Welterustenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:16 schreef Hilmo het volgende:
Nee helaas, ik ben er nog steeds met baby ín de buik. Kruik tegen rug, hielp en het bad was ook goddelijk en daarna is het eigenlijk afgezwakt. Ik probeer wat te timen, maar er zit soms wel een kwartier tussen en soms komt er na een wee achtig iets, meteen weer kramp, maar dat kan ook de baby zijn die beweegt want dat doet ook pijn. Ik begin ook al doodmoe te worden, dus ga straks ook maar proberen te slapen. Begin de hoop wat te verliezen dat het gaat gebeuren...
Sorry, zit mobiel, dus geen idee hoe te DMen. Mag ik in de OP. 10 mei waarschijnlijk als UD en het is een tweeling!quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
HilmoHopelijk doet de rust je goed en zet het snel door!
En nu moet ik proberen te slapen met mijn dakpansgewijs gestapelde kraamverbanden in mijn broek maar hoe kan ik nou slapen met een baby naast me?
SQ! Onwijs gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
En nu moet ik proberen te slapen met mijn dakpansgewijs gestapelde kraamverbanden in mijn broek maar hoe kan ik nou slapen met een baby naast me?
Kan toch niet! Daar moet je de hele nacht naar starenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
dat kan niet. Dus maak maar heel veel foto's van haar en show usquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Elk uur minstens een fotoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat kan niet. Dus maak maar heel veel foto's van haar en show us♡
Tweelingen zijn tof. Ik zet je er wel even in.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Sorry, zit mobiel, dus geen idee hoe te DMen. Mag ik in de OP. 10 mei waarschijnlijk als UD en het is een tweeling!
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Na 37 minuten persen was daar onze dochter, zomaar ineens, zo snel!
dapperequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 04:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Van harte SQ!!
* DancingPhoebe maakt zich weer snel uit de voeten!
Hmja dat zijn nieuwe dingenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 04:06 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook wakker. Mijn baby maakt namelijk geluid en mijn hechtingen en aambeien doen zeer. Wat een andere realiteit zo ineens!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 04:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik heb expres het licht uitgedaan voor onze rust. Maar zo te horen ligt ze op dr mouw te zuigen, dus we gaan zo weer van start
ze snapt wat de bedoeling is, maar ze is nog erg moe en misselijk van de bevalling, dus we doen het rustig aan. Ze blijft ook niet zo goed warm nog, dus ik heb haar lekker bij me in bed genomen en nu ligt ze helemaal tegen me aan gekruld te knorrenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 06:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja echt een andere realiteit he SQgaat het voeden goed?
Met mij gaat het best wel goed, ik heb in ieder geval vrijwel geen pijn, alleen de naweeën tijdens het voeden. Wel nog behoorlijk slap/zwak van de fluxus maar zolang ik niet teveel doe is dat allemaal wel prima te handelen
Suus drinkt echt supergoed en is rustig tussen de voedingen door
Hilmo, ik ben benieuwd hoe het bij jou verder is gegaan vannacht! T zou toch eens tijd worden he
noh knorren... als dit niet genoeg is om er gelijk nog vier baby's uit te rammelen dan weet ik het niet meer. Wat klinkt dat lief!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze snapt wat de bedoeling is, maar ze is nog erg moe en misselijk van de bevalling, dus we doen het rustig aan. Ze blijft ook niet zo goed warm nog, dus ik heb haar lekker bij me in bed genomen en nu ligt ze helemaal tegen me aan gekruld te knorren![]()
Fijn dat het bij jullie ook allemaal goed gaat zegen bij de andere verse moeders!
Ik ook in blauw. Ik kan het met alle 4 wel vinden, maar heb niet iedereen even vaak gezien.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef Gevalletje het volgende:
Wil je even bijlezen, valt Fok! er steeds en DM werkt ook niet.
Lieve foto Spees, ook een mooi meisje!!
Succes Hilmo, wie weet zet het straks toch door!
Gefeliciteerd Shopaholic, het worden er 2! Fijn van de goede echo.
Incantrix: artsen waren aardig bij het onderzoek hoor, was alleen erg bang voor aanstipvloeistof die kon branden en bang dat er wat mis was (net gestopt met pil toen en bang dat er iets niet klopte). Ben tevreden met het geboortecentrum, heb niet steeds dezelfde vk, denk dat deze de strengste van hen is en kan ik vaak wat minder goed tegen. Vooralsnog heb ik vertrouwen in de bevalling en zie ik nog geen probleem.
Phaidra: zit in team blauw, jij? Ben ook verder tevreden dus, over 4 weken weer afspraak en dan kan ik alles eens rustig bespreken
Noh, ook toevallig!! Ik vond jongensnamen erg lastig, vond een aantal namen met een S heel leuk, maar z'n 2e naam stond vast (had ik dat al gezegd? M.aarten, naar J's 'oudere' broertje, dat kort na de geboorte overleden is), dus die letter viel afquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 04:50 schreef Loj het volgende:
Nog een maandje Helio, dan is het schoppende baby
Trouwens JM, weet je dat de naam van jouw baby heel lang hier op 1 heeft gestaan..
Dan waren we niet alleen juf Mariska tweeling en datum tweeling geweest, maar ook babynaam tweeling
Germ, t is ook niet niks voor een baby, zo'n bevalling en ineens naar de koude buitenwereld! Lekker warm bij mama liggen is t allerfijnstequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze snapt wat de bedoeling is, maar ze is nog erg moe en misselijk van de bevalling, dus we doen het rustig aan. Ze blijft ook niet zo goed warm nog, dus ik heb haar lekker bij me in bed genomen en nu ligt ze helemaal tegen me aan gekruld te knorren![]()
Fijn dat het bij jullie ook allemaal goed gaat zegen bij de andere verse moeders!
Ik jatte de boxers van m'n lief, hij had er toch genoeg.Met de nadruk op 'had'quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, die darmen zakken ook allemaal weer terug in model...
En tip: sla veel pyjamabroeken in voor jezelf. Die van 7 euro van de primark. Ik heb er al 2 volgebloed
+1quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:01 schreef Kersjes het volgende:
Oh ja, de fantoomschopjes
Net als dat je ineens gehuil hoort, keihard, terwijl je staat te douchen. En dat je dan met je haar nog ingeshampood, kletsnat en zonder ondergoed met dakpansgewijs geplaatste verbanden naar het bed van je baby rent, half in paniek......
En dat hij dan nog gewoon ligt te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons op cursus zeiden ze trouwens over de eerste nacht slapen, als je enorm in slaap gaat vallen de eerste nacht, moet je man de verloskundige of arts bellen, want dan is er grote kans op bloeding, omdat je normaal gesproken niet kán slapen van de adrenaline.
Maar goed, hier dus totaal niets. Gisteravond gaan slapen, onrustig en wel zere buik, geen echte krampen, wel hoofdpijn en alles is nu rustig. Wel weer slijmMisschien moet het gewoon zo zijn, dat ik straks gewoon uitkijk naar een inleiding (al is dat nog steeds alles wat ik niet wil, infuus, medicijnen, geen bad). Vanochtend zou VK bellen om door te nemen hoe het is gegaan. Dat ik die weeën totaal niet kon timen, gaat het verhaal er ook niet beter op maken. Waarom wil mijn kind er niet gewoon uitkomen
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:01 schreef Kersjes het volgende:
Oh ja, de fantoomschopjes![]()
Net als dat je ineens gehuil hoort, keihard, terwijl je staat te douchen. En dat je dan met je haar nog ingeshampood, kletsnat en zonder ondergoed met dakpansgewijs geplaatste verbanden naar het bed van je baby rent, half in paniek......
En dat hij dan nog gewoon ligt te slapen
Er is kortdurend en langdurend zorgverlof. Misschien kan je man dat gaan bespreken met zijn commandant? Er zijn wel wat opties waar zijn leidinggevende wat in kan betekenen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:34 schreef Zoë23 het volgende:
gezellig om al jullie verhalen te lezen
Lekker genieten!
Hilmo, hoe gaat het nu?
Man heeft met zijn werk besproken of hij misschien een dag extra thuis kan zijn (zorgverlof). Hij maakt zich wat zorgen.
We hebben afgesproken dat ik het nog even aankijk, heb hulp van familie. Heb liever dat hij zorgverlof opneemt kort voor de bevalling of na de bevalling.
Viel mij ook al op ja!quote:
ohhhh sq ik ben zo blij voor je!!! Wat is ze prachtig! En jullie hebben een mooie naam uitgekozen. De bevalling die je had klinkt ook erg prettig, ik hoop dat ik je na mag doen!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Die 10e kan heel druk wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:08 schreef Vlindur het volgende:
Wat een drukte in mei zeg!
Welkom nieuwen!
SQ, slapen. Lukt ook niet, komt morgen wel
Hilmo ik wens je alle slaap toe nu!
Ik ben de hele avond weer in touw geweest, ben net pas thuis. Nu gauw door naar bed. Welterusten!
omg kwak ! Dat gaat snel! Blijf nog maar even hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:03 schreef kwakz0r het volgende:
Awww baby staren
Ik ben nummer vijf op de lijst. Ermahgerd.
Ze hadden het over 10werkdagen. Is dat kortdurend?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:02 schreef Cholula het volgende:
[..]
Er is kortdurend en langdurend zorgverlof. Misschien kan je man dat gaan bespreken met zijn commandant? Er zijn wel wat opties waar zijn leidinggevende wat in kan betekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helio
Lief van je
Lekker van het bankhangen genieten
LTtop10 . Ja spannend!
Al ga ik de 40wk sowieso niet halen. 38wk max
(ik hoop sowieso nog 2weken,.tot de 36wk)
Dankje Zolena
Gefeliciteerd lijnloooos!!![]()
Ik ga het ook weer doen denk ik, maar ik word een beetje opstandig van de organisatie zelf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:47 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb me ook al weer opgegeven hoor Spring. Leek me wel het minste om wat terug te doen
Owww!!! Gefeliciteerd Lijnloos!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:47 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb me ook al weer opgegeven hoor Spring. Leek me wel het minste om wat terug te doen
Ja dat herken ik wel, vond ik vorige keer ook al, maar ach. Ik vang op wat ik kan en daar doen ze het maar mee...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:50 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik ga het ook weer doen denk ik, maar ik word een beetje opstandig van de organisatie zelf.
Ik denk dat Spring vooral bedoelt dat er een hele organisatie bij zit qua bedrijf. Directeur, CEO enz. Een heel farmaceutisch bedrijf gaat erachter schuil waarin echt heel erg veel geld om gaat. Zelfs de informatrices krijgen gewoon een salaris betaald. En de zwangeren, die de grondstof leveren waarop die farmaceutische industrie draait krijgen slechts een 'cadeautje' en wordt ingespeeld op gevoel van help die arme zwangeren toch die zelf niet zomaar zwanger kunnen raken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:54 schreef Radyhyn het volgende:
Spring.. wat is er dan mis met de organisatie van MvM?
Eigenlijk is het gewoon super simpel.. aanmelden.. gesprekje.. en dan vullen maar die kannen
(Of bedoel je dat er niet mee?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |