Badooquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, zelfs voor een leuke hookup zit er niet echt iets bij.
#frustratie
Stuur haar een berichtje: "Hoi Truus! Je ziet er, hoe zal ik het zeggen, wel redelijk uit!"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 03:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
Heb op Paiq een foto bewonderaar 17 jarig meisje ziet er hoe zal ik het zeggen wel redelijk uit.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Stuur haar een berichtje: "Hoi Truus! Je ziet er, hoe zal ik het zeggen, wel redelijk uit!"
Rond de veertig en dan zulke tekstenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:19 schreef eefje801 het volgende:
hoop dat mjjn mail er mee door kon.
en dat ik je nog gaat reageren.:-)
Wacht af.
maar wilde even laten weten!!!
Groetjes
Van dezelfde afzender als van de week... vraag is of niet reageren beter werkt dan wel reageren dat ik niet geïnteresseerd ben. Het is iemand van rond de veertig die zichzelf jongeman noemt, zeg maar
Midlifecrisis-alertquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Rond de veertig en dan zulke teksten
Wordfeud vroeger ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Er loopt volgens mij een topic in kpd waar dat nog prima kan.
Relatiesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook een soort van open relatie?t
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook een soort van open relatie?
Niets mis mee an zich, alleen moet je de juiste treffen.quote:
Nee hoor. En ook niet gesloten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook een soort van open relatie?
Het krijgen ervan is nogal problematischquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
Relaties
Serieus, ik snap echt niet zo goed wat er mis kan zijn met een goede relatie. Maar dat is misschien wel heel erg offtopic hier...
Ik ben haar ridderquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh? Waarom neem je het dan overal voor haar op?
Met een stalen ros (die soms even een zetje nodig heeft)quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:19 schreef yats het volgende:
[..]
Met een stalen ros (die soms even een zetje nodig heeft)
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Die fototoernooien op Paiq zijn verdomme nog gevaarlijk. Ik heb er nu ééntje die ik niet af durf te maken, omdat er werkelijk alleen maar creeps en uggo's tussen zitten, maar je bent verplicht de leukste eruit te kiezen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 03:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
Heb op Paiq een foto bewonderaar 17 jarig meisje ziet er hoe zal ik het zeggen wel redelijk uit.
Eerder stalknecht.quote:
*proest*quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:19 schreef yats het volgende:
[..]
Met een stalen ros (die soms even een zetje nodig heeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |