Jij deed datquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik bracht de meet naar je toe... maar roep eens als je weer in NL ben of dm pm what ever....
o... dan heb ik nog ff om mijn cocktaildress aan te schaffenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij deed dat
Geen idee wanneer ik weer in NL ben eigenlijk....
Ja al die enge uitspraken van jou.quote:
Je laatste postquote:
Zekers.... ik ben ook naar de jubilieummeets in Utrecht en wierden (ofzoiets) geweestquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:55 schreef Gh0stface het volgende:
Ah Engel, je hebt al eerder fokkers gemeet dus?
je kan jezelf geen broekie meer noemen... je bent geen 12 meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja al die enge uitspraken van jou.
Ik ben een broekkie he, dat vind ik té
En je had het toch wel naar je zin toch? Ik heb mijn best gedaan een goede gastheer te zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o... dan heb ik nog ff om mijn cocktaildress aan te schaffen
Voor deze keer dan hoorquote:
Oh, ben jij er ook nog?quote:
Ok, fair enoughquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zekers.... ik ben ook naar de jubilieummeets in Utrecht en wierden (ofzoiets) geweest
Tot nu toe heb ik die reputatie elke keer waar gemaakt op meets(was er maar 1quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je kan jezelf geen broekie meer noemen... je bent geen 12 meer
Kijk film, speel spel, post op Fok...quote:
Do the Carlton.quote:
Here I amquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk film, speel spel, post op Fok...
En sosm ga je opeens met een wildvreemde FOK!ker naar een concert.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zekers.... ik ben ook naar de jubilieummeets in Utrecht en wierden (ofzoiets) geweest
Wat een baas bij Dancing with the starsquote:
Dat was wel lachen jaquote:
Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En sosm ga je opeens met een wildvreemde FOK!ker naar een concert.![]()
Maar dan wel zoals hij laatst deed.quote:
Ja zeker... a true gentquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En je had het toch wel naar je zin toch? Ik heb mijn best gedaan een goede gastheer te zijn
Women in cocktail dresses
Die vent was altijd al baasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een baas bij Dancing with the stars
jij dan?quote:
vooruitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik die reputatie elke keer waar gemaakt op meets(was er maar 1) dus ik mag dat.
Tetten ok, maar waarom geen bier?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We mogen helaas geen tetten en bier meer posten
quote:
bel je ma.... ga bieren met vrienden...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk film, speel spel, post op Fok...
Oeh een meet-groentje?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nee, ik weet pas sinds kort dat ik er überhaupt fok meetings bestonden
ook dat ja.... Olly murs rulez!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En sosm ga je opeens met een wildvreemde FOK!ker naar een concert.![]()
Daar gaat mijn titel.quote:
true thatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een baas bij Dancing with the stars
dan gaan we te veel zuipenquote:
Dat doe ik sowieso alquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true that
[..]
dan gaan we te veel zuipen
Vast niet....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik het niet verleerd ben
Keuzes genoeg dunkt me!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bel je ma.... ga bieren met vrienden...
Junior meeter dan?quote:
Check...quote:
Serieus...?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nee, ik weet pas sinds kort dat ik er überhaupt fok meetings bestonden
Jaaaaa.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook dat ja.... Olly murs rulez!!!![]()
![]()
Spreek voor jezelf.quote:
Die vind ik wel passend ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Keuzes genoeg dunkt me!
[..]
Junior meeter dan?
ik ben voor de titel aspirant meeterquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Keuzes genoeg dunkt me!
[..]
Junior meeter dan?
Dat verleer je niet Barb, dat zit er gewoon in.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Nu maar hopen dat ik het niet verleerd ben
Meerdere plekken, maar hoorde via andere fokkers dat ze die en die gemeet hadden. Toen ik pas hier kwam lurken werd het mij dus duidelijk dat het een vrij voorkomend iets isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Serieus...?
Waar post je normaal dan?
Nog een paar meets voor een level upquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
[..]
Die vind ik wel passend ja.
Dat kan ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vast niet....
Suit Up..
Wodka Martini en je jas weer uitlenen als ze het koud heeft
En nu denk je, dat wil ik eigenlijk ook wel?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:06 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Meerdere plekken, maar hoorde via andere fokkers dat ze die en die gemeet hadden. Toen ik pas hier kwam lurken werd het mij dus duidelijk dat het een vrij voorkomend iets is
We hebben zo onze acties ja..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:06 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Meerdere plekken, maar hoorde via andere fokkers dat ze die en die gemeet hadden. Toen ik pas hier kwam lurken werd het mij dus duidelijk dat het een vrij voorkomend iets is
BSquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog een paar meets voor een level up
Nou ja dat doe ik dan meestal niet meer als ik thuis benquote:
ONOES.....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik
Ik zit in onzekerschooljongetjemodus
Ken het. Ik heb er ook moeite mee maar blijf volhoudenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vacatures zoeken is zooo frustrerend.
Tijd nemen voor sollicitaties en telkens afgewezen worden nog veel frustrerender.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kreeg er een via fok aangebodenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
kloptquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat is me bij een fokmeet nog niet gebeurd..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dat doe ik dan meestal niet meer als ik thuis ben
Meestal eerder zo:of
Now let's just hope it's not only good enough to set her heart on fire, but to give it to me, burning and allquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat verleer je niet Barb, dat zit er gewoon in.
Ja nouja, dan zijn er iig vacatures. Met elke afwijzing wordt de kans op uitnodiging groter.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijd nemen voor sollicitaties en telkens afgewezen worden nog veel frustrerender.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijd nemen voor sollicitaties en telkens afgewezen worden nog veel frustrerender.
Nee ok mij ook niet, maar wel als ik met vrienden op stap ben.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt
[..]
Dat is me bij een fokmeet nog niet gebeurd..
hoezo
Sexting is niet solliciteren, Mr. Smoothquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |