloppen.
Dat gevoel bedoel ik ook. Soms is het gewoon onredelijk om zoveel certificeringen te hebben bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:22 schreef Solique het volgende:
[..]
2,5 jaar ervaring klinkt altijd net wat minder dan 3 jaar, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik merkte, toen ik nog sollicitaties verwerkte, dat veel mensen graag hun CV wat 'aandikken'.
Heb wel eens gehad dat ze eis bij mij hadden neergelegd van 20-30 jaar met 10 jaar IT ervaring, 10 certificeringen op IT gebied en dan voor 2000 euro p/m uit je bed willen komenquote:
Mja, het kutte is, ze kunnen het vragenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat gevoel bedoel ik ook. Soms is het gewoon onredelijk om zoveel certificeringen te hebben bijvoorbeeld.
[..]
2,5 jaar ervaring klinkt altijd net wat minder dan 3 jaar, als je begrijpt wat ik bedoel
Oh ja, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat ze eis bij mij hadden neergelegd van 20-30 jaar met 10 jaar IT ervaring, 10 certificeringen op IT gebied en dan voor 2000 euro p/m uit je bed willen komen
Misschien nog wel belangrijker dan je papiertje. Ze vragen overal ervaring. Dan kan je nog zoveel diploma's hebben...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef yats het volgende:
Wat is jouw visie dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het kutte is, ze kunnen het vragen.
En dat is niet helemaal wat ik bedoel met aandikken.
Tja, dat kunnen ze ook vragen tegenwoordig zoals Samzz ook zegt. Jij niet? Dan is er vast wel een arme donder die dat maar al te graag wil.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat ze eis bij mij hadden neergelegd van 20-30 jaar met 10 jaar IT ervaring, 10 certificeringen op IT gebied en dan voor 2000 euro p/m uit je bed willen komen
Ook wel eens gelezen net afgestuurd MBO benodigd met 4 certificeringen, alsof iedereen met certificeringen van school komen.
Yup, sommige eisen aan jobs kloppen echt niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Dit klopt, maar soms staan de benoemde zaken flink van elkaar afquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het kutte is, ze kunnen het vragen.
En dat is niet helemaal wat ik bedoel met aandikken.
In mijn ervaring doet het papiertje in de meeste beroepen er geen fuck toe (behalve in advocatuur, dokters, apotheek e.d.) en is ervaring veel belangrijker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien nog wel belangrijker dan je papiertje. Ze vragen overal ervaring. Dan kan je nog zoveel diploma's hebben...
Ik bedoel meer het verzinnen van diploma's/certificatenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat is jouw visie dan?
[..]
Tja, dat kunnen ze ook vragen tegenwoordig zoals Samzz ook zegt. Jij niet? Dan is er vast wel een arme donder die dat maar al te graag wil.
Hier blijft verschuiving in zitten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:30 schreef Fascination het volgende:
Soms vraag ik me af of er in de toekomst wel genoeg banen gaan zijn door de automatisering. Nu is het wel zo dat de bevolking krimpt doordat er steeds minder kinderen worden geproduceerd, maar toch.
Ook niet altijd, ik heb inmiddels 7 jaar werkervaring en dan toch zie je bedrijven mensen aannemen die net van school af zijn terwijl ze wel op zoek zijn naar iemand voor een medior functie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef yats het volgende:
Straks beginnen ze wel te piepen als alle babyboomers onder de zoden liggen. Klinkt hard maar dat is wel zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:30 schreef Fascination het volgende:
Soms vraag ik me af of er in de toekomst wel genoeg banen gaan zijn door de automatisering. Nu is het wel zo dat de bevolking krimpt doordat er steeds minder kinderen worden geproduceerd, maar toch.
Ja, of een voorkeurseis blijkt ineens een harde eis te zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit klopt, maar soms staan de benoemde zaken flink van elkaar af
Goedkoper, héquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook niet altijd, ik heb inmiddels 7 jaar werkervaring en dan toch zie je bedrijven mensen aannemen die net van school af zijn terwijl ze wel op zoek zijn naar iemand voor een medior functie.
Ook in de advocatuur is ervaring erg belangrijk. Maargoed, ik hoop er maar het beste van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:33 schreef Samzz het volgende:
In mijn ervaring doet het papiertje in de meeste beroepen er geen fuck toe (behalve in advocatuur, dokters, apotheek e.d.) en is ervaring veel belangrijker.
Ook eens gehadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:34 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, of een voorkeurseis blijkt ineens een harde eis te zijn
Ik hoop het zo, he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Straks beginnen ze wel te piepen als alle babyboomers onder de zoden liggen. Klinkt hard maar dat is wel zo.
Uiteraard. Maar zonder diploma kom je er niet echt héquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ook in de advocatuur is ervaring erg belangrijk. Maargoed, ik hoop er maar het beste van.
Dan puur vanwege de kosten, zijn stuk goedkoper namelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook niet altijd, ik heb inmiddels 7 jaar werkervaring en dan toch zie je bedrijven mensen aannemen die net van school af zijn terwijl ze wel op zoek zijn naar iemand voor een medior functie.
Zo is het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Straks beginnen ze wel te piepen als alle babyboomers onder de zoden liggen. Klinkt hard maar dat is wel zo.
[..]
Ja, of een voorkeurseis blijkt ineens een harde eis te zijn
Met het MBO wordt dat echt een probleem. Loopt ook een reeks over in NWS geloof ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:30 schreef Fascination het volgende:
Zonder diploma kom je de beroepsopleiding niet in. Maar naarmate ik hier langer werk en meer met andere advocaten/verzekeraars etc te maken heb, des te meer vraag ik me af wat dat papiertje überhaupt nog voor waarde heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar zonder diploma kom je er niet echt hé.
Zijn het niet juist de oudjes die moeilijk aan werk komen omdat te duur?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo is het wel. Voor onze generatie (klikt stom) is het afzien tot de babyboomers onder de grond liggen. Die kosten op het moment of veel geld, of ze houden banen bezet.
En dat klinkt heel lullig.
HBO toch ook? Baankansen zijn erg klein.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met het MBO wordt dat echt een probleem. Loopt ook een reeks over in NWS geloof ik.
Was ook gewoon dom van die klant van die recruiter. Is ook nog niet aangepast dacht ik.quote:
Ja inderdaad. Niks mis met oudere mensen maar van mij mogen er best een paar permanent op vakantie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, he.Zou echt grappig zijn dat je de eisen dan zienderogend ziet veranderen.
Klinkt niet lullig, is gewoon de waarheid en zo zie ik het ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo is het wel. Voor onze generatie (klikt stom) is het afzien tot de babyboomers onder de grond liggen. Die kosten op het moment of veel geld, of ze houden banen bezet.
Tegen de tijd dat die onder de zoden liggen ben jij te oud, ergo: te duur, dus kiezen ze voor de jongere generatie. Simpel gezegd, iedereen tussen de 25 en 35 jaar nu is over 15 jaar alsnog de sjaak....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even wat arsenicum in het drinken van m'n vader doen. Brb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vooral het "simpele" werk heeft daar onder te lijden lijkt me.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met het MBO wordt dat echt een probleem. Loopt ook een reeks over in NWS geloof ik.
Ook onder het bureau?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
HBO toch ook? Baankansen zijn erg klein.
Ik ben zo blij dat ik naast HBO ook echt heel veel ervaring heb met praktijkfuncties... Ik heb echt heel breed gewerkt, horeca, hostess, receptie, advocatenkantoor, dierenasiel, zowel achter het bureau als met de handen.
Toch wil niemand mij hebben.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
Zonder diploma kom je de beroepsopleiding niet in. Maar naarmate ik hier langer werk en meer met andere advocaten/verzekeraars etc te maken heb, des te meer vraag ik me af wat dat papiertje überhaupt nog voor waarde heeft.
Dat wel. Maar de oudjes die nog werk hebben houden plekken bezet omdat ze meestal niet ontslagen (kunnen) worden, want dat is erg duur. Dan is het goedkoper ze aan te houden en uit te laten zitten, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn het niet juist de oudjes die moeilijk aan werk komen omdat te duur?Qua kosten voor de maatschappij zal het wel in uitkeringen schelen als ze onder de zoden liggen, maar of het echt banen oplevert...
Binnen hoeveel jaar ben ik dan koos werkeloos?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die onder de zoden liggen ben jij te oud, ergo: te duur, dus kiezen ze voor de jongere generatie. Simpel gezegd, iedereen tussen de 25 en 35 jaar nu is over 15 jaar alsnog de sjaak....
Lekkerquote:
Ook onder het bureauquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook onder het bureau?
Flauw, sorry
Was niet smerig, maar ik zag z'n hoofdje en toen had ik het niet meer. Ook voelde ik alles in mijn mond.quote:
Precies. Kankerbende.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die onder de zoden liggen ben jij te oud, ergo: te duur, dus kiezen ze voor de jongere generatie. Simpel gezegd, iedereen tussen de 25 en 35 jaar nu is over 15 jaar alsnog de sjaak....
Smart woman. Why do you think I left?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Verkeerde tijd geboren, helaas. Gelukkig ben ik slim genoeg om lekker naar het buitenland te gaan over een tijdje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |