Jij deed datquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik bracht de meet naar je toe... maar roep eens als je weer in NL ben of dm pm what ever....
o... dan heb ik nog ff om mijn cocktaildress aan te schaffenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij deed dat
Geen idee wanneer ik weer in NL ben eigenlijk....
Ja al die enge uitspraken van jou.quote:
Je laatste postquote:
Zekers.... ik ben ook naar de jubilieummeets in Utrecht en wierden (ofzoiets) geweestquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:55 schreef Gh0stface het volgende:
Ah Engel, je hebt al eerder fokkers gemeet dus?
je kan jezelf geen broekie meer noemen... je bent geen 12 meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja al die enge uitspraken van jou.
Ik ben een broekkie he, dat vind ik té
En je had het toch wel naar je zin toch? Ik heb mijn best gedaan een goede gastheer te zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o... dan heb ik nog ff om mijn cocktaildress aan te schaffen
Voor deze keer dan hoorquote:
Oh, ben jij er ook nog?quote:
Ok, fair enoughquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zekers.... ik ben ook naar de jubilieummeets in Utrecht en wierden (ofzoiets) geweest
Tot nu toe heb ik die reputatie elke keer waar gemaakt op meets(was er maar 1quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je kan jezelf geen broekie meer noemen... je bent geen 12 meer
Kijk film, speel spel, post op Fok...quote:
Do the Carlton.quote:
Here I amquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk film, speel spel, post op Fok...
En sosm ga je opeens met een wildvreemde FOK!ker naar een concert.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zekers.... ik ben ook naar de jubilieummeets in Utrecht en wierden (ofzoiets) geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |