Of ze vonden je voorganger leuk en swipte jou in een automatisch beweging g ook rechts. Niets raars aan dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:25 schreef Deezertje het volgende:
Ik had net ook 3 matches waarvan 2 meteen weer waren verdwenen binnen 1 seconde, waarschijnlijk omdat ik pas later de app open dan dat die meiden denken: ''hmm, nee toch niet''. Blijft natuurlijk sowieso raar dat je iemand meteen verwijderd om waarschijnlijk uiterlijk zonder één woord gesproken te hebben, misschien is het karakter wel veel leuker...
Ik zit helemaal niet op Tinder. Heb ook geen smartphone. De enige dates die ik daar uit heb gehaald waren voor mijn huisgenoot.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:31 schreef Deezertje het volgende:
Jullie zien Tinder dus nog steeds als een sexafspraak-app?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet op Tinder. Heb ook geen smartphone. De enige dates die ik daar uit heb gehaald waren voor mijn huisgenoot.
Een gewone date is ook halve seksafspraak... Kom er niet voor vrienschappenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:31 schreef Deezertje het volgende:
Jullie zien Tinder dus nog steeds als een sexafspraak-app?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een gewone date is ook halve seksafspraak... Kom er niet voor vrienschappen
Als je onmiddelijk online was gesprongen en had gereageerd zou het allemaal anders lopen, bedoel je?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:25 schreef Deezertje het volgende:
Ik had net ook 3 matches waarvan 2 meteen weer waren verdwenen binnen 1 seconde, waarschijnlijk omdat ik pas later de app open dan dat die meiden denken: ''hmm, nee toch niet''. Blijft natuurlijk sowieso raar dat je iemand meteen verwijderd om waarschijnlijk uiterlijk zonder één woord gesproken te hebben, misschien is het karakter wel veel leuker...
Te moeilijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:27 schreef Weissman het volgende:
The Greatest Pick Up Line in the World
Niet? Jij koopt een auto voor de proefrit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:16 schreef dasorakel het volgende:
Sja dus eigenlijk mag je allen neuken na t huwelijk?
Een auto koop je toch ook niet na een proefrit?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef Farwalker het volgende:
Ik gebruik nu ongeveer 3 weken Tinder. Nog steeds geen matches...
Wel 3 keer bericht gehad dat ik een nieuwe match had, maar toen ik Tinder opende bleek dat ze alweer verdwenen waren. Verder 2 fakers die in het Engels een chatsite gingen spammen.
Nu ben ik natuurlijk geen model, maar ik weet dat ik zeker niet lelijk ben. Mijn vrouwelijke vrienden zeggen dat ik leuke foto's heb. Ik heb een foto waarop ik lach, een foto waarop ik neutraal kijk, een foto met vrienden.
Ik heb mijn voorkeuren zeer ruim: 18-28 jaar (ben zelf 25) binnen 20 km. Ik swipe alle meiden die er ook maar enigszins leuk uitzien naar rechts. In 3 weken tijd heb ik waarschijnlijk honderden meiden geliked.
Al een keer Tinder eraf gegooid en opnieuw begonnen, maar weer hetzelfde probleem gekregen. Wat kan er aan de hand zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |